utorok 8. decembra 2009

Fotogaléria

#1 | 01.11.2007 07:41:21
mirto
87.197.99.110
Zaujímajú ma vaše názory a postrehy.
Pri starých fotografiách by som bol rád, ak by ste uviedli, kto v starých domoch býval, prípadne vaše spomienky na dané obdobie vzniku fotografie. U konkrétnej fotografií môžete napísať vlastný komentár.

#2 | 07.11.2007 23:25:04
miro
87.197.99.110
ahojte, tak ja som trocha pomenil obrázky v historických dokumentoch, lebo niektoré fotky boli dosť čierne. Pridal som aj viacero nových kúskov.
http://www.ilava.sk/fotogaleria/archivne-mestske-dokumenty

#3 | 17.12.2007 10:24:00
mirto
87.197.99.110
Posielam krátke video časti ilavského námestia. Snáď to ľuďom dlhodobo vzdialeným Ilavu priblíži.
http://video.google.com/videoplay?docid=5659055000819481456

#4 | 03.01.2008 21:05:13
mirto
87.197.99.110
Ahoj Lenka,
tak ja som pridal do historických fotografií Klobušíc pár kúskov, pochádzajú zo Štátneho oblastného archívu so sídlom v Bytči. Pohľadnice z Klobušíc som našiel na internete.

#5 | 03.01.2008 22:02:31
Lenka
84.47.72.252
Jee, dakujem Mirto si zlatý:-)) a ešte ak ta môžem poprosiť tak nejake staršie fotky (nejake 90te roky Skaly, Iliavky, Poruby napr.) ale to už by som asi moc chcela:-)) veľmi pekne dakujem.
Lenka

#6 | 04.01.2008 06:38:50
mirto
87.197.99.110
Cav Lenka,
no keď beriem do úvahy ten fakt, keď som začal fotiť Ilavu pred 10 rokmi a to som mal 14 rokov. Tie spomínané časti nemám. Prosím ale ostatných spoluobčanov, ak majú nech poskytnú buď oskenované, alebo na oskenovanie fotky spomínaných lokalít. Autorstvo fotografií bude zachované ... .

#7 | 26.01.2008 17:01:25
Lenka
78.98.75.255
Ahojky Mirto, neviem ci je to otázka na teba, alebo na niekoho iného, každopádne, zaujímalo by ma, či by sa nedali pozrieť napr. všetky pridané fotky podľa dátumu, tzn, nie sa brodiť albumami a hľadať, ktorú fotku som ešte nevidela, ale nejako to zoradiť, alebo aspoň dať tam možnosť pozerania naposledy pridaných fotiek.
A taktiež by som rada si prečítala všetky komentáre k fotkám a tiež sa mi nechce ich hľadať. Takže v podstate podobná otázka, ale tentokrát na komentáre, nie na "dátum"fotiek :-)
Aj keď neviem či je to vôbec možné, vopred ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Lenka

#8 | 26.01.2008 18:14:20
mirto
87.197.99.110
Ahoj Lenka,
možné to asi nebude. Ani neviem, na ktorej stránke mesta to funguje, i keď u teba, počítam, by takéto niečo padlo na úrodnú pôdu. Máš však pravdu, bolo by to prehľadnejšie. Avšak platí zásada najčerstvejšieho obrázku .... .
Na rôznych fórach fungujú najnovšie komentáre, napríklad na hrady, resp. vlaky.net. Ja tiež brázdim fotogalérie a "ručne" hľadám najnovšie komentáre :) .
Inak pozerala si nočné foto? Konečne som si zaopatril statív :)

#9 | 27.01.2008 13:23:58
Lenkaa
78.98.208.232
V podstate som to ani nikde nevidela, iba ma to tak spontánne napadlo, že by to bolo prehľadnejšie :-)
Foto nočné som pozerala, je parádne... :-)ˇ
Len tak ďalej, budem sa tešíť :-)

#10 | 03.02.2008 11:05:57
Milan
213.151.217.172
Mirto,posli na teba nejaky kontakt.Ak chceš možem ti daj nejake foto okolie Ilavy atď.

#11 | 03.02.2008 11:26:22
mirto
87.197.99.110
ahoj Milan, keď si klikneš na môj nick, tak ho dostaneš :)

#12 | 04.02.2008 17:38:31
mirto
87.197.99.110
Ahoj Milan,
môžeš pozrieť, už som ti ich pridal. Sú krásne. Časom pridám aj ostatné.

#13 | 04.02.2008 19:01:48
Laco11
78.98.216.72
Milan - jednotka a hviezdicka k tomu ...;)

#14 | 04.02.2008 21:46:19
Milan
213.151.217.170
chalani dakujem!Laco, zajtra sa ti ozvem.

#15 | 04.02.2008 22:41:20
Laco11
78.98.216.72
Ok

#16 | 27.02.2008 23:02:08
mirto
87.197.99.110
Časom pridám k niektorým dobovým pohľadniciam i alternatívne linky na väčšie rozlíšenie, kde budete môcť vidieť aj rôzne detaily, ktoré sa z menšieho formátu vyčítať nedajú. Bude to vhodné najmä pri starých fotografiách - niektoré sú vysoko kvalitné (kvôli tzv. "malému zrnu").

#17 | 29.02.2008 18:17:11
mirto
87.197.99.110
Prinášam niečo pre pivárov :)
http://www.ilava.sk/fotogaleria/etikety-pivovaru

#18 | 01.03.2008 10:23:59
Fanda
91.127.76.54
Tak tie historické futbalové fotografie stoja za pozretie.
Len v tom treba pokračovať. A komu mám poďakovať?

#19 | 01.03.2008 23:17:03
Mario Hruby
195.91.54.80
Pekný večer Fanda
za historické fotky futbalu a aj iných športov môžete poďakovať p.Mišechovi a ľuďom, ktorí mu ich poskytli. Som rád, že je v tejto fotogalérii veľké množstvo naozaj výnimočných záberov, ktoré svedčia o tom, že šport má v Ilave hlboké korene.

#20 | 02.03.2008 23:29:00
Fanda
91.127.243.43
Tak potom veľká vďaka v mene všetkých nás spomínajucich na krásne časy športu v našom malom meste.

#21 | 05.03.2008 23:35:32
stary haj
63.166.226.83
Mozno by fotogalerii pomohli niektore upravy, ako moznost filtrovat obrazky:
1. na zaklade datumu prispevkov
2. na zaklade mnozstva prispevkov k danemu obrazku
3. na zaklade datumu vyhotovenia zaberu
4. moznosti pridavania tagov - kuskov informacii, na zaklade ktorych by sa dali obrazky vyhladavat a viacej detailnejsie fitlrovat
5. zrusit nahodne generovanie obrazkov galerie, ked clovek klikne na aktualne foto link - ked hladam niektore foto, ktore som uz videl, nviem, kde moze byt.
6. moznost pridavania obrazkov (pripadne aj maleho video suboru, ktore by sa na serveri mohlo konvertovat do flash formatu) priamo uzivatelmi
7. spojenie s Google, MS Live alebo Yahoo mapami, pre lepsie rozlisenie, kde sa lokalita nachadza

#22 | 05.03.2008 23:40:45
Mario Hrubý
195.91.54.80
Pekný večer stary haj
vďaka za tipy, isto sa budeme zaoberať aj týmito návrhmi pri vylepšení stránky, ktoré pripravujeme.

#23 | 05.04.2008 11:30:35
mirto
87.197.99.110
Ak si chcete pozrieť ortomapu Ilavy
pozrite: http://mapy.atlas.sk/
treba vyhladať Ilavu a následne zvoli letecké snímky. Nájdete svoj dom? Ja áno.

#24 | 06.04.2008 11:33:52
laco11
78.98.17.171
tie mapy celeho Slovenska su funkcne uz od zaciatku tyzdna, ale bohuzialstare minimalne 2 roky........

#25 | 27.05.2008 13:01:35
mirto
87.197.99.110
Zatiaľ najdetajlnejšie letecké pohľady si môžete pozrieť na www.panoramio.com resp. na http://www.panoramio.com/map/#lt=48.997677&ln=18.234515&z=1&k=1&a=1&tab=2
Sú z času budovania modrého domu na streda teda 2004 - 2005.
Keďže www.panoramio.com spolupracuje s Google Earth, možeme sa tešiť na to, že aj tam sa časom zverejnia.

#26 | 29.05.2008 09:23:05
mirto
87.197.99.110
Tak Ilava už je na Google Earth podrobne ! Stačí pozrieť !

#27 | 19.08.2008 12:51:37
Lenka
212.55.242.30
Prosím Vás, keď si chcem pozrieť fotky zoradené podľa dátumu zaradenia (resp. každý deň by som si chcela pozerať najnovšie pridané fotky) nedá sa s tým niečo urobiť?
Díky, L.

#28 | 19.08.2008 20:10:20
včielka maja
78.98.102.154
Mirtíčko myslíš ten kde ti smrdí tá vypálená tráva? Ej beťári spoluobčania.......

#29 | 20.08.2008 12:20:58
Zuzana
213.151.217.131
Prezrela som si fotogalériu-fakt klobúk dole, veľmi sa mi páčia foto.....a má to úroven. Ď

#30 | 21.08.2008 00:01:40
včielka maja
78.98.29.41
Pán Toman, jednu vec skutočne vážne, myslím si, že fotíte výborne, aj keď ste v niektorom príspevku sám seba tak neuznal. Foťte ďale,j bolo by škoda pre naše mesto nemať do budúcna toľko krásnych a často aj z netradičného pohľadu prevedených fotografií. Toto je ozaj úprimne a fandím Vám v tom .
Vaša včielka, pekný večer.

#31 | 21.08.2008 09:08:37
Lenka
212.55.242.30
To mi nikto neodpovie na moju otázku? :))

#32 | 21.08.2008 23:40:24
včielka maja
78.98.10.118
Mirtík odpovie, to by mu nedalo, aby takú kočku ignoroval.
Pekný večer.

#33 | 23.08.2008 16:34:46
zloduch
84.47.42.118
mirtik zacal si riadne softit tie foto.radsej to nerob ked to nevies.ani toie foto z jarmoku nic moc.hovoriti nieco kompozicia,celkovo to myslim.troska by som vymenil tie podaktore foto.Mozno Mogorove foto celkom ujdu.....................ale to je iba moj nazor............

#34 | 23.08.2008 16:47:40
mirto
87.197.99.110
zdravím zloduch,
fotografie softí aj Milan a ak sa nemýlim tak skoro každú a aj s fotoaparátom kope inú ligu ako ja. Ja viac menej dokumentujem a nefotím v rovine umeleckej - profesionálnej fotografie - i keď aj tu by som časom chcel zmenit stroj. Softiť sa ešte len učím, ale všetko je vecou pohľadu. K tej kompozícii - môže byť že je to fotené narýchlo, ale skús fotiť 9h v kuse tak, že takmer žiadny objekt fotenia nemáš statický - hýbe sa a musíš sa prispôsobovať aj miestu z ktorého fotiš, kde je veľa ľudí natlačených na sebe. Tvoje slová však beriem ako výzvu do budúcna a budem sa snažiť stále zlepšovať.
Naviac na tú fotogalériu som mal v časti "Jarmok" aj pozitívny ohlas - tak všetko je vecou pohľadu.

#35 | 23.08.2008 17:24:00
amater
78.98.47.5
zloduch plne suhlasi s tebou, ale kompozicii sa tazko naucit ;) a to si malokto co drzi digifoto vobec dokaze priznat, ale co uz moderna technika este neznamena kvalitny zaber........a je jedno kolko sa drzi fotak v ruke. Myslim si, ze aj v dokumentaristike nie je jedno ako sa to nafoti a uhol pohladu konzumenta, mozno sa to niekomu aj paci :DDDD

#36 | 23.08.2008 18:44:29
priaznivec
91.127.2.126
mirto, nenechaj sa znechutiť tými bláznami, zrejme ti závidia, foto fodokumenty máš výborné a nepotrebuješ sa nikomu za seba ospravedlňovať. Neurobili ani škrt, aby niečím vhodným na stránku prispeli, ale štekať vedia. Sú to stále rovnakí neprajníci, ba domnievam sa, že iba jeden. Jednoducho ho ignoruj.

#37 | 23.08.2008 19:41:55
"""
78.99.157.154
Komu sa nepáči je blbec kto nie je snami je proti asi tak je to dnes

#38 | 23.08.2008 21:06:41
Mario Hrubý
Zloduch,
viete kritizovať je to najmenej. Možno kopete vo fotení inú ligu tak ak sa na to cítite môžete zopár fotiek poslať na môj mail a my ich zverejníme. Možno sa ostatní napokom pobavia na tých vašich výtvoroch. Miro Toman sa snaží fotiť niečo na štýl dokumentárnej fotografie a vedieť niečo dobre odfotiť na tom treba pracovať. Každý sme v tom našom snažení niekde a chceme sa zlepšovať, to platí o mne takisto ako o Mirovi resp. Milanovi. Takže ak sa na to cítite môžete sa pridať. Pekný večer

#39 | 23.08.2008 21:39:37
ola
78.99.38.100
Myslím že Miro sa správne vyjadril, keď povedal že sa snaží o dokumentačné foto. Nikde sa predsa nepredstavuje ako profesionálny, umelecký fotograf... Máme veľmi veľa pozitívnych ohlasov, napr. od ľudí pracujúcich v zahraničí, ilavských rodákov a pod. ktorí oceňujú že môžu priateľom svoje mesto a okolie aj takto ukázať .

#40 | 23.08.2008 23:37:50
helia
195.91.82.9
tie foto sú predsa o tom, aby informovali. a to aj robia.

#41 | 24.08.2008 10:52:10
Lenka
78.98.37.103
Keď sa tu kritizuje, všetci sa zapájajú, ale keď dá niekto slušnú otázku, odpovede sa asi nedočká :-) no čo, takí sme ľudia, namiesto toho, aby sme odpovedali na jednoduchú otázku, budeme sa tu doťahovať, kto je aký :-)
Ale k Vašej rozbehnutej téme :-) .. mne sa veľmi páčia Mirove fotky..
L.

#42 | 24.08.2008 11:13:33
mirto
87.197.99.110
Možno to bude aj tým, že sa táto otázka už preberala dávnejšie v inej časti diskusie.

#43 | 24.08.2008 11:29:09
Lenka
78.98.37.103
Aj "doťahovanie" so včielkou je dokola a to nemá nikto problém odpovedať :-)
vieš, keby vyhľadávam nejaký príspevok odtiaľto, musela by som riadne preskakovať tie doťahovačky vaše :-) preto už to radej nečítam :-)

#44 | 24.08.2008 11:52:35
mirto
87.197.99.110
26.01.2008 17:01:25 si sa možno ty alebo iná Lenka pýtala práve v tejto časti diskusie čo to bude možné. Aj som ti tam odpísal.
Táto stránka je neustále sa aktualizujúci sa zdroj informácií rôzneho druhu, do ktorých patria aj fotografie. Fotografie však netvoria gro tejto stránky. Tým chcem povedať, že tento portál sa nešpecializuje len na fotografie, ale na informácie ako celok. Mne tiež robí problém obehať celú fotogalériu kvôli prípadným komentárom. V diskusii však najaktuálnejší príspevok sa zobrazí.
Čas od času ako sledujem, keď sa pridávajú novo fotografie, tak sa vedia zobraziť v rámci Úvodu fotogalérie, kde sa zobrazujú náhodné fotografie a medzi nimi sú častejšie zobrazované aj novo pridané fotografie.

#45 | 24.08.2008 11:58:46
Lenka
78.98.37.103
Ďakujem veľmi pekne :-)

#46 | 24.08.2008 14:16:40
Milan
213.151.217.175
ha, no takychto ludi ako Zloduch mam najradsej.Kritizovat je lahke a ked si taky borec Zloduch,tak ukaz tvoje fotky!!!!!Mirto nic si s toho nerob.Pravda je ze vsetci co tu fotime sa vo foteni mame co ucit.............. a Mario suhlasim s tebou!

#47 | 24.08.2008 16:49:49
včielka maja
78.98.54.120
Chlapci nedajte sa znechutiť, fotky sú ozaj pekné.

#48 | 28.08.2008 07:23:24
mirto
87.197.99.110
Pripravujem voľne šíriteľné DVD, ktoré bude obsahovať digitalizované staré fotografie, pohľadnice a iné materiály z historickej časti fotogalerie Ilavy, ktoré sa mi podarilo zozbierať, resp. zapožičať od iných ochotných ľudí a archívov. Rádovo bude obsahovať cca 500 digitalizovaných fotografií vo vysokej kvalite a to cca 5 Mpix, kde si budete môcť pozrieť aj detaily a mnoho iných neznámych fotografii, ktoré sa nebudú nachádzať ani vo fotogalerii.
Určite to nebude posledné DVD, keďže skenovanie i naďalej pokračuje v závislosti od voľného času.
Ak aj vy chcete pomôcť tomuto projektu tak pohľadajte svoje staré foto, ktoré má súvis s Ilavou a dianím v Ilave v minulosti a zapožičajte nám staré fotografie na oskenovanie. Všetko do poslednej fotky vrátime.

#49 | 28.08.2008 14:43:21
Miroslava
195.189.142.222
Dobry den!Pocula som ze je spracovany kalendar na rok 2009 a su tam fotky ktore sa nachadzaju aj vo fotogalerii Ilavskeho webu?Da sa ten kalendar kupit?Dakujem za odpoved...

#50 | 28.08.2008 14:44:57
primátor
Miroslava,
dá sa kúpiť, na predaj bol aj počas jarmoku. Kľudne sa zastavte na meste, sekretariáte, prípadne u prednostu.

#51 | 29.08.2008 09:05:23
Miroslava
91.127.28.240
Pan Primator dakujem.a neviete kolko stoji ten kalendar_?

#52 | 08.10.2008 08:49:54
mirto
87.197.99.110
Skenovanie a finalizácia viac než 2500 fotografií, z ktorých niektoré boli použité aj pre účeli tejto stránky, sa pomaly blíži ku koncu. Treba si už len určiť kategórie v ktorých budú fotografie uložené. Výsledná práca bude dostupná pre verejnosť. Budete môcť v detailnom rozlíšení nazrieť na Ilavu v od konca 19. storočia po koniec 20. storočia. Dielo sa postupne bude aktualizovať tak, ako mi budú prichádzať nové a nové materiály.
Prosíme Vás o pomoc pri dopĺňaní materiálov o Ilave a to formou zapožičania fotografií. Vaše materiály budú zoskenované a následne vrátené.

#53 | 12.10.2008 15:36:31
obcan
84.47.63.40
Ty sa venuj práci a nevypisuj cez pracovnu dobu,Tvoja praca je ...a to si platený

#54 | 12.10.2008 17:38:43
primátor
obcan
práveže Mirto sa venuje práci a intenzívne, aktívne.Je za ním kus odvedenej dokumentačnej práce pre mesto v podobe faktografického, fotografického materiálu a dokumentov aj so slovným popisom pre verejnosť mesta a aj budúce generácie.A to veľmi systematicky, tématicky, štruktúrovane a prehľadne usporiadaného dokumentačného materiálu pre verejnosť mesta, cudzích a aj budúce generácie.Podstatnú časť týchto prác robil v minulosti, aj bezplatne a vo voľnom čase. To dnes dokáže nezištne robiť málokto.A pracovné povinnosti si plní, a som rád, že aj touto cestou informuje verejnosť mesta. Aj to je súčasť práce.
Treba si v kľude bez emócií, hnevu a závisti prejsť fotigalériu a myslím, že je to naozaj niečo, čo ctí a zviditeľní naše mesto.Patrí mu za to aj ďaľším, ktorí na tom majú podiel(Mogora) vďaka.
Prenesením do menších ilavských reálií by som parafrázoval Kennedyho výrok " Nepýtaj sa, čo môže Amerika urobiť pre Teba, ale opýtaj sa, čo môžeš urobiť Ty pre Ameriku! na Mirta, že Mirto pochopil a pre Ilavu reálne a nezištne robil a robí.Moju úctu a vďaku má, aj keď s jeho názormi niekedy nesúhlasím.

#55 | 12.10.2008 17:59:11
Calidor
86.130.207.201
Obcan:
Chcel by som vidiet aj tvoju tvorbu,to len tak na porovnanie aby som/sme/ mohli posudit

#56 | 12.10.2008 18:25:46
mirto
87.197.99.110
Obcan:
V tom čase som pracovnú dobu začínal 9:30 tak si vedla. Sledovanie diskusie (filtrovanie spamov a vulgarizmov) a administrovanie stránky patrí do do mojej náplne kultúrneho pracovníka. Je ti dobré útočiť na toho koho poznáš. Ja si to na tebe vychutnať nemôžem. Svoje výsledky (historického bádania) som poskytoval zadarmo mestu vždy, ako aj teraz, keď sa svojej záľube, ktorá sa mi stala zamestnaní. Nič sa tým nemení. Ako si pomáhal, resp. pomáhaš Ilave Ty? Okrem toho že sa schovávaš za pseudonym? Svojej práci resp. koníčku sa venujem aj po pracovnej dobre. Dá sa to povedať aj o tebe občan?
Ďakujem pánovi primátorovi a chcel by som v podobnom duchu vyjadriť to, hoci chceme spoločný cieľ pre mesto, ale každý svojou cestou - to je prirodzené a prirodzené je aj to že sa dokážeme rešpektovať, ak už nezdielame rovnaký náhľad na vec (parkovanie v meste, námestie ako také). Už v Gréckej "polis" teda v greckej demokracií bola možná pluralita názorov v všeobecnému blahu ... .

#57 | 04.11.2008 20:38:42
Jano
78.99.146.151
Miro - nebudeš robiť výstavu z Tvojich dokumentov o Ilave. Určite by to bolo zaujímavé.

#58 | 04.11.2008 23:08:28
mirto
87.197.99.110
Z dokumentov čo pochádzajú z PB, resp. BY archívu, čo sa mi podarilo zozbierať je vytvorená nová expozícia Mestského múzea, takže aj tu na začiatok, ak by bol záujem.

#59 | 05.11.2008 06:13:19
Jano
78.99.70.54
Miro, ja som myslel či by to nemohlo byť v kulturáku ako bývajú výstavy.

#60 | 05.11.2008 07:34:37
mirto
87.197.99.110
Ja si myslím, že na takéto akcie je vhodnejšie a bezpečnejšie múzeum, aj keď je kulturny dom oproti múzeu viac prístupnejší.

#61 | 05.11.2008 13:48:42
Jano
87.197.43.251
Miro - presne to som mal na myslí - teda tú prístupnosť. Nemusela by byť výstava na stálo ale napr. mohla byť v tzv. svadobke a trvať aspoň mesiac. Za pokus by to stálo nie?

#62 | 05.11.2008 23:10:56
mirto
87.197.99.110
Materiály sa samozrejme prezentovať budú, a nebránim ich z časti sprístupniť aj v rámci DK, pokiaľ ich časom namnožíme na priatelný formát, ale to gro by malo byť v múzeu, teda z času na čas niečo presťahovať do sály v DK tak aby sa uvoľnil priestor pre novú expozíciu v rámci MsM.
Koniec koncov veľa toho dávam na www.ilava.sk, ako aj na iné verejne dostupné fotogalérie.

#63 | 20.01.2009 07:10:44
Marian
213.151.208.225
UŞ sa teťim dnes na tu Milanovu výstavu v DK.:-)

#64 | 20.01.2009 08:25:56
yoyoIL
85.135.231.51
pravdu povedat ja tiez :))

#65 | 20.01.2009 09:31:02
Marian
213.151.208.225
IlavskĂş strĂĄnku obohatil o velmi pekne fotografie,tak isto ako aj Mirto.Ale Milanove fotky su take inĂŠ.Som zvedavĂ˝ ako to ukĂĄĹže na papiery.

#66 | 20.01.2009 16:51:18
mirto
87.197.99.110
Na plátne je to naozaj pekné. Odporúčam.

#67 | 20.01.2009 22:35:59
milan
195.91.79.84
treba ist pozriet a uvidite ,ze co a ako.DIK

#68 | 21.01.2009 11:04:40
yoyoIL
85.135.247.205
kedy to vlastne presne ma byt? som zabudol :)

#69 | 22.01.2009 00:31:34
mirto
87.197.99.110
Ono to je verejne prístupné verejnosti v pracovných dňoch vo vestibule DK denne od 700 do 1730.

#70 | 22.01.2009 09:42:44
yoyoIL
85.135.230.192
takze uz to je? a do kedy (datum) to tam bude?

#71 | 22.01.2009 09:52:22
ola
yoyoIL, keby si len trošku zdvihol očičká hore, je to aj v upútavke a vždy dávame čo najpodrobnejšie info do kalendára podujatí ktorý sa neustále aktualizuje.

#72 | 22.01.2009 13:25:39
yoyoIL
85.135.230.192
ola:
sorry nevsimol som si :D

#73 | 23.01.2009 00:27:08
yoyoIL
85.135.247.241
ok bol som tam dnes kuknut a myslim si ze Milan je fakt talent .. mne sa pacia jeho veci .. je vidno ze je to clovek ktoreho to naplna:) a inac PS: uz mam lopatu ale sneh nam zmizol Milan:D takze takto Rada nenafotime:D

#74 | 28.01.2009 21:32:53
mirto
87.197.99.110
Občania, máte nejaké dobové materiály viažuce sa k dejinám mesta (fotografické, písomné), ktoré by stáli za pozornosť či už v múzeu, alebo v rámci fotogalérie? Ak áno, poskytnite nám ich na oskenovanie. Originály vám vrátime nepoškodené. Pomôžete nám tak zmapovať kus dejín nášho mesta.

#75 | 16.06.2009 21:03:43
dufus
91.127.58.251
bude tu aj nejake fotky z podarenej akcie ktora bola v nedelu Velka cena Ilavy vo fitnes?
dik

#76 | 16.06.2009 21:08:10
Miro Toman
Niečo isto vyberiem, keď sa k tomu dostanem.

#77 | 22.08.2009 11:28:15
kvietok
78.99.117.42
Pre mirta: k fotogalérii týkajúcej sa presnejšieho dáta Materskej školy: 1.9.2009 oslávi Materská škola 30 rokov spustenia do prevádzky t.j slávnostné otvorenie bolo 1.9.1979.

#78 | 22.08.2009 12:31:00
Miro Toman
91.127.42.79
Ďakujem za upresnenie.

#79 | 22.11.2009 19:27:50
jj
95.103.25.237
ja ze pozriem nejake nove fotky v galeriach ale ako vidim pani fotografi dajako zahalaju.

#80 | 22.11.2009 19:31:27
Miro Toman
Čo sa týka súčasných fotiek, tých je moc a zišlo by sa niektoré z nich preriediť a nanovo nafotiť, tak ak chcete pošlite mi nejaké, aby to nebolo vždy len o Tomanovi a Mogorovi. Aktuálna fotogaléria sa aktualizuje priebežne - bytovky, všeobecné dianie etc.
Čo sa týka historickej fotogalérie. Tá sa aktualizuje podľa toho, ako a či nám darcovia dobové fotografie zapožičajú.

#81 | 04.03.2010 19:16:07
vrrrrr
95.103.129.156
pridajte sem nejake pekne foto dnesnej Ilavy!

#82 | 06.03.2010 17:47:06
Miroslav Toman
Ako som písal v predošlom príspevku. Tento rok plánujeme obmenu všetkých 440 fotiek v kategórii "Ilava a život v nej".

#83 | 07.03.2010 18:57:10
Jozef
195.91.79.247
Ale "historické fotky a dokumenty" by ste mohli nechať. Ide o ukážku z histórie mesta, ktorá by nemala skončiť niekde v šuflíku.

#84 | 07.03.2010 21:55:12
Miroslav Toman
Jozef, pre upresnenie dodám, že zmeny budú v kategórii - adresári: "Ilava a život v nej". Podčasti - rovnocenná podadresáre ako sú napríklad Historické fotografie a dokumenty a pod. ostanú bez zmeny. Dostali sa nám fotografie z regulácie potoka na námestí, posviacky vežových zvonov, návšteva Andreja Hlinku v Ilave , prezidenta ČSR E. Beneša(všetko okolo roku 1930), tak budeme ďalej dopĺňať.
Chceli by sme verejnosť poprosiť pri identifikácii TEJTO FOTOGRAFIE. Nachádzala v albume fotografií z Ilavy. Pravdepodobne ide o fotku z čias ISV. Možno bola fotená vo dvore Moravca.

#85 | 24.03.2010 09:50:29
Dana
66.79.167.44
Pán Toman, nemáte nejaké fotky z výrubu stromov pri Váhu? Boli to moje obľúbené miesta a nemám možnosť sa tam ísť pozrieť. Môžete ich zverejniť?

#86 |08.04.2010 17:57:00
juraj
87.197.99.110
aj ja si prosim fotky z vyrubu stromov pri vahu
a bolo by dobre zadokumentovat aj cele uzemie, ktoreho by sa mala tykat tazba strku a vystavba strkovne, nech si to vedia predstavit aj ti ludia, ktori nemaju moznost tam iost, resp. nevedia kde to je.

#87 | 09.04.2010 07:01:30
holorub vegetácie pri Váhu
195.91.79.80
http://leteckaposta.cz/474217908

#88 | 10.04.2010 20:44:10
juraj
95.102.88.62
ale chcel by som nejake vyjadrenie aj od pana tomana, ked sa daju uverejnovat fotografie cohokolvek, preco nie aj zniceneho okolia jazera,

#89 | 11.04.2010 18:16:13
Miroslav Toman
Fotografie výrubu stromov pri Váhu od neznámeho autora a M. Mogoru.

#90 | 11.04.2010 19:06:49
Juraj
78.99.173.170
dakujem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára