utorok 8. decembra 2009

Mestská liga malého futbalu

#1 | 02.11.2008 17:32:55
miso
84.47.2.199
za miniligu sme platili 4 000 sk....tak preco nebýva hracia plocha pred celým kolom upravená???

#2 | 02.11.2008 21:09:26
picoli
91.127.87.81
vyborny postreh.......v tejto teme by sa konecne mohlo rozobrat ci vobec mlmf dostala niake peniaze od mesta.....a ak ano kolko???tiez by ma zaujimalo preco ako jediny plateny prenajimatelia hracej plochy nemame postarane o ihrisko....ihrisko vobec nieje udrziavane...je na case s tym nieco robit...

#3 | 02.11.2008 21:12:28
Miro
78.99.137.255
4 000 platíme preto, že hráme a máme zľavu ako mlmf. Ak by sme ju nemali tak by sme platili 6 000 a potom mohli žiadať aj úpravu plochy.

#4 | 02.11.2008 21:20:36
primátor
mládenci,
miniliga dostala na tento rok z mestského rozpočtu 60.000,-Sk(Piccoli). Ale toto je známe od konca decembra roku 2006, keď sa schvaľoval rozpočet na rok 2007. Takže Piccoli Tvoja otázka nie je až taká výborná(to je narážka na ten výborný postreh"). Rozpočet bol zverejnený a výbor, ktorý máte, to veľmi dobre vie.Čo Vám mládenci bráni, aby ste sa o nové ihrisko, ktoré ste dostali aj trošku postarali? kefa je k dispozícii. Naozaj máte nižšie poplatky, ako uvádza Miro, buď mu česť, že to dokáže uznať. Dosť, čo sa po Vás upratuje ten neporiadok a špina takmer po každom kole.Ale kľudne sa môžeme aj dohodnúť, že Vám zvýšime poplatky a z toho zaplatíme ešte nejakého pracovníka, ktorý Vám to aj pozametá a upraví.Je Vás v mužstvách v MLMF vyše 100 hráčov a máte s týmto problém?

#5 | 02.11.2008 21:35:18
primátor
....
opravujem roky, ...známe z decembra roku 2007, keď sa schvaľoval rozpočet na rok 2008.Tento týždeň porobíme údržbu na ihrisku aj s čistením, pracovníci TSM.

#6 | 03.11.2008 19:33:41
Miso
78.99.176.86
60 000 sk od mesta + 11 tímov x 4000 sk = 104 000 sk???..no pekne...to by tam mohol naozaj niekto pobehat s tou kefou...ale z výboru mlmf

#7 | 03.11.2008 19:38:59
Miso
78.99.176.86
lebo uz to tam vyzerá ako kopa gumy a nie ako umelá tráva

#8 | 03.11.2008 20:14:53
Dano
78.99.225.242
Ja by som fakt s takýmito úlohami TSM nezaťažoval, lebo majú dosť práce v meste. Nečudujme sa potom riaditeľovi TSM že na každej porade odpovedá na všetko "nemám čas, alebo nemám ľudí"! Všade je dosť neporiadku a ten treba odstraňovať. Na behanie s kefami po umelej tráve máme snáď iných dobre zaplatených ľudí.

#9 | 03.11.2008 20:30:10
miso
91.127.21.154
koho??...sportoveho referenta??..:))...

#10 | 05.11.2008 16:48:04
picoli
158.195.57.159
treba to zacat riesit s kompetentnymi osobami....ale tu kazdy hadze zodpovednost z jedneho na druheho.....podla mojich informacii malo byt ihrisko spristupnene pre mlmf a skoly za darmo...alebo to tak nebolo v minulosti hovorene???????teraz od nas pytate peniaze....a neviete sa o ihrisko postarat.......odvolavate sa na to ze mame ihrisko za znizene poplatky....tak mi mame za ihrisko platit a este sa on aj starat????pan primator ja tym nenarazam na mesto alebo priamop na vas ale na cele vedenie miniligy a celkovo aj na vedenie sportu v ilave.....................
vravite ze tam ostava po nas,tym myslim mlmf,neporiadok.......kolko krat som uz na miniligu prisiel ako prvy a 20 minut som tam len zberal flase a iny bordel....mladez to tam doslova a do pismena nici..........bola najvacsia chyba robit multifunkcne ihrisko a tym znicit asfaltove.........to bola obrovska chyba ktora sa spravila......ale to tak uz byva ked sa rychlo stavia a az potom rozmysla.......a takychto veci je v ilave viacej.........vid priklad SEMAFORY.....doprava v ilave sa ci dalej tym viacej komplikuje....ale to uz patri do inej diskusie.....este raz chcem pripomenut aby ste to nebrali osobne pan primator......ja chcem o tejto teme slusne diskutovat.........dakujem

#11 | 05.11.2008 17:44:06
Dano
91.127.112.243
Konečne jeden rozumný názor! Tak ako to robíš ty kamarát by to mali všetci robiť. Ten asfalt bol zničený zbytočne a to ihrisko mohlo daleko lepšie poslužiť trebars v Klobušiciach. Lenže je tu jeden čo všetko vie a všade bol a kde nebol tal od toho ma už kluče. Na toho sme všetci kratky!!! Tak sa musíme prispôsobiť a držať hubu a krok.

#12 | 05.11.2008 21:17:48
primátor
Piccoli,
to tak určite nebolo hovorené. Určite nie od vedenia mesta a mňa, nie od tých, ktorí granty a dary, financie na miniihriská pozháňali. Možno ste si to hovorili a vraveli Vy niekde pri pive, na ktoré a nie jedno, vždy máte.Opakujem, okrem miniihriska neporovnateľného s afaltom ste dostali od mesta 60.000,-Sk(MLMF). Tak aký máte chlapci zasa problém? Bývalí futbalisti, starí chlapi ho nemajú, sú radi, že hrajú na ihrisku, aké za mlada nemali a vážia si to.

#13 | 05.11.2008 21:26:02
Majo
78.99.117.70
Jedno je ale isté. Dosť veľký neporiadok na ihriskách robia žiaci základnej školy a keďže majú ihriská zadarmo tak si ich nevážia. Čo keby tak raz týždenne cez pracovné vyučovanie si urobili malú brigádičku resp. 10min z telesnej venovali poriadku? Potom by si rozmysleli či tie papiere a odpadky budú hádzať kde sa im zapáči. Škola len pýta od mesta daj daj ale nijako nepriloží ruku k dielu.

#14 | 05.11.2008 21:26:28
primátor
Dano,
ihrsiko je vybudované na najvhodnejšom mieste, kde môže byť, v areáli ZŠ, kde je v blízkosti aj materská škôlka. Využívajú ho aj v dopoludňajších hodinách žiaci školy, jednotlivé triedy a chodia tam aj učiteľky s deťmi z materskej škôlky. Mládenci kľud a športu zdar. Nikdy ste tu také podmienky na malý futbal nemali.Tí, ktorí ho naozaj chcú hrať a vedia to hrať, to aj dúfam uznajú.
Dano, ak napíšete projekt na grant, získate peniaze a ďaľšie od sponzorov, postavíme ihrisko kde poviete, resp. môžete postaviť.
Miniihriskám som obetoval dosť času, námahy, energie, úsilia.Nečakám za to vďaku, ale nemienim si ani nechať brýzgať od tých, čo krížom slamy nepreložili.Ak máte chuť na asfalt zadarmo, nech sa páčí na areál OA.Prípadne na pomocné ihrisko pri sútoku potokov.60.000,-Sk Vám bohato stačilo na to, aby ste aj vyfinancovali používanie ihriska na miniligu. Ako s tým nakladáte je už vecou Vašou a výboru MLMF.

#15 | 05.11.2008 21:27:34
primátor
Majo,
s Vaším názorom a postrehmi súhlasím.

#16 | 06.11.2008 07:08:41
primátor
Piccoli, dano,
navrhnem p. Klobučníkovi a Výboru MLMF, aby sme teraz do konca novembra po jesennej časti zasadli a urobili veľkú schôdzu aj za účasti hráčov mužstiev a tieto veci a požiadavky si prediskutovali a zároveň budete mať možnosť dozvedieť sa aj o návrhu fin. čiastky pre MLMF na rok 2009. Zároveň Vám poviem aj ďaľšiu predstavu budovania areálu a športovísj ZŠ Medňanská.

#17 | 06.11.2008 20:26:34
picoli
78.99.134.139
pan promator ospravedlnujem sa za to co som napisal v prispevku pred tym....tym mam na mysli to ze to malo byt zadarmo pre nas.......ale my predsa nemame problem s ihriskami...my mame problem s tym co sa okolo nich deje...ale stale som nedostal odpoved na to preco bolo takto zbytocne vyuzite asfaltove ihrisko.....a poprosim keby ste nenarazali na to kto ma na kolko piv...ja si slusne zarabam po pri skole manualnou pracou....takze neviem naco ste tu chceli poukazat...so stretnutim suhlasim.....len vas poprosim na niaky rozumny datum a cas na kolko chodim do skoly......

#18 | 06.11.2008 20:51:22
primátor
Piccoli,
po x-ty krát tu opakujem. Ak považujete asfaltový povrch aj do budúcna za vhodný pre športovanie detí, mládeže, ale aj dospelých, tak ja nie. Z dôvodov predovšetkým zdravotných a bezpečnostných. Viem, čo to robí s kĺbmi po niekoľkých rokoch intenzívneho hrania a športovania. Viem, ako bolí pád na asfaltovom a ako nebolí na umelotrávnatom povrchu aj samozrejme čo sa týka úrazov pri páde. Nehovoriac o takých veciach(ale aj o tom som písal), čo to robí trebárs s obuvou športovou, aj kvalitnou, ako rýchlo sa ničí na asfalte, a o čo dlhšie vydrží na umelej tráve. Nehovoriac o loptách. Ale veď to sú známe veci. Viete,keby som ten futbal, malý aj veľký nehrával a na rôznych povrchoch, vo všetkých ročných obdobiach, tak by ste ma možno presvedčli. Čím viac sa o tom bavím s ľuďmi, futbalistami, ktorí podobne ako ja hrali roky a na rôznych terénoch, tak tí to najviac oceňujú, tieto zmeny a nové ihriská. Dnes som bol o 18:30 pozrieť, za umelého osvetlenia hrala partia starých, prevažne bývalých futbalistov. Nemali žiadny problém, ideálny čas, ideálny terén, umelé osvetlenie, hrali s chutou..lebo chcú a vedia. Bez problémov sa vyskladali, zaplatili a hrali. Bez akéhokoľvek vandalizmu a neporiadku. Skutočne nemali problém, problém majú tí, ktorí ho chcú mať..aj na ihriskách.Sem tam tam chodím v dopoludňajších hodinách, je to krásny pohľad vidieť na oboch ihriskách deti zo školy, alebo materskej škôlky.Priznám sa, že tomu, čo píšete ani nerozumiem, pripadá mi to, že na čierne vravíte, že je to biele a naopak, na zlé, že je to dobré, a na dobré, že je to zlé.Tá schôdza sa pripravuje, pravdepodobne bude 15.11. v sobotu vo večerných hodinách, ja tiež nemôžem vždy, budem sa snažiť prísť a znova Vám vysvetľovať veci, ktoré mi pripadajú také jednoznačné a jasné.Na budúci rok v rámci europrojektu, ktorý máme schválený na rekonštrukciu školy sa okrem školy prerobí budova telocvične, budú nové sociálky, WC, sprchy a 2 nové šatne, ktoré budú na prezliekanie používať aj partie idúce na miniihriská. Chceli by sme urobiť aj nové lavičky, možno tribúnku. Človek chce od Vás trošku pochopenia, uznania, podpory a prepáčte, aby ste sem tam boli ochotní zobrať kefu a prejsť ihrisko a pomaly idete za to niekoho ukrižovať. Myslím, že nechceme od Vás až tak veľa. Mám chvíle, keď vidím a počujem Vaše reakcie, že ma to prestáva baviť a mám chuť riešiť iné veci ako športoviská. Ale problémy podobné a reakcie sú aj inde.Beriem to ako niečo, čo musím vydržať.Jedna vec je ihriská postaviť, druhá, možno ťažšia, nastaviť a udržať taký režim, aby sa aj udržiavali a aj priebežne sa dobudovala ďaľšia infraštruktúra okolo nich. Alebo to teraz nechať tak, a o 2-3 roky mať z toho malý Luník IX.

#19 | 08.11.2008 10:47:56
Dano
84.47.2.184
Piccoli pochop, že len jeden názor je tu správny.

#20 | 10.11.2008 12:40:21
Anna Bakošová
Oznamujem všetkým hráčom MLMF, že schôdza 15. 11. 2008 nie je ich schôdzou, ale schôdzou členov MFK.

#21 | 11.11.2008 07:12:47
sagem_1
213.160.189.213
keď sa tak ponúkaš tak to môžeš robiť ty.
:)

#22 | 11.11.2008 07:14:08
sagem_1
213.160.189.213
príspevok patrí #9 | 03.11.2008 20:30:10
miso

#23 | 14.11.2008 11:04:58
picoli
158.195.56.183
.....................do tejto temy uz nebudem zasahovat......prajem prijemne planovanie sportovej buducnosti v ilave................zbohom

#24 | 19.11.2008 11:28:46
sagem_1
213.160.189.213
na stránke www.futbalilava.sk pribudne v najbližších dňoch anketa o čase kedy by sa mala hrať miniliga
pretože niekto sa začína snažiť aby sa zmenila nedeľa na iný deň-----
VŠAK.....

#25 | 19.11.2008 16:47:20
seva
195.91.79.107
podla mna tie ihriska v ilave s umelou travou su fajn. uz par rokou hravam futbal a musim povedat ze najlepsie sa mi hra na umelej trave, a nebojim sa povedat narovinu ze na betone by som ilavsku miniligu ani nehral.Poplatok 4000 sk ..no pre niakeho studenta je to dost a myslim si ze aj preto v tejto oblasti protestuju skor mlady chalani.Starsi pani maju uz predsalen platy a strata 400 sk ich nemrzi. ael to je len moj nazor mozno ej to inac... celkovo som s tymi ihriskami spokojny.. Este k tomu casu hraciemu. Nedela je pre mna osobne dobry termin na miniligu viem ze profesionalny futbalisti maju vtedy zapasy tak asi maju stazene hrat miniligu a tym ze by sa presunula by im to pomohlo.Ja by som to osobne z nedele nepresuval..Chcel by som presunut len hracie hodiny lebo po narocnom tyzdni stavat aj v nedelu tak skoro.. keby sa hra aspon od 10-tej.Lebo nie vsetci chalani co tam hravaju su z Ilavi.

#26 | 22.11.2008 11:23:52
H@luz@k
84.47.82.21
kks to čo tam robí tá p.Bakošova? že ona ma na starosti Ilavsky futbal no aj to tak vyzera podla mna by mal ilavsky sport prebrat niekto iny ako p.Bakošova ... prepačte p.Bakošova ale vy sa športu rozumiete asi tak ako ja vareniu :D

#27 | 22.11.2008 12:42:41
Jarka
91.127.112.195
Prepáčte, ale pani Bakošová tam bola dosadená vedením mesta a každá ponámka je zbytočná.

#28 | 22.11.2008 16:57:29
mirto
87.197.99.110
Ilavský futbal nie je komplet ilavský šport.

#29 | 23.11.2008 00:23:58
H@luz@k
84.47.82.21
a čo? ale nerozumie sa tomu mal by tam ist taky co sa tomu aspon rozumie a stara sa o to

#30 | 23.11.2008 09:17:01
Klasik
78.99.12.248
Nemusiš byť mudrý a usilovný, stačí ked budeš milovaný!

#31 | 23.11.2008 11:48:36
Bc. Anna Bakošová
78.99.32.185
Ďakujem za hodnotenie - hodnoťte prosím iba moju prácu. Čo sa týka futbalu pokračujem v ňom ďalej s tým, že sa mi doň podarilo pozvať k spolupráci ozaj odborníkov na futbal - teda ľudí, čo vedia čo futbal potrebuje a sú osobnosťami futbalu a v spoločnej spolupráci investujeme mu nemalo času, aj teraz keď je zimná prestávka. Už teraz pripravujeme oslavu 90. výročia futbalu v Ilave, ktorú chceme, aby bola na úrovni a bola oslavou nielen futbalu, ale aj celého mesta a jeho starostlivosti o šport ako taký.
A tak ako povedal Mirto - Ilavský futbal nie je komplet šport. Od augusta som realizovala tieto akcie: tenisový turnaj Raketón, Memoriál Smrčka, Bartolomejský medzinárodný mládežnícky turnaj dorastencov, Futbalové stretnutie seniorov medzi Gyor - Ilava, Jesenný cyklistický pretek pre všetky vekové kategórie, Mini - turnaj pri spustení osvetlení ihrísk na Medňanskej. Popri tom v tomto čase komunikujem so zahraničným partnerom a pripravujem športový projekt pre deti základných škôl...

#32 | 23.11.2008 14:51:56
Raketa
84.47.6.242
Ja som na Raketone hrala v júli, ak sa nejaký hral i v auguste tak mi je smutno, že ma nepozvali.

#33 | 24.11.2008 12:45:34
Braňo
84.47.33.32
Tak to chvalime. Pokial tu nebudeme mať zahraničneho sponzora tak s futbalom v Ilave nepohneme. Je to dobre, že sa odbremeni mestska kasa. Ešte raz vdaka!

#34 | 26.11.2008 07:54:21
Tera
91.127.144.40
No to by ozaj bolo super, keby išlo viac peňazí aj na iné športy - nie tak ako doteraz, že najväčší balík išiel stále len na futbal. Nehovorím o peniazoch na ihriská, ktoré sú pre všetkých, ale o peniazoch z mestského rozpočtu. Aj teraz sa myslím pracuje na rozpočte, tak dúfam, že aj tentoraz veľkú väčšinu nezhltnú zasa oni.

#35 | 26.11.2008 09:15:49
Lubo
78.99.206.202
Tak ale aspon zakladne veci sa im snad preplatia?

#36 | 26.11.2008 09:19:49
Tera
91.127.144.40
Lubo, to ozaj nemusíš mať obavy...myslím. Aj by ma zaujímalo, čo sú to základné potreby, a či ich preplácajú aj ostatným športovcom.

#37 | 26.11.2008 09:58:40
Braňo
91.127.177.73
Chod sa spýtať do Ladiec, Hornej Poruby, Beluše, alebo inej malej obce a uvidiš čo nám je mesto dlžne!

#38 | 26.11.2008 11:42:37
Tera
78.99.143.184
No, môžem sa spýtať aj vodákov, turistov, karatistov,tenistov a iných či majú toľko ako futbalisti. Či ich mesto vozí na súťaže, alebo im prepláca cestovné a iné s tým spojené výdavky. A nemusím ísť ani po okolitých obciach, stačí to porovnať medzi ilavskými športovcami. Alebo, že by šport bol len futbal?

#39 | 26.11.2008 16:19:45
Lubo
84.47.80.76
Tak sa potom nečudujte, že okresne mesto hra horskú ligu. Bába Jiraskova by řekla: Kde sa nehra dobrý futbal tam skapal pes!!!!

#40 | 26.11.2008 18:41:43
Jano
91.127.48.118
Karatisti nemajú takú pravidelnú súťaž ako futbalisti, tak isto nehovoriac o vodáci či turisti - idú keď sa na súťaž prihlásia a aj nemajú chuť tak to vypustia a ešte ako aj turisti si vyberajú termíny kedy sa im zapáči, kdežto u futbalistov sú pravidlá, ktoré sa musia rešpektovať, teda sysém, v ktorom ste alebo nie a nemôžte vynechať len preto, že nemáte chuť. Ani jeden z týchto športov nemá takú členskú základňu ako futbal a ani jeden zo športov sa nestretáva v tak často na súťažiach 33týždňov v roku plus minimálne dva krát tréningy týždenne, takže futbalisti sa stretnú za rok najmenej 100krát v počte 100ľudí. Tak si to vážení vynásobte. Ale nechápem prečo sa mi tu dohadujeme pri športe komu koľko a nevidíme, že mesto dáva 4x viac na kultúru než na všetky športy dohromady - takže páni tu je cesta ako umožniť šport pre všetkých.

#41 | 27.11.2008 03:08:08
sturm
85.248.11.67
jano to nemyslis vazne ze treba ubrat kulture na ukor sportu?!ja uznavam ze rozvoj sportu je dolezity ale ked chce mat niekto peniaze musi si ich aj zasluzit!ved skuste ten futbal brat naozaj vazne a nieco dokazat kto bude davat peniaze niekomu co nic nedokazal?!mozno potom zozeniete aj nejakeho dobreho sponzora aj subory si musia zhanat sponzorov popripade vela veci si platia z vlastneho vrecka
kultura v nasom meste je na dost velkej urovni vid uspech malej muzy tento ale aj minule roky dalej uspech zoskupenia hugo a ich muzikalu a aj folklorneho suboru
a nielen to ale aj praca suborov pre mesto pri akciach pocas roka ako stavanie maja vianocny betlehem rozpravkovy les a dalsie
vymenuj mi co robi futbal pre mesto a pre zabavu ludi ze sa chodia pozerat na futbal? ale kolko tam chodi ludi a naco sa vlastne chodia pozerat
prepac nechcem urazat futbalistov ale naozaj za "nic" nemozes ani cakat odmenu

#42 | 27.11.2008 09:45:00
sagem_1
213.160.189.213
TERA: si nejaká mo múdra.....
trebalo by Ti dať moc
:)))))
ty všetko vieš

#43 | 27.11.2008 10:19:28
Tera
78.99.120.80
Ako to myslíš, že všetko viem? Iba si myslím, že futbaĺisti sú ako nejaká privilegovaná vrstva, veľa vecí dostanú zadarmo a stále sa im máli. No a pýtať ešte na podplácanie rozhodcov, to už je sila. Ak je to vo futbale bežné a bez toho sa nevedia pohnúť ďalej, nech si skúsia vybrať nejaký menej skorumpovaný šport. Nedávno som počula, že práve u tých karatistov nemôže tréner chodiť spolu so svojimi zverencami na súťaže, lebo náklady na to nemôže zo svojho zafinancovať... No, zato s futbalistami často chodia zadarmo aj tí, čo futbal súťažne ani nehrajú.

#44 | 27.11.2008 11:52:06
Klasik
91.127.60.110
To by som nerobil,bo beda tomu dvorovi kde rozkazuje krava volovi.

#45 | 27.11.2008 13:47:44
sagem_1
213.160.189.213
TERA neviem čo dodať.....
ty aj športuješ?????
asi hráš, ale len šachy....
čaw.... :)))

#46 | 28.11.2008 17:19:21
miňo
78.99.197.24
po prečítaní ostatných príspevkov mi je smutno. Myslím, že by bolo vhodné vytvoriť anketu o financovaní športu. Dúfam,
že sa nik nezľakne vypustiť džina s fľaše...
Názor Sagem_1, Klasik, Jano a pod. ma utvrdzuje o nespravodlivosti financovania, ktorá sa tu pácha na športových talentoch v inej oblasti športu, ako futbal.
Tera, nenechajte sa zlomiť vo svojich názoroch. Sú správne!
Škoda len, že "psí brechot" do neba nedoletí....
Pekný večer všetkým

#47 | 01.12.2008 07:53:07
sagem_1
213.160.189.213
ináč toto je diskusia pre MLMF neviem čo sem pletiete futbal a iné športy....
:)

#48 | 05.04.2009 16:50:21
shytic
91.127.43.204
chcem sa spitat zeci by mohly 16 rocny chalani hravat miniligu..

#49 | 07.04.2009 13:10:23
IlavcaN
91.127.122.218
Chcel by som sa spytat ci sa bude na Panelakoch Na STUROVEJ ten Kus Skvari betonovat. DAKUJEM.

#50 | 07.04.2009 13:14:53
IlavcaN
91.127.122.218
Tak este raz Ja.Chcem iba povedat na to vynancovanie .Obcania Ilavi vy viete aka je situacia v nasom meste hlavne v futbale!Bud te radi ze mate co mame napr. tie 2 umele ihriska.V niektorich mestach nemaju ani BETONOVE!!!

#51 | 07.04.2009 14:44:58
Meno
91.127.122.218
Haluzak Musim s Tebou Suhlasit .

#52 | 13.04.2009 21:58:03
Hip Hop-ER
195.91.79.109
No toto neni ani normalne je to nove ihrisko a hned je uz rozbite ti chalaniska si asi nic nevedia vazit.To bi malo bit jedno ihrisko na ktorom bi bola len miniliga a nejake mensie turnaje a keby niaky chalani idu hrat tam tak zaplatit co ja viam napr. 1Ho. 2Eura.A to druhe by ostalo vsetkim nech tam hraju nie?

#53 | 07.05.2009 12:05:04
Martina
78.99.91.169
Chcela by som vedieť,keďže môj syn hráva futbal za Ilavských žiakov,kto mu má kúpiť výstroj.Rukavice a podobne....Ďakujem

#54 | 07.05.2009 12:59:20
hrac
85.135.171.209
no ja nehravam aktivne.. ale asi tak ako v kazdom amaterskom sporte a veru aj v profesionalnom.. si kazdy kupuje sportove potreby sam, rsp. rodicia ...asi len okrem dresov...podla toho co mu sedi, co sa mu paci... a na co ma.. tak je to vsade vo svete.. a to taky ladovy hokej..oproti futbalu.. tak to je fakt zaaataz.. sportu zdar

#55 | 15.11.2009 21:32:47
trulo
91.127.240.164
sa chcem spýtať čo stálo ihrisko na ktorom sa hrava miniliga dakujem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára