streda 9. decembra 2009

Koniec diskusie v Ilave?

#1 | 09.12.2009 08:28:48
diskuter
74.63.93.220
Prednosta napísal: Myslím, že dozrel čas zaviesť registrovanú diskusiu.
Skutočný demokrat uvažuje vraj takto: hlboko s vašim názorom nesúhlasím, ale urobím všetko pre to, aby ste ho mohli hlásať.
V Ilave je inak: kto má iný názor ako vedenie mesta, je "opozičník, neprajník, nedozrel na kultivované názory, je zakomplexovaný zúfalec..." Pre dobro mesta mu treba znemožniť šírenie jeho názorov. Začína byť jedno, či sa niekto iba pýta, alebo kritizuje. Obyčajne vždy, keď dôjdu argumenty, nastupuje hrubá sila.
Umožnenie slobodnej diskusie na týchto stránkach patrí k prínosom súčasného vedenia. Zavedenie povinnej registrácie povedie k jej zániku. Akcia vyvoláva reakciu. Na adresse
www.iarchiv.blogspot.com
je archív súčasnej diskusie z portálu mesta. Ak sa v Ilave stane to, čo pred časom v Dubnici, existujú aj iné možnosti, ako dohliadať na správu vecí verejných. Internet je silné médium...

#2 | 09.12.2009 09:12:43
Ľubomír Turcer
Nehrajte sa na veľkého demokrata. Nikto Vám nebráni diskutovať na webe mesta Ilava. Ide len o to, aby tzv. demokrati za svoje príspevky niesli aj zodpovednosť. Často sa tu objavujú urážky, obvinenie z trestného činu a pod. Žiadna hrubá sila z našej strany .Túto demagógiu si nechajte pre seba. Súčasnú diskusiu treba dostať na slušnú úroveň a nie z nej urobiť bulvár, ako to v súčasnosti smeruje. To nevylučuje ani kkrituku nás a výhrady voči nám. Nie sme neomylní. O zániku diskusie si rozhodnete sami. Ak nemienite niesť za svoje príspevky zodpovednosť(niekedy aj trestnú) tak nemusíte prispievať. Osobne budem presadzovať čo najskoršie zavedenie registrácie podľa mena a dresy, čo by malo byť konfrontované s celoštátnym registrom obyvateľstva a falošní diskutéri by sa mali vymazávať. A už vôbec nemáme obavy z dohľadu na správu vecí verejných. Všetko robíme verejne v súlade so zákonmi.

#3 | 09.12.2009 09:22:18
la
78.99.138.164
Ďakujem diskutérovi. Ihneď si zálohujem adresu www.iarchiv.blogspot.com, lebo sa zdá, že tu niekto chce ľuďom zavrieť ústa. Možnože preto, že sa blížia voľbY?

#4 |09.12.2009 09:28:18
Andrej
95.102.224.119
Dík diskuter,
už aj my sme si to stiahli

#5 | 09.12.2009 09:31:05
jozef janík
78.99.36.209
Nedá mi nereagovať na príspevky novootvorenej témySúhlasím s pánom Turcerom v tom, že každý prispievateľ by sa mal pod svoje vyjadrenia - príspevky podpísať.Alebo sa za to čo si myslí hanbí a bude ho to v meste medzi známymi bude dehonestovať.Ale pod niektoré paškvily plné žlčovytých vyjadrení sa sa samozrejme podpísať nedá.
Ešte na záver pre budúcnosť moje príspevky budú podpisované iniciálmi JMJ.

#6 | 09.12.2009 09:48:20
no to je gol
84.47.26.200
vid príspevok pána T. zo dna 26.10.2007,číslo 67

#7 | 09.12.2009 14:34:08
vip
78.98.222.50
Najhoršie nadávky zatiaľ zazneli tu z príspevkov predstaviteľov mesta napr. špinavci a pod. Pán Turcer opäť ako obvykle hovorí úplne nekompetentne, veď trestná zodpovednosť za názory nemôže byť, vie ten človek čo je trestná zodpovednosť? Nečudujte sa anonymom, veď ak predstavitelia mesta sú koľkokrát schopní neprirodzene reagovať, urážať, tak si predsa nemôžete byť pred nimi ničím istí. Pán Turcer samozrejme že chce stránku zrušiť, lebo toľko nezmyslov čo tu on napísal, to by bol román a bol úplne odhalený ako človek na nesprávnom mieste, so slabým prehľadom.

#8 | 09.12.2009 15:04:14
Ľubomír Turcer
VIP - len nedávno som zaregistroval príspevok, v ktorom niekto obvinil spoluobčana z distribúcie drog a dokonca ho menoval !!! Skúste sa vžiť do jeho kože. Páčilo by sa Vám to??? Takže ten človek (ako ste ma nazval) na rozdiel od Vás veľmi dobre vie čo je trestná zodpovednosť. NIKTO NECHCE ZRUŠIŤ STRÁNKU. Čo to tu splietate??? A kto Vám dal právo posudzovať niekoho kompetentnosť??? Viete práve také príspevky ako tento Váš , keď budete musieť uviesť svoje celé meno a vystúpiť z anonymity, z tejto diskusie zmiznú, pretože budete musieť za ne prevziať osobnú zodpovednosť. Nepáči sa Vám to však? Ale robiť z niekoho hlupáka a strašiaka to sa Vám páči.

#9 | 09.12.2009 17:15:00
katastrofa
95.102.168.200
To je strašný príspevok,nehodný predstavitela mesta,ale aj preńho platí zákon,stačí si prečítať príspevky predtým,aj on menoval a .........nič

#10 | 09.12.2009 18:01:22
Zákon
95.102.168.200
Tak to už konečne riešme,my sme občania a voliči,netrpme neschopnývh z našich daní!

#11 | 10.12.2009 00:00:29
Peter Kebis
217.110.99.237
Pán Turcer písali ste, že sa tu objavujú urážky. Ten kto tu najčastajšie uráža ste práve Vy. V téme otázky a odpovede sa pána prímátora Sandy spýtala kedy chce riešiť detské ihriská a práve Vy ste ju urážal. V ďalšom príspovku pre Vašu spokojnosť napísala aj svoje meno. Vám tá otázka ani nebola smerovaná. Vy ako predstavitel mesta by ste mali zvážiť svoje reakcie.

#12 | 10.12.2009 06:00:37
klo
78.98.107.133
Pán Turcer, nikto z Vás neurobil hlupáka, len fakt Vaše príspevky sú jednoducho slabé. Však skúste k veci, nepíšte len tak rôzne vlastné úsudky, ale informujte tak ako sa Vás pýtajú napr. tender na CMZ, bytovka Klobušice a pod. Skúste povedať kto a za koľko robí niektoré akcie a bude pokoj.Odpovedajte to čo sa ľudia pýtajú, lebo ste zatiaľ pochybnosti okolo pani Belasovej, Furmet Group ako pôsobia v Ilave a ďalšie, zatiaľ hodnoverne nevysvetlili.

#13 | 10.12.2009 07:50:46
ha
78.99.72.146
pozri príspevok 8.11.2007 číslo 48

#14 | odpovedať 10.12.2009 07:58:48
Jozef
195.91.79.96
Pán primátor, pán Turcer: http://www.vbajan.sk/blog/tak-obycajne-ludsky

#15 | 10.12.2009 08:53:01
Tu niekto nie je normálny
213.160.189.213
"pán" Turcer a číslo OP nebudete požadovať pri registrácií????už sa konečne preberte...a radšej nič nepíšte..

#16 | 10.12.2009 09:33:23
Ľubomír Turcer
Jozef, ďakujem za odkaz na článok. Prečítal som si ho a bol naozaj poučný. Keď sme dali občanom do rúk tento nástroj - anonymnú diskusiu- je to ako keby sme sa s holými rukami postavili proti po zuby ozbrojenej miestnej opozícii a našim neprajníkom.
Áno, i ja som v začiatkoch do diskusie poslal pár príspevkov, ktoré boli pod prezývkou a dnes nie som na ne hrdý. Po nástupe na miesto prednostu Ilavy sa zrazu zdvihla voči mojej osobe taká vlna neprajnosti, že som sa nestačil diviť. Sám seba som sa pýtal "Prečo"? Občania ma tu skôr poznali ako gitaristu a speváka ako manažera. Pôsobil som mimo Ilavy v súkromnom sektore. Nikdy som tu nikomu neublížil, skôr naopak. Bolo to aj pre mňa prekvapenie koľko nenávisti sa zrazu vylialo na jednu web stránku malého mestečka a reagoval som unáhlene a v afekte. Všetkým, ktorých sa to dotklo sa ospravedlňujem.
Myslím, že do budúcnosti by sme mali túto diskusiu držať na takej úrovni, aby , keď sa stretneme na ulici, alebo niekde inde, sme nemali dôvod sa obchádzať a nenávistne na seba zazerať. Tomu podľa mňa napomôže aj registrácia. Nech je tu aj kritika, na to to je, ale nech je to adresné a korektné. Preto aj samotný názov témy (nech sa na mňa nehnevá ten, kto ju zaviedol) je už demagógia. Nemal by sa nazývať "Koniec diskusie v Ilave"?, ale skôr "Registrovaná diskusia, alebo nie?" My naozaj nemáme záujem diskusiu zastaviť. Ide nám len oto, aby sa nezneužívala na osobné útoky a kriminalizovanie predstaviteľov a pracovníkov samosprávy.
Ľubomír Turcer

#17 | 10.12.2009 09:58:02
humoristi
208.53.138.228
Prednosta:
"Osobne budem presadzovať čo najskoršie zavedenie registrácie podľa mena a dresy, čo by malo byť konfrontované s celoštátnym registrom obyvateľstva a falošní diskutéri by sa mali vymazávať. "
Povedzme, že som "falošný diskutér" a chcem sa zaregistrovať. Na nete som si našiel reálne meno a adresu, ktorá sa s veľkou pravdepodobnosťou nachádza v celoštátnom registri obyvateľov. Systém ma zaregistruje a hotovo. Takže toto nič nerieši.
Skutočná ochrana by bola takáto: Prijať nariadenie alebo smernicu o pravidlách registrácie v diskusie. Žiadateľ o registráciu by na mestskom úrade odovzdal vyplnenú žiadosť o registráciu s menom, priezviskom, adresou, číslom telefónu na overenie. Podpísal by prehlásenie o prebratí trestnoprávnej zodpovednosti za príspevky uverejnené pod jeho menom. Zasadla by nejaká komisia (asi bude takú treba zriadiť) a rozhodla o tom, komu pridelí prístupové heslo. Písomne by zaslala registračný kód a heslo žiadateľovi. Keď si myslíte, že som asi chorý, máte pravdu. Normálneho človeka by takáto idiotina nenapadla, ale inak to nemôže fungovať.
Medzitým už bude frčať diskusia na úplne inej adrese bez akejkoľvek registrácie ďalej. S tým rozdielom, že ju nebude moderovať admin z úradu. Ale komu nie je zhora dané...

#18 | 10.12.2009 16:03:01
sen
72.9.156.190
Lubomír Turcer napísal: "Nikdy som tu nikomu neublížil, skôr naopak. Bolo to aj pre mňa prekvapenie koľko nenávisti sa zrazu vylialo na jednu web stránku malého mestečka a reagoval som unáhlene a v afekte."
Nalejme si čistého vína, nasledujúce príspevky ste nepísali v afekte. Toto bola zlomyselnosť. A ešte keď sa verejnosť dozvie o ďalších nickoch, ktoré ste používali...
Zaujímavé, že už pred dvoma rokmi práve začiatkom decembra ste chceli regulovať prístup na diskusiu. Asi bude stačiť, keď sa naučíte regulovať seba.
.
Otázky a odpovede
-#67 | 26.10.2007 12:17:03
EllTee
Zasa sa nám cirkev vyfarbila, lepšie povedané urazený pán exprimátor, ktorý poťahuje za nitky a ovplyvňuje veci tak, aby pána Daška čo najviac zabrzdil. Ten už posledné volebné obdobie pomáhal iba sebe a pokračuje v tom.Nedajte sa zastaviť. Stavajte aj bez tých čo by mali najviac vychádzať vústrety blížnym t. j. pomýleným kresťanom. Našťastie je to len partia ješitných zúfalcov, a my ostatní slušní kresťania si urobíme sami svoj názor.
.
Obchodný reťazec
-#12 | 29.10.2007 10:32:52
EllTee
Pre mpee4: To nevidíš, že obchodníci v malých obchdoch predražujú tovary? Ja by som rada nakupovala pri baráku, ale sú to špekulanti, nenažraní slováci, ktorí radšej otvoria popri obchode krčmu, akoby urobili diskont . Ani jednému nejde o občana len o vlastnú kapsu a rýchlo nahrabať. Pre takýchto treba konkurenciu a najlepší je reťazec. Kontrolu reťazcov nechajme na Fica, ten si poradí tak ako s chamtivými poisťovňami.
.
Otázky a odpovede
-#148 | 08.11.2007 13:24:18
EllTee
Ja som rada že sadiskutuje i o cirkvi. Cirkev je štát v štáte, ktorý žije zo štátnych peňazí. A má aj príjmy. Keˇby som ja nepriznávala príjmy zo živnosti tak by ma štát zničil. Cirkev berie príspevky od veriacich nikde to nedokladuje a nezdaňuje. Je to zločin nad ktorým každý zatvára oči. Som za odluku cirkví od štátu a nech si každá náboženská komunita žije zo svojich príspevkov riadne evidovaných. Som ale aj za to aby cirkvám štát pomáhal udržiavať pamiatkové stavby a umelecké diela.
.
Otázky a odpovede
-#187 | 14.11.2007 09:04:18
Ľubomír Turcer
Pre: Desmoo. Vážený prispievateľ.Ty sa netráp nad tým koľko príspevkov ide z akej adresy. Ku mne keď príde občan, ktorý nemá doma internet a požiada ma či by nemohol napísať tak mu to umožním. Aj ďalší zamestnanci MsÚ môžu takto postupovať. Toto nedokážeme odsledovať a ani nechceme. Hodnotiť treba obsahy príspevkov. Žiaľ niektorí sa rozhodnú vystupovať anonymne, ale je to preto, aby si chránili svoje súkromie. Spoločnosť ešte nie je tak vyspelá aby sa otvorene diskutovalo. Sú aj zlí a pomstychtiví ľudia a preto to chápeme.
.
Obchodný reťazec
-#72 | 04.12.2007 10:23:28
EllTee
Pre : Smart. Ahoj Smart. Konkurencia je zdravá, súhlasím. Preto sú malí obchodníci viac-menej odsúdení k zániku. To ale nie je dôvod, aby mali o 20% vyššie ceny ako reťazce. Veď nemajú veľké náklady ani reklamu nerobia.V Ilave je samá krčma. My ženy vieme, čo to robí po večeroch v našich rodinách. Prečo si obchodníci radšej nezriadia cukráreň, alebo nejakú službu, ak im nestačí zisk z predaja bežného sortimentu? A čo sa týka poisťovní, tak Fico má pravdu. Dzurindovci sem dopratali nadnárodné monopoly a poisťovne len ožobračujú národ a agresívnou kampaňou manipulujú ľudí. Vrchol je keď ešte aj zdravotníctvo je zneužívané na tvorbu zisku.
.
Otázky a odpovede
-#222 | 13.12.2007 14:18:18
Ľubomír Turcer
Vážení diskutujúci, vzľadom na úroveň, akú majú niektoré vaše príspevky si kladiem otázku, či vôbec dozrel čas na to, aby niektorým z Vás bolo umožnené diskutovať so zástupcami mesta bez toho aby ste boli identifikovaní a niesli zodpovednosť za to čo tu napíšete. Ak by sa úroveň diskutujúcich naďalej zvrhávala k osočovaniu , ponižovaniu a pod. zavedieme riadnu registráciu diskutujúcich ako je to u iných internetových komunikačných kanálov napr. u firiem. My sme tento web zriadili pre pomoc mestu a nie pre liečenie si komplexov nezrelých a zakomplexovaných jedincov. Toto nie je miesto na boj , ale na konštruktívnu diskusiu. A aj na tvrdú kritiku, ktorej sa nebránime.Ak chcete bojovať počkajte si na ďalšie voľby. Teraz radšej poraĎte , alebo pomôžte. Veď žijeme v jednom meste!!!

#19 | 10.12.2009 18:19:23
sme zhrození
84.47.10.210
To je strašné,a takýto človek je zamestnaný na urade.

#20 | odpovedať 10.12.2009 18:56:50
Ľubica Turcer
78.72.168.230
Práca verejných činiteľov nikdy ľahká nebola a ani nebude. Aké je to ľahké povedať si :" Čo taký človek robí na úrade? " ... škoda, že vačšina z prispievajúcich si to nemôže aspoň na týždeň vyskúšať, ten lobbing z niekoľkých strán, to podrážanie nôh od najbližších spolupracovníkov, to večné postavenie medzi dvoma stranami a rozhodnúť sa pre " menšie zlo" alebo niekoho dobro, ale nikdy nie dobro všetkých a ani vlastné. To sa v samospráve, politike ani verejných pozíciach nedá. Človek v samospráve sa má hodnotiť podla výsledkov manažerskej práce. To že "taký človek" na úrade, na to sme sa hrali za doby komunistických a iných mravných ideálov a iných dôb, keď tí, čo mali moc boli alebo mali byť i mravné vzory. Dnes si každý mravnosť môže strážiť vo vytúženej demokracii sám. Alebo potrebujete naozaj všetci moralisti tu prispievajúci mravný vzor?, a prednostu si zaň vezmete len preto, že zaujal funkciu verejného činiteľa? Zvláštne.... a ďalší mravný vzor príde za 4 roky?? no tak .....Sami vieme kedy robíme zle, kedy dobre.
Do svojho rodného mesta sa dostanem raz za čas, to čo vidím, ten posun, zmeny - ja vidím kus práce. Keby som mala moralizovať osobu, k čomu by som došla? Veď už psychologická teória nám delí ľudí od výbušných cholerikov po monotónných flegmatikov. Niekto zvláda stres v pokoji, niekto sa nechá vyprovokovať, ale v konečnom dôsledku každý z nich dokáže odviesť dobrú prácu na pracovnom mieste, ak chce. Teda, mám súdiť ľudí pre ich prirodzenú ľudskú dispozíciu, povahu ??... to asi nie ..
Ja chcem mať pekné mesto s dobrými službami a je mi jedno či ten človek si ponadáva, alebo vybuchne, alebo sa k ničomu nevyjadrí verejne aby si chránil chrbát a u nikoho si to " nepokazil" . Mimochodom, kuriózny príklad, ale poznám okolo desať Žilinčanov, ale asi všetci vieme, koho by volili za primátora.... Rozhodujúce sú výsledky. A v Ilave je ich vidno.... a to sa ani nemusím na vec pozerať ako " slečna dcera" ...oči mám svoje a názor si tiež viem urobiť sama, a myslím že dosť bez-emočný, postavený na faktoch a skúsenostiach.
Krásnu predvianočnú náladu Ilavanom,.teším sa domov =)) a na ilavské uličky =))

#22 | 10.12.2009 22:27:11
Sandy
213.151.217.145
Zaujímalo by ma,kedy aj ctený pán Turcer bude niesť zodpovednosť za to čo tu na ľudí popíše?Za tie urážky a osočovanie?Podľa jeho vyššie uvedených "citátov,by to tak malo byť.A "slečna dcéra":ja by som sa k takému otcovi ani napriznávala.To takto "šťavnato" medzi sebou komunikujete aj doma?

#22 | odpovedať 11.12.2009 07:05:51
Ľubomír Turcer
pre SEN: Ďakujem že ste zrekapituloavli moje príspevky. Dnes keď sa na ne z odstupom času dívam ľutujem len to, že sú napísané pod nickom a kamuflované do ž.r. Za názormi, ktoré sú v nich vyjadrené si plne stojím i dnes. Pokiaľ viem žijeme v slobodnom štáte a vyjadriť svoj názor nie je trestný čin. A vertemi , že viem, komu v tomto meste prekáža iný názor na politiku. Napriek tomu som schopný s Vami slušne vychádzať a robiť veci v prospech komunity. To je odo mňa všetko k tejto téme.
Ľubomír Turcer

#23 | 11.12.2009 13:59:44
Ľubica Turcer
194.47.16.195
Sandy, prečítajte si ešte raz môj príspevok ale následne sa aj zamyslite, prosím.
Zodpovednoť za príspevky v diskusii rada ponesiem aj ja sama ak vymyslíte spôsob ako na to, ale dajte si pozor aby bol pre všetkých rovnako spravodlivý a legálny. Mali ste prakticky na mysli sankcie za prejavenie nazoru? Ake? Finančne, profesné? Telesné? Zbičovanie? ... =)) ....
A k nepriznaniu - je mi ľúto. I on je jeden z tých dôležitých ak nie kľúčových v mojom v živote. Ja ho nesúdim, ja viem, kedy sa naňho a s čím obrátiť. Skúste to aj Vy. A pre Vás je to jedine a len osoba na dotazy o samospráve. Našu domácu komunikáciu prenechajte, pri všetkej úcte, našemu súkromiu.
Mimochodom, skúste si predstaviť, že Vás niekto vyzve k nepriznávaniu sa k vlastnej rodine? ... ......... Už ?? ...................... už cítite tú absurdnosť ?????

#24 | 11.12.2009 14:02:39
Ľubica Turcer
194.47.16.195
Podpíšte sa Sandy, začneme od Vás so zodpovednosťou, =) veď sú Vianoce ... =)))

#25 | 11.12.2009 20:07:40
Sandy
213.151.217.135
Už sa stalo.Keď som sa slušne opýtala,v rámci diskusie,čo s detskými ihriskami v Illave,Váš ocko ma poctivo dourážal,ani ma nepozná.Takže moje meno si môžete prečítať vo vyššie uvedených príspevkoch.Neútočila som na vedenie mesta ako niektorí tu v diskusii.V podstate mi je jedno kto,kde,čo a za koľko.Necítim sa kompetentná kritizovať vedenie za údajný klientelizmus a pod.,ako to písali niektorí prispievatelia.Ja som len zadala otázku,na ktorú mi dodnes nikto neodpovedal,zato Váš ocko si zrejme práve na mne vybil zlosť.Ja sa nemusím schovávať,nemám prečo.Ale vidím,že táto stránka k ničomu plodnému nevedie.Takže,keď si nájdem čas,osobne zájdem na MÚ spýtať sa na to,čo ma zaujíma.A možno bude aj Váš ocinko musieť môjmu manželovi vysvetliť,kto je "zakomplexovaný zúfalec" a ako mám "hýbať svojím zadkom "pri starostlivosti o svoje deti.To je vše!

#26 | 11.12.2009 20:19:30
km
84.47.19.150
Sandy ale si si dala, zdá že na tejto stránke budú odteraz písať nezmysly viacerí Turcerovci a keď sa ešte pridajú Daškovci, to bude paráda. Gratulujem vedeniu mesta na akú "vysokú" úroveň sa stránka dostala, riešia si tu osobné komplexy niektorí ľudia.

#27 | 12.12.2009 11:00:55
občania
78.99.126.202
Z príspevkov Turcer rodiny sama arogancia a nepoznanosť,ale iba preto,že nevedia čo činia,už vedia že na ulici...no budu to mať ťažké

#28 | 12.12.2009 11:10:47
neskutočné
91.127.238.129
Ano,nech ten pán T.nesie zodpovednosť,jeho dccérka sa bohovsky vyzná v práci št.uradníkov,asi talent po nom,jeho praca je ťažká,preto može byť ....

#29 | 12.12.2009 11:14:30
Sandy
213.151.217.133
Tiež som prekvapená akú lavínu som spustila,ale čo už....Možno je to aj na niečo dobré.Vidím,že mám dosť sympatizantov.Myslím,že som slušný človek s dosť vysokým intelektom,tak prečo by som sa mala nechať urážať len tak pre nič za nič.Ako som už povedala,asi si to budem musieť doriešiť osobne.

#30 | 12.12.2009 12:27:21
tak lavína?
95.102.54.247
Nuž neviem teda, kto koho uráža Sandy! A ver mi, nemáš byť príliš na čo hrdá.
Je to hanebné akým spôsobom sa tu ľudia začínajú správať, neskutočné a neospravedlniteľné, pretože latka kritiky sa ľahko stáva stáva cieleným útokom na zhadzovanie osobností, ba záludnosti a zákernosti na osoby ostatným známych, za to však od osôb útočiacich spoza chrbta za skrytým menom.
A ak by sa už malo hodnotiť inteligentné a čestné vystupovanie, nepochybne to bude práve Ľubica Turcer, ktorej náleží skôr úcta za odvahu aj úprimnosť.

#31 | 12.12.2009 13:50:44
Sandy
213.151.217.147
Zišlo by sa aj predstaviť,alebo nemáš odvahu?Tak sem nepíš.To hanebné správanie si pripíš sebe/viď tvoj príspevok/.A nekomentuj niečo čo sa ťa netýka.Aj keď štýl a takéto výrazy rád používa aj pán T.Žeby zas "nenápadný" anonym?!Ja som svoje meno už napísala,treba čítať všetko,kamoško/a.Zato taký ako ty,ani omylom!Strach nedovolí,že?!

#32 | 12.12.2009 16:29:27
fakt?
95.102.175.33
Co je slušné na správaní Lubice T.,to nie je ona,to je pán hovorca z Msu,a obhajovať neslučné až trestuhodné správanie je v pohode,už nepíšte pán T.

#33 | 12.12.2009 18:28:52
ja neviem
95.103.235.31
Raz si sype popol na hlavu a na svoje príspevky nie je pyšný a mrzí ho to,vzápatí píše že na svojich vyjadreniach trvá...no neviem,to už je diagnoza,takto
pre komunitu???nespraví nič.

#34 | 12.12.2009 18:40:26
kolega
91.127.80.165
čo to napísala Luba Turcer---podrážanie noh od spolupracovníkov?-to má odkial?To nie je možné.To je stihoman a drevo.

#35 | 13.12.2009 16:41:19
Emily
78.99.206.76
Celkom dianie v tejto diskusii sledujem. A musím skonštatovať, pán Turcer, je rozdiel diskutovať ako súkromná osoba a rozdiel ako predstaviteľ mesta. Je fakt, že ten váš "žoviálno-krčmový štýl" dosť často niekomu podvihne žlč. Naučte sa napr. od pána primátora ako vyjsť aj v v diskusii na horúcu tému so cťou.

#36 | 13.12.2009 21:47:32
nerozumiem
78.99.29.77
príspevok Lubice T.podla mna nemá ani hlavu,ani patu,to čo chcela povedať,fakt som nepochopil.Cavte

#37 | 14.12.2009 17:51:30
www
95.102.58.33
logiku v tom nehladaj,nikto to nechape,lebo sa to pochopit neda

#38 | 16.12.2009 02:34:17
smart
95.105.160.20
To Ľubica: Ľubka (ak smiem tak familiárne), to čo si napísala má logiku už len z pohľadu toho, že sa jedná o osobu tvojho otca. Ak sa vžijem do podobnej situácie, budem sa snažiť predstaviť si mojich rodičov na poste vrámci mesta, určite budem ich prácu generalizovať na výsledky, keďže, ako si sama pripustila, nikto nie je dokonalý a každý má svoj temperament (použila si pritom fakty z psychologickej teórie) a v našej diskusii sa "nenormálne veľa" rozoberá tých záporných tvojho otca ( ale nie len jeho). Teraz použijem opačný príklad - skús sa pozrieť na vedenie mesta, v ktorom nemáš nikoho blízkeho. Ak to dokážeš naozaj seriózne, zistíš, že rovnako ako dnes už bežne v súkromnom sektore, aj v štátnej správe treba mať určitý prístup k ľuďom, viesť istý druh sociálnej a spoločenskej politiky (podpora stakeholdrami), ktorí jednoducho ZABEZPEČUJÚ podporu subjektu, ktorý túto politiku vykonáva. Ak túto politiku vedie zle, alebo dokonca nemá žiadnu, podpora vyprchá. Ďalším faktom je, že ľudia si NAOZAJ volia vzory. Vzory, od ktorých očakávajú splnenie do nich vkladaných nádejí a predstáv o ich pracovných, no i CHARAKTEROVÝCH vlastnostiach. Teda ÁNO, pripúšťam, o X mesiacov tu budeme mať (ako to tak vidím - s najväčšou pravdepodobnosťou) nové vzory :). Pozri sa do histórie - toto sa neviaže k tvojmu otcovi, božechráň také prirovnanie, len na margo politikov a vzorov - Nemci si zvolili Hitlera, a to myslím celkom demokratickou cestou. Niečo od neho očakávali. A splnil to? V podstate áno - zvýšil dôležitosť a prosperitu Nemecka. A Nemcom vôbec nevadili tie hrôzostrašné veci, ktoré porobil, dokonca na tom vďačne participovali. Taká je tá davová psychóza, no. A po tretie, politik (hoci regionálny, poprípade úradník - lenže každý robí politiku, nesporne) MUSÍ byť schopný sebakontroly a musí mať VYŠŠÍ prah pre hranicu sebadôstojnoti. Očakáva sa to od neho, nezaujatosť, spravodlivosť, reprezentatívnosť. Ak robí všetko spravodlivo a podľa zákona (nie z vlastného presvedčenia či svedomia - to je často až príliš subjektívne), nemusí dbať na žiadne anonymy. PS: Koho, myslíš, budem radšej voliť - človeka, ktorý si plní svoje pracovné povinnosti, alebo človeka, ktorý vie perfektne komunikovať a plní si pracovné povinnosti. Hádaj, hádaj...

#39 | 16.12.2009 09:42:41
Ľubomír Turcer
Pekný príspevok Smart. Sľubujem , že sa polepším aj keď nie som volený predstaviteľ mesta.
Lubo Turcer

#40 | 16.12.2009 13:18:39
Peter Kebis
213.151.217.149
Aj keď nie ste volený, ale ste predstaviteľ mesta.

#41 | 16.12.2009 19:21:13
smart
95.105.160.20
Ďakujem, pán Turcer. Držím Vám palce, na zmenu nie je nikdy neskoro. :)

#42 | 16.12.2009 20:00:25
zda sa mi to
91.127.102.162
Pán T.,takto sa vedie diskusia,učte sa a nerýpte

#43 | 16.12.2009 20:47:24
Ľubica Turcerica
78.72.168.230
Smart, ja s Vami plne súhlasím. A ďakujem za odozvu ...
Snažím sa väčšinou skôr vedieť než hádať, takže si cenním Vášho príspevku, je naozaj mienko-tvorný a (konečne) plne k veci =))

#44 | 17.12.2009 09:46:58
Pablo
78.99.17.60
Pridávamsa k názoru
treba stu diskusiu nieco robit spomínal som to uz dávno, a ked uz niekto ma na niekoho nieco tak nech sa pod to podpíse aby aj ten niekoho mal na niekdo možnosť oponovať. Otvorit hubu dokaže každy ale nehambiť sa za svoj názor uz každy nedokáže

#45 | 18.12.2009 10:29:11
anna
91.127.76.78
Prajem naťmu starostovi bohatého Ježiška .vela zdravia a trpezlivosti s nami diskutujucimi a nech vždy zostane taky ako bol doteraz. čestny. Ešte raz, hodne zdravia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára