utorok 8. decembra 2009

Potoky na Sihoti

#1 | 25.02.2008 08:05:46
primátor
pekný deň,
na vedomie dávam predovšetkým obyvateľom Sihoti najvačšiu-zatiaľ-tohtoročnú, reálne realizovanú investíciu, zameranú na protipovodňovú úpravu koryta Podhradského(Košeckého) potoka v predbežnej výške investície cca 39,000.000,-Sk.
Na základe urgencií, žiadosti a dokumentácie mesta na kompetentné orgány a poukázanie na možnosť podobných záplav ako v jeseni roku 2006 bol odsúhlasený, schválený aj v štátnom rozpočte investičný zámer a finančné prostriedky. Dokladom o relaizácii pre mesto Ilava je závazná informácia zo Slovenského vodohospodárskeho podniku š.p., Odštepný závod Piešťany, Správa povodia stredného Váhu Nimnica, podpísaný riaditeľom správy povodia Ing. Petrom Roľkom.
viď www.ilava.sk/aktuality/uprava-podhradskeho-potoka
Vzľadom na rozsah záplav z jesene roku 2006 považujeme túto investíciu a projekt za jeden z kľúčových a najdôležitejších vôbec v tomto volebnom období.Pevne verím, že sa už nič neočakávaného nestane, a investícia v priebehu roka bude zrealizovaná a tým sa výrazne zlepší bezpečnostná situácia čo sa týka vylievania potokov a zníženia nebezpečenstva záplav.
s prianím príjemného dňa, primátor.

#2 | 25.02.2008 09:42:02
Skalan
84.47.26.245
toto by bolo asi lepsie davat medzi novinky, nie do diskusie... ale konecne dobre spravy pre Ilavu :) Vdaka

#3 | 25.02.2008 14:00:37
HQN
213.151.217.173
potopa ktora bola pred par rokmi uz asi nebude.lebo neni snehu neni zaplav a tolko asi nenaprsi!

#4 | 25.02.2008 14:52:59
mirto
87.197.99.110
Ak nájdeš recept, že potopa zo snehu už nebude, alebo jarné, letné dažde už nebudú tak ti poďajuje celá Ilava.

#5 | 25.02.2008 16:35:56
primátor
HQN,
no riadiť sa Vašim prístupom k problému a predpoveďou mi nedovolí zodpovednosť za osudy a majetky, domovy ľudí a firiem na Sihoti a osobné skúsenosti a trápenia, ktoré tam už ľudia a firmy zažili.
Skalan,
nie je dôvod, prečo by to nemohlo a nemalo byť tu. Sú tu oveľa menej dôležité a banálnejšie veci a hlavne niektoré príspevky.
Toto je už týždeň v aktualitách, reakcie žiadne, pritom robíme problémy z vecí, ktoré problémom nie sú a keď ideme riešiť investíciou mimo rozpočtu mesta rizikovú lokalitu tak akože o tom nič?
Bude to zásadná vec, ktorá do značnej miery zmení stupeň bezpečnosti na Sihoti a v súvislosti s úpravami iste aj vizuálny vzhľad lokality.

#6 | 14.04.2008 19:17:44
primátor
pekný deň,
v utorok 22.4. 2008 sa uskutoční v priestoroch Stavebného úradu mesta Ilava 1. pracovné stretnutie zástupcov Slovenského vodohospodárskeho podniku, projektovej organizácie spracovávajúcej projekt Úprava Koryta Podhradského potoka a sútoku korýt a zástupcov mesta Ilava. Týmto budú faktický zahájené prípravné projektové práce a projektová príprava investície Úprava koryta Podhradského potoka, ktorá bude realizovaná v tomto roku vo výške cca 38,000.000,-Sk. Cieľom je eliminovať nebezpečensrvo záplav a poškodenia majetku občanov.
primátor

#7 | 14.08.2008 16:03:03
primátor
Sihoťanom, Ilavanom,
pracovníci Slovenského vodohospodárskeho podniku s súčinnosti s projektantmi dokončili, sfinalizovali a predložili na mesto Ilava technický projekt vodohospodárských a protipovodňových ochranných úprav koryta Podhradského potoka a sútoku s Porubským potokom v celkovej dĺžke koryta cca 2,5 km. Predpokladaná výška investičného nákladu projektu z pôvodne odhadovaných 38,000.000 Sk sa zmenila z dôvodov komplexného riešenia územia na cca 100,000.000,-Sk. Zámerom Sl. vodohospodárskeho podniku je predložiť tento projekt na jesenné výzvy z eurofondov a riešiť investíciu vzhľadom na jej výšku z finančných prostriedkov EU - eurofondov.V najbližších týždňoch sa uskutoční pre obyvateľov Ilavy, prednostne Sihote verejná prezentácia projektu v Dome kultúry. Termín po dohode s pracovníkmi SVP bude včas zverejnený.
Záujemcom, ktorý sa chcú s technickým projektom oboznámiť individuálne je tento možné predložiť na požiadanie na MsÚ.

#8 | 17.08.2008 09:51:17
včielka maja
78.98.82.88
Skalan,
ešte by sme náhodou zabudli pochváliť nášho pána primátora, tak ako sa to udialo, keď to bolo len v aktualitách. Veď ti to rozumne vysvetlil, nie? Zabubnoval v diskusii a dal všetkým na známosť. Ďakujeme Vaše blahorodie, ktoré odpovedá len vyvoleným.
S pozdravom, príjemnú nedeľu Vaša Majka.

#9 | 17.08.2008 22:36:30
martina
91.127.100.187
Nemyslis ze keby si do vsetkeho nerypala tak by odpovedali aj tebe Maja?Osobne byvam na Sihoti a to co tu pred dvoma rokmi bolo si pochybujem ze vies predstavit.Obrovska diera cez cestu zaplavene ihrisko domy pivnice nebolo elektriky pretoze hrozilo zosunutie stoziara priamo do toku vody a ludia sa bali.Po akej takej uprave sa to zlepsilo ale to treba robit rok co rok pretoze stromy a rastliny tu budu stale.Takze pokial nebyvas v tejto lokalite usetri prosim vsetkych svojich nezmyselnych blahorodnych vylevov.

#10 | 19.08.2008 00:19:26
včielka maja
78.98.92.244
martinka krásna čože to je aká taká úprava?

#11 | 19.08.2008 12:58:21
martina
78.99.160.112
No dakujem za kompliment ze som krasna ale radsej to pocuvam z ust ineho pohlavia.Prepac ale na zeny som zatial neni.pa pa broucku

#12 | 19.08.2008 20:08:36
včielka maja
78.98.102.154
Cmuk včeličko, len si neodpovedala ....
Pekný večer.

#13 | 19.08.2008 21:11:20
martina
78.99.160.112
Upravou sa mysli pravidelne vysekavanie stromov a travy co zasahuju do koryta oboch potokov.Alebo iny sposob nech si najdu kompetentny co tieto veci maju na staroti.Myslim ze urcite ten najvhodnejsi sposob najdu a hlavne ucinny aby sa to uz neopakovalo.

#14 | 19.08.2008 23:08:50
včielka maja
78.98.74.114
Skúsme veriť tomu, že kompetentní si tvoje slová vezmú k srdcu a nájdu najúčinnejší spôsob a hlavne že im to vydrží.
Skúsme veriť.
pekný večer

#15 | 28.08.2008 16:30:42
primátor
Verejnosť,
v súvislosti s vodohospodárskym projektom úpravy koryta Podhradského potoka a jeho sútoku s Porubským, sa v v utorok 9.9. 2008 o 16:00 hod. uskutoční v Ilave v zasadačke MsÚ stretnutie projektantov,pracovníkov Slovenského vodohospodárskeho podniku Piešťany s občanmi mesta, majiteľmi, štatutármi firiem,ktorí sú vlastníkmi pozemkov na toku a koryte potoka, resp. v jeho blízkosti, a ktoré investor SVP potrebuje vykúpiť v súvislosti so spracovaním projektu a jeho realizáciou z fin. prostriedkov EU(eurofondov).Predpokladané výzvy a podanie projektu protipovodňových úprav na koryte potoka sú jesenné mesiace tohto roku. Projekt bude predstavený aj obyvateľom mesta Ilava, týka sa mestskej časti Sihoť.
s pozdravom

#16 | 30.08.2008 23:11:29
Béčko
78.99.79.144
Včela Maja,si zatiaľ,ZATIAĽ jediná čo má argumenty,kde si

#17 | 14.09.2008 18:19:32
René
91.127.73.146
Ako dopadlo stretnutie projektantov, pracovníkov Slovenského vodohospodárskeho podniku s občanmi mesta, majiteľmi, ktorí sú vlastníkmi pozemkov?

#18 | 14.09.2008 19:12:33
primátor
René,
myslím, že projekt sa posúva, komunikácia SVP, projektantov s občanmi , majiteľmi pozemkov sa dostala k predloženiu Zmlúv o budúcich zmluvách na odpredaj a kúpu. V projekete sa pokračuje na jeho predložení po zverejnených eurovýzvach. Osobne ďakujem pozvaným občanom za účasť a pochopenie.
s pozdravom

#19 | 18.09.2008 13:54:20
Marián Burík
62.168.67.220
Pokojný deň prajem všetkým Ilavanom,ale hlavne Sihoťanom. Čakal som do tejto chvíle na reakciu Sihoťanov ohľadne úprav tokov riek Podradského a Porubského. Pred pár dňami boli zverejnené vízie predkladateľov, ako by mali vyzerať tieto toky. Keďže nik nereagoval, tak si dovoľujem ozvať. Môj um mi vraví, že ak v byte budem mať záplavu - okamžite idem zastaviť hlavný prívod vody. Spájam to preto, že na dolnom toku oboch tokov budú nádherné brehy i dná - ktoré pri prudkom prívale vody nepomôžu a neuchránia. Nánosy budú prichádzať, či sa nám to páči - alebo nie. Prečo predkladatelia neriešili na Porubskom potoku vyčistenie dvoch hatí ( sú pri dolnom mýtnom moste ), pretože tie sú postavené hlavne z toho dôvodu. Potom, zaujíma ma, či sa uvažuje - komplexná úprava tokov + komplexná úprava železničnej trati a tým spojené úpravy ciest, aj s kmplexným riešením situácie cesty okolo garáží, úpravu chodníkov a i povrchu ciest, pretože po úplnom dokončení oboch predložených projektov by bolo hriechom ničiť túto prácu opravami ciest a stavaním chodníkov a príjazdovej cesty okolo garáží. Veď komplexné riešenie bude oveľa lacnejšie, ako neustálymi úpravami a opravami. Chcem dúfať, že sa myslí komplexne. Ďakujem.

#20 | 18.09.2008 19:25:32
primátor
Marián Burík
pred pár dňami boli predložené už nie vízie, ale konkrétne technické riešenie - projekt na rekonštrukciu a protipovodňové úpravy koryta Podhradského a sútoku Podhradského a Porubského potoka. Projekt riešili odborne kompetentní pracovníci, projektanti z SVP, ktorí okrem vzdelania a skúseností majú za sebou viacero podobných a aj náročnejších projektov.Takže je tam vysoký odborný predpoklad, že domysleli všetky potrebné súvislosti a možné problémy a pripravili kvalitný projekt, ktorý zminimalzuje po príopadnej realizácii vylievanie vôd a poškodzovanie majetku, obydlí, domov.Projektované úpravy sú na celkovej dĺžke toku cca 2,5 km a odhadovaný investičný náklad je na úrovni cca 100,000.000,-Sk.
Mesto Ilava urobilo naviac verejné stretnutie občanov Sihote s projektantmi a pracovníkmi SVP, kde bol projket podrobne vysvetlený a bolo aj priebežne občanom odpovedané.
s pozdravom

#21 | 19.09.2008 14:55:13
Marián Burík
62.168.67.220
Pán primátor, ja som nevyslovil jediné slovo kritiky - ja som dal otázky - a na tie som nedostal jasnú odpoveď. Ďakujem.

#22 | 19.09.2008 15:16:16
primátor
Marián Burík,
ja som tiež nespomínal Váš príspevok ako kritiku, len som chcel poukázať, že odborným garantom projektu su kvalifikovaní projektanti so vzdelaním a skúsenosťami a organizácia SVP , ktorí tejto problematike určite rozumejú lešie ako ja, a neurazte sa i ako Vy. Preto bolo zo strany mesta a mňa urobené to, aby oni skutočne predstavili a obhájili pred občanmi Sihote projekt a jeho riešenie a zodpovedali na otázky občanov a prípadne vyvrátili obavy občanov.V tomto sme ako mesto vytvorili podmienky na ich osobnú komunikáciu s občanmi. Ďaľšie navazujúce veci ohľadne infraštruktúry Sihote samozrejme v rámci finančných a iných možností sa budú riešiť priebežne.
Nechcite odo mňa, aby som tu na nete detailne vysvetľoval technické riešenia projektu, ja zo seba nerobím odborníka na všetko, jednoducho detaily ľudovo povedané nemám v malíčku, nie som vodohospodársky a stavebý inžinier.Ale v globále projektu verím, projektanti ma presvedčili, navyše v týchto dňoch absolvujem niekoľko služobných exkurzií na miesta, potoky, vodné toky, kde úpravu už projektovali a aj realizovali, napr. Rajecké teplice, Višňové, a iné.
V princípe som si vedomý, rizík a povodní, ktoré ohrozujú Sihoť a od nástupu sa snažíme o prevenciu a ochranu tohto územia, pretože povodne majú silu zničiť doslova zničiť veľa domov, obydlí, ciest..to iste viete aj sám.
A pripravuje sa kompletné riešenie za cca 100,000.000,-Sk, ktoré o tom som presvedčený zlepší bezpečnosť nestskej časti a výrazne zestetizuje, skrášli okolie toku.
Projket je k nahliadnutiu na MsÚ na Oddelení výstavby u Ing. Janúška, nech sa páči, nie je problém, aby ho k dispozícii na rokovanie dostala aj mestský výbor Sihoť, prípadne komisia pre životné prostredie.
len pre Vašu informáciu v súčasnosti s eurofondami riešime nasledujúce projekty:
1, Rekonštrukcia ZŠ Medňanská projekt schválený predpoklad realizácie začiatok marec-apríl 2009, invest. náklad cca 37,000.000,-Sk, čitý príspevok z eurofondov cca 35,000.000,-Sk.
2,Zberný dvor projekt riešenia separácie odpadu a techniky potrebnej k separácii, podaný v súčasnosti
3, projekt riešenia rekonštrukcie verejného osvetlenia, výzvy vyšli tento týždeň,
4, samotné potoky
a pripravujeme ďaľšie..takže práce je nad hlavu.
s pozdravom

#23 | 22.01.2009 09:53:46
primátor
Verejnosť,
v súvislosti s vývojom situácie okolo riešenia záplavovej oblasti na Sihoti, Podhradský a sútok Podhradského a Porubského potoka mesto Ilava obdržalo dnes od Obvodného úradu Životného prostredia v Trenčíne Oznámenie o začatí stavebného konania stavebníka SVP,š.p., OZ Piešťany na stavbu "Ilava - úprava Podhradského potoka"na pozemkoch k.ú. Ilava a Klobušice.
Dňa 10.2.2009 v utorok o 10. hodine uskutoční stretnutie pozvaných v zasadačke Mestského úradu v Ilave.
Stručne, ide o viackrát spomínanú z hľadiska bezpečnosti a životného prostredia investíciu, kde SVP spracoval technický projekt a dohodol sa aj s majiteľmi určitých pozemkov so zámerom riešiť túto investíciu v predbežnej výške cca 100,000.000,-Sk podaním žiadosti a projektu na Eurofondy.Začatím stavebného konania sa stav zasa posúva o ďaľši krok vpred.Právoplatné stavebné povolenie ako také je nevyhnutným podkladom a dokladom k žiadosti o čerpanie z Eurofondov.

#24 | 10.02.2009 13:53:24
primátor
Verejnosť,
ako som v predchádzajúcom príspevku avizoval, tak dnes bolo záhajené Stavebné konanie k Rekonštrukcii koryta Podhradského a sútoku Podhradského s Porubským potokom. Stretnutie na pozvanie Obvodného úradu životného prostredia prebehlo za účasti SVP. mesta Ilava, zúčastnených firiem a občanov.Zámerom SVP je po nadobudnutí stavebného povolenia(koniec marca, začiatok apríla) podať po výzve z rezortného Ministerstva životného prostredia(apríl-jún 2009) europrojekt vo výške investičnej dotácie cca 100,000.000,-Sk(331.940,-EUR). Tento europrojekt by eliminoval nebezpečenstvo záplav v celej oblasti Sihoti(spomienka na zápalvy z roku 2006) a prieniesol by aj výraznú estetizáciu územia a možnosti na rekreačné využitie(beh, chôdza, cyklistika, korčule).
s prianím príjemného dňa

#25 | 10.02.2009 19:33:20
JAKUB
78.99.71.139
Viete pan primator je pekné ze sa vyhlbilo koryto ale potom by to chcelo aj upravit breh nie tak ako to je pri koseckom potoku od hl. ulice po športový areal

#26 | 10.02.2009 19:36:44
primátor
195.91.79.220
Jakub,
veď čítaj poriadne a všetko, veď projekt a za 100 mil. je o tom. Ako vraví český klasik..vooo vo tom to je.
Ale vážne, ak to prejde SVP na eurofondy bude to v dĺžke cca 2.200 m aj s pevnými brehmi betón, asfalt, kameň na behanie, bicykel, korčule.

#27 | 10.02.2009 19:43:33
NiggaGangsta
78.99.88.6
No už sa nemôžem dočkať kedy to bude hotové. A aký je odhad na dokončenie výstavby? Konečne miesto kde si budem môcť zabehať a nebudú ma ohrozovať autá a motorky. Super, teším sa. Ďakujeme Pán Primátor ;)

#28 | 11.02.2009 18:36:06
Nina
78.99.8.45
TO vsetko je velmi pekne, ale veľa ľudí nevie detaily toho projektu, ktoré sú až také úžasné neni. Konkrétne: Prejazd pod železničný most bude pre auta zrušený, tak isto aj most cez košecký potok. Koneckoncov Sihoť bude napolovicu izolovaná, nakoľko sa do mesta autom bude dať ísť len cez železničné priecestie. Pekne odveci. To sa nedalo riešiť inak? A keď bolo zasadnutie ohľadne tejto veci, tak sa radsej polovica dotknutých ľudí ani neoboznámila s týmto zasadnutím, len aby nemal náhodou niekto výhrady. Keď to tak zhrnem pán Primátor, za vaše volebne obdobie, robíte viac sprostostí ako dobrých a užitočných vecí. Ako aj ten výjazd na hlavnú pri domácich potrebách. No chujovina do neba volajúca. Dufam že toto volebné obdobie je vaším prvým aj posledným. Užite si ho. S pozdravom Nina

#29 | 11.02.2009 18:56:43
primátor
Nina,
prepáčte, píšete od veci, škoda, že ste sa nezúčastnili aj minulý rok verejného stretnutia v Dome kultúry. V konečnom riešení s projektom EÚ rekonštrukcie žel. trate Bratislava - Žilina bude železničné priecestie v Ilave zrušené a pre autá a chodcov bude mimoúrovňový prechod(podchod). Horizont cca do 3 rokov, čo časovo harmonizuje s prípadnou rekonštrukciou koryta a dokončenim.Cez potok pri sútoku bude prechod lávka pre peších(investícia mesta), cyklistov, tak isto pre peších aj na mieste terajšej lávky(investícia mesta).Autom sa bude dať vychádzať do mesta zo Sihote a vchádzať podchodom v mieste terajšieho žel. priecestia, alebo výjazdom cez most kanála Váhu.
Odporúčam Vám ešte raz detailne si pozrieť fotografie záplav z roku 2006, stále to hrozí, tak to hodnoďte triezvo a nie povrchne, účelovo.Niekedy mám pocit, že časť ľudí to dokáže pochopiť až pri nových záplavách, keď bude mať po pás vody v pivnici a voda sa bude rútiť do obytnej časti.
s poďakovaním za Váš príspevok a prianím príjemného večera

#30 | 11.02.2009 20:30:38
Sihotan
78.98.244.229
Ja som bol na obidvoch schôdzach týkajucich sa úpravy potoka - úprava ok, ale zrušenie mosta pre osobné autá ponad potok pri sútoku porubskeho a košeckého potoka je nehoráznosťou roka. Odrezať čiastocne sihoť od mesta nie je vôbec dobré riešenie. Pán primátor, od Vás ako sihoťana som očakával lepšie riešenie. Som za to, aby obyvatelia zo sihote spísali petíciu za zachovanie mosta.

#31 | 11.02.2009 21:00:39
NiggaGangsta
78.99.24.1
Ved ked idete autom tak to nieje problem prejst kusok dalej. Ja som tiez vodic a tiez zo Sihote a vobec mi to nevadi. Pesi tade prejdu a auta budu muset minut o pol deci viac benzinu.... nehoraznost:))) Ale ked vam natece do zahradky tak budete vyplakavat a zas kritizovat ze sa nic nespravilo:)

#32 | 11.02.2009 21:09:00
Jakub
78.99.71.139
Tak za tých 100.mil mi ten bicykel musi ist sam po tom chodniku

#33 | 12.02.2009 06:39:30
primátor
Sihoťan
čítajte pozorne, napísal som, že Sihoť odrezaná nebude, mimochodom, veď pri schvaľovaní projektu sa vyjadrujú a konzultujú to aj okrem iných s dopravákmi. Ešte raz prosím, nešírte tu bludy a nepravdy.Opakujem Sihoťan, nešírte nepravdy. Sihoť nebude odrezaná ani pre peších, ani pre autá.Je užasné, ako odvádzate pozornosť od merita veci a to riešenie územia(a to zásadným spôsobom) permanentne ohrozeného záplavami z potokov k povedal by som sekundárnejším a triviálnejším kvázi pseudoproblémom, ktoré problémami nie sú a nebudú. Naopak v konečnom dôsledku dôjde k vačšiemu oddeleniu vlakov, rýchlikov(mimoúrovňový prechod),áut od peších a cyklistov a tým aj k bezpečnejšej premávke.
Mimochodom, ak sa nemýlim boli ste aj poslanec v minulom období, mohol ste navrhovať a presadiť lepšie riešenia.Myslím, že s projektom sú spokojní tí, ktorí sú najviac ohrození ako rodina Cabajova, firmy pri kanáli, obyvatelia Záhradníckej a priľahlých častí Sihote. Už si zvykám, že každá nová vec, novy projekt je predmetom kritiky. len prosím o racionálnosť a objektívnosť, nech nedominuje povrchnosť a prechytralosť.
s prianím príjemného dňa a poďakovaním za Váš príspevok

#34 | 12.02.2009 06:44:30
primátor
Jakub,
môžeš aj vážne a zodpovedne? Primárne je to projekt protipovodňových úprav, na zabránenie vyliatia vôd z koryta a zaplaveniu územia. Záplavy a veľké už tam boli. A hrozí to.Vyplakávaš tu nad všeličím ako nič nemôžeš a podobne. tak sa pozbieraj, neľutuj sa, a pozri aj na starších, aj na šport a kultúru si nájdu čas a možnosti, tak si zober príklad, veď nebuď Jakubko, snaž sa byť dospelejším aj uvažovaním.Na spevnenom vrchu hrádze budú aj tie určité možnosti na korzovanie, bicykel, korčule, beh, chôdza.
prajem Ti pekný deň a ďakujem za príspevok

#35 | 12.02.2009 06:47:14
primátor
NiggaGangsta
ďakujem za Váš príspevok, konečne pozitívnejší, reálnejší a objektívny. Na to Vašom internetovom mene si polámem jazyk, ako ste k tomu došli? NiggaGangsta
s poďakovaním za Váš príspevok a prianím príjemného dňa

#36 | 12.02.2009 14:30:12
NiggaGangsta
84.47.40.69
primátor
Veď to je skvelá vec že sa ide stavať nové koryto košeckého potoka. Nechápem prečo tam niektorí nasilu hľadajú chyby. Veď pamätám keď nás pred pár rokmi skoro vytopilo, čo niektorých vytopilo a ešte keď vedci apelujú na klimatické zmeny a čo budú prinášať. Potom už bude neskoro stavať keď to príde z týždňa na týždeň. A bude tisícnásobne viac plaču( neviem koľko má sihoť obyvateľov) ako teraz:)
A ten nick som si dal len tak, nechcem zaostávať za novou módou schovať sa za svoje drsné frajerské alter ego:) Irónia na dnešnú mládež podaktorú:)
Tiež Vám prajem príjemný zvyšok dňa a pevné nervy.

#37 | 22.02.2009 13:21:58
Marián Burík
62.168.67.220
Ctený pán "Sihoťan". Žiadam Vás, aby ste opustili značku pod ktorou som voľakedy zverejňoval svoje názory, pretože ste priviedli k omylu aj pána primátora, ktorý ma kritizoval verejne, že som bol v minulom volebnom období poslancom Mestskej časti SIHOŤ a že teraz pod značkou "Sihoťan" zverejňujem bludy, výmysly a klamstvá. Žiadam Vás týmto aj o verejné ospravedlnenie. S úctou , Marián Burík

#38 | 23.02.2009 07:47:45
primátor
Marián Burík
naozaj viem, že ste v minulosti prispievali pod menom Sihoťan a naozaj som myslel, že ste to aj teraz Vy. Chcem sa Vám ospravedlniť, pretože môj príspevok bol písaný s týmto mojim chybným vedomím a úsudkom. Prosím ak môžete, prepáčte.Ďakujem za pochopenie.
s prianím príjemného dňa, úctou a pozdravom

#39 | 23.02.2009 09:19:59
Miro Toman
Toto sú problémy s dobrovolnou neregistráciou. Ak by si každý mohol dobrovolne zaregistrovať svoj nick tak by sa takéto nepríjemnosti nestávali (Sihoťan, primátor, poslanec, mirto).

#40 | 23.02.2009 18:18:51
Marián Burík
62.168.67.220
Pán primátor, ospravedlnenie prijímam. Ibaže, nespravodlivo vyslovené vety, aj napísané - bolia. S úctou , Marián Burík

#41 | 24.02.2009 19:07:40
Sihotan
95.102.75.46
Vážený pán Burík! Ja si budem hovoriť tak, ako sa mi zachce. Som obyvateľom Sihote - tzn. som sihoťan. Ospravedlniť sa? Za čo? Ste zbytočne dôležitý a pritom vo vašom volebnom období ste boli ako poslanec len do počtu. Verejne sa Vám neospravedlňujem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S pozdravom Sihoťan

#42 | 25.02.2009 18:41:28
Marián Burík
62.168.67.220
Tzv. "sihoťan". Dovolím si Vám pripomenúť, že na Sihoti bývam od roku 1955, preto som si zvolil to meno. Asi ste starší ako ja a ste tiež len "do počtu". S pozdravom , Marián Burík

#43 | 08.03.2009 11:00:03
Jakub
91.127.56.205
ja dufam ze to bude co najskor preto ze voda na sihoti sa akosi podozrivo dviha a ja cakam kedy sa zase vyleje

#44 | 15.03.2009 20:22:28
Sihotan
91.127.104.24
P. Burík. Trocha trapne!

#45 | 13.04.2009 16:05:20
skoro_zatopeny
91.127.173.37
Vážený pán primátor!
Asi sa vraciame na Sihoti do doby kamennej! Stále len ospevujete nový projekt regulácie potoka,ale už po povodni ste spravili čo. Jedinú reguláciu potoka ste spravili len pri svojej rodine!!!!!!! Tam kde sa spájajú "dva potoky" ste urobili ČO ??????? Už na základnej škole sa učia že 1+1=2, čiže podľa Vás ,kde je sútok dvoch potokov je menej vody ako len v jednom!! Je pravda že som Vás volil, aby aj na Sihoti sa už konečne začalo niečo robiť! No peniaze z mesta aj z našich daní idú len do športovísk, ktoré využíva aj tak len malá časť obyvateľov mesta. Prečo by sa nemohli nájsť aj nejaké peniaze na rekonštrukciu ciest a chodníkov na Sihoti. A to som zvedavý aké výhody budeme mať ,keď okolo našich domov bude chodiť a už aj chodí ťažká technika z drevom.A keď nám zrušia aj ten most a podjazd, tak potom cesty na Sihoti budú vyzerať ako TANKODROM!!! A bezpečie NAŠICH DETÍ bude úplne ..............!!!!!!
NiggaGangsta nie ste náhodov platený od mesta za tie VAŠE názory!!!!! Bývate vôbec na Sihiti ,alebo sa len tak tvárite že ste veľmi spokojný obyvateľ Sihote!!!!!!!

#46 | 13.04.2009 20:14:45
primátor
skoro_zatopený,
v tejto diskusii, na takmer všetko, čo opisujete a kritizujete, som už odpovedal a vysvetlil.Takže prečítajte si ju znova, celú.Mestu aj Sihoti venujeme maximálnu pozornosť, druhá vec sú možnosti, časové, finančné a iné. Na funkcii som 2 roky a 3 mesiace.Potok sme dali prebagrovať takým spôsobom a v takej miere, ako už dávno nebol. Prebagrovaný bol v miestach, úseku, kde skutočne bola voda vyliata, a kde bolo zatopenie. Napriek tomu to nepovažujeme za konečné riešenie.Takže Vaša matematika je tu nepoužiteľná.Ja na rozdiel od Vás sa môžem podpísať aj nielen ako skoro_zatopený, ale aj reálne zatopený, ešte koncom 80 rokov minulého storočia a bol som so susedmi na Záhradníckej po takmer pás vo vode v pivnici. Preto to riešime projektom systémovo na celom úseku od elektrárne až po ústie potokov do kanála Váhu, vrátane sútokov korýt potokov Podhradského a Porubského a to v dĺžke cca 2 km(2.200 m). Jediná šanca ako to urobiť a vyfinancovať, vzhľadom na výšku nákladov cca 3,000.000,-EURO je cez Eurofondy. A nespíme, robí sa všetko preto, aby projekt bol spracovaný a schválený. Výzvy budú otvorené v priebehu tohto mesiaca. Časové súvislosti ovplyvníme len v malej miere. Trpezlivosť. Pred 2 rokmi nám tu niektorí písali, že snívame, keď sme vraveli o bytoch na SNP, rekonštrukcii ZŠ, kanalizácii a komunikáciach na IBV a Zámockej v Klobušiciach, o okružnej križovatke, LIDLI.Boli urobené cesty, komunikácie garáže Kukučínova, Moyzesova,ulica Hurbanova a tam bol podstatne horší stav, ako zlý stav na Sihoti. Dnes sú to reálne veci. A robíme všetko preto, aby boli reálne aj potoky a časom ďaľšie veci na Sihoti. Dá sa urobiť veľa, ale nie všetko naraz. Snažíme sa čas využívať a pracovať, a vyrovnať sa s problémami, a bohužiaľ niekedy aj umelými prekážkami,ktoré sú s tým spojené. Nerobíme len ihriská, to sa mýlite. Preto vravím, čítajte diskusiu pozorne, odpovede tu máte. Zdravá a objektívna kritika určite pomôže aj nám, aby sme v našom úsilí vydržali, prípadne ho ešte zvýšili a mali výsledky. Z tohto hľadiska Vám za Váš príspevok naozaj ďakujem.Chcem naozaj dokázať, aby tento projekt bol dovedený do zdarného konca, k spokojnosti ľudí zo Sihote, mne veľmi blízkych a známych.
s poďakovaním za Váš príspevok a prianím všetkého dobrého

#47 | 11.05.2009 15:06:58
primátor
Verejnosť,
Dńa 7.5.2009 bola prostredníctvom rezortného Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky zverejnená VÝZVA na podanie žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci Operačného programu Životné prostredie pre Prioritnú os 2 Ochrana pred povodňami, operačný cieľ: 2.1. Preventívne opatrenia na ochranu pred povodňami(skupina aktivít I.).
Táto výzva sa týka pripravovaného zámeru SVP na rekonštrukciu korýt Podhradského a sútoku Podhradského s Porubským potokom. Takže výzva plynie aj práca SVP na podaní žiadosti.
s pozdravom

#48 | 28.05.2009 11:22:24
primátor
Verejnosť,
V súvislosti s europrojektom plánovanej rekonštrukcie Podhradského potoka a jej možnou realizáciou a financovaním z prostriedkov EÚ bolo dňa 19.05.2009 Obvodným úradom životného prostredia v Trenčíne vydané Stavebné povolenie(Verejná vyhláška) vodná stavba " ILAVA - úprava Podhradského potoka". Potencionálny stavebník Slovenský vodohospodársky podnik, š.p. Piešťany podá do 8. augusta 2009 na základe príslušnej výzvy(viď príspevok nižšie)
žiadosť o europrojekt na príslušné ministerstvo.Termín podania projektov a uzavretie tohto kola je 8. august 2009.Parametre projektu, dlžka úprav koryta, finančná výška atď. sú uvedené v minulých príspevkoch.Stavebné povolenie je nevyhnutnou podmienkou a prílohou europrojektu a žiadosti.Stavebné povolenie má povahu Verejnej vyhlášky a je vyvesené na úradnej tabuli mesta Ilava po dobu 15 dní. Posledný deň vyvesenia je dňom doručenia.Touto cestou chcem poďakovať všetkým, ktorí sa doposiaľ pričinili a zdarný priebeh prác na technickom projekte, usporiadaní vlastníckych vzťahov,kladných a podporných stanoviskách a schválení stavebného povolenia a presadení tejto investície ako jednej z prioritných v pôsobnosti SVP.Poďakovanie patrí občanom mesta, obyvateľom Ilavy, mestskej časti Sihoť, pracovníkom a vedeniu Slovenského vodohospodárskeho podniku, pracovníkom Obvodného úradu životného prostredia v Trenčíne, osobitne pracovisku v Ilave(p. Veselá), komisii pre životné prostredie pri Mestskom zastupiteľstve v Ilave, Mestskému výboru Sihoť, poslancom MZ, pracovníkom mestského úradu - Mesta Ilava z oddelenia Výstavby a investičného rozvoja a majetkového, poslankyni NR SR za SNS a bývalej občianke mesta p. Milade Belásovej a poslancovi Trenčianskeho samosprávneho kraja a nášmu občanovi Ing. Antonovi Vankovi.Projekt žije a pevne veríme, že vzhľadom na problémy záplav, vylievania vôd z koryta bude tento úspešný a veľkým prínosom pre mesto Ilava.Tak si navzájom držme palce.
s pozdravom a prianím príjemného dňa

#49 | 16.06.2009 15:29:53
primátor
Verejnosť,
v súvislosti s uvedeným projektom protipovodňovej úpravy koryta Podhradského potoka a jeho sútoku s Porubským, vydaným stavebným povolením a podaním žiadosti na Výzvu z operačného programu, došlo k novej a veľmi nepriaznivej skutočnosti. Časť dotknutých účastníkov stavebného konania, majiteľov pozemkov v oblasti potoka na Sihoti podala odvolanie, čo pozdržalo nadobudnutie právoplatnosti stavebného povolenia, ktoré je nevyhnutnou prílohou žiadosti a grant.Z toho dôvodu vedenie mesta Ilava a zástupca Slovenského vodohospodárskeho podniku v uplynulých dňoch pozvali fyzické osoby, ktoré sa odvolali na pôdu mesta so zámerom ešte raz vysvetliť projekt a dosiahnuť dohodu, aby odvolanie zrušili. Vzhľadom na to, že len časť z uvedených osôb zobrala a prijala argumenty mesta a Slovenského vodohospodárskeho podniku a nie všetci odvolanie stiahli,, vec musí ísť v konečnom dôsledku na druhostupňový odvolací krajský orgán, čo v konečnom dôsledku ohrozuje stihnutie konečného termínu podania výzvy(6. august 2009). Táto udalosť s veľkou mierou pravdepodobnosti časovo ovplyvní proces tak, že do konečného termínu podania výzvy nebude mať SVP právoplatné stavebné povolenie a z dôvodu nekompletnej dokumentácie žiadosť nepodá a stratí sa možnosť realizovať úpravu koryta a ochranu Sihote pred záplavami z eurofondov.Podrobnejšiu informáciu o vývoji podáme na VZ MZ v utorok 23.6.2009 v Dome kultúry v Ilave o 15:30 hod., na ktoré všetkých pozývam.Tým dotknutým účastníkom stavebného konania, ktorí sa odvolali, ale po našej argumentácii odvolanie stiahli ďakujem, tých ostatných nechápem, ale akceptujem, že využívajú práva dané im legislatívou SR.V konečnom dôsledku však nechajú ohrozené majetky, obydlia obyvateľov Sihote a aj svoje vlastné.

#50 | 16.06.2009 18:43:05
pedro
78.99.209.185
Velmi rad by som vedel dovod takehoto konania tychto ludi. Lebo normalnemu cloveku sa nad tym pozastavuje rozum. Vazne nechapem a asi ani nikdy nepochopim takychto ludi.

#51 | 16.06.2009 19:34:02
neplavec
91.127.60.5
Mozno ani rozumny dovod nemaju a robia to len z principu. Alebo len nemaju radi primatora a takymto sposobom trucuju. Ale tak niektory slovaci racionalne nerozmyslaju a len druhemu zavidia...mozno funkciu.

#52 | 17.06.2009 11:16:38
Ľubomír Turcer
VÁŽNE UPOZORNENIE !!!
Pri posledných záplavách na Sihoti vedenie mesta riskovalo a nechalo prebágrovať komunikáciu pod elektrárňou aby voda odtiekla. Nikomu sa ani nesnívalo čo sa stane. Voda za okamih vymlela prietok pomaly ako vážsky kanál a ohrozilia vysokotlakové plynové potrubie a vysokonapäťové stožiare. Len zázrakom sa to neporušilo a nezvalilo. Keby áno tak tam pozabíja ľudí. AK NAJBLIŽŠIE VYTOPÍ SIHOŤ UŽ SI NIKTO Z MESTA PREKOPANIE CESTY NEVEZME NA TRIKO A CELÁ SIHOŤ BUDE ZATOPENÁ. Aj tí, ktorí sa odvolali proti projektu.
Nech Vám potom Boh pomáha, ale mesto Vám už viac pomôcť nebude môcť. Teraz je šanca získať financie, aká už nikdy nebude . SIHOŤANIA 6 ľudí Vám chystá nepeknú budúcnosť, kvôli vlastnej chamtivosti a zanovitému odmietaniu pochopiť vec. Mali sme ich pozvaných na MsÚ .Ani profesionálna vodohospodárka, ani primátor a odboní pracovníci mesta ich nepresvedčili. Presvedčte ich Vy sami. Ďakujeme tým 5-tim, ktorí vec pochopili a odvolania stiahli.

#53 | 17.06.2009 12:29:48
sihotan3
195.91.79.1
tak to je mimo moje chapanie, kde sa mozem dozvediet mena ludi, ktori su proti povodnovej uprave potoka ohrozujuceho nas majetok.......
dakujem

#54 | 17.06.2009 12:53:52
Ľubomír Turcer
Verejnosť budeme informovať na zasadnutí mestského zastupiteľstva 23.6.2009 o 15:30 v DK ILAVA. Nehnevajte sa zatiaľ neuvediem mená, pretože verím, že zdravý rozum zvíťazí a možno si to ešte premyslia. Nerád by som im tým ukrivdil. Je možné aj to, že ich niekto zmanipuloval.
Lubo Turcer

#55 | 17.06.2009 13:37:29
nasihoťan
91.127.28.244
A čo ich ukameňujete? Pripadám si ako za socializmu, kto nejde s nami , ide proti nám.

#56 | 17.06.2009 14:30:55
Siho Ťan
174.132.129.162
A čo tak dať tým ľuďom, čo za svoje požadujú? Veď na účtoch mesta nebolo ešte nikdy v histórii toľko peňazí, ako tvrdí pán primátor. Z prebytku môžeme dokonca dotovať nadnárodné spoločnosti, tak prečo sa k svojim obyvateľom správame tak grobiansky? Dať na platy, odmeny, nové autá, všakovakú kultúru, státisíce futbalistom nie je problém? Je to tu ako za kolektivizácie. Už len nejaká petičná akcia občana Dašku chýba. O manipulácii tu už akýsi činovník čosi spletá. Čo ich vyhlásite za nesvojprávnych, keď ich chcete pranierovať a zverejňovať?

#57 | 17.06.2009 14:54:59
Ľubomír Turcer
Pozor SihoŤan !!! Tým ľuďom nikto nič neberie. Naopak. vybudovaním protipovodňovej zábrany a odvedením vody do Vážskej kaskády sa im zabezpečí rýchly odvod vody z ich polí cez 500 mm potrubie vyúsťujúce pod elektrárňou. To znamená, že im neostane stáť voda na poliach , ale rýchlo sa stratí v kanáli a tým pádom im ani neodhnije úroda na tých poliach. A za toto pýtajú od mesta odškodnenie!!! ???
Ak projekt padne môže sa stať že od nich bude žiadať odškodnenie projektová organizácia za projekty, lebo existujú dokumenty nimi podpísané že súhlasili so záberom pôdy pre reguláciu a na základe toho sa pokračovalo v projektových prácach. A tie ďalšie Vaše invektívy Siho Ťan ... Peniaze na účtoch mesta nie sú pre špekulantov, ale sú presne rozdelené a poslancami odhlasované na čo sa použijú ako aj nákup áut, pre kultúru a pod. O tom nerozhoduje jeden primátor, ktorý Vám leží v žalúdku.

#58 | 21.06.2009 20:12:38
maxima
78.99.20.231
Po prečitani tejto diskusie sa zapajam i ja,a chcem sa spýtat ludi ktorí odsudzuju tých čo nepodpýsali súhlas,či poznaju situaciu čo vedie tieto rodiny k nepodpisaniu......
A pýtam sa vás ,kto by daroval svoj pozemok,dom alebo auto mestu zadarmo??????
Nech im teda daju nahradne pozemky alebo vyplati sumu ktora im naleži lebo si myslím že asi to nebudu dake bezcenné pozemky.
A kedže oni maju niečo spravit pre mesto tak nech sa najde kompliment aj pre nich.
a kedže sme právny štát treba tym rodinam datˇ čo im patrí.
Po celej Ilave sa už horové scenáre a zastrašovanie týchto rodin sa nesie rýchlostou blesku ako za komunizmu,a ide to od tých hore.......
A neviem prečo by mali preplácat dáky projekt ku ktorému ich isto nevolali ked ho plánovali.
spozdravom maxima mna sa to priamo netýka ale to je moj názor na spravodlivé vyriešenie tejto situacie.
a ty čo ich chcu ukamenovat je mi lúto lebo asi žijú dobe kamennej

#59 | 22.06.2009 00:35:51
neplavec
78.99.171.160
Maxina
No podla mna ziju Ti ludia co to nepodpisu v dobe kamennej lebo brania rozvoju a inovaciam. Ked kvoli par ludom vzniknu skody niekolko milionov co by nemuselo byt tak si to na triko nezoberu!! Ani jedna z tychto rodin! A na vine bude zas len mesto. Ja byvam v tej lokalite takze sa ma to tyka a poviem Vam ze pre ten kusok pozemku co nema aj tak velky vyznam a pre bednicku " zemakov" co na tom kusku vypestujem nebudem robit drahoty! A ked mi za par rokov povodne znicia majetok kvoli niakemu chytrakovi co si zvysuje svoje ego tym ked si mysli ze jeho podpis ma velky vyznam mozno raz v zivote tak dobre susedske vztahy razom zaniknu..... Uz nejedenkrat to bolo len tak tak co potok zacal v poslednej chvili kulminovat... Ludia neucte sa na vlastnych chybach!!!

#60 | 22.06.2009 08:20:09
skoro_zatopeny
78.99.20.231
Milý neplavec! Podľa toho čo píšeš zisťujem ,že ty žiješ v hlbokej dobe kamennej.Táto sytuácia sa týka priamo aj Mňa.
Preto Ťa chcem uviesť na pravú "MIERU".Mesto dalo na pospis ,že súhlasime so vstupom stavebných strojov pri regulácii potoka na naše pozemky.Po podpísaní zmluvy bez nášho vedomia pridali " DODATOK K ZMLUVE " o vytvorení záplavovej zóny na našom pozemku. Myslíte si ,že je to správny postoj mesta voči VOLIČOM.A niekdo z mestského úradu teraz robí represálie voči nepodpísaným občanom. A teraz sa ťa pítam zachovalo sa mesto správne voči NÁM !!!!!
Prečo nepovie niekdo pravdu ako mesto chce vy........ s občanmi mesta. A tiež prečo sa robia úpravy len v URČITÝCH častiach sihote!!!!!!!!!!!! To mám teraz chodiť z obavou o svoju rodinu,len preto lebo taký ako ty dajú za pravdu pánu primátorovi a vy chcete ukameňovať tých ostatných čo sú proti !!!!!!!! Zvláštne je to ,že mesto namiesto riadneho rokovania z dodknutými rodinami,mesto zvolilo NÁTLAKOVÚ POLITIKU voči zainteresovaným. Myslíte si že toto je demokratické zmýšlanie alebo je to len hrubá nátlaková sila "JA CHCEM A OSTATNÝ MUSIA SÚHLASIŤ !!!!!!" Toto môžete povedať aj ostatným zaslepeným sihoťanom,čo žijú v nevedomostiach.

#61 | 22.06.2009 09:56:41
sihotan 3
195.91.79.62
"Skoro zatopeny" a preco teda nanapises sem tu pravdu, aby sme to vedeli ?

#62 | 22.06.2009 10:56:42
neplavec
84.47.122.210
skoro zatopeny
Ak na to mate naozaj racionalne odvovodnenie tak Vam ho neberiem, ale skuste si predstavit o kolko pridete keby sa nevybuduje koryto a pridu niake ozaj silne zaplavy. Ved sami isto viete ake je teraz pocasie nevyspytatelne. A prestavte ze by sa to stalo, voda opadne a skody prinajlepsom na majetku by boli mnohonasobne vacsie ako pri stavebnych pracach. Lenze potom aj keby sa chcelo a chcelo by to 100% zainteresovanych obyvatelov uz uver nemusi byt poskytnuty a mesto tolko penazi mat nebude a stat sa na nas viete co. Pripustam ze mesto nekonalo celkom korektne ale s tym nic nenarobime ani Vy a ani Ja. A nie som "uctievac a zastanca" primatora a ani nikoho z mesta. A ked to bude postavene tak budete inak brat ako teraz.

#63 | 22.06.2009 12:43:53
primátor
Neplavec,
mesto jednalo a jedná nanajvýš korektne, zodpovedne, v záujme ochrany majetkov a možno aj životov pred veľkými vodami a s max. úsilím organizovalo aj verejné stretnutia, jednak s majiteľmi dotknutých pozemkov, ale aj s obyvateľstvom Ilavy, Sihote.
Tvrdenia, ktoré sú nižšie uvedené, pracovníci mesta a SVP vyvrátili aj na poslednom sedení, po odvolaní, a polovica(zhruba) odvolaných následne odvolanie stiahla,pretože a ďakujem im, pochopili argumenty a to, že by ublížili sebe aj iným. Podáme o tom kompletne znova informáciu na zajtrajšom VZ MZ.
s pozdravom

#64 | 23.06.2009 15:27:59
skoro_zatopeny
95.102.73.95
Pán Búrik!
1.- keď píšete o košeckom potoku tak nepíšte sprostosti.
a.- Najprv píšete podľa ústavy SR......má právo vlastniť svoju poľnohospodársku pôdu atď.
b.- Záber pôdy súkromníkom je zanedbateľný. Pán Burík znehodnotenie 150.000 m2 je u Vás zanedbateľné a "projekt rieši jej výkup, boli by sme radi. To ste niekde vyčítali - to je Váš výmysel.
c.- Nepíšte o podnietení skupín - každý si chráni svoj majetok.
2.- aké práve máte vy byť delegátom politických väzňov.Vy ste boli člen KSČ do prevratu 1989.
3.- prečo je pred pekárňov betónový múrik.Je tam odvtedy čo ste vy ukradli z pekárni auto a vbehli ste s ním do kanála. Zachránila Vás od basy KSČ.
Keď teda píšete, píšte overené skutočnosti-lebo teraz je politický väzeň ten kto bol člen KSČ ???Kto bol ateista je teraz najväčší veriaci????

#65 | 23.06.2009 15:33:11
skoro_zatopeny
95.102.73.95
Pán poslanec Slámka.
Píšete v MY - že keď sa voda vyleje ,že nám majetok zhodnotí - to ste génius !!!! ako ste na to prišli nepochopíme !!!!. Asfaltujete chodníky pred garážami na Sihoti. Vás nezaujímajú občania od činžiakov dole. Pozrite sa na chodníky v akom žalostnom stave sú, tie ste mali dať vyasfaltovať. Ako poslanec ste pre Sihoť skončili, nesiahate ani po kolená poslancom čo boli pred Vami !!!!

#66 | 25.06.2009 11:43:28
primátor
Verejnosť,
aj keď po termíne, ale predsa, ďaľší z účastníkov konania, ktorý sa odvolal, uznal, za čo som mu vďačný, argumenty vedenia mesta, pracovníkov SVP a občanov, Sihoťanov a podal písomne stiahnutie odvolania.

#67 | 26.06.2009 15:18:54
Marián Burík
62.168.67.220
"skoro.zatopený"- ste skutočne utopený a ja Vám verejne dávam na javo, že dávam trestné oznámenie za Vaše urážky, Z mojej ctenej rodiny ani príbuzní nikdy neboli členmi KSČ, mňa nikdy nezachraňovala KSČ ale Vás nik a nič nezachráni pred Vašim špinavým svedomím, pretože asi Vy ste bol členom a vysokým funkcionárom KSČ. Viac sa k Vám nebudem vyjadrovať, nestojíte mi za to.

#68 | 26.06.2009 16:01:28
NiggaGangsta
84.47.8.242
Marián Burík
Pán Burík to ako chcete podať trestné oznámenie na prezývku z webu :)))))) Viete koho tým zastrašíte? Nikoho!! Asi sa dotkol citlivej témy, však?

#69 | 01.07.2009 11:26:37
15rocnyDrsnak
193.87.71.200
Pan Burik je myslim ze trosku jednoduchsi ako sme si vsetci mysleli.

#70 | 01.07.2009 19:12:39
Jery
213.160.181.113
da sa vystopovat aj prezyvka na nete (nick) takže by som moc nevyskakoval.

#71 | 01.07.2009 19:48:31
NiggaGangsta
84.47.6.137
Jasne, podla IP adresy ale silno pochybujem ze kvoli takej blbosti bude provider poskytovat informacie o svojich zakaznikoch ktore su tajne a nemoze ich len tak poskytnut hocikomu. Je garantovana anonymita a musel by byt spachany trestny cin cez internet aby ich provider poskytol a poskytne ich len policii a pod. ktora mus najskor vyhodnotit o aky trestny cin sa jedna. Nie je to az take jednoduche a vidime v kriminalkach Las Vegas, Horna Poruba, Miamy.....s pozdravom

#72 | 02.07.2009 07:35:40
primátor
Verejnosť
rád by som vrátil príspevky v tejto rubrike "Potoky na Sihoti" k podstate veci. Včera 1.7.2009 v popoludňajších hodinách 15:00 - 17:00 po udalostiach v Hornej Porube a nad Hornou Porubou - silná prietrž mračien, sa veľmi zvýšili hladiny Porubského a aj Podhradského potoka a pod sútokom v čase kulminácie sa koryto už naplnilo a voda začala ísť do cesty. Našťastie stúpanie hladiny vtedy prestalo a voda začala opadať. V týchto miestach sme o vlas unikli vyliatiu vody z koryta do ulice. K vyliatiu došlo na Skale, viď Aktuality.
Z neoverenej informácie ďaľší z účastníkov odvolania, ktorí do termínu nestiahol odvolanie, tak urobil v uplynulých dňoch. Z pôvodných 11 odvolaných tak v súčasnosti by zostali ešte 4, ktorí odvolanie nestiahli.
s prianím príjemného dňa a pozdravom

#73 | 02.07.2009 19:30:20
sihotanka M
78.99.18.148
Dobry den, ti, co nechcete aby sa upravili potoky a vsetko okolo nich. spamatajte sa, pred par rokmi a nie je to tak dlho,tu voda narobila dost velku neplechu. tak zacnite rozmyslat nad tym, ze s tymi potokmi treba nieco robit. nejaka zahradka 1x1 m predsa nestoji za to,aby ostatni ludia cakali, kym im potok vyplavi byvanie a potom co? neviem, ci su vsetcia fakt len nejaki mamonari a cakaju obrovske peniaze za tie zahumienky. Tu ide aj o vas zivot a vasu bezpecnost. Nebudem riesit primatora a svoj nazor nanho, ide predsa o nase byvanie. Skuste konecne rozmyslat rozumom a nie oblickami alebo niecim inym, ake by mali zapalvy nasledky (aj pre vas) !!!

#74 | 03.07.2009 07:52:44
horár44
62.168.67.220
Jasne že sa spáchali trestné činy, prokurátor ich podal až päť, takže...

#75 | 03.07.2009 08:16:09
primátor
Verejnosť
takže udalosti z predvčerajška(z 1.7.2009) sa takmer na vlas zopakovali aj včera,2.7.2009. V popoludňajších hodinách po búrkach nad Strážovskými vrchmi, Hornou Porubou a Ilavou znova veľmi rýchlo začali stúpať hladiny Porubského a aj Podhradského potoka a dosiahli takmer stav z predvčerajška. Našťastie to korytá zatiaľ uniesli.Chcem dať na vedomie verejnosti, že z mesta Ilava znova odišiel list 4 účastníkom konania, ktorí odvolanie nestiahli. S listom im išli aj nasledovné prílohy:1, fotokópia zápisnice z posledného VZ MZ, 2. fotokópia Uznesenia z VZ MZ, 3.fotokópia Petície p. Cabajovej aj s podpismi.

#76 | 03.07.2009 11:42:09
sagem_1
213.160.189.213
reguláciu potokov nechcú len, tý čo chcú zbohatnúť na úkor iných...
je to obyčajná banda...
pekný deň :DDD
som za reguláciu

#79 | 03.07.2009 15:53:00
Mirec
78.99.171.153
Nie som priamo v Ilave. Po tej búrke by sa to dalo aj očakávať. Čo sa teda vlastne deje?

#80 | 03.07.2009 17:02:31
Miro Toman
91.127.167.189
Nič, teraz sa čaká čo sa bude diať ... .

#81 | 10.07.2009 20:03:14
primátor
Verejnosť, Sihoťania, občania a firmy ohrozené záplavami a vyliatím vôd Podhradského potoka a jeho sútoku s Porubským,
Dńa 8.7.2009 vydal Verejnou vyhláškou odvolací 2. stupňový orgán štátnej správy Krajský úrad životného prostredia v Trenčíne Odbor starostlivosti o životné prostredie Rozhodnutie, ktorým potvrdil odvolaniami napadnté rozhodnutie, vydané Obvodným úradom životného prostredia v Trenčíne zo dňa 19.5.2009, ktorým bolo vydané Slovenskému vodohospodárskemu podniku š.p., Odštepnému závodu Piešťany povolenie na zriadenie vodnej stavby " Ilava - úprava Podhradského potoka ".
Odvolanie 4 účastníkov konania,ktoré ohrozilo podanie žiadosti na Eurofondy na toto dielo tým zamietol.V odvolaní zamietol orgán všetkých 5 námietok.Z dikcie časi rozhodnutia Poučenie, konštatuje, že Rozhodnutie o odvolaní je konečné a Rozhodnutie nie je preskúmateľné súdom.
Plný text tohto Rozhodnutia je vyvesený na úradnej tabuli mesta, aj tu na www.ilava.sk - Titulka - Úradná tabuľa,môžete si prečítať plný text..
Čiste a stručne to znamená, ža táto nová skutočnosť umožní do termínu ukončenia Výzvy z EurofondovSVP podanie europrojektu a žiadosti na Ilavu - úpravu Podhradského potoka,pretože bude správoplatnené do termínu ukončenia výzvy(6.8.2009)stavebné povolenie.Čiže neprichádzame, Ilava, o šancu, aby tento projekt bol podaný a veríme, že bude aj schválený.Som presvedčený, že po priaznivom vývoji a prípadnom schválení žiadosti a realizácii stavby budú v konečnom dôsledku so stavbou spokojní okrem drvivej vačšiny Sihote aj samotní občania, ktorí sa odvolali a odvolanie nestiahli. Koniec koncov, stavba ako taká, bude chrániť pred záplavami aj ich obydlia a obydlia ich rodinných príslušníkov.
s prianím príjemného večera, víkendu a pozdravom

#82 | 10.08.2009 14:06:36
primátor
Verejnosť, Sihoťania
podľa informácie od kompetentných pracovníkov SVP Piešťany uvedený š.p. podal v termíne výzvy žiadosť o financovanie z európskych fondov a europrojekt "Rekonštrukcia koryta Podhradského potoka a jeho sútoku s Porubským potokom".Táto informácia bude podaná aj na najbližšom zasadnutí VZ MZ dňa 18.08.2009 aj s písomným oznámením-potvrdením od SVP.V súčasnosti už termín podania žiadostí na uvedenú výzvu uplynul.Vyrozumenie, veríme, že kladné, očakávame v priebehu nasledujúcich 3-5 mesiacov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára