utorok 8. decembra 2009

Skate park

#1 | 15.09.2008 11:50:42
Stain
84.47.14.202
Dobry den myslim si ze w nasom OKRESNOM meste chybaju moznosti na rozwijanie mladych talentow a preto sa chcem spytat ci by sa nedala uskutocnit wystawba skate parku. v mnphych mladych ludoch drieme talent ale nemaju ho kdde ukaaazat.

#2 | 16.09.2008 05:51:33
Emmma
78.99.188.46
myslím, že túto diskusiu si založil tak na dve veci. Nikoho z kompetentných to nezaujíma, poviem, že aani nemá prečo. Nasľubovali toho už dosť, toto by bol len ďalší záväzok k mladým ľudom, ktorí by potom boli myslím , že väčšina strašne sklamaní. Nech pekne idú poporiadku. Mesto Ilava nie je až také veľké aby robilo sto vecí naraz. Aj keď nápad je to dobrý, pretože verím v tom, že dosť mladých ľudí v sebe práve tento talent má.

#3 | 16.09.2008 08:28:11
primátor
Emma, Stain,
viem čo som nasľuboval a myslím, že idem v línii programu. Doriešenie IBV Klobušice Zámocká, miniihriská, investície do školstva-schválený projekt rekonštrukcie ZŠ Medňanská 35,000.000,-Sk čistý príspevok z eurofondov na ZŠ,svetelné prechody,investičná a projektová príprava regulácie potokov.atď..to všetko sú veci z volebného programu.
Pri všetkej úcte budovanie Skateparku ako prvú a prioritnú vec som nesľuboval. Pravdu a to obrovskú máte v tom, že nejde všetko a hlavne hneď.
Všetko čo vzbudí záujem hlavne mladej generácie je dobré ale skate park nie je na programe dňa.
V plnení programu a sľubov v ňom daných nepoľavím.
s pozdravom

#4 | 17.09.2008 12:48:45
Sused
91.127.22.177
Tak, tak ,tak stále vpred, späť ani krok, tak sme sa to učili my deti pod červenou hviezdou zrodené.

#5 | 17.09.2008 12:58:58
primátor
Sused,
medzi červenými som nebol, ani pod hviezdou, kosákom a kladivom, ani moji rodičia.Ani necítim za tou dobou nostalgiu a smútok.
s pozdravom

#6 | 18.09.2008 18:10:15
wister
87.197.99.110
Pan primator mozno je pravda ze ste to vo volebnom programe nesluboval, ale tiez by sa mohlo zacat robit aj nieco ine okrem futbalu a veci s tym spojenych...v ilave by mohli byt aj ine sporty na dobrej urovni keby mladez mala kde trenovat...skuste to zvazit urcite by to nebola strata penazi...

#7 | 19.09.2008 17:29:57
primátor
wister,
chápem a súhlasím,že treba vytvárať podmienky aj na iné športy. Práve preto, keď sme dostali grant na miniihrisko zo SFZ, to kde sa hráva minilga(futbalové), tak sme vynaložili úsilie a podarilo sa nám vybudovať aj druhhé umelé ihrisko, ktoré je univerzálnejšie a dajú sa na ňom aspoň rekreačne robiť aj iné športy, basketbal, hádzaná, volejbal, nohejbal, tenis.Časom sa hádam dostaneme aj k ďaľším športvým alternatívam, ale skutočne nejde všetko hneď.Mal som záujem , aby sme tento rok zrekonštruovali v areáli ZŠ doskočisko na skok do diaľky aj v kombinácii so šprintérskou dráhou 60 m atletika, ale to už ako návrh v zastupiteľstve neprešlo, bolo treba riešiť aj iné potreby a požiadavky. Tak prosím o pochopenie a trpezlivosť.
s pozdravom

#8 | 23.09.2008 00:41:39
Ela
78.99.191.100
Súhlasím s názorom, že treba riešiť súrnejšie požiadavky, ale zaujímavé by bolo, keby mladí ľudia tak ako sa dožadujú aby mali všetko na tanieri a hneď, či by boli ochotní stráviť hodiny na brigádach ak by sa im povedalo, že sa bude Skate park budovať ale či budú pomáhať pri jeho realizácii bez nároku na odmenu, /lebo oni chcú všetko užívať zadarmo/ a pomáhať nie jednorázovo ale pravidelne.

#9 | 23.09.2008 16:48:07
wister
87.197.99.110
Ema
ak by sa povedalo ze ide sa stavat skate park ale s podmienkou ze musime pomahat,hned by som isiel. A celkom chapem, ze treba riesit aj ine veci, ale neskor by sa to zrealizovat mohlo.

#10 | 25.09.2008 20:55:24
stain
91.127.141.34
primator
ja suhlasim s wisterom ke kopu mladych ludi ktory bi sa podujaki na wystawbe a nemyslim si ze to je az take drahe.wed sa nemusi stawat park podla architekta niakeho skate clubu keby sa dali hlawy dokopy nawrho by sa to aj s obycajnymi lidmi ktory w tom maju aky taky prehlad

#11 | 05.01.2009 15:13:08
BlackRazzor
84.47.75.224
nio ja by som bol za ten skatepar mohlo by sa vyberat vztupne a mesto by aj zarobilo :D:D

#12 | 06.01.2009 09:43:48
Stain
78.99.138.35
black razzor
ty sa spamataj.......na hentake weci sa peniaze newyberajuu... ked us hey tak n akrytee ale nije na par radiusow.radsej nech sa pomava s wystawbou

#13 | 06.01.2009 11:48:33
BlackRazzor
78.99.135.5
Stain,
ty si ma asi nepochopil ja som nemyslel teraz prispevky ale az potom lol a krity je hovadina to ta co napadlo :D:D

#14 | 06.01.2009 14:35:31
poviem
78.99.52.139
ľudia tu sa ničoho nedočkáme, stačí nám MFK ilava a oblastná prvá trieda :)

#15 | 25.02.2009 19:34:33
havran
87.197.99.110
ja si myslim,ze skate park by jednoznacne zdvihol kulturu sportu v ilave...vela ,vela mladych ludi sa zaujima o taketo veci,a v dnesnej dobe su taketo sporty velmi oblubene a respektovane.vystavba sk8 parku v ilave by bolo jednoznacne velike plus!pri vystavbe bi sme pomohli ako sa da!je to skvela vec!!!

#16 | 25.02.2009 19:41:14
havran
87.197.99.110
a este jedna vec.vela ludi nema doma inernet,a nevie ze vobec existuje nejaka stranka ilavy,kde sa hovori o skate parku...a je viac nez iste,ze keby mlady ludia vedeli,ze take nieco je,urcite by to podporili,zial nemaju setci net....ale zaujem v ilave o skate park je vysoky!!!

#17 | 25.02.2009 22:11:41
H2SO4
91.127.97.119
ja osobne si myslím že nápad to zlý nieje, určite by sk8 park bol prínosom pre mesto, avšak : je otázkou, ako dlho by vydržal.. mám namysli poškodzovanie a ničenie, ako sa to už pár krát stalo napr. s ihriskom pri ZŠ Medňanská Ilava, potrhané ochranné siete a potegované mantinely.. samozrejme že by skate park viac vážili ale treba si vedieť vážiť takých objektov a taktiež zaslúžiť si to.... ale inak túto myšlienku podporujem.. THUMBS UP

#18 | 28.02.2009 21:29:47
rodriqez
91.127.56.205
na co by vam to bolo tam si pozhlabajte par dosiek a mate sk8 park.Prave ze by tam nestihala chodit zachranka same zlomeniny a hovadiny vymyslate

#19 | 02.03.2009 14:50:29
staino
91.127.186.250
rodriqez
ci co si to
widno ze ty nechapes podstatu extremnych sportow.....naco lezes do takej diskusie o ktorej nic newies...tam si hraj sachy alebo teplyy futbal....a nemiesaj sa do adrenaliinu...

#20 | 02.03.2009 19:25:41
rodriqez
91.127.56.205
Príspevok porušil kódex diskusie.

#21 | 13.04.2009 22:14:00
Skateboarding
195.91.79.109
Chcel by som sa pana primatora spitat ci bi sa este tento rok spravil ten skate park alebo ci vlastne bude.Bolo bi to dobre pre chalanov malich ale aj pre mesto.Nemaju kde skakat a tak skacu po meste skoro vsade. A tym sa nici majetok.Mislim si to tak.A este jedna vec dole na kupalisku ktore uz nefunguje a uz ani asi nebuide fungovat by sa mohlo vyuzit na ten skate park mozno by to pan Horak povolil ho tam postavit ale enviem vsetko zalezi len na mestskej rade atd..Tak by som bol rad keby ze tu nieco okomentujete dakujem

#22 | 13.04.2009 22:19:49
Hexo
91.127.163.206
Tu sa da komentovat jedine tvoj pravopis. Daj pokoj doske a hor sa do skoly!!

#23 | 13.04.2009 22:21:50
Skateboarding
195.91.79.109
Skola je prednejsia ale aj skateboarding ved ves kolko tu je talentov?

#24 | 19.04.2009 12:38:50
123Huddy456
95.102.9.27
Príspevok porušil kódex diskusie.

#25 | 28.04.2009 14:39:44
IlavcaN
91.127.2.140
Dobry Den
Tema Skate park no tak miesto na to je ale kolko take vecicky stoja penazi !!! Sak ja nemam nic proti tomu nech je to .

#26 | 27.05.2009 17:04:08
Swet
78.99.214.99
dobre miesto je na sihoti v bazene nieje funky hadam uz aj 5 rokov vela ludi si tam postavli polosiny,vyhadzovaky,rail a ine veci chodili sme tam jazdit lenze niekto inteligenty ako napr fanusikova hokeju alebo iny ludia este nedospely sa ozeru rezbiju vsetko co sa tam rozbit da nahadzu pohare do bazene potom zametame povytahujeme z vody v bazene vsetky rampy a ine veci a za dalsi tyzden je to tam zas stacilo keby nam meste zohnalo aspon materia stacilo by drevo a viem ze v ilave je ho az moc napr. odpad z derevo progresu strasne vela dosiek a preglejok to vsetko sa da nato vyuzit a postavili by sme to mi jazdci tak nwm v com je problem uvedomil by som sa :)

#27 | 27.05.2009 17:06:49
point_il
78.99.214.99
havrani neboli ste to nahodov Vy co ste to tam rozbili ??:D:D kazdy o tom vie tak neviem naco sa sem rijete ked to tam bolo fajne postavene a potom pridu dve deti akoze "GANGSTA"a rozbiju vsetko co sa dalo tak radsej by som drzal hubu

#28 | 27.05.2009 17:09:35
lolec
78.99.214.99
ilavcan.......
take veci nestoja moc mi nepotrebujem niaky staktepark ako je KONA napr nam staci fun box,rail,vyhadzovaky plosiny a popripade aj ucko a to nestoji vela maximalne do 3000€takze to nieje velky peniaz pre mesto

#29 | 06.07.2009 18:03:49
bmx rider
91.127.84.140
je vela firiem ktore sa zaoberaju stavanim skate parkou napr.:
http://www.fiveramps.com/skateparky-reference.htm len treba googlit a neni to take strasne drahe ako pisal lolec pre mesto to je nic ked daju 35 mil do skoly a dalsich 35 mil do potoka nech p. primator od statu neco vyzobre

#30 | 16.08.2009 09:07:54
štajnko
78.99.48.27
čus....nase "okresne" mesto je zalubene do futbalu....hrame myslim 5.ligu a twarime sa ze sem real madrid. naco nam je preboha 4 ci 5 ihriisk?...ale to je tu zbytocne howoriť.....budeme si museť zajazdiť na tom co mame a za rok ci dwa ked bude new primator (lebo pewne werim ze sucastny si na tom mieste us nepobudne)..proste pre werojnosť je freestyle BMX,MTB alebo sk8boarding wandalstwo.myslim werejnosť w nasom meste. tak proste bikery skatery ---jazdite kde sa da..wyuziwajte spoty bazen ...nic moc mesto ... a mozme to skusiť ra dwa roky u new primatora.......GOOD RIDE

#31 | 16.08.2009 15:53:03
ShinoO
91.127.250.4
bmx rider
Dalších 35 milionov by som investoval do tvojho rozumu. Myslíte si naozaj že kôli piatim možno desiatim mladým ľudom, ktorý sa tomuto venujú sa bude stavať skate park ? ... kde sme ...

#32 | 17.08.2009 12:44:00
nana
84.47.29.140
Je to to isté ako s futbalom. Keď je kde a sú podmienky, hrá viac ľudí. Keby boli podmienky aj pre iný šport, venovalo by sa mu tiež viac mladých.

#33 | 18.08.2009 09:25:51
Jerry
78.99.14.154
Stale iba kecate... Co takto keby ste vy, ktori tak strasne chcete skate park, urobili prvy krok? Lenze vy sa neviete dohodnut ani medzi sebou, nie to este s mestom. Dajte mestu nejaky dokaz, ze ak vam da plochu, neostane prazdna, ale na nej v nejakom casovom horizonte vybudujete skate park. Mam pocit, ze dnesna mladez chce vsetko hned a priamo pod nos. Prebehla uz medzi vami - skejtakmi nejaka diskusia o tom, kto je schopny zohnat aky material? Kto z vas nakresli plany, kto vypracuje navrh? Dam svoje posledne peniaze na to, ze ste sa o niecom takomto medzi sebou este nebavili. Vy len chcete park a najlepsie hned zajtra. Ak by ste to ponali takymto sposobom a mesto by videlo vasu ochotu o aktivnu ucast, myslim, ze by malo istotu, ze pripadne pridelena plocha nezostane prazdna. A hned by bola vacsia sanca na dohodu. Som zvedavy na vase reakcie, ilavska mladez...

#34 | 18.08.2009 16:43:42
íha
84.47.29.140
Chceš reakciu? Takto teda... No aktivita je taká istá ako pri futbalistoch. Oni snáď nečakajú, že dostanú všetko až pod nos? Dokonca som tu niekde čítala, že by radi aj na podplácanie rozhodcov niečo. A koľko máš tých posledných peňazí? Možno by si o ne aj prišiel - ha ha

#35 | 19.08.2009 07:16:05
športovec
91.127.69.149
pre Jery a .... Nečakajme, že mládež v tomto veku bude na takej úrovni, že sa dokáže o seba postarať v dosť zložitom procese vybavovania a presadzovania náležitostí. V tomto prípade sa jedná s určitosťou o veľmi mladých. Dokážeme ich zosmiešniť, ironizovať, ale na pomoc už nám neostáva čas... A pritom na druhej strane moralizujeme, poukazujeme na nevhodné formy "tiež zábavy", drogy a iné... Pritom mesto má i plateného človeka, čo by mal podľa mňa zareagovať na podnet z "dola". Nie vždy ide o veľké peniaze. Strčme hlavu do piesku a tvárme sa, že okrem vyvolených aktivít nič neexistuje. To, že niekto čaká a dostane / spomenuté v príspevkoch / je pravda. Táto časť mládeže nie, že nič nerobí. Ona sa zviditeľňuje a snaží... Môj názor : ideálna pôda pre mestského športového referenta...???
Pekný deň

#36 | 19.08.2009 08:34:58
Miso26
95.102.94.213
Nemal som ani tak na mysli presadzovanie nalezitosti - v tom musim s Vami suhlasit. Skor som narazal na to, aby mladi pochopili, ze po pripadnom prideleni plochy bude lepsie, ak si park vlastnymi silami postavia. Nie je to nic zlozite. S kamaratmi z detstva sme podobne prace zvladali vo veku ziaka zakladnej skoly, takze v tom problem byt nemoze. A nemyslim si, ze dnesna mladez by to nezvladla. Skor mam obavy z toho, ci sa sucasnym mladym ludom, ktori by najradsej videli hotovy skate park, chce pustat do takehoto dajme tomu "vacsieho" projektu a do manualnej prace...

#37 | 19.08.2009 08:36:14
Jerry
95.102.94.213
Pardon, mal som tam iny nick...

#39 | 21.08.2009 09:59:39
Miro Toman
Peter, prečo používaš erb mesta, ktorým sa prezentujú zamestnanci mesta v rámci diskusie? Zopakuj prosím svoju otázku v rámci novej diskusnej témy a nie tu do témy "Skate park".

#40 | 21.08.2009 09:33:58
Peter
61.16.6.211
dobrý deň pán primátor, myslím si že informačné tabule by mali slúžiť mestu a občanom na informovanie sa o činnosti v meste, kultúrnej ako aj športovej a nie na súkromnú reklamu niektorých firiem, ako sú taxislužby v meste. Myslím si že takéto reklamy by mali byť umiestnené niekde inde a nie na miestach, ktoré sú určené pre všetkých občanov. Ďakujem za pochopenie občan nášho mesta
*** erb zmazany *** admin

#41 | 22.08.2009 22:21:29
lienka
84.47.7.106
dobre teda ked ste tu pisali ze mame urobit my co chceme skatepark prvy krok tak prosim.keby prideme s projektom alebo proste s nejakym navrhom na skatepark chcem vediet ci nas podporite...vraweli ste ze miesto by nam mesto dalo...my problem s postawanim fakt nemame je tu dost ludi aj mladych aj starsich ktori by pomohli urcite.tak chcem vediet dalo by mesto za nejaky navrh peniaze??podpori nas???lebo pre informaciu nie vsetci z ilavy su ohureni futbalom....my chceme aj ine moznosti nie len travu a lotpu!!chape to tu niekto???

#42 | 02.09.2009 17:30:57
Kubo
87.197.110.67
Ja len stručne keď sa chce všetko sa dá. Mesto by mohlo pomôcť vytipovať alebo poskytnúť priestor,
mladí by si mohli zohnať sponzorov alebo urobiť zbierku a samozrejme svojpomocne aj pomôc pri vybudovaní parku.Ja si myslím, že mladí sú šikovní treba im dať len priestor, podporiť ich v iniciatíve a neskrývať sa za volebný program.
Mali by sme byť všetci hrdí, že mladí v Ilave majú záujem o šport a nie o chodenie do KRČIEM a popíjanie. Mládež treba podporiť v správnej veci, podať im pomocnú ruku lebo pán primátor žiaľ táto funkcia nie je zamestnanie ale poslanie. Primátor si nikdy nemôže povedať, že som urobil dosť.
Ja osobne ak by bolo treba mladím pomôcť určite by som prispel aspoň vo verejne zbierke.

#43 | 03.09.2009 07:41:55
primátor
Kubo,
čo sa týka priestorov, mestský pozemok a jeho poskytnutie na uvedený účel, výstavbu U-rampy to je ten najmenší problém. O tom sa dá baviť hneď. Dokonca alternatívne, v areáli ZŠ Medňanská, kde je vypracovaná aj priestorová štúdia na dobudovanie športovísk, tam by to mohlo byť. Momentálne máme záujemcov, s ktorými bude hovorené o možnosti vybudovania lezeckej steny, ponúkli sa, že by to robili na vlastné náklady, tak uvidíme.
Druhá alternatíva by mohla byť v areáli futbalového ihriska na priľahlých pozemkoch, ktoré sú taktiež vo vlastníctve mesta.V tohtoročnom rozpočte nie sú na skate športoviská narozpočtované finančné prostriedky. treba si aj uvedomiť, že je problém dnes robiť takéto športoviská svojpomocne z hľadiska ochrany a bezpečnosti v súvislosti s predpismi, musia to byť certifikované firmy a zariadenia. Ale pozemok určite je k poskytnutiu.
s poďakovaním za Váš príspevok, úctou a pozdravom

#44 | 04.09.2009 19:54:51
budem si stavat sam
95.102.66.220
Dobry den, na buduci rok, sa chystam stavat s kamaratmy z inach miest vlastne dirty (skoky), podla financnej situacie.Pan primator napisal ste, ze pozemok nie je problem, ale stretol som sa s pripadmi v inych mestach, ze prisiel lukrativny projekt so sponzormi a kde mesto vyclenilo miesto pre skoky, investor projektu zrovnal skoky a zacal si stavat sam.Takze ako by ste sa v tejto situacii zachovali vy, pan primator?
Nemudeme stavat kdesi daleko, najlepsie by bolo v okoli skoly, alebo pri skvarovom ihrisku, tak ako by ste sa zachovali vy?

#45 | 19.09.2009 09:28:55
stajnko
91.127.160.53
jasne sak my si postavime a pak to niekto rozbije ze? ako aj bazen...dobre dajte nam miesto .ael oplotene a zastresene....co si myslite ze sa stane s oby.preglejkami ked nawlhnu?..a ked tak wsetci hovorite ze si mame postavit wlastny tak potom by som chcel widet reakcie ostatných lebo zrazu by so uz patrilo nestu lebo ono by nam dalo plochu...tu ide o financnu podporu .stawyt by sme sli ale niesu na to peniaze...si myslite ze z tych nasi "vysokych" wreckovych postawame wood ward?....robit mozeme ale peniaze su neni...a keby aj boli tka si to investujem do bajku a nie do preglejky ktoru mi behom tyzdna rozbije daky ozraty typek lebo si tym dokaze jaky je silny. chcete iniciatyvu, .tak sa zbehnite pozret od bazena..kazdy den tam trenuju chalani ktorych to fakt bawi. a potom by ste mohli pozret aj ten bazen.aky bol mesiac dozadu a aky je teraz...je cisty upatany a da s atam jazdit a to nam nerobil ani primator ani mesto ale my. tak sa zdrzte poznamok z eto nedokazeme....treba len torzku podporit..a este jeden dotaz...pomohla by daka peticia alebo nieco ? vyzbierame podpisi a pomoze to? ....diks .GOOD RIDE

#46 | 19.09.2009 22:20:32
O.K.
91.191.84.16
nemam nic proti.ale to asi pises na compe nie?tak preco to "W"?keby to bolo na telefone tak O.K.a trosku tie hrubice,ale v poho ked sa stanes profikom,tak sa ti vsetci vcetne primatora budu pchat do riti,tak ser na pravopis a trenuj.sportu zdar...GANJA :-)

#47 | 20.09.2009 07:30:47
to sa nehovori
95.102.5.14
aj tak neviem preco stale piste pan primator o " vystavbe urampy" sak mi nechceme u rampu nam staci napr funbox ,piraminda par radiusov a bude to napr taketo nieco http://new-madrid.mo.us/images/pages/N86/Skatepark.JPG a na tom nezalezi ci tram jazdia na skate alebo na bmx to je uplne jedno

#48 | 20.09.2009 15:36:28
Jeden z tých náročných
87.197.99.110
Takze pan primator a je to tu...ja si myslim ZE: Ked vam tu teraz seriozne poviem, ze urcite mi pozemok, my si ho upravime, prisposobime co sa bude dat tak aby to bolo dobre, zozenem 1000 eur, date mi zvysnych trebars 5000 na 100 kubikov betonu na zaliatie hlineneho bazenu, aky je na odkaze http://www.fiveramps.com/pool-bielsko-biala.htm plus ked si z hliny spravime to co vidite na fotkach vzadu este nejake skoky, prispejete nam na to? kubik betomu (1 meter kubicky) stoji v zempre okolo 50 eur. Suma sumarom, ked to zratam iba tych 6000 eur, bolo by to 120 kubikov...to nestaci, ale aspon na bazen by to stacilo a zvysok by sa mohol urobit potom. Bolo by mesto schopne aspon takto pomoct alebo sa znova vyhovorite ze NEMAME na to rozopocet ked urcite by bol? Ak mi poviete, ze sa dohodneme, date nam nejaky menej vyhodny pozemok ako mesto, JA osobne zacnem s upravami ako prvy, tych 1000 eur zozenem, co bude nejakych 16,6 percenta nakladov, ako sa k tomu postavite? povedzte ze ano, a na jar betonujeme...naprojektujeme to my chalani co sa tomu venujeme a nie ty ako napr. havran a spol ktory to nicia. Co vy nato?
alebo to riesit cez eurofondy ako projekt na rozvoj mladeze - na to by sa isto niekto v meste uz mohol dat, nie je to az take narocne pisat, ja tie vsetky formalne formulky na vypisovanie nepoznam, no zamestnanci mestskeho uradu by to mohli vediet, co tak sa dat aj takymto sposobom do prace?? akekolvek info, ktore by tam bolo treba s radostou poskytnem...LENZE v tomto meste kazdy len hovori ako sa to neda, a jediny kto vie ze sa to da a aj sa o nieco pokusa su ty ktory sa tomu venuju...ale futbalisti dostali nove satne, ale ani jedneho som nevidel ze by na ne podavali tehly, salovali to alebo inu cinnost by pri tom vykonavali...my by sme pomohli aby boli co najmensie naklady na robotu, ale aj tak nikomu sa nic nechce...
tot vse k postoju mesta, myslim, ze moj prispevok bude aj tak brany ako dalsie plane reci a radsej sa postavi nove futbalove ihrisko, sak po futbale kazdy v tomto meste bazi...
Jazdec z bazena...

#49 | 22.09.2009 15:49:04
Jeden z tých náročných
87.197.99.110
ako vidim vedenie nasho mesta sa radsej nevyjadruje alebo nema vyhovorky, a preto uz nemam o nic zaujem, a vy si dalej mozte podporovat ten vas futbal. Je smutne, ze mate taky zaujem o obcanov, ktory vam ponukaju riesenie najlepsie pre mesto, viac som uz ponuknut nemohol, a aj tak nemate zaujem, asi fakt treba cakat do dalsieho volebneho obdobia...

#50 | 22.09.2009 16:08:01
primátor
Jeden z tých náročných
nech sa páči, som pripravený sa stretnúť, závaznú odpoveď Vám nedám na diskusii na počkanie, ale termín osobného, konkrétneho a vecného stretnutia si zajednajte na mojom čísle mobilu 0918 516 581.Určite si čas pre Vás nájdem.
s pozdravom

#51 | 24.09.2009 21:02:41
to sa nehovori
91.127.69.140
dsej by sa to malo riesit osobne nech sa pokeca o tom z clovekom ktory to moze vybavyit a clovrkom ktory sa vtom vyzna a dost dobre myslim ze "jeden z tych narocnych"sa v tom vyzna dost a ak by bolo potreba plany na tu to nieje problem zohnat internet je toho plny staci google a kazdy uz vie co ma robit tak radsej to osobne stretnutie z sprimatorom zo vsetkmi ludmi co jazdia a chcu ten skatepark

#52 | 24.09.2009 21:58:17
bubu
78.72.168.230
skvelý nápad, už teraz som zvedava kolko ludi na taketo stretnutie s primatorom pride a ešte zvedavšia, koľko ich bude naozaj aktívnych keď sa to začne stavať... a vyznať sa v niečom neznamena vedieť prepočitať cenu betonu, to vie každy po zakladnej škole, ale cele to zorganizovať, personalne, finančne, natiahnuť tam siete, bo po tme skakať tiež nebudete a dať tomu istu bezpečnostnu normu, keďže to bude pod mestom zaručene vykazane ako ihrisko, no to už chce nie jednoho "z tých náročných" ale z tých "super akčných". Myslím, že primátor má na hlave dosť záležitostí aby si mohol dovoliť stráviť so skate parkom pár týždňov. A žeby to zobral na seba niekto z akčného davu, tak to by bol v Ilave zázrak. Lebo tu sa vraj iba slubuje a nakoniec nič, no všetci čakajú že čokolvek si zmyslia vybaví, zariadi a ufinancuje jeden človek, prakticky jedna inštitucia... Takže " náročným" prajem veľa zdaru a energie. Úprimne.

#53 | 26.09.2009 09:56:50
Stajnko
78.99.1.207
Yop súhlasim s vami, ale ked už stretnutie tak by tam mali byť asi všetci ktorým na tom záleží. A dohodnúť sa spolu lebo osobne si myslím že zatial by stačilo pár bangov, rádiusiv, pyramíd či funbox. Síce aj bazén má niečo do seba ale myslím si že hento by sa využilo viac. ale Súhlasím aj s bazénom to je len môj názor.
Všetci sú náramne zvedavý že čo si sami postaváme. A kolko pomohli futbalisti? Kolko času strávili pri stavaní? Len prisli na hotové a začali nezmyselne kopať do lopty.MY by sme robiť išli ani by sme o to nežiadali mesto ale nemáme na to peniaze. Nieje to lacná záležitosť. Ale prečo by mesto nemohlo raz podporit aj niekoho iného ako futbalistov. Viem že niektorý považujuú FBMX aj SK8 za vandalstvo ale preočo odsudzovať ludí len pre to že nesplnaju vaše predstavi o dokonalosti? DAJTE NAM SANCU ! GOOD RIDE

#54 | 27.09.2009 07:46:11
to sa nehovori
95.102.50.131
presne tak futbalisti hned prisli na hotove ale ked jazdime v bazene a padne im tam lopta este aj niekho trafia a zacnu im nadavat zato ze im nepodame loptu
a ked uz by sa malo zariadit nieke to stretko tak radsej zo vsetkymi ktory chu aby to tu bolo alebo aspon z vacsinou urcite sa v tom vyzname viac ako vy (mesto)

#55 | 27.09.2009 08:34:41
Palo
95.102.94.113
Ihrisko pre futbal vznikalo a naberalo svoju tvár dlhý časový horizozont cca tých 90 rokov, tak isto aj tenisové kurty a hala sa tvorili dlhý čas. Nič nevzniklo zo dňa na deň. My tiež veľmi chceme ihrisko na florbal(a je nás dosť) a zato, že to nejde hneď uskutočniť, tak nikoho neobviňnujeme, lebo vieme aká je celkovo situácia, preto hľadáme nápady ako to zrealizovať a nevypisujeme anonymne po internete.

#56 | 27.09.2009 11:49:59
Stajnko
78.99.24.131
Palo
florbal sa môže hrať aj v telocvični narozdiel od BMX.dobre ja uznavam ze aj futbal sa rozvíjal dlho ale futbalisti si to nestavali sami ale prisli nahotove. a nejde o to že či som anonym alebo nie každému poviem do očí čo si myslim. A ja nemôžem za to že sa nesnžíte si vybaviť ihrisko aj touto cestou. MY mme svojske spôsoby .
GOOD RIDE

#57 | 27.09.2009 18:33:29
to sa nehovori
84.47.114.158
palo ty sa uvedom vies velmi dobre o tom ze florball sa hraval aj na ihrisku pri skole tak neviem naco to tu vobec pises

#58 | 27.09.2009 18:55:21
joja
95.102.207.202
pre Pala: A ty si sa to kde predstavil ak tvoje písanie nie je anonymné? Ak chceš na niečo čakať, tak čakaj. Ak sa nebudeš hlásiť, dočkáš sa po smrti za týždeň - sa hovorí.

#59 | 28.09.2009 00:40:00
bubu
78.72.168.230
jaj a je to tu ... namiesto akcie nová téma : " prečo futbalisti majú a my nie?" ...... good ride online, no ride in - life =)))

#60 | 28.09.2009 06:31:45
Palo
78.99.1.5
Mňa nezaujímajú futbalisti. Keď už chceš rozoberať, tak prečo skate park a nie florbal?

#61 | 29.09.2009 14:54:34
to sa nehovori
84.47.127.224
flob bal si mozes zžahrat vsade kde chces ale jazdit na skate ci na bmx sa neda hoci kde v oboivacke alebo v kuchyni na to potrebujes ine veci

#62 | 29.09.2009 18:12:08
Stajnko
95.102.155.206
Palo
si zaloz new diskusiu ked chces ihrisko.wela stastia trotl .....GOOD RIDE

#63 | 30.09.2009 19:52:05
jeden z tých náročných
87.197.99.110
no tak neviem uz kto to pisal ale ked som rozpocital toto, tak asi by som uz organizaciu zvladol...a mimochodom, stajnko ma pravdu v tom ze by sa rampy vyuzivali viac, a dokazali by sa mozno aj vmestit do mensej ceny, to by som skusil vybavit cez znameho...co sa tyka toho stretnutia, pan primator, zajtra sa vam ozvem lebo teraz je uz dost neskora hodina na vase pracovne veci, aj vy potrebujete volno...a palo, pocuvaj, floorbal sa fakt da hrat takmer vsade, a ked nie floorbal, tak in-line si zahras hore v meste na sihoti na OA...a bmx sa da robit jedine v bazene, a aj ten sa ma zevraj zasypat, no neviem co je na tom pravda...a potom co? je to len o tom ci sa hlada sposob alebo len utocenie...ja sa snazim dat riesenie take kde by som pomohol najviac ako sa da, navrhol a vsetko mozne, len aby som k tomu najviac dopomohol. skus to aj ty, mozno sa ti podari nieco dat dokopy, partiu co by pomohla tiez nieco spravit. Je to o prioritach, ak mas floorbal ako zabavku a sem tam si rekreacne zahras, tak chapem ze nie si taky zapaleny pre to ako napr. ja stajnko a aj ty dalsi...lenze ked mas nieco ako tvoju najvacsiu zabavku a chces sa tomu seriozne venovat, potom hladas moznosti ako to co najlepsie uskutocnovat...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára