utorok 8. decembra 2009

Zábavy

#1 | 26.07.2009 13:08:19
hadaj kto som
78.99.238.195
Včera som bol v Košeci na zábave. Bola tam perfektná atmosféra a kopa zábavy a výbornej ľudovej hudby.
Tak sa chcem spýtať, prečo naše okresné mesto nie je schopné dopriať ľuďom trocha zábavy?
Je to až taký obrovský problém zorganizovať raz za čas obyčajnú zábavu? Ale skôr sa tu všetci utvrdzujú v tom, aký sú tu vysokopostavení neschopní ľudia, ktorí nevedia nič zorganizovať pre svojich občanov. Hej, máme jarmok, raz za rok, ale nezdá sa Vám že je to troška málo? Pracujúci ľudia z mesta by sa raz za čas isto radi odreagovali a zabavili, ale proste tu nie je kde!!! Takže je až taký problém niektorú sobotu zaplatiť v kulturáku niekoho kto bude hrať ľudovky, a spraví zábavu?

#2 | 26.07.2009 14:53:18
ilavanka
95.102.37.161
Ak sa nemýlim, tak naposledy ilavanov na ľudovú zábavu pozýval Strážov, keď postavil ten obrovský máj. Kulturák bol poloprázdy, záujem minimálny. Tak naozaj neviem, prečo by sa tu v Ilave o tento druh zábavy mal ešte niekto snažiť...

#3 | 26.07.2009 16:50:30
ilavanka
62.168.67.152
Noo, nedá mi nereagovať, lebo do Košece chodím tiež rada na rôzne zábavy, a hlavne je tam mladý starosta, ktorý vie, že aj mladý majú právo zabávať sa. A robí všetko pre to, aby aj starší občania aj tí mladší neboli ukrátení o rôzne druhy zábav a diskoték. Takže týmto chválim Košecu, vidieť, že na úrade pracujú aj mladí ľudia, ktorí myslia aj na nás mladých. Lebo tu v Ilave ... no škoda reči...

#4 | 26.07.2009 16:57:05
lubo
85.135.140.15
...presne tak ako pise ilavanka.. moznost zabavy tu bola pri stavbe maja.. bolo to riadne spropagovane.. len ti ludia akosi neprisli vo velkom pocte.. tak to bolo so vsetkymi podobnymi verejnymi zabavami za posledne roky.. ked niekto nevyuzije ani to co tu je a bolo..potom tazko vyhoviet.. a malokto ma tu snahu a chut organizovat, medializovat, zhanat sponzorov... a pride len par ludi... ludom sa uz nechce ani zabavat.. tomu sa hovori kriza :-))

#5 | 27.07.2009 06:38:50
jery
213.160.181.113
hlupost, ludom sa chce zabavat. Pravidelne chodím každý víkend do iných miesť a stretávam ilavanov napríklad v trenčíne, v považskej, v puchove. CHuť je, len neni kde.

#6 | 27.07.2009 07:01:15
mary
95.102.1.191
Ak je tu jedna zábava za uhorský rok niet sa čo diviť, že príde málo ľudí. Každý má svoj výber a nejakú tradíciu kde chodí. Až keď sa ľudia dozvedia, že to niekde bolo dobré, idú skúsiť aj tam. Po nejakom ojedinelom pokuse sa ani nedalo čakať nič iné...

#7 | 27.07.2009 14:16:54
jary
195.146.153.143
presne tak mery

#8 | 27.07.2009 21:26:25
hadaj kto som
95.102.13.67
Áno, stavanie mája. Kto pozýval? Strážov!!! Ja sa nepýtam čo robí strážov pre to aby sa obyvatelia Ilavy mali ísť raz za čas kam zabaviť, ale pýtam sa, čo robí mesto? Žeby nič?(Nerátam teraz kvalitné divadlá, výstavy a podobne)

#9 | 27.07.2009 22:19:40
Peter
78.99.94.161
hm - uvažuj - kto tie kvalitné divadlá robí - kto im dáva priestory a čiastočne aj financovanie na zrealizovanie týchto akcií ?? odpoveď - mesto.

#10 | 28.07.2009 16:04:08
kultura
91.127.25.115
Pravda,pravda Peter,keby nemali peniažťoky od mesta,nespravili by nič,ale nie všetci sme hladní po ilavskom divadle a výstávach primator.kamarátov,uvítali by sme aj iné.A ked su korunky na kamarátov,musia byť aj na iné.P.S. Prosím pána stáleho odpovedateľa,aby mi neodpisoval,že nech navrhnem čo...to su plané reči

#11 | 28.07.2009 21:39:38
hadaj kto som
95.102.13.67
No ale nie každého z nášho mesta zaujímajú divadlá, výstavy alebo šport. A keď sa nájdu peniaze na to, tak nechápem prečo by sa nemali nájsť aj na niečo iné, čo by zasa zaujalo iných ľudí.
Čo tak raz za mesiac zorganizovať nejaký koncert pre mladých, zábavu pre starších a podobne?
To nikoho nenapadne? Hlavne, že do futbalu ide peňazí radšej ani nechcem vidieť koľko a ľudí sa tam chodí baviť veľa? Ani si nemyslím

#12 | 29.07.2009 17:18:28
tak
78.99.225.181
priležitost dostali iba pritelia Dašku a Turcera,ale to je ozaj už trapné,kamarati si nič poctivo nezaslužili

#13 | 29.07.2009 22:27:53
Lubo
85.135.171.84
neda mi nereagovat
vytiahnem najprv cast predoslych citatov
Peter
....čiastočne aj financovanie na zrealizovanie týchto akcií ?? odpoveď - mesto....
kultura
...keby nemali peniažťoky od mesta,nespravili by nič...
pokusim sa o strucnu odpoved a uvediem na pravu mieru mylne domienky..
co sa tyka napr. DS HUGO na predchadzajuci projekt Mysterium sme nedostali ani nespolufinancovali od nikoho cize ani od mesta, sponzorov zatial ani jedno jedine € (euro) - t.z. momentalne cista STRATA.... :-( ak si niekto mysli ze nam ktosi dava do ruky peniazky.. a my z nich realizujeme svoju cinnost.... tak je to mozno prekvapujuce ale tak to v nasom subore nie je.. mame k dispozicii priestory a techniku....vsetko ostatne si vsak tahame z vlastnych zdrojov...treba sa pri tom riadne obracat... kto nezazil a neskusil.. nepochopi. a kto chce pochopit nech sa zastavi v divadle... radi vysvetlime.. :-)

#14 | 30.07.2009 08:17:33
primátor
tak
ak ste si prečítali vyššie uvedený príspevok Luba, tak by ste ...pokiaľ dokážete prekonať závisť a frustráciu a nájsť zmysel pre objektivitu...mohli pochopiť, že ľudia..aj mladí, ktorí chcú a vedia, sa môžu v tomto meste realizovať aj na poli kultúry a športu. Aj za Váš príspevok ďakujem aj keď bol fakt úbohý a nepravdivý. Určite Lubo a veľa ďaľších nie sú nejakí moji extra známi a vyvolení. A hlavne sa zamyslite, či by ste vedeli a chceli dokázať a urobiť pre obyvateľstvo to čo oni(Hugo, Strážov a iní..)
s prianím príjemného dňa a pozdravom

#15 | 30.07.2009 08:47:02
tak
84.47.13.217
pán primátr,
neviem kto je Lubo,ani čo robí a je mi to jedno od Vás len samé chvály a chvály,ani raz ani náznak,že som pochybil,som bez chýb a som dokonalý.Neberiem mladým talent a nadšenie,iba tvrdím,že nemá každý také možnosti ako Vami vyvolení,to je fakt.Máte iba jednu chybu-ste bez chýb.P.S.čo s krízou,poradte

#16 | 30.07.2009 10:08:31
primátor
Tak
vkladáte mi do úst to, čo som nikdy o sebe nepovedal. Len reagujem, na čo mám tiež právo. Čo poradiť? zbavte sa negativnych myšlienok, viac si verte, frustrácia, závisť, vinenie iných za to, že Vám sa momentálne nedarí, Vám naozaj nepomôže.Buďte aktívnejší, nikto Vám nemôže viac pomôcť, ako si môžete pomocť sám a viac si verte.Tiež som v živote zažil situáciu, že som skončil v práci v podstate zo dňa na deň, lebo moje predstavy a predstavy šéfov boli iné.Na šéfov som nadával tak 2 hodiny a potom som začal hľadať prácu a našiel som ju. A bolo mi lepšie ako predtým. A pokiaľ máte naozaj konkrétnu žiadosť na mňa, tak sa s ňou obráťte konkrétne.Ak narážate ako to funguje v DK je tam riaditeľ, ak si trúfate tam umelecky vystúpiť ako..citujem Vás " niektorí moji vyvolení"..tak sa o to pokúste, umožníme Vám to a publikum to ocení, alebo neocení.
s poďakovaním za Váš príspevok, prianím príjemného dňa a pozdravom

#17 | 30.07.2009 10:27:14
hana
95.102.88.104
Lubo, ozaj je to tak, že divadelné súbory nedostali z rozpočtu mesta ani korunu? Aj ja som myslela, že áno. Zdá sa mi dokonca, že si na to pamätám z čias, keď sa rozpočet schvaľoval...

#18 | 30.07.2009 20:50:59
jery
213.160.181.113
chceme diskotéky v ilave, nie najek hugo alebo sedmerovanku, na tu vám mladí kašlu!

#19 | 31.07.2009 15:12:04
hana
95.102.88.104
Halooo, Lubo, vážne som sa pýtala. Nechceš odpovedať?

#20 | 31.07.2009 23:56:07
hadaj kto som
91.127.57.224
jery sa uvedom co pises. Diskoteky tu boli, len tu chodili vypatlanci z dca a okolia a robili tu bordel, dobre ze ich zrusili. Ale siria sa informacie po meste ze na jarmoku ma byt diskoteka, co je na tom pravdy? Zeby si pan primator nestal za svojim slovom a povolil diskoteku? hmmm?

#21 | 01.08.2009 09:58:31
Lubo
85.135.227.74
ad Hana:
..nie je problem odpovedat... Prispevky boli v rozpocte riadne schvalene - to je teoria - nielen s nami ale aj s ostatnymi organizaciami ci zdruzeniami v meste. Zmluva bola riadne podpisana... Realita je vsak taka ze prispevky boli z objektivnych ci inych dovodov pozastavene (peniaze?,kriza?, nizke dane?....?) Mozno sa uvolnia na jesen, mozno mozno vobec alebo na buduci rok.
Plati to co som pisal niekolko prispevov vyssie, od zaciatku roka sme na svoju cinnost (muzikal Mysterium, I. Hugovsky ples, HUGO lentny tabor (tam prispela obec Pruske na mateiral pre deti) ci ine kulturne aktivity) nedostali ani jedno 1€ priamych ci sponzorskych prispevkov... to su velmi narocne financne projekty a takmer vsetky v strate!.
Samozrejme hladame stale moznosti, podali sme niekolko ziadosti o prispevky z rozpoctov a niekolko projektov - Ministerstvo kultury, VUC...
Jedinou podporou pre nas je vasa ucast na nasich predstaveniach a prispevok na dobrovolne vstupne- dnes napr. vecer o 21:00 hrame Mysterium pod otvorenym nebom v Pruskom! Dalsou podporou pre nas je kupa DVD z predstaveni, kupa hudobneho CD, ci pamatnej salky...
Vsetkym podporovatelom a sympatizantom srdecne dakujeme.

#22 | 01.08.2009 10:11:14
jery
195.146.153.143
hanka, "vypatlanci z dubnice" sem chodia stale, takze neviem co riesis. Proste chybaju tu disky a hotovo.

#23 | 01.08.2009 14:49:15
hana
95.102.88.104
Ďakujem za vysvetlenie, nevedela som, že je to takto - myslela som, že čo sa schváli, to aj platí.

#24 | 01.08.2009 14:49:52
hana
95.102.88.104
Ďakujem za vysvetlenie, nevedela som, že je to takto - myslela som, že čo sa schváli, to aj platí.

#25 | 01.08.2009 14:52:56
hana
95.102.88.104
Prepáčte, kvôli slabému signálu na net som to poslala 2krát

#26 | 01.08.2009 15:08:08
hadaj kto som
91.127.57.224
no tak jery, na tie diskoteky aj tak chodili 13 rocne deti(ak aj ty tolko nemas), ktore tam chlastali a podobne. Diskoteky nechybaju nikomu, v okoli je ich viac nez dost si myslim, a kto chce sa moze zabavit. Co ale na okoli nie je,tak napriklad koncerty. V ilave a okoli je vela mladych kapiel ktore by urcite zahrali zadarmo, cize keby mesto nieco take pravidelne zorganizovalo(ako rockova ilava ktora je raz za rok), tak si myslim ze by sa ludia aj zabavili a bolo by to lepsie ako diskoteky

#27 | 01.08.2009 15:31:45
stela
95.102.85.127
tak ako by si niektori v ilave zahrali,ini by si zatancovali,ini zasportovali a ..... a ver mi ,uz davno nemam 13 (zialbohu) a tiez by som si rada zatancovala aj v IL....

#28 | 01.08.2009 18:45:19
Jery
213.160.181.113
jj, pamatam si ked byvali v kulturaku disky a bývalo to plné potom ku koncu ked uz to mesto zakazovalo tak to upadalo.
Mna len se*ie ze ked sa chcem ist zabaviť, tak musim ist do mimo ilavu. Stačilo by keby tu bol poriadny bar, nie kino kde ked daju trochu hlas tak tam sú hned fízli.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára