utorok 8. decembra 2009

Mestský rozhlas

#1 | 03.09.2009 19:30:12
ticho_lieci
78.99.5.211
Mestsky rozhlas sa stava fantomom obcanov Ilavy. Hlucnost, frekvencia hlaseni, nekonecne hudobne uputavky...Obcania, to su aj deti, pracujuci a studenti, ktori su neustale ruseni a obtazovani "revucim" rozhlasom - mnohokrat uplne zbytocne. Sme v 21.storoci - vsetko je na webe! Kazdy najde, co ho zaujima. Pre tych, ktori tuto moznost nemaju, by stacilo vysielanie dolezitych informacii 2x za den. Mestsky rozhlas by nemal nahradzat hluk a produkciu kolotocov a jarmokov. Moze sa potom stat, ze budeme hluchi k dolezitym hlaseniam, v horsej variante budeme celkom nepocujuci!

#2 | 04.09.2009 15:34:51
deep
212.5.193.178
Rozhodne súhlasím s predchádzajúcim pisateľom. Tomuto rozhlasu sa nedá hovoriť mestský rozhlas. Toto je rozhlas na úrovni dediny s názvom Dolný Výplach.
Hlásite v ňom všetko od predaja zemiakov, záclon a ponožiek až po opravu dáždnikov X krát denne v úplne nezmyselných časoch a dokonca aj cez víkendy a sviatky.
N e ch á p e t e že tu žijú aj ľudia čo chcú mať kľud a p o k o j.
Keď má niekto o tieto informácie záujem nech si pozrie na vývesnej tabuli alebo na nete alebo nech si zavolá na úrad hádam mu to tam niekto povie.

#3 | 04.09.2009 16:11:37
stela
91.127.91.87
Kolko mudrosti v tych prispevkoch....zapchajte si usi....

#4 | 04.09.2009 16:14:43
Divýk
91.127.108.33
Dnes je to s tým rozhlasom do zbláznenia,na koho sa treba obrátiť,aby prestali?Ďakujem

#5 | 04.09.2009 17:19:20
jery
213.160.181.113
tiež sa pridávam k nespokojným občanom. Rozhlas je jednoducho v minulosť, ktorá by tu nemala byť. Napríklad bývam v rodinom dome a rozhlas mame priamo pred domom, ked som chodil na nočné a cez den som sa chcel vyspať, tak ma išlo rozdrapiť, vela krát som mal cvakačky v rukách že prestrihnem drát a bude pokoj. Jednoducho je to otravné!!!!!

#6 | 05.09.2009 10:28:15
roberto
95.102.19.205
presne tak rozhlas netreba ide to ludom iba na nervy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#7 | 05.09.2009 18:54:37
:-D
91.191.80.124
:-D

#8 | 05.09.2009 20:50:04
ShinoO
78.99.167.65
alebo tiež dosť poteší keď je niekto po nočnej snaží sa zaspať a keď sa mu to ako tak darí a zobudí ho oznámenie: Vážení občania, súkromný podnikateľ predáva ... :)

#9 | 06.09.2009 17:41:09
:-D
91.191.84.210
:-D .....áno predáva jahody,alebo záclony from Poland ..he..he

#10 | 06.09.2009 17:47:00
viktor4555
95.102.19.205
To je v Ilave neskoro v noci.:http://www.youtube.com/watch?v=yIIvR-TivP0

#11 | 06.09.2009 17:57:26
Michael Jackson
91.191.84.210
noo to je husté,to intermezzo,sa mi zdá že si to aj pametám,som odpadel...

#12 | 06.09.2009 23:36:31
edo
78.99.165.230
ta hlučnosť rozhlasu je neznesitelna, mal by sa tym niekto zaoberat. A som zvedavy, kto plati tantieny za odohrate pesnicky.....to nie je sranda zakon je zakon.....

#13 | 07.09.2009 17:03:28
Michael Jackson
91.191.80.163
Jasnee treba ich natreť na úrad na autorské práva.To im ten ich drblý repertoár hitov hádam zatrhne.By som ten rozhlas neska zničil,ked som počul tú Vondráčkovú,či Zagorovú či kto to bol,či čo to bolo...Hambite sa.Vy,Vy...rozhlas

#14 | 08.09.2009 08:41:07
poslucháč
95.102.93.102
Adela Pajanková Banášová,Andrej Sajfa Škvaro,kupte si frekvenciu a vysielajte,aby sme vás mohli vypnuť,v mestskej trube sa to nedá

#15 | 08.09.2009 09:00:15
Ľubomír Turcer
Vážení diskutujúci,
Miestny rozhlas je nevyhnutný pre informovanosť občanov. Najmä v krízových stavoch, pri živelných pohromách a podobne. Rozhodne sa nebude rušiť.
Je viac spôsobov ako znížiť jeho pôsobenie na citlivé osoby. Dobré okná , ktoré stačí niekde len zatvoriť, alebo ušné vypchávky, ktoré dostanete lacno v obchodoch s pracovnými ochrannými prostriedkami, prípadne vata.
Zaujímavé je že mnohým občanom nevadí brechot psov po nociach, rev motorových píl, keď sa reže drevo po dvoroch, cinkuláre, rozbrusovačky amatérskych automechanikov, ale zrovna mestský rozhlas z ktorého ide príjemná hudba. Sa nad sebou zamyslite, či ste vôbec súdni. Ale internet, kde sa nemusíte ani predstaviť znesie všetko však? Hlavne, že si môžete "rypnúť " do pracovníkov mesta.
Mesto platí SOZE, takže žiaden strach, že by tantiemy nedostávali tí čo ich tam hrajú. Je len vecou DK či pravidelne zasiela play listy. Ak máte pocit, že ste neboli niekde uvedení, riešte s pracovníkmi DK.

#16 | 08.09.2009 14:48:23
sagem_1
213.160.189.213
tie rady sú na úrovni však p. Turcer. Takto odpovedá zamestnanec mesta :))))

#17 | 08.09.2009 18:33:17
jery
213.160.181.113
pred dvoma dnami som išliel na bicykli a zapli nejaku tu hytovku, skoro som spadol s bicykla pod auto, tak som sa zlakol, reve to ako bláznivé.
Pan Turcer o zverinci v Ilave som už založil tému :)
Asi si dám plášť a masku a budem po nociach chodiť vykonávať spravodlivosť v Ilava city :)

#18 | 08.09.2009 19:24:09
nepredstavená
158.195.160.78
Dobry den,
nerozumiem tomu, preco tuto temu riesi p. Turcer a primator mesta sa k vyjadreniu akosi nema. O tom, kto by sa mal nad sebou po tychto vyjadreniach zamysliet, by sa dalo velmi, ale naozaj velmi polemizovat. Pan Turcer, my tu nie sme pre vasu srandu, ked nie ste spokojny s tym, ze sem ludia chodia anonymne, nemali ste nam takuto moznost umoznit a nie ze si tu do nas budete vyskakovat. Vy ste pracovnik mesta, nie my. Kludne sa aj vy prihlaste ako Kacer Donald, ak vam to vyhovuje. V dnesnej dobe vedia s internetom narabat aj ovela starsi ludia, ako ste vy a uz vonkoncom sa mi nepaci, s akou drzostou na nase otazky odpovedate. A pokial sme pri tych usnych vypchavkach...uz ste niekedy prisli po nocnej domov, unaveny jak kon a snazili sa zaspat pri vrieskajucom rozhlase? Zrejme nie. Tazko sa dokazete vcitit do toho, ako nesmierne to obcanom Ilavy prekaza. Mamicka tazko uspi svoje male dieta, ktore potrebuje spanok, ked jej to toho vrieska pani z rozhlasu s tym, ze dnes od 14tej bude vypredaj zlavneneho tovaru, ponoziek a podobych sprostosti a cele to ukonci tym, ze to cele este raz pekne vsetkym zopakuje, aby nahodou ludia nepremeskali tuto skvelu sancu si tieto zlavnene ponozky zakupit a o hodinu pocuvame podobne sprostosti zase. Malym detom sa do usi nic pchat nebude pan Turcer. Preco si sam nekupie prehravac a neprehravate si na nom hity, ktore ponukate nam? Kto to kedy videl, aby zamestnanec mesta zasoboval mestske stanky svojimi...nazvime to"hitmy"?Kto tu je na to zvedavy? Absolutne nikto. Ani mne ked zaspieva stara mater, netlacim to hned do radii. A o tom, ze sa to akoze nenapadne objavilo tu na internete, na mestskej stranky Ilavy...k tomu uz myslim slov ani netreba. Hanbite sa, a az potom reagujte na to, preco my, obyvatelia mesta Ilava, "rypeme" do pracovnikov mesta!

#19 | 08.09.2009 19:57:53
zalesak
89.173.41.88
Mohli by ste prosim napisat kolkorat za posledny mesiac sa rozhlas pouzil na hlasenie krizovych stavov pri zivelnych pohromach a kolkokrat bol pouzity pre ine ucely? Rad by som Vam pripomenul, ze ste plateny z dani obcanov - a ano a tych, ktori pisu anonymne na internet. Za toto co ste tu predviedli by ste mali z mestskeho uradu odist.

#20 | 08.09.2009 20:08:23
ticho_lieci
78.99.190.107
Dobrý večer,
veľmi ma zaujal príspevok od "nepredstavenej". A k príspevku pána Turcera:
Pán Turcer, Vy ako úspešný manager, by ste mali zvládať zásady slušnej a vecnej komunikácie - aj keď anonymnej. To je jedna vec. A druhá, že každá kritika alebo upozornenie na problém môže viesť a zvyčajne aj vedie k zlepšeniu kvality služieb pre OBČANOV! A o to predsa ide, pán Turcer.

#21 | 09.09.2009 06:56:43
Turcer Ľubomír
Nepredstavená, Zálesák, Ticho lieči
Vidím, že ste v strehu. Tiež vás "mám rád".

#22 | 09.09.2009 09:05:29
zalesak
89.173.41.88
Silne reci, ale cisla, ktore som ziadal asi nemate odvahu zverejnit, vsak? Viem, ze to asi bude problem, ale skuste sa k tomu postavit ako chlap.

#23 | 09.09.2009 09:35:25
edo
95.102.74.15
myslim ze na tom nie je nic usmevne....je to skor smutne :(

#24 | 09.09.2009 10:52:49
Ľubomír Turcer
Vážení odporcovia miestneho rozhlasu. Na vykonanie tak vážneho kroku ako je zrušenie mestského rozhlasu je potrebné, aby sa to odhlasovalo v Mestskom zastupiteľstve. Tak zbytočne tu nevypisujte, ale vyjdite z anonymity a skúste urobiť petíciu po meste za zrušenie rozhlasu. Na to máte legálne občianske právo. Ak presvedčíte väčšiu polovicu občanov mesta bude sa tým MZ zaoberať. Ak toto neurobíte nič sa nezmení a to ani v prípade, že na MsÚ bude prednostom Váš favorit a primátorm ďalší Váš obľúbenec. Veľa šťastia.

#25 | 09.09.2009 11:18:41
zalesak
89.173.41.88
Cize mestske zastupitelstvo rozhodlo o tom, kedy a co ma rozhlas vysielat? mohli by ste mi prosim poskytnut linku na zapis z tohto rozhodnutia? Rad by som si ho prestudoval.
Tu sa totiz vobec nejedna o uplne zrusenie rozhlasu ale o jeho pouzivanie v sulade s dobrymi mravmi a zasadami beznej tolerancie a obcianskeho spolunazivania.

#26 | 09.09.2009 11:43:18
sagem_1
213.160.189.213
p. Turcer zase od Vás jedna múdrosť. Sa uvedomte čo tu píšete. Dúfam, že už nikdy Vás nezvolia.....
:))))

#27 | 09.09.2009 12:05:21
NYC
78.98.70.171
To si píšte, pán "GITARKO" z PX, že na MsÚ spievate a hráte len do ďalších volieb!

#28 | 09.09.2009 12:25:39
Ľubomír Turcer
NYC
Ja spievam všelikade inde o čom sa Vám NYC ani nesníva a nič na tom nezmeníte.
sagem_1
Prednosta nie je volená funkcia, podľa toho viem že ste asi len nejaký puberťák nahuckaný rodičmi, alebo zle informovaný občan.
zalesak
Hlavne Vy nemáte toleranciu voči tej drvivej väčšine čo rozhlas chce.
A to je posledný príspevok odomňa na túto tému. Mimochodom, mestský rozhlas nespadá do kompetencie prednostu. Prevádzkujú ho technické služby, ktoré sú priamo riadené primátorm mesta a poslancami. Adios.

#29 | 09.09.2009 12:31:31
NYC II
78.98.70.171
Ad 1) Ako hudobníci vieme posúdiť, kto vie spievať a kto nie - Vy k nim rozhodne nepatríte! To, že spievate kade-tade, je tragédia, nuž čo...
Ad 2) Samozrejme, že prednosta sa nevolí, ale s primátorom automaticky padá aj on...
Ad) Ovládať dobre cudzí jazyk sa dá len na základe dobrej znalosti materinského. A tá Vaša je pod psa!

#30 | 09.09.2009 12:58:55
zalesak
89.173.41.88
a ta linka? zabudli sme? Drviva vacsina? Mate peticiu kde je viac ako 50% obcanov? Sojte si za svojimi tvrdeniami, ako som uz pisal, skuste sa k tomu postavit ako chlap.

#31 | 09.09.2009 13:03:09
admin
Vážení diskutujúci!
dôrazne vás žiadam o slušnosť pri vyjadrovaní v diskusii. Niektoré výpady v posledných dňoch začínajú hraničiť už s neznášanlivosťou až zákernosťou. K tomu diskusia určená rozhodne nebola!

#32 | 09.09.2009 13:34:00
diskutujuci
213.151.217.129
Pan Tucer, kedze si Vas vybral primator aspon mu tu neskodte znizovanim sa na uroven niektorych diskutujucich.
Pri Vasom vybere prespokladal, ze si osvojite s primatorovho desatora aj toto:
2. Otvorenosť, slušnosť, ústretovosť, komunikatívnosť a ochota pomôcť občanom mesta
7. Riadiť sa a dodržiavať nielen príslušné zákonné normy a úpravy
ale aj nepísané etické normy a vzory spránia sa,...
...a pritom stacilo len napisat, ze sa budete snazit minimalizovat pocet reklamnych hlaseni a technici skontroluju nastavenie hlasitosti...

#33 | 09.09.2009 13:55:02
zalesak
89.173.41.88
K comu teda bola urcena diskusia? AJ o tom rozhoduje zastupitelstvo? Je to na propagaciu penovych tesneni?
Pan Turcer, mate silacke reci z pozicie arogancie moci, ale odpovede nedavate. O com teda naozaj je diskusia? Pomasirovat ego?

#34 | 09.09.2009 14:34:07
Turcer Ľubomír
Budeme sa snazit minimalizovat pocet reklamnych hlaseni a technici skontroluju nastavenie hlasitosti.

#35 | 09.09.2009 16:04:31
Andrea
213.160.184.94
Tak toto je aj na mna moc... Chcelo by to kurz sebaovladania.

#36 | 09.09.2009 17:19:45
jery
213.160.181.113
Prečo sa k tomu vyjadruje p. turcer, ked nema od toho klúče?!
Nech sa vyjadria kompetentní. Naozaj stačí ubrať volume a obmedziť hlásenia typu: Prišiel podnikatel z Nitry a predáva cibulu.

#37 | 09.09.2009 18:43:10
Nighthawk2
80.239.242.37
Vrrr nepouziwajte moj nick, mam autorske prava

#38 | 09.09.2009 19:29:57
primátor
Vážení,
príspevky a diskusiu ohľadne vysielania mestského rozhlasu, jeho negatíva a pozitíva, ako aj ďaľšie fungovanie a režim, frekvenciu správ,hlásení a podobne, s chladnými hlavami prehodnotíme. Ťažko prijať riešenie, s ktorým bude spokojných 100% obyvateľov, niektorí si želajú úplné zrušenie, niektorí obmedzenie, niektorí sa sťažujú, že aj to, čo sa vysiela, sa vysiela málo a v zlých časoch.Každopádne ďakujem za všetky zmysluplné, aj kritické príspevky k podstate témy,k fungovaniu rozhlasu a jeho nedostatkom.Určite sú niektoré kritické pripomienky oprávnené a určite sa niektoré návrhy na povedzme odstránenie nedostatkov vyhlasovania v rozhlase dajú aplikovať.Mám malú prosbu, snažme sa to aj v diskusii riešiť vecne,bez nezmyselných útokov jeden na druhého.
s poďakovaním za všetky Vaše príspevky, úctou a pozdravom

#39 | 10.09.2009 19:36:40
Michael Jackson
91.191.81.131
presne tak bez stupidity a drzosti (GITARKO) a bez útočenia jeden ne druhého.Výborne p.primátor.Ale ešte jednu vec...prosííím tá HUDBA byt nemusí.A bola by škoda keby mesto dostalo pokutu kvôli autorským právam.Myslite aj na to prosím.

#40 | 11.09.2009 12:55:01
luster
78.99.160.36
ach, tie autorske prava. dnes sme si vypoculi j. kirschner a nie som si uplne isty, ci ilavsky rozhlas ma (alebo vobec niekedy mal) registraciu v SOZA a odvadza platby. pevne verim, ze ano.
verejna prezentacia diel chranenych autorskymi pravami bez prislusnych povoleni je trestny cin. predpokladam, ze ludia, kt. maju na starosti pripravu spotov mestskeho rozhlasu o tom maju dostatocne vedomosti.. :)
priklad z ilavy:
http://kultura.sme.sk/c/2806420/za-porusovanie-autorskych-prav-odsudili-dj-a-podmienecne-na-jeden-rok.html

#41 | 11.09.2009 18:15:15
Jery
213.160.181.113
No toto ma dostalo, slunce seno teraz hrá v rozhlase, to fakt ako na dedine. TOto snad nie, prosím!!!

#42 | 11.09.2009 19:15:56
edo
95.102.81.47
katastrofa.....to uz je fakt moc...

#43 | 11.09.2009 19:47:08
Michael Jackson
91.191.88.253
No čo GITARKO?
Máme tie papíry,či nemáme? Jaksi sme sa odmlčali,no čoje?Autorské práva v IL asi "kosher"nebudú.Jak ich nemáte,tak si daje majzla a tú hudbu už nepúštajte.Posielam na Vás kontrolu.A spadla klec s tými stupídnymi interpretmi a ich stupídnim repertoárom.Tie peniaze čo mesto zaplatí za pokutu,by sa dali použiť lepšie,že?Nemôžte používat namiesto tej skvelej hudby,iba krátky gong....?

#44 | 11.09.2009 21:46:52
jackovi
78.99.89.50
prestaň trieskať Jacko, nemáš byť už pod drnom?

#45 | 12.09.2009 03:18:18
luster
91.127.49.85
jacko spamuje forever.. a beatles-ovky tu este nehravaju, tusim, tak bud kludny xD ps. a preco ti kupu tych nahravok nikto nevyhovoril?

#46 | 12.09.2009 08:11:16
AB
84.47.7.110
Pán primátor, mohli by ste okrem diskutujúch, z ktorých fakt mnohí urážajú, upozorniť a dať radu pánovi prednostovi ako sa má diskutovať a ako by mal človek na takom dôležitom mieste vystupovať. Veď ste si ho vybral a to Vám je jedno ako reprezentuje úrad?

#47 | 12.09.2009 10:52:19
av
84.47.7.110
fakt pán primátor, nehanbíte sa za tie úlety prednostu a ozaj nechcete s tým nič robiť? A či už nie je váš človek?

#48 | 12.09.2009 15:12:10
daskovec
78.99.96.55
Toto pán pr. je ostuda,takýto človek na urade

#49 | 12.09.2009 19:07:19
primátor
AB, AV
nečítali ste môj posledný príspevok? Ja som výzvu dal všetkým zúčastneným. Veďme diskusiu vecne,aj kriticky, k podstate veci, bez invektív,všetci, zamestnaci mesta, aj ostatní účastníci, občania.A personálnu politiku, ako aj diskusiu nebudem viesť s horúcou hlavou(aspoň sa o to snažím a viem, že tiež nie vždy sa mi to darí a stojí to dosť sebaovládania), na základe diskutabilných rád.Každopádne aj za Vaše príspevky ďakujem a prajem príjemný víkend.

#50 | 13.09.2009 09:21:56
ali
78.98.63.27
Len tie arogantné príspevky prednostu už trvajú dosť dlho, neuvedomuje si že je platený z daní nás občanov a on tam je pre nás a nie my sme v Ilave pre neho? Nechce sa veriť pán primátor, že s týmto človekom chcete ísť do ďalších volieb.

#51 | 13.09.2009 09:39:16
Lubo TUrcer
95.102.35.110
Vážení personálni poradcovia:
daskovec
78.99.96.55
Toto pán pr. je ostuda,takýto človek na urade

#47 | 12.09.2009 10:52:19
av
84.47.7.110
fakt pán primátor, nehanbíte sa za tie úlety prednostu a ozaj nechcete s tým nič robiť? A či už nie je váš človek?

#46 | 12.09.2009 08:11:16
AB
84.47.7.110
Pán primátor, mohli by ste okrem diskutujúch, z ktorých fakt mnohí urážajú, upozorniť a dať radu pánovi prednostovi ako sa má diskutovať a ako by mal človek na takom dôležitom mieste vystupovať. Veď ste si ho vybral a to Vám je jedno ako reprezentuje úrad?
Turcer:
V mojich príspevkoch ste dostali len vecnú radu ako si máte pomôcť keď hrá rozhlas hlučne. Pochopili ste to ako príležitosť vyzúriť sa na prednostovi a nenápadne na primátorovi. Máte jediný cieľ: "Naštrbiť" jednotu prednostu a primátora. To by sa Vám už potom veľmi ľahko podarilo úplne ho odrovnať. A o to ide však? Aby nemal kontrolu nad úradom a zamotal sa do vlastných chýb. Pokiaľ tam budem tak ju bude mať a nič na tom nezmeníte ani keď občas na veci máme rozdielne názory a radím mu konať inak pre jeho vlastné dobro. Ja som ten, kto mu občas musí nastaviť zrkadlo a ak to nebude príjmať, tak ma jenoducho navrhne na odvolanie. Život pôjde ďalej, ja si budem hľadať inú prácu ako už veľmi veľa krát.
V mojom príspevku nebola žiadna urážka ani neslušné slovo. Len obyčajná dobre mienená rada pre zanedbateľný počet občanov, ktorých občas vyrušilo rádio.
Pre Daškovec: máš od priaznivca Daška veľmi ďaleko. Keby si bol naozaj tak nepíšeš pod prezývkou. Iba sa snažíš manipulovať primátora.
Pre av : Kto je koho človek nie je tvoj problém. Rešpektujem príkazy primátora, úrad je funkčný a financie strážim až do úrovne mojich kompetncií. To je moja zodpovednosť, a nie sa podlizovať pomýleným názorom a znášať bez reakcie hanlivé urážky z webu. Nie som typ, ktorý nastavuje druhú tvár. A navyše- aj ja mám právo v tomto štáte na vyjadrenie názoru.
Pre AB : Som slobodný človek a nikto mi nebude diktovať ako mám diskutovať. Dodržiavam zásady slušnosti pri diskusii a ak Vás triafam rovno do čierneho tak ste z toho nervózni. Tak to bude , či budem prednosta, alebo nie.

#52 | 13.09.2009 11:38:09
zalesak
89.173.41.88
no vy tam vazne nemate co robit, keby toto spravil moj zamestnanec zakaznikom ma na stole hrube porusenie pracovnej discipliny do minuty, spravi to este raz a leti na hodinu bez pardonu. Uvedomte si kto Vas plati, vdaka komu mate vecer co do ust a kde byvat.

#53 | 13.09.2009 11:39:12
zalesak
89.173.41.88
a este dodatok - pan primator sa jasne vyjadril ze diskusia ma byt vo vecnej rovine, podla mna prikaz Vasho nadriadeneho je pre Vas zavazny. Pytam sa preto este raz, kde su odpovede na moje vecne otazky, ktore som poslal vyssie?

#54 | 13.09.2009 17:30:44
personalista
78.99.215.7
U nás by už dávno vyletel,toto by už stíhal náš šéf ináč

#55 | 14.09.2009 05:59:08
av
78.98.88.51
Pán prednosta veď práve, pôjdete si hladať prácu ako veľakrát, ktohovie prečo tak často meníte miesto? Vyjadriť názor Vám nikto neberie, len zväčša sú to vysoko neprofesionálne príspevky a znehodnocujete úrad, to už patrí do riešenia primátorom. Alebo mu je to jedno ako propagujete úrad ktorý vediete?

#56 | 14.09.2009 07:54:52
primátor
Vážení,
znova a pre všetkých účastníkov diskusie prosba. Táto rubrika sa volá Mestský rozhlas. Vráťme sa k jej podstate a venujeme sa problémom rozhlasu, negatívam, pozitívam, návrhom na zlepšenie. Mám vieru, verím, že ste toho schopní, a že to odvádzanie diskusie do osobných sporov nie je v dosledku Vašej neschopnosti vyjadriť sa k rozhlasu keď aj kriticky, ale objektívne.
prajem Vám príjemný deň

#57 | 14.09.2009 08:33:52
primátor
Vážení,
môj vstup a príspevok, chcem veriť, že vecný. K argumentom niektorých,..ticho lieči a podobne...že napríklad načo rozhlas, keď všetko je na webe moje protiargumenty: Nie každý má web resp. prístup na web. Je tu staršia generácia, ktorá na web nechodí, dlhé roky je zvyknutá na informácie z rozhlasu, oznamy, hlásenia atď. Mnohí z týchto ľudí sú aj osamotení, menej pohybliví, až nevládni. Takže sú radi za pár informácií aspoň z rozhlasu. Často sa len z rozhlasu dozvedia napr., že ich dlhoroční známi, spoluobčania, vrstovníci zomreli a podobne. Takže treba tu aj trochu empatie, vcítenia sa do položenia a možností iných.Rozhlasu a fungovaniu sa venovať budeme, ale nevidím to na úplné zastavenie vysielania.Myslím, že bolo by dobré sa vyjadriť k času kedy vysielanie, mimo vysielacích časov naozaj len urgentné oznamy a hlásenia, mimoriadneho charakteru. A potom si definovať rozsah správ, vysielania,tém.Môžem naozaj zodpovedne povedať, že máme(aby rozhlas fungoval, bol funkčný) požiadavky na opravy v niektorých častiach mesta z dôvodu zlej zrozumiteľnosti. To sú zároveň aj znaky, že rozhlas, minimálne u niektorých sociálnych vrstiev a skupín v meste je aj žiadaný.To teraz vravím aj z osobných skúseností, žiadostí a podnetov občanov, áno prevažne starších, dôchodcov.Takže, buď máme dobrú vôľu, zlepšiť stav a dospieť k nejakej dohode s tým, že každý trošku ustúpi a dohodneme sa, alebo tu bude večná vojna, lebo to nebude k 100%-nej spokojnosti niekoho.Ako všetky iné veci a spory, aj toto je otázkou rozumnej dohody, dobrej vôle, úprimnej snahy a všeobecného konsenzu a kompromisu.Preto prosím vecne a úprimne, kvalifikovane, s cieľom zlepšiť stav. Pretože verím vo Váš úprimný záujem, už dopredu Vám všetkým ďakujem za pochopenie.
s pozdravom

#58 | 14.09.2009 12:50:09
ticho_lieci
78.99.190.107
Dobry den.
Ano, suhlasim, ze treba hovorit k veci a uzitku obcanov. Aj ked som povedala, ze je "vsetko na webe", hlasenie 2x za den som vo svojom prispevku pripustala..., ak je nutne. Myslim, ze"gongovy"signal na zaciatku a na konci na uputanie pozornosti k beznym hlaseniam by mohol byt dostacujuci. Optimalny cas je podla mna medzi 11.-12.hod. a 15.-16.hodinou. Deti a seniori maju pred alebo po obednajsej sieste a aj pracujuci po nocnej uz zvycajne vstavaju. Oznamenia o umrti si urcite zasluzia primeranu hudobnu produkciu. Oznamy by mali byt primerane udalosti a to nielen intenzitou, ale aj rozsahom.
Prajem uspesny den :)

#59 | 14.09.2009 13:28:52
primátor
ticho_lieci,
Vaše pripomienky a vôbec celý príspevok je naozaj vecný s presne definovanými návrhmi, ktoré všetky považujem za reálne a možné aplikovať pri prevádzke rozhlasu. Ďakujem, naozaj rozumný príspevok viac ako primeraný a dôstojný téme a problému.
s poďakovaním a prianím príjemného dňa

#60 | 14.09.2009 15:19:38
zalesak
89.173.41.88
Pan primator, dakujem za ustretovy pristup a reakcie hodne Vasho postavenia.
14.09.2009 19:18:22
YX

#61 | 78.98.77.25
Ale veď prednosta sa nekompetentne vyjadroval aj k rozhlasu. Pán primátor fakt neviem, prečo je to odvádzanie od problému, práve vy odťahujete od problému a nechcete zaujať jasné stanovisko k človeku, ktorý je Váš podriadený a znehodnocuje nielen úrad ale aj vás osobne.

#62 | 15.09.2009 21:24:08
Michael Jackson
91.191.89.46
Na GITARKA sa vykašlite,ked mu date pokoj a nebudete si ho všímat,tak bude aj on ticho.....má komplexy že nik nema zaujem o jeho hud.produkciu,ale to je o inom.Ale p.primátor stale ste sa nevyjadrili,že či Ilava platí autorské práva na tú super muziku.Lebo ked dostane mesto pokutu tak sranda to nebude.A Vy ste jediný kto tomu môže zabránit.Takže prosím o vyjadrenie k tej hudbe.Naozaj gong stačí.A propos a v Bratislave ani v ZA,BB,TT alebo v menších mestach som naozaj nepočul vyhlasovat že kto zomrel a pod.šak to je choré ved tý dôchodcovia si to vyklebetia medzi sebou.To je jedno,ale vyjadrite sa k tej hudbe prosím.Lebo už som prosil vela krát a nič s toho.Prisahám bohu že pošlem tú kontrolu,lebo nás ozaj tá stupídna hud.produkcia nieže nezaujíma,ale otravuje...dakuje Váš Michael Jackson.... :-(

#63 | 16.09.2009 06:42:38
čojaviem
91.127.31.38
Moja mama vravievali: "Aký pán, taký krám, takého aj koňa má"
viemjačo

#64 | 16.09.2009 09:10:15
tiežneviem
84.47.24.128
Milý Čojaviem,
u nás platilo"aký išiel takých ľudí k nám dovliekol"a ten pán nech sa prihlási na SUPERSTAR

#65 | 16.09.2009 09:49:50
Ľubomír Turcer
Vážená verejnosť,
mal som rozhovor s primátorom na tému rozhlasu a mojich príspevkov na túto tému.
Predovšetkým sa chcem ospravedlniť všetkým, ktorí oprávnene a slušne argumentovali k vysielaniu rozhlasu. Bolo to necitlivé najmä voči matkám s malými deťmi a tým, ktorí pracujú na nočných smenách. Prepáčte.
Vysielanie pripravujú mne priamo podriadení pracovníci. Bola to z mojej strany reakcia unáhlená a vznikla na základe zosmiešňovania mojich spolupracovníkov, ktorí za vysielanie zodpovedajú, robia to najlepšie ako vedia a naozaj si to nezaslúžili.
Ako už primátor spomenul, budeme hľadať cesty ako zredukovať počet rušení, žiaľ nie je možné rozhlas úplne odstaviť z už popísaných dôvodov. Pripomienky sa vezmú do úvahy pri riešení veci.
Mesto Ilava platí SOZE poplatky. Dnes na špeciálnej porade k tejto téme ešte preverím ako dôsledne sa zasielajú play listy a nahlášky akcií. O stave veci Vás bude v najbližších dňoch informovať Ved. Odd. kultúry.
Prednosta

#66 | 16.09.2009 11:46:00
primátor
Tiežneviem, čo ja viem,
ja si pamatám zasa ešte z čias nebohého dôstojného pána farára Čierneho jedno, čo nám na náuke citoval z biblie...." Tí, čo ste bez chyby, neomylní a spravodliví, prví hoďte kameňom." Tak sa poň zohnite a hoďte.
A vecne k prevádzke rozhlasu,odstráneniu nedostatkov,zlepšeniu stavu máte niečo konkrétne, užitočné?
Každopádne aj Vám ďakujem za Vaše príspevky a slobodne prejavený názor a čas, ktorý ste venovali a venujete diskusii a prajem všetko dobré.
Michael Jackson,
bolo Vám odpovedané dokonca už druhý krát,ak napriek tomu máte pocit a presvedčenie, že chcete poslať oznámenie na SOZU, tak pošlite.Dokonca v jednom Vašom staršom príspevku,myslím, že z 11.09., ste už aj písali, že ste poslali, potom v novšom prisaháte, že pošlete, tak vlastne ani neviem, či ste tak urobili alebo ešte len urobíte, dokonca mám pocit, že už ani Vy sám to neviete.K tým dôchodcom by ste mohli byť ohľaduplnejší.Váš názor na prevádzku rozhlasu sa líši okrem iného od návrhov prispievateľa ticho_lieči a myslím, že príspevky a hlavne návrhy od ticho_lieči sú podstatne vecnejšie a zmysluplnejšie a tým aj reálnejšie ako Vaše.Z Vašich návrhov nevylučujem, že po porade vylúčime z vysielania hudobnú produkciu ako takú(pesničky, skladby).Taktiež poďakovanie za čas venovaný diskusii, všetko dobré
Verejnosť,
ako už písal prednosta Ing. Turcer mali sme rozhovor, otvorený, vecný a jeho reakciu, príspevok pre Vás, diskutujúcich po našom rozhovore máte možnosť čítať.
s pozdravom, poďakovaním a prianím príjemného dňa všetkým

#67 | 16.09.2009 16:08:27
A. Škvaro
Všetkým ovyvateľom Ilavy:
Na porade u primátora sme sa dohodli, že do 11:00 hod. nebudeme vysielať mimoriadne komerčné oznamy - napr. predaj na tržnici, aby sme nerušili obyvateľov po nočnej smene. Výnimka platí pre hlásenie odstávky vody, el. energie alebo iných porúch a dôležitých informácií. Čas riadneho hlásenia a smútočných oznámení ponechávame na 11.00 a 16.30 hod. V Dome kultúry Ilava vám môžem poskytnúť k nahliadnutiu zmluvy so Slovgramom a Sozou, ktoré mesto uzatvorilo s týmito inštitúciami kvôli vysielaniu hudobnej produkcie v mestskom rozhlase.

#68 | 16.09.2009 18:46:02
Michael Jackson
91.191.83.95
A.Skvaro.Výborne,že platíte.Ale naozaj by stačil ten gong nie?Naozaj tá hudba,tie playlisty sú trochu za opicami.Ked máte radi Mariku Gombitovu,Hanu Zagorovú a podobné výplachy,tak si to prosím púštaje na súkromných akciách.Hudba týchto komunistických pohrobkov naozaj,ale naozaj nikoho nezaujíma.A je to velmi rušivý element.Ostatný občania so mnou určite súhlasia....GONG...OZNAM...GONG Za pochopenie dakujem a s pozdravom M.Jackson :-)

#69 | 16.09.2009 19:12:33
Egon
87.197.190.9
Výplach, resp. splašok, si Ty, ešte k tomu aj negramotný, možno absolvent univerzity v Ladcoch...

#70 | 16.09.2009 19:22:56
shame
91.191.83.95
egon:To co pise Jacko aspon suvisi z danou temou.Ale ty asi mas osobne problemy.Chod na terapiu,abo si pusti michala Davida he he :-(

#71 | 16.09.2009 19:24:22
il
84.47.7.110
Správne, veľmi pozitívne sú posledné príspevky pána primátora a pána prednostu k danej problematike. Vaše posledné príspevky sú na úrovni a tak by to malo by´t do budúcnas. treba držať latku a úroveň príspevkov.

#72 | 16.09.2009 19:24:51
il
84.47.7.110
Správne, veľmi pozitívne sú posledné príspevky pána primátora a pána prednostu k danej problematike. Vaše posledné príspevky sú na úrovni a tak by to malo by´t do budúcnas. treba držať latku a úroveň príspevkov.

#73 | 16.09.2009 19:28:17
91.191.83.95
a držat úroven aj rozhlasu GONG...OZNAM...GONG NIE NIE NIE NIE NIE HUDBU ! ! ! ! ! ! !

#74 | 17.09.2009 08:16:55
Jozef
195.91.79.37
Tak som sa nedávno prešiel po jednom žilinskom sídlisku a nechce sa mi veriť, žiadny mestský rozhlas som tu nevidel. Ako potom týchto Žilinčanov informujú o krízových stavoch, živelných pohromách a podobne?

#75 | 17.09.2009 09:03:25
feri
95.102.40.51
Jacksom a tebe podobní,
venujte sa zmysluplnej práci a netrepte tu také somariny o rozhlase. Ja som pracujúci človek žijúci v Ilave a vôbec ma netankuje, že niečo vonku "gongá a hrá". Zrejme nemáte čo na práci, keď Vás "vážených občanov" obťažuje hudba. Naozaj už neviete čo by ste ešte kritizovali. A ešte niečo ,tí ktorých púšťajú pesničky v živote niečo dokázali . Čo si dokázal TY??

#76 | 17.09.2009 17:37:49
edo
84.47.110.254
veru tak gong a nie hudbu

#77 | 17.09.2009 18:42:43
Michael Jackson
91.191.83.142
Feri:Jak si myslím že kto si,tak o tebe viem dosť.Asi si vynechal svoje obvyklé tabletky.Zalez do nory.Ty pracuješ?To ma príjemne prekvapilo,pokial viem odvšadial ta zatial vyrazili,lebo máš problémy s koncentráciou.To nič.A čo dokázali tí čo púšťajú tie pepsničky akurát to,že ich púšťajú.A ešte k tomu aké na h....o pesničky.Ked sa ti páči ich hudobna produkcia tak si to od nich vyžiadaj a púštaj,ked si dáš tabletky...Feri :-)

#78 | 18.09.2009 13:09:15
Feri
87.197.106.116
Mám taký dojem, že si ma s niekym mýliš. Ale nevadí ,aký človek taká reč.
A tabletky nepotrebujem užívať, mám skvelú rodinu a ešte lepšiu prácu. Reagujem tu len preto. lebo ma vytáčajú príspevky do diskusie podobné tvojim. Ale opakujem, aký človek taká reč. Nech sa ti darí.
Nie je všetko len o kritizovaní. Kritizujú len úbožiaci, ktorí v živote nič nedokázali. Však "Jacksom" píšem preto " M " na konci lebo ten pravý bol pán niekto ,kdežto TY??...

#79 | 19.09.2009 01:34:09
Michael Jackson
91.191.87.97
Feri: sorry,asi som si ta naozaj pomylil,ale mi nehovor,ze tie stare komunisticke hity ti nevadia.Nech sa dari aj tebe!Ja nekritizujem,len mi vadi ta hudba....nestacil bi ti iba GONG? Sak to je v pohode.Neviem čo si dokazal ty.Ale to že niekomu vadi "starodavna hudba",ktora nie je vhodna ani na zabavu na Styroch lipach neznamena ze ten clovek nic nedokazal.Prave naopak.Ludia ktory su slaby duchom a nic nedokazali,tak su natolko apaticky,ze im ta hudba nevadi.A dokonca su schopny nostalgicky spominat na stare zašle časy a ešte si aj pospevovat tie štb-ácke melodie,ktoré presli cenzúrou,texty ktoré sú absolútne bezduché.Len tolko.To chceme tak moc?Ten pán ktorý predáva nekvalitné záclony z Polska k tomu aby to oznámili v rozhlase predsa nepotrebuje k tomu Hanu Zagorovú ani podobných pseudoumelcov. :-)

#80 | 19.09.2009 01:45:13
Michael Jackson
91.191.87.97
PS:A ten "pravý Jackson" bol pán ktorý mal velmi rád deti (bol to pedofil) a to že sa hanbil za svoju farbu kože a bielil sa až sa začal rozpadat,naozaj svedčí o tom,že to bol pán niekto.Bol to niktoš.Hovoril si,že máš skvelú rodinu,tak asi aj máš deti.Takže bud rád,že ten pán niekto nebol z IL a že ten jeho zas..ný NEVERLAND nemal postavený tu.Keby tam tak lákal tvoje deti,myslím že by si si ho pekne podal.Len tolko k tomu čierno-bielemu umelcovi. :-(

#81 | 19.09.2009 06:37:27
ochranca
91.127.218.38
Ako hovorí Feri: aký človek, taká reč. je to vystizne,
- tie staré hity prežívaju bez problémov preto, že majú ešte zmysluplný text a krásu, ktorá v ľuďoch prebúdza stále niečo povzbudivé a dobré. S tým nemá komunizmus nič spoločné.
V tebe už žiaľ ale nemá čo dobré prebudiť, si osoba duchovne mŕtva, preto tá nenávisť a pľuvance na všetko, čo ťa prevyšuje.
Okrem toho poznám ľudí, ktorí sú okolo rozhlasu a zodpovedne potvrdzujem, že je to kolektív nádherných ľudí a to vnútorne aj navonok, nie je preto v tejto dobe vôbec náhoda, že práve proti takýmto ľuďom sú mierené najhlúpejšie útoky tých najhlúpejších ľudí.

#82 | 19.09.2009 11:49:04
občianka
195.91.79.204
presne ako povedal ochranca, v Ilave žije aj veľa starších ľudí, a 100 ľudí sto chutí, takže občania si veľmi radi vypočujú aj Hanu Zagorovú, tie texty majú aspoň zmysel, ale niektore ako hovoríte "moderne pesnicky" sú veľa krát plné vulgarizmov a to sa asi panovi Michaelovi páči,

#83 | 19.09.2009 16:59:44
Miro Toman
78.99.46.139
Niekto tu napísal, že ako sú informovaní starší obyvatelia v mestách, kde rozhlas nemajú, a kde je napr. hlásení o pohreboch niekoľkonásobne väčšie vzhľadom k počtu obyvateľov - tam by sa hlásenia LEN o úmrtiach mohlo natiahnuť na hodinu!
Je jasné, že koľko ľudí, toľko chutí. Keby sa malo zastupiteľstvo riadiť len týmto heslom, tak by sa nemohlo spraviť nič, lebo vždy je niekto proti zmenám. Čo sa týka tých pesničiek a ich žánrovosti, o ten sa príliš nestarám, keďže pesnička má len upútať na nadchádzajúce hlásenie o rozhlase. Keď chcem počúvať pesničky, tak ich počúvam na CD, alebo v rádiu a to má dnes každý .. .

#84 | 19.09.2009 22:14:03
vrať se do hrobu!
91.191.84.16
vrať se do hrobu! aj s H.Zagorovou h a ha ha haa haha

#85 | 22.09.2009 14:08:12
R
78.98.1.176
Ty možno pôjdeš do toho hrobu možno oveľa skôr!

#86 | 22.09.2009 18:35:55
Jery
213.160.181.113
pre ochranca: dnešná doba nechce "kolektív nádherných ľudí", chce flexibilný, kreatívny a schopný kolektív.

#87 | 22.09.2009 20:22:42
ochranca
91.127.218.38
"nádherní ľudia" sú myslení svojim radostným prejavom, jednaním a charakterom i navonok, a to je najväčšie plus pre každú dobu Jery a každý kolektív, nech sa nachádza kdekoľvek. A práve svojimi schopnosťami, flexibilitou a kreativitou môžu byť príkladom hodným nasledovania. V kultúre Ilavy sa rozhodne niečo posunulo dopredu a je to predsa poznať.
Je však isté, že pod pojmom "kultúra" si nepredstavuje každý to isté, lebo to je práve závislé
od kultúry v sebe samom.

#88 | 22.09.2009 21:53:37
Jery
213.160.181.113
no dobre, nejdem sa s tebou púšťať do intelektuálnej debaty, to sa mi fakt nechce teraz večer. Nech tam je aj koktový s nemtavým, len nech nepúšťajú znelku zo slunce seno :)

#89 | 27.09.2009 18:22:00
TO FAKT?
78.99.236.244
TO tento krásni mladí ludia maju nadštandardné podmienky v práci,prídu kedy chcu a odídu asi tak

#90 | 03.10.2009 01:56:29
M.Jackson
91.191.88.172
sa mi zda,ze vsetci su okolo toho rozhlasu krasny a nadherny ludia a najkrajsi a najnadhernejsi je asi ten a.skvaro,lebo on je boss toho vsetkeho a ze vraj je to mlady clovek,tak nechapem ako moze obhajovat tu infantilnu hudbu chapem ze pamätnikom sa to lubi....spominaju na stare krasne a zašlé časy,este ked milos jakeš recnil ku svojim nohsledom....to je smutne....PS:zdravim kolektiv rozhlasu a tesim sa dalsie krasne a nadherne hity pre krasnych a nadhernych ludi :-)

#91 | 03.10.2009 06:32:43
to jack
91.127.218.38
ty sa radšej vráť do školy, douč sa gramatiku a potom sa poďakuj diskutujúcim za to, že je ti tu tolerovaná tvoja nedocenená maličkosť

#92 | 06.10.2009 16:44:02
to čo zas bolo?
91.191.86.3
ste sa pekne vyfarbili v tom vašom rozhlase zas.To čo ste tam mixovali..? piate cez deviate.by vam mali dat fúkať ste asi neni kompletny.šak aspon počúvajte čo "visielate" vy adela a sajfa

#93 | 07.10.2009 06:59:09
Magda
Týmto sa ospravedlňujem všetkým občanom za včerajšie poobedňajšie vysielanie mestského rozhlasu. Už sa to nebude opakovať. Zlyhal technicko-ľudský faktor. Ďakujem za pochopenie.

#94 | 07.10.2009 09:39:21
iva
78.99.61.33
Hlavne, aby miesto tej hudby a poplatkov bol konečne už ten gong.

#95 | 07.10.2009 18:15:58
hluchý
91.127.91.123
Pre Krista Pána,prestante s tým rozhlasom!!!Otravujete a moc!

#96 | 07.10.2009 20:16:09
.
78.99.152.91
však si hluchý, tak na čo si sťažuješ ?!

#97 | 07.10.2009 20:18:52
ja
78.99.61.33
Ako sa volá ten technicko-ekonomický faktor? Predpokladám, že má meno, priezvisko a spôsobilosť na právne úkony.
Ja

#98 | 07.10.2009 20:22:02
ja
78.99.61.33
Kurnikšopa šak ten faktor nebol technicko-ekonomický, ale technicko-ľudský.
Tak Magda, s pravdou von!
Ja

#99 | 07.10.2009 20:28:31
mehehe
87.197.99.110
M.Jakson
no chcel by som vidiet tvoje vybery hudby do rozhlasu a ci by si vobec bol schopny donho nieco povedat uz ked sa tu tak machrujes...vobec nevies kto je a.skvaro, nevies ani ako to funguje a to ze ta v detstve niekto nedocenil za to ti tu nikto nemoze...aspon ze ti predplatili net, tak si objednaj boxovaci pitel a na nom sa vybijaj...a ked ti vadi hudba co tam hra, daj si pocas toho mp3, hadam ti kupili aj tu...

#100 | 08.10.2009 17:11:28
M.jackson
91.191.82.13
ty si nejaky moc premúdralý.A tá hudba ktomu,niesi gay?

#101 | 16.02.2010 12:08:16
jery
213.160.181.113
navrhujem aby si každý pred bytom, domom precvakol kábel od rozhlasu!!! Možno potom tí v ilavskom vedení pochopia, že to ludí otravuje!

#102 |17.03.2010 16:24:49
katarína
78.99.200.18
Bývam v Ilave od narodenia,čiže 32 rokov.To ako teraz hučí rozhlas je nenormálne a nepamätám si,že by to tak v minulosti bývalo.Ja chápem,že sú starší ľudia,ktorí slabšie počujú,ale toto by zobudilo aj mŕtveho.Odkaz pre pána Turcera:chcem vedieť čo mám robiť keď dám spať doobedu alebo poobede svojho ročného syna,pozatváram "plastové okná" a malý sa mi aj tak každý deň zobudí.Idem s ním von a opäť to isté.Manžel pracuje aj na nočné smeny a je veľmi príjemné,keď ho o jedenástej zobudí ziapanie rozhlasu.Tak neviem,nemáme si náhodou kúpiť sluchátka?Prosím,robte s tým už niečo!!!

#103 | 18.03.2010 03:23:18
Panjan
213.71.21.203
S tým hlučným rozhlasom to je pravda ja bývam na sihoti a fakt je to hlasno. Keby sa trošku obmedzilo aspoň to krkovička po 110 a kuracie prsia po 89 nedá sa že by si nahlásili kedy budú chodit dopredu a hlásilo by sa to raz za mesiac ďakujem.

#104 | 18.03.2010 08:06:45
...
195.91.79.167
A to kto predáva takú drahú krkovičku?

#105 | 21.03.2010 13:55:00
Marianna
95.103.35.84
Suhlasim s katarinou. Dost nam dalo prace posunut syncekovi spanok po pol 12 (po "hlavnych spravach" aj zvukovom parte). A ked o jednej zacnu hlasit o polskych jablkach alebo krkovicke, lebo si to pani podnikatelia zaplatili, a syn sa s placom zobudi, alebo v nedelu o stvrt na 2, ze vecer je v meste nejaka kultura... ide ma rozhodit... ok, 2x denne ale v presnych casoch a cez vikend radsej nie... A HLAVNE TICHSIE

#106 | 26.03.2010 09:02:12
jery
213.160.181.113
Je to prežitok čias minulých. A ludom to len znepríjemnuje život. Toleroval by som jedine smútočné oznamenia. A mimochodom to hlasenie o krkovičke si platí jeden nemenovaný agropodnikateľ z klobuších, tuším platí 3eura

#107 | 26.03.2010 09:31:17
jajaja
213.151.217.151
Toľkí už cez diskusiu,žiadali upraviť rozhlas a nikto s tým nič nerobí.Také nezmysly čo tu počuť v hlásení som ešte nikde nepočula,ani po dedinách také bludy nehlásia....ale čo už...len prestrihnúť tie káble...iné neostáva.Pamätáte sa ako to raz revalo 3 dni po sebe o polnoci?A nikto z kompetentných to samozrejme nepočul.Tretiu noc už na Medňanskej niekto hneď,ako to začalo revať,pretrhol káble.Možno by to revalo ďalších 10 nocí,keby to neurobili...a TSM nemuseli nabehnúť to opravovať

#108 | 26.03.2010 14:36:28
Zuzana
178.40.133.255
mestský rozhlas je ešte aspoň v priebehu dňa, ale čo bijúce hodiny na mestskej veži-tie ako zastaviť ? Každé ráno o 6-tej , sobota aj nedeľa, sviatok,piatok -ako tie odpojiť ??

#109 | 27.03.2010 06:14:56
hena
178.40.91.57
žiadno

#110 | 20.04.2010 12:32:56
preco?
178.40.240.142
je pol jednej poobede a rozhlas veselo vyhrava uz tretiu pesnicku. deti v skolke akurat zaspavaju, nehovoriac o babatkach doma. pytam sa kompetentnych, PRECO??? a prave v takuto hodinu!!!!!!

#111 | 20.04.2010 12:46:06
Zuzana
95.103.180.152
Je fakt, že prečo práve v takýto denný čas, keď sú vlastne väčšinou ľudia v práci a aj tak oznamy nepočujú. Postačili by nám aj jedny správy denne - navrhujem o 16,30 hod. To už väčšinou detičky nespia, dospelí ešte nespia, jedine niekomu by možno rušili poobedňajšiu siestu....najlepšie by bolo skončiť s tým úplne (okrem smútočných oznámení).

#112 | 20.04.2010 13:23:00
Miroslav Toman
Skúška Mestského rozhlasu (bez oznamov) sa konala od 12:20 z dôvodu jeho opravy v m.č. Sihoť.
Ďakujeme za pochopenie.

#113 | 20.04.2010 13:55:04
Peter Kebis
213.151.217.131
A prečo musel na Medňanskej revať silnejšie a silnejšie!
Viac skúšate trpezlivosť ľudí.

#114 | 20.04.2010 14:54:27
...
78.99.188.207
To "Ďakujeme za pochopenie." si niekde ... Čo ľudom po nočnej nedáte spať??? Už nie ste komplet či čo?

#115 |21.04.2010 15:59:14
Roman
95.103.193.194
Dobry den, dnes ten rozhlas reval 2-3 krat doobeda a bolo to dost hlucne, kedy to uz prosim vas prestane. Preco tie oznamy nedavate spolu, ale po hodine, naozaj to uz lezie vsetkym na nervy.

#116 | 21.04.2010 16:35:27
zobudený
178.41.46.216
dnes už 4 krát,to je už neskutočné...zobuďte sa kompetentní

#117 | 21.04.2010 22:03:02
jery
213.160.181.113
napcham do rozhlasu staré handry a bude pokoj :)

#118 |22.04.2010 08:45:55
Magda
Vysvetlenie, prečo 4 x...: Keď si firma zaplatí mimoriadne hlásenie dva krát za deň (napr. 10.00, 14.30), toto musí ísť mimo hlavného hlásenia (11.00,16.30). Ak sa ešte vyskytne okrem toho aj pohreb (11.20, 16.50), vyjde aj šesť hlásení. Ak by sa malo niečo zásadné zmeniť, musíte sa obrátiť na poslancov alebo kultúrnu komisiu. My v DK sme len vykonávatelia služieb občanov.

#119 | 22.04.2010 09:03:22
Miroslav Toman
Ja len upresním, že na poslednom MsZ boli požiadavky - sťažnosti občanov prednesné cez poslankyňu p. Hujovú. Kompetentní boli p. viceprimátorom poverení, aby vypracovali alternatívnu koncepciu hlásenia mestských oznamov.

#120 | 22.04.2010 21:23:24
sused
95.103.228.139
Preboha dajte ten rozhlas slabšie, lebo Kebis na vás zavolá policajtov

#121 |22.04.2010 21:34:56
ejha
78.98.105.65
Čo tam po Kebisovi!!! Všade v mestách hrá rozhlas - a oveľa dlhšie -, ale nikomu to tak nevadí, ako tunajším notorickým sťažovateľom! Tým vadí všetko. A všetci máme rozhlas takmer pod oknami. Tí, čo to obsluhujú, by sa nimi (nespokojnými) vôbec nemali zaoberať.
Ad hlásenia: keď vyhlasujete ceny tovarov, tak nie "dve celÁ", "tri celÁ, päťdesiat" eur, ale "dve celÉ" etc...

#122 | 23.04.2010 08:07:10
jery
213.160.181.113
ejha: no povedz mi v ktorom okolitom meste funguje ešte rozhlas?! bud taky(a) laskavy(a)

#123 | 23.04.2010 08:36:28
ejha
95.103.126.163
Všade na okolí! Choď do Novej Dubnice - 13.00 pravidelne hlasno a dlho hrá, takisto v Dubnici a pod. Takže toto by tu nemali vôbec riešiť.

#124 | 23.04.2010 20:50:23
jery
213.160.181.113
aj v považskej, alebo v bratislave hrá rozhlas :D noob zaostalý!

#125 | 23.04.2010 20:50:24
jery
213.160.181.113
aj v považskej, alebo v bratislave hrá rozhlas :D noob zaostalý!

#126 | 23.04.2010 21:48:55
NYC
95.103.126.163
Veru, aj v PX. Samozrejme, že vo veľkomestách nie, ale to nemení nič na veci, že s Tebou je škoda strácať čas, truhlík!

#127 | 24.04.2010 20:59:44
katarína
78.99.114.238
Prosím Vás,pán Toman,čo ste opravovali na rozhlase v m.č.Sihoť,keď to ziape stále rovnako?Pre "ejha":počula som,že napr.v Dubnici je rozhlas zrušený a na Novej hrá úplne minimálne.Už som posunula synovi spánok,aby ho to denne nebudilo o jedenástej,ale keď to reve už aj cez obed je to fakt dosť neúnosné.Ale mám pocit,že s tým aj tak nikto nič neurobí,márne naše prosenie.

#128 | 24.04.2010 22:12:51
jajaja
213.151.217.133
veľmi "vtipné" ty sused!Na teba treba zavolať policajtov,keď vyrevúvaš po nociach ožratý!Rozhlasu treba pretrhať káble a tebe dať po papuli H...!

#129 | 24.04.2010 22:24:41
ejha!
213.151.217.129
si bol v koľkých veľkých mestách môj zlatý?Tam to nereve kamoško!Vysielajú maximálne raz do týždňa,na info slúžia mestské noviny/aj 3 druhy/vychádzajúce raz do týždňa.A určite tam nevyhlasujú kydy tipu"krkovička...".Ani kdo si kedy"prdol a grgol" atď.To by museli začať hlásiť v pondelok ráno a skončili by v nedeľu večer!V takom veľkom meste je toho trošku viac môj!Takže sa to nedá riešiť hlásením v MR.A tú mäsovú reklamu si platíš ty?Tak potom chápem.....letáky stoja viac čo!?

#130 | 24.04.2010 23:45:43
sused
178.41.122.91
*** príspevok porušil kódex diskusie. admin ***

#131 | 25.04.2010 07:38:22
sused
95.102.233.179
Ale veď jajaja porušila kodex, jej treba dať po papuli....

#132 | 25.04.2010 07:40:03
jajaja
213.151.217.145
neporušil!Ty si porušil,keď urážaš ľudí,ktorý sem napíšu svoje meno.Ty sa čo nepodpíšeš,keď si taký hrdina!?

#133 | 25.04.2010 07:56:07
Miroslav Toman
katarína,
v DK sme nič nenastavovali. Nastavovali to na mieste - na Sihoti pracovníci TSM.
Ako som písal, mala by vzísť nejaká nová koncepcia hlásenia. Bolo by dobré Vaše a postrehy iných občanov adresovať tam, kde padnú na úrodnú pôdu za cieľom aby vzišiel kompromis - na pôdu MsZ.
Možno si nedokážete predstaviť s koľkými názormi na fungovanie rozhlasu sa stretávame. Niekomu vadí, že hráme málo hudby a iným zas spôsob hlásenia úmrtných oznamov. Niektorí by chceli, aby sme paušálne dali hrať medzi viacerými oznamami viac tématicky vhodných skladieb. Jednoducho, keď sa povie rozhlas, tak aj na jeho prípadné nefungovanie bude zo strany ďalšej časti obyvateľov tiež veľká kritika. Verte, že na fungovanie rozhlasu mám aj ja svoj vyhranený názor, ale tí, ktorí s tým reálne môžu niečo urobiť ste len Vy - občania, ktorí vznesú pomocou konštruktívnej vecnej diskusie svoje postrehy a požiadavky na pôdu MsZ.
V krátkej budúcnosti plánujeme v rámci stránky anketu, v ktorej budete môcť vyjadriť svoj názor na chod mestského rozhlasu.

#134 | 25.04.2010 08:03:14
admin
Vážení diskutujúci, z vašich diskusných príspevkov sa nedá určiť, aké "percento" občanov si želá zásadné zmeny v rozhlasovom vysielaní a napriek niektorým protestom sa ťažko takýto problém rieši okamžite a plošne.
Aby sa mohlo zahájiť vôbec nejaké riešenie a dospieť aj ku konkrétnym opatreniam, je nutné aby poslanci aj vedenie mesta poznalo skutočné stanovisko značnejšej časti občanov. Ťažko sa reaguje a už vôbec prijíma nejaké opatrenie na základe výziev podnecujúcich k odstrihnutiu káblov a pod. alebo urážajúcich výpadov.
Oddelenie vysielania v DK sa už zaoberajú týmto problémom dávnejšie, taktiež sa tým už zaoberajú aj niektorí poslanci a z konaní vzíde pravdepodobne niekoľko variant, ktoré budú predložené k riešeniu: teda konkrétne to môže byť napríklad obmedzenie vysielania, alebo kompromis s lokalizáciou ampliónov, kde amplióny pôsobia vyložene rušivo, ako sa to robí v iných mestách, alebo napokon, či sa celé rozhlasové vysielanie bude robiť inak. Ale zásadné rozhodnutia sa nebudú robiť na základe nespokojnosti jednotlivcov, pretože tu pôjde už o iné peniaze a riešenia by tiež prešli určite na dlhšie obdobia.
Na týchto stránkach môže byť tiež zahájený podnet napr. aj anketou alebo sa rozšíri priestor v diskusii, ale skôr sa veci pohnú ak sa k veci vyjadríte viac adresne a je jedno, či v liste alebo i mailom ale s uvedením podrobností, aby bolo vôbec možné z niečoho vychádzať.
Teda do akej miery je odmietanie mestského rozhlasu občanmi!
P.S: mail môžete adresovať na podatelna@ilava.sk

#135 | 25.04.2010 14:07:55
eja
95.102.208.128
Problém je v tom, že sa táto vec rieši už dlhšie, ako hovorí admin, a stále sa nič nevyriešilo. Ak sa chcete dozvedieť názor viacerých a nie len jednotlivcov, môžete to dať ako tému ankety. Wi-fi je tam už dlhšie ako bola horúca téma - štrkovňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára