utorok 8. decembra 2009

Anketa o športe

Ako hodnotíte doterajší spôsob a úroveň riadenia športu v našom meste športovým manažérom?

Veľmi dobre, som nadmieru spokojný s riadením, úroveň je vysoká 8%
Som spokojný, riadenie činností považujem za štandardné 20%
Som viac nespokojný ako spokojný, treba výrazne zlepšiť činnosť 4%
Som veľmi nespokojný, nefunguje to, chce to systémovú a organizačnú zmenu 67%

Hlasovalo 301 ľudí

Komentáre

[1] Ľubomír Turcer - 25.03.2008 14:24
Vážení prispievatelia, chcem len podotknúť, že šport v Ilave nie je len futbal. Súčasný referent pôsobiaci v DK sa venuje prevažne futbalu a preto možno ostatní cítia krivdu. Tak možno týmto smerom by sa mohla uberať tá náprava súčasného stavu.

[2] Ondrej Mišech - 26.03.2008 08:20
Vážení spoluobčania, je to tak ako to napísal pán prednosta. Venujem sa výhradne futbalu a na ostatné mi nezostáva čas. Na futbalovom ihrisku trávim cele soboty a nedele a taktiež pracovné dni. Je to preto, lebo nemá kto!!! Treba zmeniť náplň práce a ja pôjdem kľudne i turistické chodníky značkovať. Aktuálnu náplň prace som zverejnil v diskusii „ Šport v Ilave“. Za pochopenie vopred ďakujem a pozývam všetkých na majstrovské futbalové stretnutie dorastu MFK Ilava – Chvojničan Radošovce v nedeľu 30. marca 2008 o 12.30 hod. Pozor na zmenu zimného času na letný čas!!!

[3] Mario Hrubý - 28.03.2008 09:49
Pekný deň
vzhľadom na skutočnosť, že zo včera na dnes bolo v ankete zaznamenané opakované hromadné hlasovanie neznámym užívateľom resp. užívateľmi boli v ankete upravené počty hlasov na hodnoty, ktoré boli platné pred týmto útokom. Rád by som odkázal všetkým, ktorí sa takto snažia ovplyvňovať anketu, že toto ich konanie nie je vôbec na prospech veci a je to dosť trápne. Rád by som bol aby ste sa realizovali trošku osožnejšie v tomto meste a nie si iba niečo dokazovali.

[4] dada - 28.03.2008 18:46
Dúfam, že aj iné veci si upravujete ako sa vám hodí.

[5] Mario Hrubý - 28.03.2008 20:39
Milá dada
myslím si, že dostatočne jasne bolo vysvetlené čo sa udialo, nikto tu nič nemanipuluje iba bol nastavený stav ankety na údaje spred dvoch dní. Isto budeme prehodnocovať spôsob zabezpečenia systému voči takýmto pirátskym hlasovaniam a budeme musieť zainvestovať do niečoho iného na webe mesta ako sme zamýšlali. Je smutné, že sa nájdu tak počítačovo „šikovní“ ľudia, ktorí si tu takýmto spôsobom niečo dokazujú namiesto toho aby priložili ruku k dielu a popracovali na skvalitnení úrovne webu mesta. Nehnevajte sa ale tá vaša reakcia naozaj nestojí ani za komentár, percentuálny výsledok ankety je informatívny a nemáme ani najmenší záujem niečo ovplyvňovať. Pre mńa osobne sú dôležitejšie konkrétne názory ľudí na konkrétnu vec. Je na škodu veci, že sa v doteraz publikovaných anketách veľmi málo využila táto možnosť. Je tu priestor ktorý tu nebol a je na diskutujúcich ako efektívne ho aj využijú.

[6] Volič - 29.03.2008 07:34
Bolo to praktizované už v predchádzajucich anketach. Takže vieme komu a na čo to slúži!

[7] Informatik - 29.03.2008 11:23
Z webu sa nenapapáme, a taktiež lacnejšie internáty mať nebudeme. Ja som myslel, že tu ide o iné, ako o anonymne diskriminovanie určitých skupín osôb a pozdvihovanie iných vyvolených person. Takúto demokraciu si dajte za klobúk. Vy ste to zažili pred rokom 1989, tak mate skúsenosti, my na šťastie nie, ale vieme o tom niečo zo školy.

[8] informatik msú ilava - 29.03.2008 13:15
A ktorýže informatik? Identifikuj sa bližšie priateľu, nech nedochádza ku zmätlkom.
informatik msu Ilava

[9] mirto - 29.03.2008 13:54
A už to tu mame s tými nickmi. Dobrovolná registrácia by nezaškodila, aspoň by sa niekto nemohol schovávať za cudzi nick.
Myslím, že mnohí nepochopili situáciu so zneužitím ankety a prečo sa zjednala náprava.

[10] primátor - 29.03.2008 14:03
... a ten niekto, kto sa vydáva za niekoho iného, tu naznačuje, že podvádza niekto iný a reční o demokracii. Zdôrazňujem, nebude registrácia, vydržíme aj takéto príspevky, vydržíme aj to, čo nevydržali v Dubnici nad Váhom. Z cenzorstva nás takíto môžu obviňovať, ale my cenzori nie sme a nebudeme.

[11] Mario Hrubý - 29.03.2008 15:04
Volič
vy musíte byť prinajmenšom jasnovidec len škoda, že by ste si tým svojim kumštom nezarobili ani na slaný chleba. Znovu opakujem nikto na tomto webe nikdy nemanipuloval výsledky ankety pretože to nie je náš štýl a ani to nepotrebujeme.
Informatik
to že ľudia vystupujú anonymne je ich slobodné rozhodnutie. Neviem na čo narážate tým rokom 1989, budte konkrétny až sa máme o čom baviť. Takto vás zaraďujem taktiež medzi tých anonymných prispievateľov ako ste ich opisovali sám čo sekajú hlava nehlava len aby vytvárali nejaké dusno.

[12] Fanda - 29.03.2008 16:29
Já osobne si myslím, že registrácia, by tu veľa vyriešila. Videli, by sme kto za koho kope? Stojí to za zváženie?!

[13] mirto - 29.03.2008 16:53
Registrácia sa dá zneužiť - človek si môže narobiť nikov koľkokoľvek, avšak bude to osožné pre tých, ktorý nechcú aby ich nick bol zneužitý.
Preto som len za dobrovolnu registraciu nie za celoplošnú registráciu.

[14] Fanda - 29.03.2008 18:59
Tak potom už neviem, ale toto je katastrofa.
Každy tu píše hore dole, ale ruku k dielu nepriloží nikto!

[15] Informatik - 29.03.2008 20:05
Nie som jasnovidec a pseudonym informatik používam rad, lebo som do toho zažratý
a dokonca študujem tento obor v ČR.
Takže niečo viem o tom, aké zázraky sa dajú robiť v rôznych anketách na PC. Toto podozrenie skrslo vo mne z jedného dôvodu:
Počas voľného času som sledoval minule ankety a diskusiu. No a keď sa mi nejako
tie výsledky nezhodovali,
tak som spravil prieskum sám pre seba
v meste. Tam či mi veríte, alebo nie,
som sa nič dobré na vládnu garnitúru nedozvedel.
Teda okrem oblasti kultúrneho života. Tam sú nadmieru spokojní. V meste sú však
i požiarnici, poľovníci a iné zložky.
To by bolo na vysvetlenie, aby sa pán informatik mesta nebál že príde o miesto.

[16] primátor - 29.03.2008 20:59
Informatik(klonovaný)
navrhujem, poskytnite výsledky Vašej ankety aj s položenými otázkami, metodikou zberu a vyhodnotením redakcii Ilavského mesačnka, a sem na internet, môžete ich poslať v obálke bez Vášho mena ako chcete, s nickom. Radi to uverejníme, nemám s tým problém. Iste sem z Čiech dobre vidíte a rôznorodosť ankiet a názorov nie je na škodu.
Čo sa týka poľovníkov nie tak dávno som tam s nimi bol na ich výstave a s hasičmi nielen Ilavskými mám čulý kontakt.
so slovenským a ilavským pozdravom do Čiech

[17] informatik msú ilava - 30.03.2008 10:40
Ale no tak, Matej, čoho by som sa ja už len mal báť. I ako prípadný kritik by som možno padol do nemilých stretov, ale to je všade medzi ľuďmi, horor tu ani za kritiku rozhodne nevládne. Čo sa týka praktík zneužitia ankety alebo diskusie, je to pre niektorých taká rozkoš, že v rámci normy im je celkom vhodné takú ústretovosť umožniť. O tom je otvorenosť prezentácií, lebo v podstate - ovplyvniť možno čokoľvek, i keby sa postavilo bariér bezpočtu.

[18] Informatik - 30.03.2008 11:01
Ďakujem za dôveru. Za chvíľku mi ide bus, takže stručne. Zo 45 opýtaných 32 nespokojných, 4-rom je to fuk a 9 nadšených. Do videnia cez prázdniny, bude viacej času tak môžeme spraviť poriadnu pre Ilavský mesačník. Matej? Sama voda...!

[19] voliči - 30.03.2008 11:19
toto už je škandál!!!!!!!!!

[20] to čo je - 30.03.2008 11:28
manipulacia s prispevkami???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára