utorok 8. decembra 2009

A čo na to príroda?

#1 | 13.03.2008 16:41:03
Zuzana
78.99.200.208
Som znechutená z tých odpadkov, čo sa kde tu povaľujú.
Človek si vyjde do prírody, aby tam trochu pookrial od rušného mesta a natrafí na odpadky rôzneho druhu. Kedy sa už ľudia konečne naučia chrániť si prírodu pokým ju majú...? Pomaly všade sa už volné plochy zastavávajú a priestorov na prechádzky, či zrelaxovania sa v prírode je čoraz menej. A tam, kde sú, je "špinavo". Okolo potokov, či smerom na Klobušice okolo kanála, a to je len z mála prípadov.

#2 | 16.03.2008 16:33:54
Szidi
91.127.13.141
Šak zeber igelitové vreco a pozbieraj ich. Hádam ti len pan primator nepôjdu pomahať. Ten maju teraz ine starosti. Raz na výstavu raz na divadlo. Kultura chce svoje ked sa do nej zalubili. Ked pojdeš daj vedieť pridem na brigádu. A dones flašku.

#3 | 16.03.2008 17:58:19
pkubko
87.197.175.119
rovnaké to je i vIliavčanskej doline a čo je smutné i v okolí veľkokapacitných kontajnerov ktoré sú tam rozmiestnené.

#4 | 16.03.2008 18:03:46
primátor
Szidi nejako sa Vám po mne čká...Kde pojdem je na mojom rozhodnutí, Vás sa o povolenie pýtať nemusím, tak ako sa Vy nemusíte mňa.Ja hádžem odpadky len do koša.Vy- neviem..takže po mne upratovať netreba. A zmeňte rétoriku, už je to nudné, trápne, povrchné. Myslím, že v príspevkoch máte intelignčne naviac ako tu predvádzate. Chlieb Vám dať môžem..to..iné ťažko. Na rozdiel od Vás nie som aspoň zakomplexovaný anonymný úbožiak, čo sa hanbí za vlastné meno. peknú nedeľu primátor

#5 | 18.03.2008 06:37:06
Szidi
78.99.59.121
Chleba si nehajte, toho mam chvala bohu ešte dost, a toho ostatneho ... tež. A ked ste už išli na juh tak ste mohli napisať a odvieziet ma. Štasnu cestu vinšujem!

#6 | 19.03.2008 09:18:26
primátor
Szidi,
na juh do Gyoru zoberiem z Ilavy toho a tých, ktorí budú dôstojne a čestne reprezentovať mesto Ilava a na ktorých som hrdý. V tomto prípade v apríli to budú maliarka Alenka Teicherová, ktorá bude mať v apríli v Národnom divadle v Gyori výstavu ikon a spolu s ňou vycestuje aj spevácky súbor Ilavan, ktorý bude v Národnom divadle mať vystúpenie, bude spievať na výstave a ešte aj večer mať koncert v rímsko-katolíckom kostole v Gyori na požiadanie správcu tamojšej farnosti a kostola, ktorý Ilavan počul spievať v Ilave a bol nadšený.Kvôli tomu sme boli s pani Teicherovou a umelecoku šéfkou Ilavanu v Gyori na radnici a v divadle odsúhlasiť si podmienky, pozrieť priestory a predložiť naše požiadavky.
Na tejto akcii bude zabezpečená aj účasť velvyslancov Slovenskej republiky v Maďarsku(pán Migaš) a maďarského velvyslanca na Slovensku, ktorí už účasť slovne prisľúbili.Okrem toho je ešte možná účasť folklórneho súboru Strážov na festivale v júli v Gyori a predložili sme v Gyori návrh pre študentov Univerzity v Gyori so slovenskými koreňmi v prípade zájmu predstavenie Muzikálu Soľ nad zlato. Chceme dať možnosť našim šikovným ľuďom na ktorých som hrdý vystupovať na základe pozvania zo zahraničia a reprezentovať tak a propagovať Ilavu. Nehnevajte sa prosím, ale z toho, čo tu predvádzate Vy, zatiaľ som Vás ponúknuť nemohol. V prípade, ak ste šikovná, treba sa ukázať, zvážime možnosti.
prajem príjemný pekný deň a zo srdca ďakujem o Váš úprimný záujem o mňa a moju činnosť

#7 | 22.03.2008 18:55:19
bubu
213.29.66.249
Uprimne súhlasím, že za zbieranie odpadu v meste nie je zodpovedný primátor =), vyzerá to, akoby mu už niektorí chceli pripísať zodpovednosť za úplne všetko, čo sa kde komu znepáčilo. Trošku nefér, nie? Mimochodom, že chodí na kultúru a šport je z pozície reprezentanta mesta viac ako prirodzené.
Pokiaľ ide o tému, ktorá sa bytostne týka nás všetkých: Prírodu si ničíme sami, jeden primátor nás nespasí aj keby zbieral odpad tri dni a tri noci. Za týždeň by tam bol znova taký istý svinčík. Asi by sa mal každý za seba zamyslet v čom žije a vzchovávat tých čo má doma k trochu vačšiemu prírodo-citeniu. Ono to nie je len o odpade, ale i o tom, čo sa strká do komínov, vyváža tam kde to nepatrí a o tých "hospodárskych budovách" s domácimi zvieratami už ani nechcem hovoriť....

#8 | 23.03.2008 18:38:18
Zuzana
78.99.62.79
Bubu: dufam, ze si nemyslis, ze ja si myslim, ze je za tento stav zodpovedny primator...? Ja som sem pisala kvôli tomu, ze je tu diskusia, ze mozno sa niekto zamysli nad tym a..., ale je to asi marne:-((
Staci tu flasu, ten papier podrzat chvilu, a hodit do najblizsieho smätneho kosa. Len taka spomienka moja: ked som bola mala, sli sme s triedou na vylet do prirody, mali sme samozrejme desiatu od mamicky a ta nam prizvukovala, nezahadzujte smeti, ale si ich schovajte:) a hodte ich do najblizsieho kontajnera... no, nebolo to tak doslova:) ale nieco v tom zmysle:) Ja osobne za seba môzem povedat, ze nezahadzujem okolo seba nic, ani cestovny listok, ci zuvacku, to je zvyk odmala:-)
Tak zatim.... pri dalsej diskusii!:-))

#9 | 23.03.2008 18:41:08
Zuzana
78.99.62.79
Bubu: dufam, ze si nemyslis, ze ja si myslim, ze je za tento stav zodpovedny primator...? Ja som sem pisala kvôli tomu, ze je tu diskusia, ze mozno sa niekto zamysli nad tym a..., ale je to asi marne:-((
Staci tu flasu, ten papier podrzat chvilu, a hodit do najblizsieho smätneho kosa. Len taka spomienka moja: ked som bola mala, sli sme s triedou na vylet do prirody, mali sme samozrejme desiatu od mamicky a ta nam prizvukovala, nezahadzujte smeti, ale si ich schovajte:) a hodte ich do najblizsieho kontajnera... no, nebolo to tak doslova:) ale nieco v tom zmysle:) Ja osobne za seba môzem povedat, ze nezahadzujem okolo seba nic, ani cestovny listok, ci zuvacku, to je zvyk odmala:-)
Tak zatim.... pri dalsej diskusii!:-))

#10 | 23.03.2008 18:43:32
Zuzana
78.99.62.79
Bubu: dufam, ze si nemyslis, ze ja si myslim, ze je za tento stav zodpovedny primator...? Ja som sem pisala kvôli tomu, ze je tu diskusia, ze mozno sa niekto zamysli nad tym a..., ale je to asi marne:-((
Staci tu flasu, ten papier podrzat chvilu, a hodit do najblizsieho smätneho kosa. Len taka spomienka moja: ked som bola mala, sli sme s triedou na vylet do prirody, mali sme samozrejme desiatu od mamicky a ta nam prizvukovala, nezahadzujte smeti, ale si ich schovajte:) a hodte ich do najblizsieho kontajnera... no, nebolo to tak doslova:) ale nieco v tom zmysle:) Ja osobne za seba môzem povedat, ze nezahadzujem okolo seba nic, ani cestovny listok, ci zuvacku, to je zvyk odmala:-)
Tak zatim.... pri dalsej diskusii!:-))

#11 | 23.03.2008 18:43:34
Zuzana
78.99.62.79
Bubu: dufam, ze si nemyslis, ze ja si myslim, ze je za tento stav zodpovedny primator...? Ja som sem pisala kvôli tomu, ze je tu diskusia, ze mozno sa niekto zamysli nad tym a..., ale je to asi marne:-((
Staci tu flasu, ten papier podrzat chvilu, a hodit do najblizsieho smätneho kosa. Len taka spomienka moja: ked som bola mala, sli sme s triedou na vylet do prirody, mali sme samozrejme desiatu od mamicky a ta nam prizvukovala, nezahadzujte smeti, ale si ich schovajte:) a hodte ich do najblizsieho kontajnera... no, nebolo to tak doslova:) ale nieco v tom zmysle:) Ja osobne za seba môzem povedat, ze nezahadzujem okolo seba nic, ani cestovny listok, ci zuvacku, to je zvyk odmala:-)
Tak zatim.... pri dalsej diskusii!:-))

#12 | 23.03.2008 18:44:58
Zuzana
78.99.62.79
...ospravedlnujem sa, ale "mrzol mi pocitac"!:-) Vdaka za porozumenie.

#13 | 24.03.2008 19:26:29
Skalan
91.127.6.158
Ahoj zuzana, 90% ilavanov su proste "bordelari". Kde padne tam padne...vid sidlisko Skala..previdelne chodi po Iliavcanskom potoku pozdrav od chatarov z Iliavky...je zvlastne ze to moc netrapi pana Turcera...tiez by ma zaujimalo co bude s tou skladkou stavebneho odpadu co tam uz je asi 2 roky-asi si mysleli ze takto vyriesia podmyvanie mosta na spoji Iliavcansky/Porubsky potok...az sa bojim docasne odstahovat z Ilavy za pracou , lebo ked sa vratim o par rokov, ilava a jej okolie bude len velke smetisko...btw.pokial viem tak Ilava ma komisiu zivotneho prostredia, co tam robia?

#14 | 24.03.2008 19:31:28
Lenka
78.98.87.168
Triedia odpad :)

#15 | 24.03.2008 20:56:43
mirto
87.197.99.110
Nejaká skládka vyrastá aj pri žel. stanici - niekto tam vyklopil cca 6 veľkých panelov. Nepôsobí to príliš esteticky tým skôr, že toto má byť jedna z reprezentatívnych častí mesta. Lebo je to prvé, čo ľudia z vlaku - návštetníci Ilavy uvidia.

#16 | 24.03.2008 21:08:42
Skalan
91.127.6.158
Mirto, mas pravdu, pri stanici niekto vybudoval nelegalnu skladku...podmet pre urad, ked som vystupil z vlaku som mal pocit, ze som asi zle vystupil..panely, zachodove misy, okna..smetisko.

#17 | 24.03.2008 21:08:43
Skalan
91.127.6.158
Mirto, mas pravdu, pri stanici niekto vybudoval nelegalnu skladku...podmet pre urad, ked som vystupil z vlaku som mal pocit, ze som asi zle vystupil..panely, zachodove misy, okna..smetisko.

#18 | 24.03.2008 22:29:27
mirto
87.197.99.110
Tu je na ilustráciu situácia pri stanici: http://www.panoramio.com/user/33565/tags/Ilava%20pri%20stanici

#19 | 25.03.2008 05:39:08
primátor
Vážení,
súhlasím s vašimi príspevkami, čo sa týka skládky pri stanici, odstúpil som to Hlavnému kontrolórovi na riešenie a riešené to bude.

#20 | 25.03.2008 13:22:18
Ľubomír Turcer
Skalan, ako môžete tvrdiť takú hlúposť,citujem: " je zvlastne ze to moc netrapi pana Turcera...tiez by ma zaujimalo co bude s tou skladkou stavebneho odpadu co tam uz je asi 2 roky-asi si mysleli ze takto vyriesia podmyvanie mosta na spoji Iliavcansky/Porubsky potok..." ??? Naopak veľmi mato trápi. Ten bordel ktorý ide z dolín ja jediný vždy najar z potoka vyzbieram a hodím do sudáka. Postavil som hrádze tam kde susedím spotokom pre pstruhy. Keby ich krpatí susedovie chalani nevychytali sú tam dodnes. Ale k veci. Sám bývate rovno oproti tomu bordelu, ktorý nahádzal niekto do sútoku. Ste členom mestského výboru. A to čakáte že prednosta, alebo primátor budú vašim štítom a alibisticky budete poukazovať? Prečo ste nedali do zápisu meno a deň kedy sa to stalo. Bagin a Prekop zapratali verejné priestranstvá skládkami dreva. Prečo to nie je v zápise? Na to vás tam poslanci majú po tých mestských častiach, aby od vás išli podnety. Myslíte si že keby som nebol tvrdý, žeby ten odpad, ktorý vyviezli naši susedia do iliavky aj späť odviezli ? ja však nebudem suplovať prácu výboru ani sa biť za práva občanov, ktorí nás predstaviteľov mesta použijú ako štíty a sami sa na konkrétne osoby usmievate a podávate si ruky cez omšu. Napíšte konkrétne a budeme riešiť. Tak ako sme vyriešili skládku dreva u Kyzekovcov v Klobušiciach a Stratených na Skale. Je na čase, aby sa občania prestali schovávať za niekoho a hájili si svoje majetkové práva. Vaša mama mi na nedeľnej prechádzke začala opisovať čo ju trápi. Myslíte že mám na to náladu, keď sa chcem tiež v pokoji poprechádzať. Všetko má svoj poriadok , tak ho dodržujte. Sťažnosti dávajte do zápisu alebo ich adresujte na Hlavného kontrolóra. Prednosta je tu na to aby tieto podnety zaradil do úloh majetkového oddelenia. Kontrolóra riadi primátor a primátor má aj právo udeľovať pokuty. Prednosta ho nemá a to je pre mnohých občanov šťastie, pretože ja som oveľa nekompromisnejší v týchto veciach ako primátor. Tiež som mal problémy so susedmi a riešili sme to na meste . Keby som nezabojoval tak mám dodnes zatienenú celú záhradu a hnojisko pod nosom. Tak sa nebojte a konajte. Chvíľu potrvá kým sa veci riadne prešetria ale nakoniec sa náprava dosiahne.
Lubo Turcer

#21 | 25.03.2008 13:43:31
primátor
pekný deň,
chcem oznámiť, že dnes som mal na telefonické zavolanie osobný pohovor s majiteľom firmy, ktorý skladuje materiál, panely a podobne na pozemku pri stanici, aby toto priestranstvo uviedol do náležitého stavu a skládku odstránil.
Termín vzhľadom na jeho možnosti max. 2 týždne od dnes.
s pozdravom primátor

#22 | 25.03.2008 14:31:09
luna
66.90.103.130
Lubomír Turcer napísal:
...Kontrolóra riadi primátor ...
Takto to asi funguje v Ilave, ale podľa zákona je to naopak. Kontrolór kontroluje primátora. Kontrolór je zodpovedný zastupiteľstvu.

#23 | 25.03.2008 14:53:42
primátor
Luna,
tentokrát súhlasím s Vami, nie s prednostom. A verte, mi, že máte pravdu, že kontrolór spadá pod MZ. Za mňa chcem povedať -ja kontrolóra neriadim, ale samozrejme niektoré veci, problémy mu odstupujem(chcem veriť, že takto to myslel Prednosta len vyjadrenie nebolo správne). Napríklad aj kritiku rôznu, nech vie, prešetrí, dá stanovisko.Samozrejme, že v zmysle Zákona o obecnom zriadení je to človek poslancov Mestského zastupiteľstva, volený a hodnotený MZ.
A verte mi, že v Ilave je to len na kontrolórovi a poslancoch, v akom režime pracuje. Hlavný kontrolór v súčasnosti Ing. Tichý je tu ešte z predchádzajúceho obdobia našich predchodcov, volený je na 6 rokov poslancami MZ čo som vždy plne rešpektoval.
Pred voľbami ešte v roku 2002, keď nebol terajší HK Hlavným kontrolórom vo voľbách verejne podporil Ing. Čiernika a nie mňa známou to vetou patriacou dnes už do klasiky dejín komunálnej politiky v Ilave citujem " NETREBA PREPRIAHAŤ KONE" a rozsiahlejším článkom,textom na podporu Ing. Čiernika, čo bolo jeho plné právo ako občana.
Ja som akceptoval, že jeho mandát HK trvá zo zákona, je vysokoškolsky vzdelaný človek, tak nenaznačujte, že snáď je to nejaký môj nasadený obľúbenec, ktorý na slovo poslúcha moje príkazy a že snáď neakceptujem jeho právomoci. Je len na ňom a na poslancoch čo a ako kontroluje, vrátane mojej činnosti.
Ďakujem za Váš príspevok a uvítam akékoľvek rady a pripomienky.
s pozdravom, primátor

#24 | 25.03.2008 14:54:41
T. Turza
212.197.3.12
Skalan, Lenka:
Komisia pre životné prostredie tu netriedi odpad, ani na to nebola zriadená. Komisia je poradný orgán a veľakrát poukazovala na potrebu riešenia separovaného zberu, ale nerozhoduje naq čo budú použité finančné prostriedky, na to je tu MsZ.Každý občan, ktorý býva v Ilave, má možnosť upozorňovať na problémy, ktoré ho trápia. Zamestnanci MsÚ ani poslanci nie sú jediní ľudia, ktorí v Ilave bývajú. Poukazujte a oslovujete kompetentných pracovníkov a hlavne svojich poslancov s problémom, ktorý si všimnete alebo ktorý vás trápi, len nereagujte takýmto spôsobom, že keď ste si problém všimli vy, tak už s ním mal niekto dávno niečo robiť. Nie každý je povinný a má možnost sledovať túto diskusiu. Veľa vecí je zložitejších ako sa v prvom rade zdá. Aj problém s potokom nie je len problém mesta. Spravuje ho povodie Váhu a mesto nemôže do ich majetku zasahovať a robiť zásahy bez ich vedomia, môže ich však vyzvať a upozorniť, ak je nejaký problém. Stačí však na to upozorniť aj prostredníctvom ms. výboru alebo osobne a ak potom nie sú vykonané nejaké opatrenia, alebo nie je daná odpoveď, tak je potrebná aj kritika.

#25 | 25.03.2008 17:20:04
Skalan
91.127.6.158
Ospravedlnujem sa pan Turcer, vidim, ze mame rovnake problemy....nie som clenom vyboru, ale len komisie...ak by som boli by niektory nasi susedia velmi smutny... tiez ma zaraza ta drzost kde ju ludia beru, ked podnikaju s drevom a nerobi im problem rozlozit ho na ceste....ako ste menovali pan Prekop a pan Bagin. Ta Baginovych skladka-ked som prechadzal okolo isiel z nej az strach ci to na niekoho nepadne, len som si myslel ze to ma legalne kedze je to takmer pre Vami...ok, podnety budem teda posielat priamo na mesto. Ak by ste mali zaujem o blizsiu spolupracu, prosim kontaktujme sa mailom.

#26 | 26.03.2008 13:56:36
Volič
78.99.134.54
S pánom Tichým som súhlasil málokedy, ale teraz musím! To prepriahanie koní nás bude veľa stať!

#27 | 26.03.2008 14:05:18
primátor
volič,
súhlasiť máte právo, inak je to nekonkrétne, Vaša kritika. Ak môžete, rozviňte debatu, vyčíslite, kvalifikovane, exaktne, rád budem argumentovať.
s podravom a prianím príjemného dňa primátor

#28 | 26.03.2008 14:07:37
Ľubomír Turcer
Pán Volič,
dá sa aj tak robiť, že po voľbách sa prevegetujú 4 roky mestské časti zostanú rozbité a zas príde ďalšie volebné obdobie a dáko bude. To nie je náš štýl práce. Na to si musíte zvoliť iné typy ľudí. Budete mať možnosť o 3 roky. Keď sa buduje vždy to niečo stojí. Našťastie tak ako vy rozmýšľa menšina obyvateľov. A preto Daško vyhral voľby.

#29 | 26.03.2008 17:25:13
Volič
78.99.91.215
Naštastie už nie celé tri roky!

#30 | 26.03.2008 17:44:00
Milos
86.130.121.119
Premyslam ci sa veci ubierali aj za CIERNIKA tak ako teraz,nepisem to ako nejaky sympatizant Daska,nech tam je ktokolvek,hodnotim to len z pohladu,ved vidim co robi a robi to zatial dobre.A ci robil dobre,alebo zle uvidi pri volbach tam sa to ukaze.

#31 | 27.03.2008 07:58:31
Ľubomír Turcer
Pán Volič, takže už za necelé 3 roky si podľa vašej reakcie budete môcť zvoliť vedenie mesta ktoré po voľbách bude brať len platy zaplatí najnutnejšie energie a mzdy, postupne nechá chátrať budovy a komunikácie, skrátka, hlavne že ušetrí a nič nebude riskovať. Gratulujem k Vášmu postoju k mestu a želám, aby ste sa toho dožil v dobrom zdraví. My občania, ktorí chceme , aby sa mesto rozvíjalo a naše deti tu radi žili, sa zasa vynasnažíme, aby z volieb vzišiel zasa niekto, kto bude pokračovať v tom, čo sme začali. A som si istý že nás je väčšina. A radšej už nejaký čas neprispievajte, pretože momentálne ste len plný zloby, závisti a nenávisti. Zrelaxujte a potom sa môžeme aj stretnúť ak budete o to stáť. Veď sa mi ani nechce veriť, že to myslíte vážne.
Lubo Turcer

#32 | 27.03.2008 09:56:02
Hilda
85.135.128.58
Už dlhšie čítam tieto diskusie a mám pocit, že každá diskusia sa časom mení na to kto bol lepší či p.Čiernik alebo p. Daško. Samozrejme každý má svojich sympatizantov a po rokoch treba zmenu, lebo prídu nový ľudia s novými nápadmi a čerstvým elánom do práce. ..........Ale chcela som o inom. ...a čo na to príroda?... Veľa ľudí chodí na prechádzky do iliavčanskej doliny a všetci vidia ten neuveriteľný bordel, ktorý tam je na niektorých miestach, napr. pri veľkoobjemovom kontajneri. Ja chápem, že aj tí chatári musia dávať niekam odpad, ale takto?? Je to tam porozhadzované po zemi, no hrozné. A keď idete trochu ďalej, takmer až do po cintorím, tak je tam kopa stavebného odpadu. Ked som sa pýtala, čo to je, tak som sa dozvedela, že jeden z Iliavky búral chalupu a všetok odpad vyviezol do doliny a vraj mu to dovolila p. poslankyňa. Krása. Každý len aby mal upratané pred dverami a čo je za plotom.... Ale príroda nám to neskôr zráta.

#33 | 27.03.2008 10:01:19
nn
78.99.28.7
Pani poslankyňa navrhla aj konkrétne pokuty za takéto skládky. Už to len uviesť do praxe.A to bude dosť ťažké, keďže ide o jej voličov . To som zvedavý, ako konkrétne táto skládka dopadne a či tam budú aj nejaké "činy" zo strany mesta.

#34 | 27.03.2008 10:10:49
Hilda
85.135.128.58
Neviem, či navhla dáke pokuty, ale túto konkrétnu skládku dovolila ona, takže ťažko bude pokutovať sama seba, že?? A nie je to agentúra JPP, ale overená info. Ten konkrétny člivek, ktorý to tam vyviezol, keď som sa ho pýtala prečo, tak odpovedal, že mu to tam dovolila poslankyňa .... A ona povedala, že je to jej pozemok, čo je blbosť úplná..... Ale to sa zametie pod prah, o chvíľu to zarastie trávou, nič nebude vidieť a je to ok. Čo tam po dákych betónoch....

#35 | 27.03.2008 10:10:54
Hilda
85.135.128.58
Neviem, či navhla dáke pokuty, ale túto konkrétnu skládku dovolila ona, takže ťažko bude pokutovať sama seba, že?? A nie je to agentúra JPP, ale overená info. Ten konkrétny člivek, ktorý to tam vyviezol, keď som sa ho pýtala prečo, tak odpovedal, že mu to tam dovolila poslankyňa .... A ona povedala, že je to jej pozemok, čo je blbosť úplná..... Ale to sa zametie pod prah, o chvíľu to zarastie trávou, nič nebude vidieť a je to ok. Čo tam po dákych betónoch....

#36 | 27.03.2008 10:17:16
nn
78.99.28.7
Nie je to JPP, je to presne tak, ako píšeš. Tento problém poznám trochu bližšie, na každého platí iný meter a v Iliavke obzvlášť.

#37 | 27.03.2008 10:32:11
Hilda
85.135.128.58
presne a v Iliavke obzvlášť.... Určitý čas minulý rok boli v Ilavskom mesačníku fotografie z Iliavky, také, že čo je tam škaredé a tak. A čakala som, že tam bude aj fotka toho bordelu, čo je hneď na začiatku Iliavky po ľavej strane a nič.... Alebo kúsok ďalej, po pravej strane, čo vyteká odpad zo žumpy priamo do rigola vedľa cesty. Inak mám pocit, že všetci z Iliavky, čo majú žumpy, všetkým to vyteká do potoka a tak kade-tade. Ale tá naša príroda si s tým poradí, čosi rozloží a čosi nechá budúcim generáciám, nech vidia.

#38 | 27.03.2008 10:42:02
nn
78.99.28.7
Inak miestny výbor zasadá so železnou pravidelnosťou.Ale tieto problémy nevidí, alebo nechce vidieť. Poslankyňa kritizuje len svoju opozíciu a to hlavne z pozície moci /veď primátor si nevie vynachváliť jej prácu pre občanov Iliavky a pre samotnú obec/.

#39 | 27.03.2008 10:44:34
Hilda
85.135.128.58
Jasné, že to nevidia. Nebudú predsa kydať na seba, nie??

#40 | 27.03.2008 12:29:05
nn
78.99.28.7
Mohol by sa k tomu vyjadriť aj člen komisie životného prostredia- Peter Kubala ml., ktorý je priamo z Iliavky. Alebo je to skôr tak, že sa každý bojí poslankyne.ILIAVKA = POSLANKYŇA. Ale nie je to pravda, žijú tam aj úplne normálni ľudia, ktorým záleží na imidži mesta a dediny.Len sú v menšine . Držím im palce.

#41 | 31.03.2008 09:00:44
Ľubomír Turcer
Pre "Alias roky normalizácie"
Vážený prispievateľ , nemôžete to takto vidieť. Nejde o byrokraciu. Veď keď nemáte presné informácie, môžete niekomu aj ublížiť. Napríklad: občan Vás stretne a v hneve na nejakého suseda povie, že on tam niečo vysypal, alebo zriadil nejakú skládku. A predestavte si že by nemal pravdu aˇmy by sme ho začali sankcionovať. Lenže keď ten podnet dá MsV, alebo občan je nútený to dať na papier, už je takáto pravdepodobnosť malá , alebo my zasa máme právo sa na niečo odvolať.
LUbo Turcer

#42 | 28.03.2008 09:09:03
Hilda
85.135.164.141
JA nie som z Iliavky, len tam dosť často chodím do prírody, hlavne keď je pekne. Nepoznám tak dobre ich "tábory" - kto kam patrí. Mne išlo iba o skládku, ktorá vznikla vyvezením stavebného odpadu do doliny. A keď som po jej pôvode pátrala ( lebo mňa občas pochytí symdrón spravodlivosti), tak som zistila, že to tam bolo vyvezané so súhlasom pani poslankyne, takže je to v poriadku. Naozaj??? Pripadá mi to divné. Stavebný odpad sa dá zlikvidovať aj inak. Ale mne je to vlastne jedno, ak chcú mať Iliavčania celú dolinu ako jedno smetisko, tak prosím...

#43 | 28.03.2008 09:21:13
Hilda
85.135.164.141
A ešte som pozabudla - ak pán primátor chodí do Iliavky, tak si skládku musel všimnúť, je rovno vedľa cesty po ľavej strane... Betónové panely tam krásne "trčia" . Alebo si možno nevšimol. Škoda...

#44 | 28.03.2008 09:51:08
primátor
Hilda
ešte povedzte priamo, že som ju sám urobil. Nikto z Vás to nerobí, nikto to neprizná a môže za to každý iný.
primátor

#45 | 28.03.2008 10:27:46
Hilda
85.135.164.141
Pán primátor,
to by som si nikdy nedovolila na Vás povedať. Ak ste čítali túto diskusiu od začiatku, tak som iba chcela poukázať na znečisťovanie prírody, a tu je vinník všeobecne známy, no nikto s tým nič nerobí. Ale to je fuk, takýchto prípadov je veľa a človek s tým nič nenarobí.
Prajem pekný deň a idem sa venovať niečomu užitočnejšiemu ( napr. daňovému priznaniu - už je najvyšší čas).

#46 | 28.03.2008 15:58:28
nn
78.99.121.237
Hilda
Presne ako som predpokladal.Primátor rieši "citové vzťahy" a nakoniec problém skládky v doline skončil pri obhajobe poslankyne.Škoda času.Daj si do mobilu pripomienku na28.08.2008,ozvem sa Ti na tejto diskusii. Mesto má 5 mesiacov na to , aby niečo urobilo. Mesto vie: - kde je skládka
- poslankyňa vie, kto to vyviezol
Hilda daj si pozor, lebo nakoniec ty budeš znečisťovateľ nášho prostredia.
Pán primátor, držím Vám palce vo Vašej práci a príjemnú spoluprácu s p. poslankyňou.

#47 | 28.03.2008 20:47:40
primátor
nn,
povedal som, že pani Holbovú si vážim a na to snáď mám právo. Nie je jediná poslankyňa, poslanec MZ, ktorého si vážim, podobne si vážim a som vďačný drvivej vačšine poslancov MZ a taktiež obyvateľstvu mesta, vrátane mestských častí Iliavka, Klobušice. Čistotu mesta a skládky sa snažíme riešiť. Určite nie sme to my, ktorí ich robíme.Vašu sťažnosť na skládku odstúpim HK mesta na prešetrenie.

#48 | 28.03.2008 22:23:32
občanII
85.135.173.61
To je tak, hlavne že sa diskutuje a niekto "odpovedá" na všetky otázky občanov - na tie citlivé, väčšinou vyhýbavo ako tentoraz.Takto aspoň vieme odhadnúť nakoľko je téma citlivá.. :-)
Teraz konkrétne: pán prednosta Turcer chcel mená, a tie zazneli, sme všetci zvedaví na odpoveď. Či zvíťazí loajalita alebo spravodlivosť.
Keď už sme pri Vás, to čo ste nedávno odpísali Skalanovi, že Vás nezaujíma, aké problémy trápia Vašu neďalekú susedu hovorí za všetko. A to ste predstaviteľ mesta - lokálpatriotizmus, ochota pomôcť každému občanovi, hoci aj keď ste na prechádzke, vám asi veľa nehovorí. Ak ste priali miesto prednostu kôli prestíži alebo peniazom, radšej ho prenechajte niekomu kto žije mestom naozaj telom aj dušou.

#49 | 28.03.2008 22:28:54
ObčanII
85.135.173.61
Jeden veľmi nepekný pohľad je krátko po vstupe do Ilavy, po pravej strane hlavnej cesty je smerom od ulice Košeckej za kamenárstvom pána poslanca Straňáka - keď už sme pri tých poslancoch - do očí bijúci neporiadok, zvyšky stavebného materiálu, ktorý sa len zhŕňa smerom do tej jamy vedľa cesty.
Čo s tým mieni mesto robiť?? - je to otrasný pohľad na Ilavu pre každého návštevníka.

#50 | 29.03.2008 15:36:22
Ľubomír Turcer
78.98.17.171
ObčanII
Vám asi nič nehovorí pojem odpočinok po práci, pokojná prechádzka s rodinou vo sviatok, bez toho aby Vás niekto zaťažoval ďalšími problémami, ktoré aj tak na mieste nevyriešim . A zasa oportunistický prístup od vás. Vytrhnutie z kontextu, že ma niečo nezaujíma. Problém spomenutej susedky mám čas riešiť v bežnom pracovnom dni na základe jej konkrétnerho podnetu ,najlepšie písomného a na základe podnetu z mestského výboru. A to aj robím . V tomto prípade dokonca len na základe toho neplánovaného rozhovoru. A neútočte stále. Všetko má svoj poriadok. Keď som ja mal problémy zo susedmi tiež som predstaviteľov mesta neotravoval v čase voľna, ale riadne ako sa má, písomne alebo v pracovnom čase. Každý má právo na súkromie ,čas pre rodinu a záľuby. Ak si ho nenájde, rodina sa rozpadá , dôjde k prepracovaniu a nechuti do života. V takom stave sa naozaj nič rozumne nedá riešiť. Občania vmeste sú tak nediscipinovaní a je tu taký neporiadok v oblasti odpadkov, čiernych stavieb, čiernych skládok, že keď prejdem po sídlisku kde bývam tak najmenej traja ma zahrnú problémami. Uvedomujete si ako veľmi to človeka psychicky zaťaží?. Hneď máte po víkende. A ešte si uvedomte aj to, že nové vedenie mesta pracuje len rok a že to čo mi vytýkate je v kompetencii MZ a hlavného kontrolóra mesta a nie prednostu.

#51 | 30.03.2008 11:23:15
alias roky normalizácie
91.127.62.223
Pán prednosta,prestańte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára