utorok 8. decembra 2009

Kruhový objazd

#1 | 25.06.2009 22:29:44
mm
78.99.60.158
pan primator,je nieco uzasne vidiet ako sa kazdym dnom meni nas kruhovy objazd, bude radostou vchadzat po nom do mesta, zmeni to cely pohlad na mesto, taketo nieco tu uz bolo nutnostou z viacerych dovodov. Za kratku dobu ste dokazali pre Ilavu spravit uz vela, prajem vela dalsich uspechov!

#2 | 26.06.2009 07:05:34
primátor
mm
Ďakujem,je v tom úsilie mnohých ľudí, firiem, úradov, inštitúcii a ja verím, že je a bude to prospešné.

#3 | 26.06.2009 13:46:03
Emily
91.127.11.230
Áno, kruhový objazd je výborný a bol spravený v rekordnom čase.

#4 | 26.06.2009 16:10:40
Cody
213.151.217.141
Áno, súhlasí veľa, veľa občanov Ilavy, je to fantastické ako sa mení tvár Ilavy k lepšiemu. Kruhový objazd sme mali vysnívaný už veľmi dávno, ale takto rýchlo-to myslím málokto predpokladal. VDAKA zúčastneným.

#5 | 26.06.2009 22:02:09
Ivana
78.98.47.232
Ilava sa mení na moderné okresné mesto a skutočné centrum okresu Ilava. Kruhový objazd v centre mesta, príchod prvého obchodného reťazca a mnoho ďalších progresívnych vecí. Pán Daško je skutočne primátor na správnom mieste.

#6 | 26.06.2009 23:04:01
aha
91.127.103.119
Aha ho ako rýchlo. Ba či tie náklady - dákych mizerných 18 melónov v starých peniazoch nie sú veľa. Ale veď mesto je v dobrej kondícii a zvládne ešte aj tie potoke - jaj, veď tie nejdú z mestských... Aha

#7 | 11.08.2009 09:07:43
Pedro
78.99.7.252
Som sklamany z toho ako vypada kruhac len par tyzdnov od jeho vystavby. Konkretnejsie mam na mysli tu burinu, kt. si tam veselo rastie. Neda sa s tym nieco robit? Neviem ci tam bola vysadena trava, ale sucasny stav je zalostny a kazi celkovy dojem. Uz ked tam nebudu kvety a ozdobne rastliny (ako je to bezne v inych krajinach), tak aspon pekna pokosena travicka. PS: mozno by sa mohli pridat aj sucasne fotky ako to tam vyzera teraz, nie len cez vystavbu a tesne po....

#8 | 11.08.2009 10:03:55
Ľubomír turcer
LIDL a kruhová križovatka sú pre investora jedna stavba. Ani jedna časť nie je skolaudovaná a ukončená. Napriek tomu sa už burina začala včera pretŕhať. Trochu trpezlivosti Pedro. Nemysli si, že by sme to tak nechali. Tvoje sklamanie nemá opodstatnenie. Aby sa tá burina riadne dala aj s koreňmi odstrániť musela sa nechať trochu vyrásť. Bol to taký skrytý nepriateľ.

#9 | 22.09.2009 20:14:09
Martina
91.127.190.89
Dobrý deň.Je dobré a chvályhodné,že kruhový objazd je konečne zbavený tej špatiacej buriny.Niektoré kruháče majú v strede vysadené buď kvety,alebo položený nejaký veľký zaujímavý kameň.Ja by som mala nápad ako skrášliť aj ten náš kruhový alebo korytnačku ako to tu už bolo nazvané.Ak si poniektorý pamätáte na maketu hradu na námestí,ktorá tak záhadne zmizla,tak tento priestor by bol pre ňu ako stvorený.Je priestranný a myslím,že by sa tam veľmi pekne vynímal,taká ďalšia obnovená symbolika nášho mesta.Nemohli by kompetentný nad tým porozmýšľať a pohľadať kde sa tá maketa dala?Bolo by pekné keby vodičov niečo takéto vítalo v Našom meste.Ďakujem

#10 | 22.09.2009 20:52:53
Miriam
84.58.34.212
Uplne suhlasim s Martinou.Je to vyborny napad s tym hradom v strede kruhacu,aj ja si dobre pamätam ako vyzerala ta maketa hradu,bola pri tej fontane,ktora niekomu hrozne zavadzala...a asi aj ta maketa hradu...naozaj bola pekna... tiez by ma zaujimalo,kam zmizla...este za p.Ciernika ak sa nemylim...mozno ju ma doma na dvore..hi hi hi...zeby aj s tou fontanou????a co sa tyka kruhoveho objazdu,je fakt dobryyyy..nie ako ta ostuda v Dca....

#11 | 22.09.2009 22:52:19
Miro Toman
78.99.187.199
V Púchove pri Makyte majú stĺp s erbom mesta a uvítaním. Keďže toto by sa skôr hodilo na kruháč, tak do oválu korytnačky by mohol byť nejakou formou vsadený erb mesta. Kvety sú sezónne a dlaždice zas dobre neprepúšťajú vodu. Maketa Ilavského hradu - pôvodných budov, by tiež nebola zlá. Jednu robil kedysi dávno väzeň a je celá z dreva ... . Len však trojrozmerná vec ako maketa tam bude z hľadiska možnej nehody skôr prekážkou.

#12 | 23.09.2009 18:46:03
Emily
78.99.129.46
Kruháč je výborný, maketa hradu, alebo skôr ten erb by bol pekný, ale asi nepraktický a asi aj nebezpečný. Vodičom je tam treba dobre vidieť, aby mali prehľad, a tiež ako mirto povedal, keby sa stala nehoda, bola by tam vyššia rizikovosť, že by sa to neobišlo bez vážnejších následkov.

#13 | 23.09.2009 19:26:47
viktor4555
95.102.79.137
Skoda len ze sa tam nedalo to zabradlie az po nemocnicu premalovanie stareho ho moc neskraslilo.

#14 | 23.09.2009 20:17:28
Martin
85.71.123.20
Kruhac v ilave mi pripada troska nemotorny. Na to ako je velky je na nom malo miesta- presnejsie ceste je pre kamion uzka. Pracujem v zahranici a tu su kruhace mensie ale cesty vascie. Naco nam je v strede kruhaca vysadena trava atd. To sa mohlo vyuzit na sirsiu vozovku. Mi to pride, ze na SR sa pozera len na osobne auta ale tir a kamiony maju smolu.

#15 | 24.09.2009 07:43:22
Miro Toman
Martina, Miriam,
o osude makety Trenčianskeho hradu sa môžete dozvedieť hneď na prvej strane IM z roku 1996 a jeho maketu pozrieť na http://www.ilava.sk/fotogaleria/namestie-s-hradom.

#16 | 24.09.2009 12:17:43
mara
95.102.16.169
Aj mne sa zdá, že cesta na kruháči mohla byť širšia. Je to škoda, lebo miesta by bolo dosť...

#17 | 24.09.2009 13:26:55
Skalan
84.47.92.224
Miro, ten mesacnik nejde stiahnut cely vzdy to stiahne len 10,4MB a dead link...

#18 | 24.09.2009 14:25:56
Miro Toman
Neviem kde je problém. U nás ten ročník ide stiahnuť kompletne.

#19 | 24.09.2009 19:29:34
helia
195.91.85.155
som rada, že to nie je kruháč ako v dca, ale tá odbočka od tn na pd sa mi vidí divná. aby sa nestalo, že o pár mesiacov zbúrajú to zábradlie a odbočku rozšíria o ten pás trávy, ktorý tam nechali medzi chodníkom a zábradl.

#20 | 24.09.2009 22:10:25
bubu
78.72.168.230
Kruhač je super, v strede stačia kytičky, suhlasím že akákoľvek vyššia vec- ozdoba by znefunkčnila jeho terajšiu dobrú prehľadnosť. A to že bol vystavaný super rýchlo iba potvrdzujem, len som si odskočila na leto preč a po návrate už bola Ilava iná =)))

#21 | 25.09.2009 13:27:24
Martina
78.99.1.82
Keďže náš kruháč je viac menej do kopca tak si nemyslím,že by nejaká vyššia vec znefunkčnila jeho viditeľnosť.Nikto nehovorí,že sa tam má postaviť mrakodrap.Ale niečo čo by tiež charakterizovalo naše mesto.V jednom meste na Slovensku majú napríklad v strede veľký kameň a okolo kvety,len už neviem v ktorom,ale svetaskúsený možno vedia o ktoré mesto sa jedná.

#22 | 25.09.2009 22:59:16
poludník
195.91.79.220
kedysi stál pri kulturáku mramorový pamätníček ktorý pripomínal že priamo cez ilavu prechádza nejaký poludník neviem kde sa podel ale už tam nestojí mohlo by niečo také byť v kruháči čo by pripomínalo tento poludník nerezová zemeguľa alebo také niečo

#23 | 28.09.2009 00:43:00
bubu
78.72.168.230
skvelý nápad poludník, veru tabuľa zmizla, je to škoda a bolo by milé keby sa vrátila =)

#24 | 01.10.2009 20:55:20
duri
87.197.99.110
ludia ale v ilave maketa trencianskeho hradu?? to by bolo trochu...blbe nie? skor by sa mohla urobit maketa klastora ako taka, este z obdobia ked to bol klastor, aj ked pre praktickost by som tam dal len travu...neuskodi to, bude to esteticke a aj bezpecne

#25 | 01.10.2009 21:41:58
Miro Toman
84.47.84.17
Tú potencionálnu maketu - Ideálnu rekonštrukciu pby snáď bolo vhodné osadiť na iné vhodnejšie miesto, ako do stredu objazdu. Skôr by sa hodila do oddychovej časti ilavského parku. Bola by blízko samotného hradu a turisti, resp. okoloidúci by si aspoň mohli utvoriť predstavu, čo sa za tými vysokými múrmi nachádza (samozrejme bez moderných doplnkov).

#26 | 02.10.2009 11:19:02
športovec
91.127.133.93
pokiaľ to je len trošku možné, vráťme tam zeleň. Pribudlo veľa asfaltovej a betónovej plochy... Ak to inžinierske siete dovolia, ja som za strom. Rôzne "tiež umenia" dané miesto neozdravia.

#27 | 02.10.2009 14:26:22
m
91.127.218.38
som za návrh športovca. Je to veľmi dobrý nápad !
Priestoru je v strede veľa a aj v budúcnosti by sa to mohlo ukázať ako dobré riešenie.

#28 | 03.10.2009 10:51:43
Prima
78.99.104.206
Strom na kruháči??.....športovec,Ty si samovrah...

#29 | 03.10.2009 22:54:16
ShinoO
78.99.77.253
strom na kruháči ... skús jazdiť bez brzdovej kvapaliny ...alebo si na noc pusti doma plyn na sporaku ... máš to to isté :)

#30 | 04.10.2009 11:01:13
Jana
213.151.217.133
A pod stromom lavičky. Prosííííííííííííííííííííím.

#31 | 04.10.2009 11:01:34
Jana
213.151.217.133
A pod stromom lavičky. Prosííííííííííííííííííííím.

#32 | 04.10.2009 17:42:53
m
91.127.218.38
budú aj vtáčiky

#33 | 04.10.2009 18:41:56
NSR und NDR
77.134.117.248
čo sa čudujete tým stromom....v Nemecku je to bežné....spodok stromov býva vyrezaný aby nebránil vo výhľade a to je všetko,,,tak čo sa tu hráte na mudrcov a ani neviete všetky fakty...čakám na reakcie :DDD

#34 | 05.10.2009 08:17:53
Janušek
K vysádzaniu zelene v strede okružnej križovatky citujem vyjadrenie Dopravného inšpektorátu TN k projektu pre stavebné povolenie zo dňa 20. 6. 2008 :"DI súhlasí s realizáciu akjektu za podmienky nevysádzania stromov a kríkov do rozhľadových polí, do stredového ostrova a delicich ostrovčekov."
Túto podmienku Mesto Ilava rešpektuje a s výsadbou stromov, krov a prípadne umiestňovanie iných objektov neuvažuje.

#35 | 05.10.2009 08:28:52
primátor
Verejnosť,
dnes boli na účet mesta pripísané finančné prostriedky vo výške 49.800 Euro.Táto suma bola na základe zmluvy o predaji dubiózneho, pre mesto nepotrebného majetku, pozemkov pod cestami II. triedy Trenčianskeho samosprávneho kraja, schválenej zastupiteľstvami mesta Ilava a TSK,vyplatená mestu Ilava Trenčianskym samosprávnym krajom v súvislosti aj s potrebou finačných zdrojov do spolufinacovania Okružnej križovatky.Napĺňame tak scenár dobudovania Okružnej križovatky s obchodným reťazcom LIDL, ako aj s vyfinacovaním Okružnej križovatky čo možno a reálne pre mesto najekonomickejším spôsobom.V súčasnosti mesto Ilava už realizuje zazmluvnené finančné prevody do finacovania svojho spolupodielu. Tak isto mesto Ilava, tým, že vybavilo spolufinacovanie od štátu SR, Ministerstva dopravy, SSC vo výške 50.000 Euro, o túto čiastku znížilo zároveň svoju prípadnú vlastnú finančnú zaangažovanosť(podlžnosť), čo sa týka finacovania Okružnej križovatky.Celá záležitosť aj s finacovaním a otvorením LIDLA sa týmto de facto uzatvára, s tým, že ústne potvrdený termín otvorenia LIDLA je štvrtok 19.11.2009.
s úctou, pozdravom prianím príjemného dňa a poďakovaním všetkým, ktorí akýmkoľvek ústretovým a konkrétnym spôsobom napomohli realizácii tejto investície

#36 | 11.03.2010 14:46:18
primátor
Verejnosť
z www.dubnica.sk
Na výstavbu "kruháča" zatiaľ nie sú peniaze
Dátum: 11.03.2010 Rubrika: Ostatné
Dubničania si budú musieť na kruhový objazd, ktorý by mal nahradiť križovatku privádzača a hlavnej cesty, ešte počkať.
Schválený síce je, ale na stavbu nie sú peniaze.
Križovatka diaľničného privádzača a hlavnej cesty si už dávnejšie vyslúžila prívlastok križovatka smrti. Stalo sa tam viacero smrteľných nehôd. Nespokojní sú aj vodiči, ktorí prichádzajú od diaľnice, pretože v čase špičky je takmer nemožné dostať sa na hlavnú cestu.
Problém by mohol vyriešiť kruhový objazd. Ten je sľubovaný už niekoľko rokov.
Pôvodne sa mal stavať vlani
Výstavba kruhového objazdu v tomto úseku je zaradená do programu prípravy a výstavby siete ciest I. triedy na roky 2007 až 2010. Z neho vyplýva, že sa malo s výstavbou začať vlani, tento rok ju mali ukončiť. Vlani na jar sa situácia zmenila, Slovenská správa ciest pripustila, že termín nebude dodržaný, aj keď stavebné povolenie už bolo vydané, vysporiadané boli aj majetkovo-právne vzťahy k pozemkom. Nebolo zabezpečené finančné krytie stavby.
Nič sa nezmenilo
Po roku je situácia takmer identická. Do križovatky síce Slovenská správa ciest investovala 28 380 eur, ale tie bolo vynaložené na majetkovo-právne vysporiadanie a projektovú prípravu stavby. Výstavba križovatky je v pláne spoločnosti na tento rok zahrnutá. Otázne však je, kedy sa začne stavať. „Mali sme naplánované, že v tomto roku sa začne s prestavbou križovatky v Dubnici nad Váhom na kruhovú križovatku. Začatie stavebných prác je podmienené pridelením finančných prostriedkov na túto stavbu. Momentálne finančné prostriedky na túto stavbu pridelené nemáme," vyjadrila sa Iveta Fedorová zo Slovenskej správy ciest. Podľa jej vyjadrenia preto zatiaľ nebolo ani verejné obstarávanie na zhotoviteľa stavby.
Nie sú peniaze
Frekvencia áut na hlavnej ceste i privádzači je veľká, pretože Dubnica patrí medzi priemyselné uzly. Preto je aj v záujme mesta, aby sa situácia vyriešila. „Nie je to len problém nášho mesta, ale aj Nemšovej, Dubnice a ostatných okolitých obcí," hovorí dubnický primátor Jozef Gašparík. Doplnil, že prednedávnom navštívil spolu s nemšovským primátorom ministra dopravy. „Dostali sme prísľub, že verejné obstarávanie bude urobené v prvom polroku, k realizácii by mohlo prísť v druhej polovici roka. Všetko sa bude odvíjať od toho, či budú peniaze," povedal Gašparík.
„Uvedená stavba je v pláne, no vzhľadom na to, že nie je súčasťou operačného plánu dopravy, zatiaľ nemá určené financovanie. Tento stav sa bude v priebehu roka prehodnocovať," potvrdil informácie o nepridelení financií hovorca ministerstva dopravy Stanislav Jurikovič.
Iveta Fedorová zo Slovenskej správy ciest dodala, že pokiaľ im budú pridelené financie, stavebné práce by mali byť ukončené do ôsmich mesiacov od podpisu zmluvy so zhotoviteľom stavby.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára