piatok 29. januára 2010

Historia väznice

#1 | 29.01.2010 21:41:37
Občan
91.127.71.62
Chcel by som sa spýtať na ten útek z našej väznice.Mohli by ste mi to niekto popísať.Lebo ma to veľmi zaujíma.Dakujem za ochotu.

#2 | 29.01.2010 22:57:02
laco
91.127.26.5
v roku 1986 päťčlenná partia z nižšej nápravnovýchovnej skupiny prepílila mreže a po zviazaných plachtách sa dostala cez lešenie na nádvorie. Štyroch z nich chytili priamo tam. Posledného policajné jednotky dostihli v Ružomberku o týždeň neskôr.......
alebo
* http://www.politictivezni.cz/utek-z-ilavy.html

#3 | 29.01.2010 22:59:50
Miro Toman
91.127.198.151
Zaujímavý bol aj ďalší útek - väzeň v kostole:
* http://www.ilava.sk/fotogaleria/iluzivna-barokova-architektura

#4 | 30.01.2010 21:19:12
čitateľka
95.102.131.176
Dávam tiež do pozornosti skvelé čítanie - strhujúci príbeh zo slovenských väzníca a ulíc - od Dorela Levrona "V MENE REPUBLIKY ..." (vydal Trans Holding Group Slovakia, spol. s r.o. Bratislava v roku 2005, ako svoju prvú publikáciu). Je to autentický, vcelku majstrovský napísaný príbeh muža s vlastnou morálkou a pohľadom na svet, ktorý prežil roky svojej mladosti v bratislavských uliciach a dôverne pozná cely v Justičnom paláci, Ružomberku, Ilave i Leopoldove. Popisuje nielen útek z Ilavskej väznice, ale i leopoldovskú tragédiu, ktorej bol ako väzeň svedkom ... Naozaj, skvelé čítanie, vrele doporučujem!!!

#5 | 31.01.2010 10:54:06
"íha"
62.168.67.220
Akosi sa zabúda na senzačný útek väzňov v roku 1951 (?)

#6 | 31.01.2010 11:46:17
laco
91.127.26.5
"íha" .... staci trosku citat predchadzajuce prispevky.........

#7 | 31.01.2010 15:20:18
"íha"
62.168.67.220
Ospravedlňujem sa a ďakujem. Prečítal som si to - ale, bolo to v skutočnosti aj tak ? V roku 68 sa spomínalo čosi iné, vraj už na druhý deň "Hlas Ameriky" oznámil, že sú v "americkej zóne" ....Ale, ešte raz. Ďakujem za informáciu.

#8 | 31.01.2010 20:23:28
Občan
213.151.217.151
Dakujem Vám viete mám 12 rokov.A veľmi ma zaujíma.Minulosť ILAVI . A hlavne mi to pomože aj na Dejepise fakt Dakujem.

nedeľa 3. januára 2010

Ilavský mesačník

#1 | 03.01.2010 14:49:57
"íha"
62.168.67.220
V ostatnom - decembrovom - čísle "Ilavského mesačníka" sa objavila informácia, že z ekonomických dôvodov štatutár mesta rozhodol o tom, že tento "IM" už nebude mesačník - ale štvrťročník !!!
Občania, spoluobčania - protestujte !!! Ak by mesto ILAVA mala svoju vlastnú televíziu - prosím, bolo by to riešenie. Aj keď je mi jasné, že nie každý obyvateľ nášho mesta už má zavedenú "káblovku". Vedenie mesta, teda - štatutár mesta - musí vedieť o tom, že tento mesačník nie je ničím zastupiteľný a to z viacero dôvodov. Je mesačníkom - písomným informátorom o tom, čo sa v našom meste bude diať, či, čo sa už udialo. Tí "modernejší obyvatelia" si informácie môžu nájsť aj na internete. Ale čo tí, ktorí ho nemajú ?! Navrhujem pokračovanie vydávania - mesačníka - aj za cenu zvýšenia ceny na 0,30 €. Podporte preto moju myšlienku. Ďakujem.

#2 | 03.01.2010 16:02:27
iva
91.127.32.142
V KOšECI HO MAJU ZADARMO

#3 | 03.01.2010 18:24:22
JMJ
91.127.252.73
Plne súhlasím s "íha" prečo nie mesačník. na káblovke
je tak málo informácií o Ilave ako keby ani nebola v tomto regióne. Pýtam sa prečo ešte nie je na internete.Ďakujem.

#4 | 03.01.2010 18:55:45
JMJ
91.127.252.73
Myslel som samozrejme 12.číslo 2009.
Ospravedlňujem sa.

#5 | 04.01.2010 00:27:27
Mario Hrubý
Pekný večer JMJ
o uvedenej skutočnosti som už informoval mailom pracovníkov DK, vec na ktorú ste poukázali vyriešime v krátkom čase (v tom koncoročnom zhone sa na to pozabudlo, stávať by sa to však nemalo).

#6 | 07.01.2010 09:43:13
iveta
95.102.53.106
To naozaj bude z nášho mesačníka len štvrťročník? Je to jeden z mála kontaktov medzi občanmi a mestom. Koho už bude zaujímať, čo bolo nové pred 3-ma mesiacmi? Takéto noviny budú naozaj aktuálne len pre zberateľov - do zberu papiera.

#7 | 07.01.2010 21:24:14
Karol Dubčák
95.102.53.106
Naozaj nechcem rýpať.
Ale.
Keď sa jedná o investície do súkromného majetku, to sa (SA...) predloží poslancom ako vec, ktorá je pre občanov Ilavy jediné vhodné riešenie a každý, kto je proti je nepriateľ mesta ...!
Keď sa jedná o pár eur na informácie, ktorých sumu nik nevysvetlil, nespočítal a asi ani sám štatutár ich počet nepozná, (inak by ich nemal problém prebrať s poslancami), tak k tomu netreba stanovisko ani finančnej, ani kultúrnej ani inej komisie.
Len sa na prvej strane oznámi :"bude štvrťročník".
Naozaj príklad hodný nasledovania aj pre okolité mestá a obce.
Žeby sa ozvalo svedomie ? Neverím. Tak ako som neuveril rôznym zbytočným úverom a uisteniam ako má Ilava na ďaleko vyššie úvery, neverím ani tomuto prázdnemu gestu.
Karol Dubčák

#8 | 08.01.2010 11:28:04
Skalan
84.47.4.150
Kulturna komisia si to precitala na internete v diskusii. Nik to nekonzultoval. Jednalo sa o svojvolne rozhodnutie vedenia mesta.

#9 | 09.01.2010 07:53:24
ela
91.127.48.27
Zdá sa, že štatutára naše názory nezaujímajú. Čo je toto za šetrenie? Tam kde sa dajú ušetriť miliony, prehlasuje, že - "na to máme". A tam kde ide o pár korún na informovanie občanov už nie. Naozaj si môže robiť čo chce?

#10 | 09.01.2010 08:30:40
Nestle
95.102.35.26
Páni,
dáte uz konecne posledne cislo IM na net?????
dik

#11 | 09.01.2010 08:58:42
Jozef
195.91.79.66
Ale veď ten tam už je. Treba kliknúť na panel Ilavský večerník, archív 2009.

#12 | 09.01.2010 11:17:59
Mario Hrubý
Nestle, IM č.12 bol daný do položky Ilavský mesačník hneď na druhý deň po upozornení.
Pekný deň

#13 | 09.01.2010 21:47:59
Nestle
95.102.35.26
dakujem ,nevsimol som si.

#14 | 10.01.2010 11:37:06
viktor
91.127.125.66
Suhlasim s vedenim, naco mat v takej dedine ako je Ilava mesacnik aj tak sa tu v podstate nic nedeje a hlavne ide to do penazi mali ho zrusit uz davno mozno by boli spravene vsetky chodniky v meste-minimalne.

#15 | 10.01.2010 12:42:10
pkubko
87.197.165.153
z mesačníka štvrťročník....asi sa stratila chuť redakčnej rady alebo ich motivácia. Bolo by potrebné radu profesionalizovať Informácie o diani v meste sa musia dostať k občanovi,a časopis je vhodná forma ako ho osloviť.Keď občanovi nezáleži čo sa deje v meste a ani nie je spolúčastni je to zle ,ale keď mestu nezáleži na tom aby informovalo občana o diani v meste to už je silná kava....(nie všetci majú internet ,nie všetci počúvajú oznamy mestkého rozhlasu, nie všetci možu sledovať považsku televiziu....)

#16 | 10.01.2010 13:19:11
ilavanka
78.99.156.203
Nie redakčná rada ale štatutár mesta rozhodol. To je rozdiel, nie? Aj ja mám kopec známych medzi staršími ľuďmi, ktorí internet nemajú a mesačník pravidelne čítajú. Koho budú ale zaujímať informácie staré 2-3 mesiace to fakt neviem...

#17 | 10.01.2010 13:40:20
vrrrr
95.102.183.135
ako to je pravda ze koho budu zaujimat stare informacie!ale veci treba rusit a riesit!presne ako aj v inych problemoch zrusime to a hotovo!co co je za system!

#18 | 10.01.2010 15:11:16
Karol Dubčák
95.102.138.61
Neviem ako iným diskutujúcim, ale mne tu chýba vyjadrenie štatutára.
Toho, ktorý sa za tento nick skryl nie v anonymnej dikusii, ale v tlačenom IM.
Ak aj nejde o tak vážny problém, pre aký sa organizovala samopetícia, zaslúži si aspoň toľko pozornosti, ako je súlad tohoto samorozhodnutia s rozpočtom na r.2010... A myslím, že stojí aspoň niektorým poslancom za opýtanie.
Ak zajtra bude p. Štatutár v práci pokúsim sa tlmočiť ostatným diskutujúcim jeho vyjadrenie na túto tému.
Karol Dubčák

#19 | 11.01.2010 08:03:51
primátor
Vážený p. poslanec Dubčák
snáď nechcete niekomu nahovoriť,že sa schovávam,skrývam.Za predchádzajúcej éry takáto aj kritická internetová diskusia neexistovala.Ja sa jej zúčastňujem.Stojíte vždy ako protistrana,tak ako ste stál v prípade vybudovania ciest na IBV Klobušice Zámocká,ako ste robil obrovské problémy pri LIDLI,napriek tomu,že evidentne aj petíciou som ukázal a nie len ja, ale hlavne ľudia občania,verejnosť,že križovatku s LIDLOM chcú. Dokonca aj Vaši členovia,radoví z KDH.Napriek tomu,že ste sa aktívne nezapojil do pomoci pri získavaní zdrojov a vybavovaní a ustúpil ste trošku až po veľmi kritických pripomienkach občanov na Vašu adresu,sústavne ste spochybňoval všetko,aj námahu, ktorú sme my,a to nielen ja,ale aj kolektív spolupracovníkov vynaložili,niekedy aj so znášaním Vašich posmešných úškrnov,ten tlak, stresy,presviedčanie a apelovanie na príslušné orgány nám,mne stál za to.Je mi zadosťučinením a som spokojný a píšem to úprimne,že aj Vám to je dnes na úžitok,že ste tam často(v LIDLI), ako počúvam častejšie ako ja.Teraz k mesačníku.V rozpočte zatiaľ je na mesačník narozpočtované nie na všetkých 12 čísel. Ale povedali sme, že už po prvom kvartáli budeme analyzovať a prehodnocovať aj rozpočet v závislosti od vývoja,ktorý ako by ste mali vedieť naozaj sa v uplynulých mesiacoch nedal predvídať dajme tomu tak jasne, ako v období pred tým, pred dopadmi krízy. Netreba vidieť situáciu dramaticky,ja osobne to vidím a nechcem sa mýliť,že v priebehu do polroka by sa mohlo znova prejsť na mesačnú periodicitu.Chcem povedať aj verejnosti,že naozaj budeme mať snahu po uzávierkach a definitívnom vyhodnotení roka 2009 sa vrátiť k položkám rozpočtu na rok 2010.Preto vravím o hraničnom období prvého kvartála 2010 s maximom do polroka 2010.
Na záver, dvere mojej kancelárie sú Vám otvorené,tak isto aj dvere úradu,nič Vám nebráni v tom, aby ste výkon Vašho poslaneckého mandátu vykonávali aj v medziobdobí porád a Verejných zastupiteľstiev, ak vzhľadom na blížiace sa voľby nechcete len politikárčiť, ale aj pracovať, budovať mesto.
Aj Vám prajem v Novom roku veľa zdravia,šťastia a toho všetkého čo sa obvykle úprimne praje.
P.S.: Karol, nikdy som od Teba nechcel nič viac a nič menej len trošku pochopenia a objektivity,istý čas dokonca aj pomoci,keď už som sa z vôle ľudí stal primátorm, čo Tebe nesedí, ale na to máš právo.Snažím sa ako viem robiť a robiť viac a lepšie ako tu bolo v uplynulom období robené. Nech to teda ľudia verejnosť zhodnotia.

#20 | 11.01.2010 09:51:13
ela
95.102.138.61
Ďakujem pánu poslancovi, že sa spýtal pána primátora ako to bude s ilavským mesačníkom naďalej. Lebo my ostatní, ktorí sme sa vyjadrili k tejto téme, sme mu asi nestáli za odpoveď a námahu. A k obsahu - divná taktika je to. Mesačník zmeniť na štvrťročník na dobu po roka ..... ? Skutočne sa tým vyrieši veľa vecí.... a ušetrí veeeeľká suma peňazí... :-)

#21 | 11.01.2010 10:20:00
maxo
95.103.127.120
Vážený pán primátor,
opäť ste sa ukázal ako "expert" diskutér. Polovica(tá prvá) vašej odpovede je úplne mimo témy a v druhej vidím viac sľubov a Vašich želaní ako reálnych faktov. Skúste tieto teórie podporiť konkrétnymi číslami a potom nebude mať nikto možnosť pochybovať o vašich zámeroch(možno ich dokonca aj podporí).
Ale keď už ste začali s tými projektami. Nože sa pochváľte verejnosti ako dlho budú obyvatelia mesta Ilava splácať tieto Vaše(a samozrejme Vášho kolektívu) projekty. A nech sme objektívny, zahrnte tam aj preklenovacie úvery, bez ktorých by to nešlo. Lebo prezentovať čo všetko sa urobilo je pred voľbami veľmi populárne. Ale čo nás to všetkých bude stáť sa už pred voľbami príliš nehodí...
PS1:A poznámka typu, že Karol Dubčák nakupuje v Lidli častejšie ako vy, naozaj vypovedá o Vašej hlbokej inteligencii a zmysle pre fair-play. On má také isté právo tam nakupovať ako každý. Tiež pravidelne platí dane tomuto mestu a navážať sa tu doňho preto že chcel mestu ušetriť 5 miliónov považujem za neskutočne trápne.
PS2: Verím, že Karol Dubčák sa bez problémov obháji aj sám ale nedalo mi nepoukázať nato aký ste ......(príslušné slovo Vám pošlem mailom, ale verím že každý súdny človek si ho bez problémov doplní)

#22 | 11.01.2010 10:30:57
MY
95.103.203.80
Pán primátor, vyjadrenia pána Dubčáka by ste nemali brať osobne, každý hráme sám za seba, taká je doba. Tiež ste nevyhoveli všetkým, ktorí Vás volili. Vieme, že najlepšie sa Vám uplatnili rodinní príslušníci a ľudia z okruhu známych, ináč sa nedalo. A obmedzenie vydávania Ilav. mesačníka mňa netrápi, lebo čo sa deje v samospráve mesta sa tam aj tak nepíše. Spravodajstvo je horšie ako bolo za predchádzajúceho primátora.

#23 | 11.01.2010 11:18:10
primátor
Karol Dubčák a ostaní,
chcem poďakovať p. poslancovi Dubčákovi,ktorý ma dnes po mojom príspevku navštívil v úrade a mali sme myslím veľmi dobrý a chcem veriť,že aj konštruktívny rozhovor.Bol som naozaj prekvapený návštevou a naozaj po rozhovore som mal dobrý pocit a ďakujem. Povedali sme si okrem iného,že nebol posledný a budeme si z oboch strán nachádzať čas na plodnejšie debaty a rozhovory v záujme eliminovania nedorozumení medzi nami.
P.S.: špecialne pre Maxa. Dnes som na služobnom maili primator@ilava.sk našiel mail adresovaný mne,od odosielateľa maxo s tým,že predmet bol uvedený ako hajzeľ s dodatkom a naozaj úbohý.Tak neviem, či ide o náhodu, alebo ste jedna a tá istá osoba, každopádne tiež Vám prajem či už jednej, alebo dvom odlišným osobám všetko dobré v Novom roku 2010.

#24 | 11.01.2010 11:54:26
"íha"
62.168.67.220
...fíha...! Nech sa prihlási ten občan nášho mesta ILAVY, ktorý by sa dočítal príčiny "prechodu" - aj čiastočného, z mesačníka na štvrťročník. Aké sú náklady na plat redaktora, -rov, honoráre, tlač, distribúcia, ako aj celkové náklady - mesačné - na vydávanie n á š h o m e s a č n í k a ...

#25 | 11.01.2010 13:16:33
maxo
95.103.127.120
On nechápe/nechce chápať súvislý text. Tu je škoda čokoľvek písať. Odpovede sa aj tak nedočkáme.

#26 | 11.01.2010 16:17:15
občianka II
195.91.79.164
to som veľmi rada pán primátor, že ste s pánom poslancom Dubčákom Vašim bývalým kamarátom kolegom a členom strany KDH našiel spoločnú reč, pretože to ako Vás tu oslovoval "pán Štatutár" a tvrdil, že sa skrývate za nejaký nick nebolo moc príjemné, mali by ste s pánom poslancom spolupracovať a urobiť niečo pre toto mesto, a nie sa iba obojstranne osočovať tu na internete, pán poslanec sa musí zmieriť s tým, že jeho kandidát na primátora nebol zvolený, ale on bol zvolený občanmi a toho by sa mal držať

#27 | 11.01.2010 16:32:06
MY
95.103.135.85
Pán Dubčák by bol tiež dobrý kandidát na primátora mesta, má sympatie občanov a vedel by zlepšiť vzťahy medzi samosprávou a občanmi.

#28 | 11.01.2010 16:47:38
občianka II
195.91.79.164
MY
párkrát som bola niečo vybavovať na samospráve mesta, ale pracovníci ma vždy ochotne vybavili a aj poradili, neviem čo máš stále proti pracovníkom samosprávy a čo konkrétne mysliš, a pán Dubčák kľudne môže isť kandidovať na primátora, voľby sú predo dvermi

#29 | 11.01.2010 17:10:19
Marian V
213.151.217.129
Vidim ze predvolebna kampan uz zacala :-) Ale kto videl na poslednom zastupitelstve prispevok pana Dubcaka k uveru na rekonstrukciu DK Iliavka, urobi si iny nazor. No mozno pan Dubcak iba nebol vo forme.

#30 | 11.01.2010 17:33:08
občianka II
195.91.79.164
to si aj ja myslim, že pán Dubčák už viackrát nebol vo forme aj tu na diskusii. jeho príspevok na MZ nemôžem posúdiť pretože týchto zasadnutí sa od určitej doby nechcem zúčastňovať,

#31 | 11.01.2010 18:53:24
MY
87.197.187.243
Pána Dubčáka asi dobre nepoznáte, keď to tvrdíte, ja mám iné skúsenosti. A čo nemajú ostatní páni poslanci internet, keď neprispievajú do diskusie? Či pre zlepšenie verejnej mienky to mesto nemôže financovať?

#32 | 12.01.2010 00:18:17
laco
78.99.106.176
pan primator,
rad by som vedel, kolko plati mesto Ilava mesacne Povazskej TV. Dakujem za odpoved.

#33 | 12.01.2010 01:29:28
Mario Hrubý
laco
mesto neplatí TV Považie ani euro pretože s touto TV nemá podpísanú žiadnu zmluvu.
Pekný večer

#34 | 12.01.2010 10:05:43
ja
78.98.48.73
Pán inž. Hrubý, asi boli dobré odmeny v meste , keď tu tak veľmi snažíte s vysvetľovaním, lepšie ako pán Miro Toman. Alebo čím sme si to zaslúžili, že má čas tu s nami debatovať aj pán víceprimátor ? Už ani neviem, kde môžem diskutovať, lebo Vás je všade.

#35 | 12.01.2010 11:16:33
Mario Hrubý
ja
reagujem na príspevky priebežne, ak sa vám to nepáči tak to nečítajte. Ak by som nič nenapísal napíšete že človek neraguje, ved to poznáme. Diskutujte si kde chcete, nikto vám to nezakazuje.
Pekný deň

#36 | 12.01.2010 15:06:04
laco
78.99.106.176
dakujem p. Hruby, rozsirim otazku, s kym ma mesto podpisanu zmluvu ohladom TV spravodajstva a co to stoji mestsky rozpocet rocne.......

#37 | 12.01.2010 18:57:48
Mario Hrubý
laco
mesto pokiaľ mám vedomosť nemá podpísanú žiadnu zmluvu čo sa týka TV spravodajstva s akýmkoľvek subjektom čiže mestský rozpočet to tým pádom nič nestojí.
Pekný podvečer

#38 | 12.01.2010 20:32:01
laco
78.99.106.176
nezda sa mi, zy by TV Povazie vysielalo zdarma.....;), este dotaz mimo temy: ako sa nazyva Vasa neziskovka?

#39 | 13.01.2010 08:23:47
Mario Hrubý
Laco
poplatok ktorý požadovali bol pre mesto neakceptovateľný takže to bol dôvod prečo sa s nimi nepodpísala žiadna zmluva. Čo sa týka toho názvu tak sa jedná o regionálne neziskové občianske združenie profesionálnych a amatérskych fotografov (ten vznik združenia som už avizoval) s názvom FOTOKLUB POVAŽIE.
Pekný deň

#40 | 13.01.2010 12:23:57
onlin
95.102.128.102
Opať si len pár ľudi spravilo pre seba zábavku a nikomu o tom nič nepovedalo!

#41 | 13.01.2010 15:04:26
laco
78.99.106.176
Dik...

#42 | 13.01.2010 21:40:08
Mario Hrubý
195.91.79.116
online
každý kto bude mať záujem o členstvo a serióznu prácu v združení je vítaný, čo sa týka informácií o nás budú poskytnuté či už cez IM, regionálnu tlač resp. aj stránku mesta, poprosím o chvíľku trpezlivosti. Združenie funguje ešte ani nie dva mesiace a momentálne pracujeme na posledných zopár potrebných veciach ako napr. web a pod. Inak spraviť si pre seba "zábavku" môže predsa každý občan tohto štátu a isto o tom nemá povinnosť verejne informovať, tá vaša pripomienka bola myslím trošku odveci ...
Pekný večer

#43 | 01.02.2010 09:01:37
"íha"
62.168.67.220
Zdravím vás občania mesta ILAVY ! Prešiel prvý mesiac z tohto roku a "IM" nikde ! Žiaľ, všetci tí, ktorí rozhodli o jeho "prerobení" na štvrťročník nedokázali pravdivo odpovedať - PREČO ? Aké rozumné dôvody sú k tomuto kroku ? Ekonomika ? Nevhodnosť článkov a informácií pre občanov ? jednoducho - PREČO ?!

#44 | 01.02.2010 09:11:08
primátor
íha,
Dom kultúry ma inštrukcie, aby vo februári vyšlo číslo IM.
s prianím príjemného dňa

#45 | 01.02.2010 09:48:49
Laco
195.91.79.77
Internetova verzia mohla byt aj januarova......

#46 | 01.02.2010 10:07:09
primátor
Laco,
obávam sa,že v tomto máte pravdu a možno som to nedomyslel,vďaka. Ale robíme opatrenia, aby IM mal a nabehol na donedávnu periodicitu.
s pozdravom

#47 | 09.02.2010 11:27:12
čitateľ
213.151.217.149
Pri čítaní príspevkov v tejto téme sa v človeku ozve duch socializmu:
Přes spáleniště, přes krvavé řeky,
jdem ruka v ruce neochvějně dál.
Na naší straně srdce, právo věky,
jdem vpřed jak čas, jak pomsty hrozný val.
......
My svorní a silní pěsti své zvedáme,
společně v boj, půjdeme vpřed a nebo spolu padneme....

#48 | 20.02.2010 20:56:40
joanna
195.91.79.118
Kde ho nájdem v elektr.podobe?V sekcii Ilavský mesačník je len rok 2009.

#49 | 20.02.2010 23:51:44
Miroslav Toman
Najnovšie číslo IM v elektronickej podobe býva vždy o cca týždeň omeškané, keďže IM ako tlačené periodikum je expedované najprv v tlačenej podobe. Elektronická verzia súčasného ročníka, ako aj ročníkov predošlých slúži ako archív. Ak už v Ilave nebývate a IM si chcete pozrieť cez internet, tak o aktuálne číslo IM v elektronickej podobe určite neprídete.

#50 | 21.02.2010 23:43:06
werk
95.102.25.39
Tak táto diskusia je naozaj prinajmenšom úsmevná....pán primátor, chcelo by to priame odpovede, alebo sa Vás rovnaké otázky musí spýtať každý jeden diskutujúci? Mesačník sám o sebe nebol doposiaľ veľmi prínosný, aktuálny už vôbec nie...no tešili sa mu aspoň starší ľudia. V Ilave určite chýba objektívna a konštruktívna kritika zo strany verejnosti, ktorá by sa mohla podieľať na tvorbe nejakého ilavského periodika... veď o dianí v meste a "zákulisných" rozhodnutiach sa nemá človek odkiaľ dozvedieť viac...ale chápem, to by ste išli proti sebe. Treba sa ukázať len z jednej (peknej) strany...najmä teraz:)) Ale keď už chcete šetriť - zrušte ho úplne. ako tu už niekto písal, na polroka zmeniť mesačník na štvrťročnicu - tým ušetríte naozaj veľmi veľa... radšej to nechajte tak, tým ušetríte nielen financie, ale aj čas a platy prispievateľov...

#51 |03.05.2010 12:13:06
čitateľ
178.40.139.93
Kedy bude na internete posledný IM v obchodoch a stánkoch je už od minulého týždňa
Ďakujem a prajem pekný deň

#52 | 03.05.2010 13:49:16
ShinoO
95.103.159.131
kuk druhý príspevok nad Tebou

#53 | 04.05.2010 12:43:01
občan
78.98.97.194
Keď má samospráva rezervu na zvyšovanie platov pre kontrolóra a primátora, mala by mať peniaze aj na vydávanie mestských novín, v ktorých verejnosť nájde vždy niečo podstatného a aktuálneho o činnosti samosprávy mesta. Dočítal som sa, že aj prostredníctvom novín majú mať občania možnosť kontrolovať rozhodnutia samosprávy, ale takáto možnosť sprístupnenia informácií v novinách, ktoré vydáva naše mesto pre nás, tu za terajšieho vedenia nebola. Takúto požiadavku na informácie môžeme mať asi už len od nového vedenia samosprávy mesta.

#5č |07.05.2010 16:41:31
Daniela
178.40.123.133
Prosím Vás o oznámenie, že sa našiel prsteň aj s venovaním. Majiteľka sa môže ozvať na c.t. 0915738513. Najlepšie v čase od 19.00 hod. do 21.00 hod.
Ďakujem.

#55 | 07.05.2010 19:25:41
Miroslav Toman
Dobrý deň, pokiaľ sa Vám nik neozve (prosíme z Vašej strany, aby ste nám dali vedieť do diskusie). Tak skúsime tento oznam vyhlásiť aj v pondelok v rozhlase.

#56 | 20.05.2010 09:59:14
občianka
95.103.135.33
Pravda je, že internet a mestské noviny občania potrebujú na kontrolu štátnej moci samosprávy mesta. A ako nám radil Ing.Hrubý aj na kontrolu štátnej kultúry, nie na propagandu samosprávy. Prečo by som sa mala indentifikovať na internete, keď sa tu neidentifikujú dobre platení púradníci mesta, ktorí nám odpisujú? Prijateľnejšie sú pre mňa anonymné reakcie, ako keď ma tu má poučovať nejaký mladý pracovník samosprávy mesta.
V regionálnych novinách MY je zaujímavý článok: Poslanci zvolili redakčnú radu pre mestské noviny. Chcela by som sa opýtať, kto navrhol a schválil v našom meste redakčnú radu a šéfredaktora Ilavského mesačníka? Kto má teda nad nestrannosťou a obsahom periodika právomoc? A kto z vedenia samosprávy by nemal mať právo vstupovať do obsahu týchto mestských novín? Najlepšie by asi bolo, ak by redakčná rada bola zostavená z osôb širšieho názorového a politického spektra a šéfredaktora by volilo mestské zastupiteľstvo alebo priamo redakčná rada. Ďalej, či netreba vytvoriť nové zásady pre fungovanie Ilavského mesačníka? A tiež sa pýtam, či noviny nemôžu fungovať ako príspevková organizácia ? Odpoveď asi dostanem až po komunálnych voľbách.

#57 | 21.05.2010 22:19:30
Miroslav Toman
Do archívu IM bol pridaný ročník 2000.

#58 | 22.05.2010 12:29:33
občianka
95.103.183.34
Vážený, to nikoho nezaujíma, čo ste dali do archívu, Vaša informácia je dobrá akurát tak na odvrátenie pozornosti. Prepáčte, ale spravodajstvo Ilavského mesačníka nie je žiadne.

#59 | 22.05.2010 13:35:36
...
178.40.51.134
ten archív je veru zaujímavý, je to dobrá práca Miro Toman, nenechajte sa znechutiť. a občianka nech hovorí za seba, nie za všetkých

#60 | 22.05.2010 17:47:47
??????
178.40.217.192
Mirko, máte dobrú myšlienku, niekedy aj tak dáme všetkých politikov do archívu, keď to ich správanie občania prestanú tolerovať. Ale to spravodajstvo o kultúrne v IM by aj bolo dobré, chýba program len prehľad utajenej moci.

Hľadáme psa

#1 | 03.01.2010 13:56:27
mysco
92.41.35.175
Hladame dlhosrsteho vlciaka mensieho vzrastu, ktory sa stratil na sydlisku Skala 29.12.2009. Pocuva na meno Rony. Za akekolvek informacie vopred dakujeme.

#2 | 03.01.2010 21:09:34
Sára
95.102.173.187
včera šiel podvečer presne takýto vlčiak smerom na Klobušice ,tiež mám psa tak ma napadlo že mu ublížili petardy

#3 | 03.01.2010 21:40:04
zuzana
78.99.46.26
My sme ho videli v piatok podvečer. Tiež išiel smerom do Klobušíc. Bolo nám ho ľúto, lebo kríval. Dúfam, že sa Vám ho podarí nájsť!

#4 | 05.01.2010 16:40:20
maťa
95.102.5.205
Chcem sa spýtať, či sa vám podarilo nájsť toho psa.

#5 | 05.01.2010 17:25:56
Peter
95.105.136.20
Dnes som ho videl pri centrálnom sklade Kaufland v Ilave.

#6 | 05.01.2010 22:28:03
mysco
92.41.113.40
zial este sme ho nenasli a to sme presli uz cele okolie ilavy.

#7 | 05.01.2010 23:16:11
mysco
92.41.113.40
Este raz by sme Vas chceli prostrednictvom tejto stranky poprosit, ak ho zazriete kontraktujte nas na tel. cisle: 0915973739. dakujeme

#8 | 06.01.2010 17:33:36
zuzana
78.99.46.26
chcem sa spýtať či to bol nakoniec Váš pes, volala som Vám dnes, zo Sihote.

#9 | 06.01.2010 17:52:11
mysco
78.98.201.127
Velmi pekne dakujem, ale nenasli sme ho

#10 | 15.01.2010 11:21:20
hana
78.98.144.11
ako to dopadlo so psíkom...našiel sa?

#11 | 15.01.2010 17:31:30
Jana
213.151.217.147
A nechceli by ste sa postarať o krásneho slovenského kopova, ktorý sa pravdepodobne tiež stratil po Slivestrovských ohňostrojoch a petardách? Alebo sa ho niekto "elegantne" zbavil. My sme ho prichýlili, aj si na nás zvykol. Bol veľmi plachý / teda aj je / Ale už máme psov dvoch, toto by bol tretí. A to je veľa - uznáte. No tento psík je úžasný. Je to " osobnosť" Neboli by sme radi, keby musel ísť do útulku.

#12 | 22.01.2010 17:35:29
Edo
87.197.113.240
Dobry den.Pri nemsovej mi taky vbehol predvcerom pod auto.Nedalo sa uz nic robit.Dufam,ze az tak daleko sa ten Vas nezatulal :( Ak sa nenaje,tak Vam mozem ponuknut steniatko.Mame teraz doma cely zverinec.

#13 | 26.01.2010 11:45:53
hana
91.127.135.87
Dobry den, ak ste este nenasli svojho psika, ozvite sa mi, 0944113523, jeden NO bol odchyteny 10 km od Ilavy.

#14 | 26.01.2010 16:54:01
Mysco
78.98.90.245
Chcem sa Vám všetkým poďakovať za ochotu.
Zatiaľ neuvažujeme o inom psíkovi, čakáme že sa k nám vráti.

#15 | 26.01.2010 17:53:23
hana
91.127.135.87
Hovorili sme dnes spolu, je mi luto, ze to nebol Vas psik, zabudla som sa spytat, ci ste kontaktovali aj Spolok na zachranu zvierat v Pov.Bystrici, robia odchyty aj v okoli Ilavy... tel.: 0902 666 476
Vela stastia.

#16 | 27.01.2010 14:45:50
mysco
78.98.30.43
Áno kontaktovali náš tam neboli

#17 | 27.01.2010 20:01:03
Pre Jana
91.127.44.80
je ten kopov ešte k odobratiu?Ja som ich vyznávač.

#18 | 28.01.2010 10:03:14
Jana
87.197.39.49
Ano, ešte je. Už sme v kontakte aj s členmi klubu chovateľov slovenských kopovov. Ale je ešte stále u nás. A dáva nám zabrať ...

#19 | 28.01.2010 13:37:23
JA
78.98.198.17
Zdá sa mi, že aj cez pracovnú dob u tu hľadáte psov.

#20 | 28.01.2010 13:37:40
Podhradská
78.98.198.17
Pán administrátor, my nechceme hľadať psov, dajte úprimné vysvetlenie občanom v novinách, ktoré vydáva mesto, na internete, v mestskom rozhlase, prečo zvyšujete poplatky za odpad, psov, pozemky či chaty? Ja som dôchodkyňa a na adrese, na ktorú ste ma odkázali si to neviem vyhľadať. Pochváľte sa všetkým občanom v mestských novinách nielen s objavom výberu nových pracovníkov, keď ja mám platiť mestu vyššie poplatky, na čom šetrí dobre spravovaná (?) samospráva nášho mesta. Nijaký zákon neukladá, aby som si musela žiadať o tieto informácie len na mestskom zastupiteľstve, to mi už stále všade neopakujte.

#21 | 28.01.2010 21:30:04
????
91.127.227.194
Vážená pani Podhradská, ak ste si nevšimli, túto časť diskusie si založili ľudia ktorí hľadajú svojho psíka a ďalší ktorí mali k téme čo povedať sa im ozvali. Teda žiadny admin sa tu nevyjadroval, zato vy sa pcháte všade so svojimi príspevkami. A to len chalan hľadá svojho psa....

#22 | 29.01.2010 10:40:56
sagem_1
213.160.189.213
Podhradskej......načo leziete do tejto témy keď sa Vám nepáči...a zato že ste antitalent na PC a internet zato nemôžeme...tak sa uvedomte čo ste napísali....

#23 | 29.01.2010 16:13:20
Podhradská
78.98.96.99
Tuším pre Vás je tu dôležitejší pes ako problémy mesta, preto ste dali na prvé miesto hľadanie psa.

#25 | 29.01.2010 17:25:47
Podhradská
78.98.96.99
Milí úradníci samosprávy mesta, týmto sa Vám ospravedlňujem. Už viem čo je to mať vlastný názor v tejto diskusii, aj poradie tejto diskusie beriem od Vás ako výsmech. A stále viac mi začína vyhovovať aj Vaša utajovaná správa mesta, je to dobre premyslené, aj všetky predvádzané kritériá Vášho transparentného výberu. Takto mi to všetko vyhovuje. Veď preto sme Vám tak pomohli vo voľbách !!

#26 | 29.01.2010 18:51:27
Emily
78.99.65.189
Jéjé, pani Podhradská, vy ste to celé asi trochu nepochopili. Toto je téma, že niekto hľadá psíka, nemusíte sa urážať, keď Vám niekto povie, že to do tejto témy nepatrí, lebo nepatrí. Najdite si v zozname tému, ktorá sa týka Vašeho problému a píšte tam. Témy sa vždy radia podľa toho, kde je najčerstvejší príspevok. Sagem má pravdu, že počítač asi nebude Vaša silná doména.

#27 | 29.01.2010 18:54:14
Emily
78.99.65.189
P.S. Za chvíľu bude sranda, lebo pani Podhradská sa rozčúli, prečo je téma o psoch prvá.

#28 | 11.02.2010 18:05:25
som pes
95.103.131.8
Našiel sa ten Váš pes?Trniem hrôzou,že sa to stane aj nám.

#29 | 18.02.2010 02:45:00
RONY
91.191.90.15
Bol som v Košeci na diskotéke,tam v tej vinárni u toho malého cigáňa a ked som išiel nad ránom späť pešo do IL,tak som tam toho psíka videl a reagoval na meno RONY,lenže neviem či ho už nezjedli,lebo to bolo zo soboty na nedeľu.No a v nedeľu má veľa ľudí rezne.Tak tam skočte a opýtajte sa,ak ho našli nedávno,tak je šanca že žije,lebo bol vyhladovaný,tak ho možno ešte vykrmujú.Počul som že oni si tam na psíkoch radi pošmáknu.Bývajú v takej uličke pri potoku.Prajem veľa šťastia.