utorok 8. decembra 2009

Aké majú vôbec možnosti mladí ľudia?

#1 | 04.02.2009 17:09:15
destiino
87.197.99.110
nemozem pochopit jednu vec.a to taku ze co mozu okrem hrania futbalu a hrania divadla mlady ludia robit este v ilave?karate?stolny tenis v klobusiciach?hmm alebo chodit do krciem,sprejovat,drogovat a kludne robit ine nezakonne veci?ja osobne mam co robit a venujem sa viacerym cinnostiam,samozrejme ze ich rozsah nespada pod vymenovane cinnosti.Dost mi piju nervy fetaci,sprejeri a iny vandali co bud prekrocili hranicu 15rokov,alebo su pod hranicou 15 rokov,alebo su v hranici do 18 a viac-samozrejme ze tyto su vecne deti,a takzvany odpad spolocnosti,ktory kazi mestu povest a znepriemnuje byvanie,myslim si ze kazdemu normalnemu obcanovi ilavi znepriemnuju zivot.Ale mam taky pocit ze ilava s tym nema zaujem nieco robit!!!!Vieme o viacerych ludoch co uzz by si mali za svoje vytrznictva odpykavat tresty,za poskodzovanie cudzieho majetku,vykradanie a podobne...,ale robia to dalej a nikoho nic nestve.Myslim si ze ked to bude takto pokracovat a ludia zoberu moc do vlastnych ruk tak tu nastane totalna anarchia,a tento bordel bude donekonecna...

#2 | 04.02.2009 18:11:25
vanhalen
195.91.79.113
ano mas pravdu.je tu kopec takych ludi alebo deti a je to otras.ako keby o nich rodicia nemali zaujem a nestarali sa o nich alebo nechceli verit tomu co ich deti robia.nechcem robit rozdiely medzi ludmi ale skratka su tu taky.nevychovany drzi sprastkovia.krtory uz nevedia co by robili.ked si s nimi nevedia dat rady rodicia tak by si s nimi mohla dat konecne rady policia alebo nejaky kompetentny ludia.

#3 | 07.02.2009 23:17:18
Števo
91.127.163.72
Nedalo by sa v tomto meste zorganizovať niečo ako je kresťanske oratórium? ...Lebo v ostatných mestách to je...a je moc nákladne každú chvíľku cestovať do iného mesta

#4 | 09.02.2009 13:57:01
Misho
212.185.43.217
Kresťanské oratórium?? To hadam nie! Je to hlavne problém rodičov, keď im decká fetujú po meste. Samozrejme, že mesto nemôže vybudovať nejaký komplexný športový park ktorý stojí 20 miliónov. Veď športovať je kde, aj ked nie v zrovna v Ilave.Keď niekto chce robiť niečo iné ako piť a fetovať, vždy si nájde nejakú možnosť. Len to by musel tým deckám niekto vysvetliť, o čom to celé je....

#5 | 09.02.2009 13:57:01
Misho
212.185.43.217
Kresťanské oratórium?? To hadam nie! Je to hlavne problém rodičov, keď im decká fetujú po meste. Samozrejme, že mesto nemôže vybudovať nejaký komplexný športový park ktorý stojí 20 miliónov. Veď športovať je kde, aj ked nie v zrovna v Ilave.Keď niekto chce robiť niečo iné ako piť a fetovať, vždy si nájde nejakú možnosť. Len to by musel tým deckám niekto vysvetliť, o čom to celé je....

#6 | 09.02.2009 23:07:24
Jakub
78.99.71.139
tu sa fakt neda nič robiť.4o sa netýka futbalu tak sa o tom ani nevie.Máme tu strelnicu vela miesta v prirode co sa nestriela z brokovkynapr.....Mňa by to bavilo...

#7 | 10.02.2009 16:52:15
Mirha
213.151.217.140
ano,je smutné vidiet v poobednajších hodinach potulovat sa "deti" po meste a čo viac po krčmách. ved vtedy by mali sediet doma a učit sa,alebo sa venovat svojim záujmom,koníčkom
ale čo dnešné deti zaujíma, pri ničom dlho nevydržia.a čo rodičia,vedia vobec čo ich deti robia,kde su a skym?my v ich veku sme si porobili veci do školy a bud sme sa venovali zalubam alebo sme sedeli u jednej kamaratky, na druhy den u druhej a tak... vtedy sme nevedeli čo je to chodit po krčmach!to by nam rodičia dali.myslim,že zašporovat si mladež má kde,aj CVČ poriada rozne akcie a aktivity pre deti
len keby deti a mladež boli trochu vedeni aj od rodičov.ty by v prvom rade mali s nimi rozoberat čo je dobrre a čo nie.vsetko je o rodine a komunikacii v nejA čo nejake kontroli z radov mestskej policie u maloletych po krčmach
a potom vyvodit patrične dosledky u rodičov,nech sa spametaju čo doma maju

#8 | 10.02.2009 18:12:46
NiggaGangsta
84.47.101.244
Možností je veľmi vela ale chuť robiť niečo iné ako chlastať húliť, kradnúť, poškodzovať nie je... Veď sú tu kurty, hala, ihriská, ...neviem čo by ste chceli... U-rampu? Painbalove ihrisko? Stenu na grafitty? Ešte čo? Tankodrom? Trochu rozmaznaná mládež.

#9 | 10.02.2009 19:29:17
Jakub
78.99.71.139
No jasne sak ihrisiek je tu dosť ale za kazde sa plati.Dajte sem paintbolove ihrisko pušky vyzbroj atď.... ale za darmo a nebudete stihať kupovať naboje.

#10 | 10.02.2009 19:38:38
NiggaGangsta
78.99.88.6
Jakub a ty si myslíš že chlast, cigarety a tráva sú zadarmo? Za to si musíš tiež pekne zacvakať a ešte ťa aj hlava bolí alebo si hanbu narobíš a vrátiť čas sa nedá ani za všetky peniaze:) Radšej by si si bol ten tenis alebo bedbington zahral:)

#11 | 11.02.2009 06:50:32
Palo
78.99.112.157
NiggaGangsta - výstižný, trefný a pravdivý príspevok.

#12 | 11.02.2009 21:04:47
Jakub
78.99.71.139
Akoze si tým vystihoval ze ja chlastam alebo co.Vieš ja sa ani necudujem ze sa tu chlasta len taky rachot.Krciem tu je viac ako ludi.A teraz to leti sa stat ako kon aj ked mas13-17rokov

#13 | 12.02.2009 09:27:19
Lena
84.47.38.230
,,Jakub" každý uznáva svoje hodnoty a prístupu k životu, a ak sa niekto riadi tým čo letí, tak ten človek je ochudobnený, lebo nemá svoj vlastný názor a ide za niečím bezdôvodne, len preto že to letí? To je príliš ,,jednoduché" duchom chudobné.

#14 | 12.02.2009 22:29:18
Buba
87.197.110.67
Prepáčte, ja som ateistka kto mi vysvetí, čo je to kresťanské oratórium?

#15 | 13.02.2009 06:03:38
Kubo
84.47.42.77
Nemate, čo robiť a nemáte dosť možnosti? Tak sa milujte a množte, lebo nám slovenský narod vymrie.

#16 | 13.02.2009 12:01:02
Lubo
85.135.152.139
ad Buba:
kresťanské oratórium je najčastejšie spoločenstvo, kde sa stretávajú mladí, kde sa im venujú predovšetkým saleziáni, či už modlidbové stretnutia alebo sociálna práca s nimi.. najbližšie je myslím u saleziánov v Novej Dubnici. Majú tam pri kostole svoje priestory, klubovne, športoviská, kde si nájde svoje miesto každý mladý, kto sa nudí a chce robiť niečo zmysluplné :-)

#17 | 20.02.2009 11:59:19
Misho
212.185.43.217
To oratórium nie je dobrý nápad. Deti sa tam budú moc modliť a potom z toho zblbnú :) Amen

#18 | 25.02.2009 16:17:43
Čeči
78.99.215.27
oratórium je aj v starej DCA.majú ho tam sestry saleziánky,a je tam aj katolícky dom, a tam je fain :) ale aj u bratov v Novej je dobre...A v Ilave by sa mi to tiež páčilo.
a nechodí sa tam len modliť. To môže povedať len ten, kto to nikdy nezažil. Modlí sa len ten kto sa chce modliť. A taký určite z toho nezblbne

#19 | 26.02.2009 19:31:46
Jana
195.91.79.169
Dobry vecer! Mam otazku na primatora(netyka sa to aktualnej diskusie)... Chceli by sme zalozit tanecnu hiphopovu skupinu...a chceli by sme sa informovat, ci by sa dal tento kruzok uskutocnovat zadarmo v kulturnom dome v KL al.v IL? Vopred dakujem za odpoved.

#20 | 27.02.2009 07:31:27
primátor
Jana,
odporúčam Vás na p. Škvara šéfa Domu kultúry. Všetko, všetky aktivity, hobby, čo robia mladí vo voľnom čase je lepšie ako voľný čas nemať vyplnený zmysluplnými aktivitami a tráviť ho bezprízorne na ulici, krčmách a podobne.
Ak sú voľné termíny a možnosti, to Vám povie p. Škvaro, mohli by ste skúsiť.
Tak Vám držím palce.
s pozdravom

#21 | 10.08.2009 11:40:33
hmm
91.127.93.18
co je lepsie ist radsej na niaku malinovku...pretoze nie vsetci hned musia pit ked idú do krčmi... a vyhodit dajme tomu 1euro alebo ist hrat tenis, benbinkton...a vyhodit takých 5 eur..neviem presne cenu
alebo ešte jedna vec pondelok-piatok skola a cez výkend no ludia radsej idú do iných miest aby sa zabavili ked sa to tu v ilave neda nemyslite ze by ilava mala skor svojich mladych ludi lakat a nie odhanat a nezačnite zas o sportovani a divadle lebo to sa tu uz fakt pocuvat neda a nevravte ties co ste robili vy ked ste boli mlady lebo teraz je ina doba

#22 | 10.08.2009 12:20:47
lubo
84.47.24.129
doba je presne taka aki su ludia :-)
takze ziadna ina doba nie je.. nevyhovarajte sa na dobu..samy ju tvorite...
ked sa chcem mat lepsie, chcem aby boli ludia viac usmiaty, milsi a lepsi k sebe...musim zacat sam od seba, a ostatni tiez.. a taka bude doba... tak je to aj so zabavanim sa, pitim ci nepitim alkoholu, citanim knih, sportom, divadlom, ucte k starsim, usmevom na ulici... atd....
krasny den vsetkym, co sa snazia spravit pre druhych kazdy den krajsim... :-)

#23 | 10.08.2009 21:59:07
hmm
91.127.93.18
tak z tohoto prispevku som sa ako vobec nic nedozvedela ale tak v pohode

#24 | 10.08.2009 22:50:13
myscho
91.127.37.112
v il sa nič nedá...bývajú lepšie zábavy na okolitých dedinách jak tu...upadá to tu...hanba il...

#25 | 11.08.2009 10:58:12
Jery
213.160.181.113
myscho: tak nejak

#26 | 11.08.2009 15:26:17
hmm
91.127.93.18
presne v ilave sa nič nedá robiť a preto všetci mladý chodia na rozne zábavy do okolitých dedín a miest a potom sa všetci divia že prečo tu nik neni každý piatok a výkend

#27 | 12.08.2009 22:33:17
myscho
91.127.193.168
nic tu nie je lebo ludom v meste vadí hluk...mam na mysli Kino bar...troška tolerancie by nezškodilo...alebo štuple do uší?,.:)..ked chcem mať klud,tak pouvažujem o presťahovaní na iné miesto...nie bývať v centre....ale primátor drží s dochodcami a aj celé mestské zastupitelstvo....týmto pozdravujem dôchodcov,čo bývajú pri KD a Kino bare...

#28 | 28.08.2009 20:02:22
chchitaaa
91.191.93.32
milí moji
boli by ste na veľkom omyle ,keby ste si mysleli,že
diskotéky a sľažnosť na Kino podali dôchodci.
Navrhujem dobrého detektíva a budete v obraze.

#29 | 29.08.2009 13:36:54
maťqo
195.91.79.134
ale ale máte predsa možnosť vo výberovom konaní uchádzať sa o pozíciu matrikár/ka na Mestskom úrade taká demokracia veru v hocijakom meste nie je.

#30 | 31.08.2009 21:52:30
x-man
78.99.156.28
je to tu des to je pravda.ale na druhej strane je tu kopec spratkov ktory sa nevedia spratat do koze,tak sa necudujem,ze sa tu vsetko rusi.nooo ale netreba veci zakazovat a rusit ako to je v ilave,,,,,ale riesit,najst nove riesenia.. a hadam nebude cela ilava trpet kvoli 2 ludom ktorym vadi hluk v meste...

#31 | 31.08.2009 21:57:04
xyz
78.99.194.252
Ja by som nebola proti tomu, keby v IL bývalo niečo také ako na jarmoku (tá diskotéka večer:-)...mne sa to celkom páčilo a videla som tu aj ľudí z iných miest, takže by sa to tu istotne uživilo:-)))

#32 | 31.08.2009 22:17:16
Miro Toman
91.127.173.188
Veď to, námestie, keď sa parkovisko vyprázdni, je od cca. 16:30 okrem jarmoku úplne mŕtve. Raz som bol v normálny všedný víkend v noci na námestí v Trenčíne a ľudia sa tam podľa svojho realizovali. Nehovorím, že s tým súhlasím, ale keď chcú mať takýto spôsob vyžitia v TN nech si ho majú. Tam určite po námestiach bývajú ľudia, ale žijú tam s tým, že je to raz centrum, tak sa musia prispôsobiť oni, lebo odsťahovať na pokojnejšie miesto.
Námestie v Ilave s ním spojené tie vkusnejšie paralélky (Ružová a Farská) je miesto, kde sa po večeroch stretáva miestna komunita. Tak je to všade v mestách a obciach na Slovensku, ale aj inde vo svete úplne bežné.
Vedľa Moravca na jarmoku fungovala jedna kapela nezávisle od oficiálneho programu. Takýto priestor mladé kapely určite rady využijú a budú hrať aj zadarmo.
Len treba položiť otázku, ak by bola požiadavka na masovejšiu zábavu na námestí, kto bude za realizačným štábom, ktorý by kontroloval z bezpečnostného hľadiska rockujúcich a diskotékujúcich. Za večerným jarmočným programom stáli ľudia z kultúry, ktorí mali program pod kontrolou. Kto by však mal dozor prípade akcie, ktorú by mesto nerealizovalo?

#33 | 31.08.2009 22:27:03
xyz
78.99.194.252
...ten kto by to realizoval....veď aj v KD niesli zodpovednosť tí, ktorí to realizovali, nie?...

#34 | 06.09.2009 17:49:16
Michael Jackson
91.191.84.210
...šak kto by realizoval "rockujúcich a diskotekujúcich" :-))) a niesol zodpovednost,šak ja Michael Jackson :-)

#35 | 24.09.2009 22:32:41
bubu
78.72.168.230
Zakladateľovi tejto debaty doporučujem trochu viac otvoriť oči. V Ilave je čo robiť a nie je to iba divadlo a futbal. Hrava sa tam voleybal, ženy cvičia podvečer kalanetiku, CVĆ ma rozbehnute mnohé zaujímavé kurzy, učia sa jazyky, hrá sa tenis, keď už sme pritom - okolo kanála sa dá dobre pobicyklovať, zabehať,pekne zarandiť, výstup na okolité kopce je super turistika, je tu vodácky oddiel, kulturák robí kurzy malovania, v zime je Homolka na dosah busom, ostatné malé-milé strediská autom. Na malé mesto slušný výber. A to keď som tu chodila do školy, tak som ešte spievala v zbore, chodila na folklór, hrala voley s miništrantami a skončila v divadle. Kto nechce, nenudí sa. A kto chce mať všetko pohromade, nech sa presťahuje do metropoly, ale naše malé mesto si v otázke možností využitia voľného času mladých a detí naozaj kritiku nezaslúži!!!

#36 | 24.09.2009 22:35:05
bubu
78.72.168.230
Michael Jackson zomrel ako fenomenálny skvelý spevák a už nič organizovať nebude...

#37 | 26.09.2009 20:37:02
Lenusha
91.127.77.27
podla mna by ani nebolo od veci nejaky koncert alebo nieco pod. okrem rockovej ilavy a este mozno jarmoku tu nic ine nebyva...v takej Belusi bol nejaky festival na ktorom hrali aj znamejsie kapely ako Polemic a Gladiator a organizuju dalsi rocnik a viem ze teraz v oktobri tam ma hrat napr. skupina Para...perco by sa nemohlo skusit nieco take?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára