utorok 8. decembra 2009

Výpadky dodávok elektrickej energie v Ilave

#1 | 30.09.2009 11:23:06
nela
95.102.37.250
Zasa sme boli bez el.prúdu. Trvá to väčšinou len chvíľu, ale u nás je to pomerne často. Zaujímalo by ma či je to len v našej štvrti alebo v celej Ilave. Takto sme už prišli o jeden harddisk... Ak to ešte niekomu vadí ozvite sa .

#2 | 30.09.2009 12:42:28
Prima
78.99.107.109
Áno nela,aj mne to vadí a to už roky!! Niekedy mám pocit,že to robia schválne a ohromne sa pri tom bavia! Celkom som rada,že si založila túto tému,snáď sa k tomu konečne niekto kompetentný vyjadrí.Nie je predsa možné,aby pri každom drobnom dáždiku,alebo jednom zahrmení niekde v Madride vypínali v Ilave prúd!!! A tak sa pýtam,kde je teda vlastne problém?!

#3 | 30.09.2009 12:49:18
Tibor
78.98.28.86
Presne tak, v okolitých mestách sa divie, ako často u nás vypadáva elektrina. To nie je nikde inde! Ilava je tým už povestná. A každý takýto nepochopiteľný výpadok môže vážne poškodiť všetky spotrebiče, nehovoriac o tom, že ak pracujete na počítači...

#4 | 30.09.2009 12:51:02
Tibor
78.98.28.86
Opravujem, samozrejme, že sa "divia".

#5 | 30.09.2009 13:18:48
admin
Máte úplnú pravdu a som rád, že tento problém nie je len problémom úradu, lebo sa naozaj zdá, že to nikomu v meste nevadí. Každá reklamácia a dotazovanie sa z našej strany na zodpovednosť padá u Energetiky v Žiline akoby do vzduchu. Odpovede na naše dotazy v minulosti boli vysvetľované v tom zmysle, že poruchy a výpadky sú spôsobené nárastom spoločností a firiem, problém bol však doriešený už v minulom roku. Aspoň mal byť. Všetko by sa však mohlo pohnúť ak sa pripoja k požiadavke o riešenie aj firmy a samozrejme občania tvrdými reklamáciami. V budúcnosti plánujeme riešiť ako odpoveď na tieto výpadky a "cvičenie v sieti" uplatňovaním náhrad za spôsobené škody na technike. Je to síce kopec byrokracie ale inak to nepôjde. Poškodenie zariadení sa totiž nemusí prejaviť hneď pri napäťových špičkách a výpadkoch ale narušuje sa stabilita zdrojov a elektroniky, čo už samo osebe nie je nič dobrého!

#6 | 30.09.2009 13:22:48
laco11
95.102.37.236
plne suhlasim, pondelok 2x 10:59 a 11:11, dnes 10:39, zacinam to evidovat a odkladat dokazy, fakt je toho uz dost a co je vela to je prilis....

#7 | 30.09.2009 13:25:57
laco11
95.102.37.236
Budeme to pripisovat sem:
DATUM CAS
28.9.09 10:59
28.9.09 11:11
30.9.09 10:37

#8 | 30.09.2009 14:04:31
nela
95.102.37.250
Raz sa syn sťažoval v energetic. závodoch a vyhrážali sa nám, že ak sa zistí, že je to naša chyba a nie ich, dajú nám celé prešetrovanie zaplatiť.

#9 | 03.10.2009 23:49:59
Lenka Galová
78.99.88.117
A viete si predstaviť, keď máme obedy a vypnú nám elektriku v reštaurácii, ako máme fungovať? Na telefonickú sťažnosť vždy odpovedia, že je to len dočasné. Ale mne tieto vypnutia a zapnutia len na jednu fázu spôsobili, že mi už dva krát zhorela fáza v peci. A to nehovorím o vyhorenej mikrovlnke a o tom, ako hneď vypíname ističe na kávovar a teraz aj pec. Nikto mi škody nenahradí, to viem iste. Ešteže mám aj plynové sporáky, inak by sme mohli počas výpadkov zatvoriť. Hostia sedia potichu ( rádio nehrá ), ak je to večer - pri sviečkach ( aspoň jedna výhoda, že je to romantické ) a káva ani pizza nehrozí... čakáme na prúd.

#10 | 06.10.2009 09:18:44
laco11
95.102.67.84
Vypadok prudu pripisovat sem...
DATUM CAS
-----------------------
28. 9.09 10:59
28. 9.09 11:11
30. 9.09 10:37
06.10.09 09:10 3 hodinova praca v p......

#11 | 06.10.2009 09:34:30
admin
Mám tiež zapísaný čas výpadku a dodatočne bude zaslaný vedeniu SSE v Žiilne a bude tak konané neustále, kým sa nedočkáme nejakého pohybu k riešeniu.
Oficiálny list sťažnosti na minulé výpadky, podpísaný primátorom bol ešte včera zaslaný manažmentu SSE, zodpovednému za vzťahy s firmami a odberateľmi a je možné, že znenie ich odpovede potom aj zverejníme.

#12 | 08.10.2009 08:52:46
juraj
87.197.99.110
DATUM CAS
-----------------------
28. 9.09 10:59
28. 9.09 11:11
30. 9.09 10:37
06.10.09 09:10 3 hodinova praca v p.....
8.10.09 08:47

#13 | 08.10.2009 08:53:26
Andrea
213.160.184.94
Nech ziju notebooky!!! ufff

#14 | 08.10.2009 08:59:25
juraj
87.197.99.110
pripadne zalozne zdroje
:)

#15 | 08.10.2009 08:59:53
kvietok
91.127.182.37
moja práca 0 bodov.Všetko vyšlo nazmar. Ďakujem Vám SSE

#16 | 08.10.2009 09:09:28
laco11
78.99.206.34
tak to uz nemozem ani komentovat, vobec tomu nerozumiem, dvojminutove prerusenia dodavok energie.....To mi pripada, ako schvalna praca niektoreho pracovnika SSE, skody vznikajuce kratkym prerusovanim dodavky el. energie narastaju...........

#17 | 08.10.2009 19:57:00
publicEnemy
78.99.234.246
Ku.... ktory k... za to nesie zodpovednost ???!!!!!!! Uz som fakt vytoceny, musel kvoli tym vypadkom kupovat novy HDD a zdroj do PC!!

#18 | 08.10.2009 20:19:47
jery
213.160.181.113
dnes 8.10.09 rano, opať výpadok

#19 | 09.10.2009 12:55:59
primátor
....
v súvislosti s problémami, definovanými v tejto rubrike, časté výpadky el. energie, ktoré aj poškodzujú koncové el. zariadenia bol z vedenia mesta Ilava odoslaný naliehavý list s poukázaním na časté výpadky a problémy a škody, ktoré to spôsobuje s upozornením, že je možné, že poškodení budú od prevádzkovateľa žiadať aj náhrady za škody.
s prianím príjemnného dňa a víkendu

#20 | 14.10.2009 08:16:26
Martina
95.102.35.217
DATUM CAS
-----------------------
28. 9.09 10:59
28. 9.09 11:11
30. 9.09 10:37
06.10.09 09:10 3 hodinova praca v p.....
8.10.09 08:47
14.10.09 06:40 asi koli zmene pocasia niekde napadol sneh

#21 | 14.10.2009 10:11:29
Laco
195.91.79.236
DATUM CAS
-----------------------
28.09.09 10:59
28.09.09 11:11
30.09.09 10:37
06.10.09 09:10 3 hodinova praca v p.....
08.10.09 08:47
14.10.09 02:58
14.10.09 06:40 asi koli zmene pocasia niekde napadol sneh
zaujimave je ze prerusenie dodavky trva len necelu minutu, takze to urcete nebude ziadna porucha sposobena pocasim.......o(

#22 | 14.10.2009 10:50:23
Dada
198.36.87.87
Diiik SSE - zaspala som do roboty !!! mam elektricky budik

#23 | 14.10.2009 13:26:18
REBECCA
95.102.86.122
Ahojte, no mali ste ma vidieť ráno v kúpeľni, keď som sa chcela namaľovať a do 5 minút vypadnúť z domu aby som stihla autobus. A oni si jednoducho vypnúprúd a teraz čo ???? :))) Priznám sa lepilo mi.
Ale fakt by už mohol niekto s tým niečo urobiť!
ďakujeme

#24 | 14.10.2009 14:53:30
ShinoO
95.102.0.251
mikrovlnka v prdeli :) a to som si chcel len spraviť raňajky keď som prišiel z nočnej ... som hladny doteraz:)
14.10.2009 - 06.45 výpadok asi 20sekúnd.

#25 | 14.10.2009 17:34:08
primátor
Vážení spoluobčania,
všetkým, ktorých trápia problémy s výpadkami el. energie dávam na vedomie e-mailovú informáciu zo SSE od p. Magátha.Nižšie je uvedené kompletné znenie e-mailu.
Vážený pán primátor,
ďakujeme za Váš list, kde nás upozorňujete na prerušenia v dodávke elektrickej energie vo Vašom meste. O poruchách vo Vašom regióne vedieme podrobnú evidenciu a pri jej analýze sme zistili, že sa jedná o komplexný problém, vyžadujúci si rozsiahle merania a výpočty a inštaláciu nových zariadení, ktoré umožnia určiť zdroj poruchy a následne ju odstrániť. Momentálne v SSE-D pracuje expertný tím, ktorý skúma uvedenú situáciu. Vzhľadom na charakter a rozsah činností, ktoré je potrebné vykonať, môže práca tohoto tímu určitú dobu trvať, preto Vás žiadame o pochopenie situácie a zároveň Vás ubezpečujeme, že vzniknutú situáciu berieme vážne a na zistení príčin v prerušeniach dodávky intenzívne pracujeme.
Ak budete mať v budúcnosti záujem o informácie, v akom stave sa nachádza riešenie Vášho problému, pokojne ma kedykoľvek kontaktujte mailom alebo telefonicky.
S pozdravom,
Martin Magath

#26 | 14.10.2009 17:35:54
Nika
147.251.208.220
aj mna aby zaujimalo preco zase vypli elektriku...a trvanie vypadku ozaj do tej 1minuty....to tam niekto stoji ,stlaca gombik a hra sa alebo ako?

#27 | 14.10.2009 17:51:50
primátor
Vážení spoluobčania,
nižšie zverejňujem ďaľší mail od p. Magátha z SSE.Na vysvetlenie, v uplynulom období ešte v minulom roku sme spoločne s vaznicou riaditeľom Ing. Resekom požiadali SSE, aby odstránil trafostanicu pod vaznicou na pozemku, ktorý v minulosti mesto predalo vaznici. Vaznica tam plánuje parkovisko pre svojich zamestnancov a návštevy.Trafostanicu je nutné odstrániť z dôvodu využitia plochy pozemku na čo najviac parkovných miest. Do funkcie bude rekonštruovaná teraz nefunkčná trafostanica nižšie pri autobusovej zastávke. Tento prísľub nám SSE dal a boli učinené následné kroky. SSE vypracoval projektovú dokumentáciu a požiadal o stavebné povolenie. Mesto Ilava stavebné povolenie vydalo a SSE ho už obdržalo. V nasledujúcich mesiacoch by trafostanica na pozemku parkoviska mala byť odtránená a sfunkčnená pri autobusovej zastávke a to na náklady SSE. Máme prísľuby, že by sa to mohlo stihnúť do konca tohto roka. V nasledujúcom roku od jari verím, že autá príslušníkov vaznice a návštev by parkovali už nie v meste, teda nevchádzali by do centra, ale parkovali by pod vaznicou.Presný text mailu:
Dobry den p. primator,
chcem Vam takto oznamit, ze sme vcera obdrzali projektovu dokumentaciu spolu so stavebnym povolenim. Teraz bude nasledovat dalsi proces, tzn. musim ju teraz dat nasim montaznikom na spracovanie ponuky a objednat to u nich a nasledne oni vedia spustit realizaciu. Budem dnes rokovat s nimi o co najrychlejsom priebehu prac
S pozdravom
Martin Magath

#28 | 14.10.2009 21:47:48
laco
78.99.43.184
DATUM CAS
-----------------------
28.09.09 10:59
28.09.09 11:11
30.09.09 10:37
06.10.09 09:10 3 hodinova praca v p.....
08.10.09 08:47
14.10.09 02:58
14.10.09 06:40
14.10.09 21:38
14.10.09 21:40 tak toho uz mam dost !!!

#29 | 14.10.2009 21:50:04
Milan
62.168.67.181
som zvedavy co ten "expertny tim" len vyriesi...

#30 | 14.10.2009 22:30:23
laco
78.99.33.16
DATUM CAS
-----------------------
28.09.09 10:59
28.09.09 11:11
30.09.09 10:37
06.10.09 09:10
08.10.09 08:47
14.10.09 02:58
14.10.09 06:40
14.10.09 21:38
14.10.09 21:40
14.10.09 22:23

#31 | 15.10.2009 05:42:17
Ivan
78.98.91.105
Výpadok elektriny je sústavný napr. na ulici Hurbanovej, kde na 16. a 17.9. 2009 bola vopred ohlásená odstávka elektriny firmou SSE od 8-ej hodine do 14-tej hodine.16.9.2009 bola odstavená 2 hodiny a 17.9.2009 nebola odstavená vôbec a nikto sa neunúval oznámiť napr. že sa to zmenilo. A koľko firiem v zadnej časti tejto ulice sa podľa toho zariadilo. Neviem čo má spoločne presun trafostanice z plánovaného parkoviska pre väznicu s týmito problémami v celom meste.A ten včerajší futbal to bol vrchol. Hlavná vec že SSE boli sprivatizované ale fungujú horšie ako za komunistov. Keby vypadla elektrina vtedy tak ako včera počas futbalového zápasu, tak už dnes by tam boli inakšie manévre.Ale čo dnes, keď zahraničný majiteľ sedí niekde na jachte a hľadí hlavne ako z firmy vyťahať peniaze.

#32 | 15.10.2009 08:45:46
sse
195.91.79.250
elektrika vypadáva preto lebo nové firmy v ilave hlavne visteon majú veľmi energeticky náročné tecnológie idú na 4 smeny a sieť sa podľa pôvodných projektov mala posilniť novou vetvou od zts čo sa doteraz nezrealizovalo- jednoducho súčasná sieť kapacitne nestačí ale o tom sse vedia dávno a už asi rok je táto nová vetva projektovo pripravená- kde je problém?

#33 | 15.10.2009 08:57:11
laco
95.102.51.202
DATUM CAS
-----------------------
28.09.09 10:59
28.09.09 11:11
30.09.09 10:37
06.10.09 09:10
08.10.09 08:47
14.10.09 02:58
14.10.09 06:40
14.10.09 21:38
14.10.09 21:40
14.10.09 22:23
15.10.09 01:21
15.10.09 01:58

#34 | 15.10.2009 11:15:56
hana
84.47.43.89
Že sse o týchto problémoch dávno vedia a že je už rok pripravená nová vetva nám veru nepomôže. Problém je tam, že sa doteraz nič neurobilo, aby sa to zlepšilo a prúd vypadáva ako na bežiacom páse. Som zvedavá či budete hradiť škody tým spôsobené.

#35 | 04.11.2009 09:33:01
admin
Vyrozumenie SSE Žilina k výpadkom prúdu - výťah:
"Na základe Vášho podnetu a analýzy poruchovosti v lokalite Ilava bola pracovníkmi údržby vykonaná mimoriadna kontrola napájacieho 22 kV vedenia linky ztd/203.
Následne sa vykonali uvedené opatrenia na zníženie poruchovosti :
- vykonal sa cielený výrub kritických úsekov linky ztd/203,
- výmena izolátora na odbočke k trafostanici Košeca,
- zmena základného zapojenia napájania, časť odberateľov v meste Ilava (cca 15 trafostaníc) bolo prepojených na inú linku (ztd/1400).
Dopad týchto opatrení na poruchovosť danej lokality bude Stredoslovenská energetika -Distribúcia a.s. priebežne sledovať, v prípade potreby sa bude hľadať ďalšie riešenie na zvýšenie spoľahlivosti zásobovania elektrickou energiou.
Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme . Veríme, že sa eliminujú výpadky a poruchové stavy, čím sa zabezpečí kvalitná dodávka elektrickej energie odberateľom mesta Ilava."
...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára