utorok 8. decembra 2009

1 500 000 Sk pre športovcov

#1 | 01.12.2008 09:17:25
Šef
78.99.75.218
Ako, by ste rozdelili 1 500 000 Sk. na šport v Ilave pre rok 2009.

#2 | 01.12.2008 10:14:02
mil
195.91.79.134
len nech to ide aj niekam inam ako do futbalu a MLMF

#3 | 01.12.2008 12:33:54
hekejista
213.151.217.130
urcite by som dal 2 000 000 do futbalu .....

#4 | 01.12.2008 13:30:48
sagem_1
213.160.189.213
"mil" si nejaký moc múdry.....
a kam by si chcel dať tak ty nejaké peniaze....
čo sa staráš do MLMF....

#5 | 01.12.2008 14:20:21
Mil
213.151.208.225
Sagem,je kopec inych sportov ako futbal.a nie kazdeho bavi futbal.treba asi brat ohlad aj na inych ludi a nielen na seba.Ani nevies kolko moze byt v IL ludi ktorych bavi nieco ine ako futbal ale nemaju sa kde realizovat.

#6 | 01.12.2008 15:20:57
Hurivo
91.127.29.154
Tak, toľko korún a hráte horskú ligu. Ostuda!!!!

#7 | 01.12.2008 19:03:18
bobaska
91.127.56.63
Podľa mňa neustále vnucovanie futbalu tomuto mestu im asi vyhovuje, načo by ich zaujímalo to, čo teraz letí, decká na základnej ževraj hrajú floorball, koľko ľudí si práve v tomto športe našlo záľubu a baví ich to. Ako je tiež pravda, určite mnohí stredoškoláci z Ilavy hrávajú za školy volleyball, hádzanú, to sú v dnešnej dobe možno najobľúbenejšie športy, možno je málo ľudí, alebo možno žiadny, kto by sa takejto činnosti ujal, ale všetko sa dá, keď tak chce. Myslím, že Ilavu už futbalom veľmi nezviditeľníte, ako sa hovorí, snaha bola, ale vám to aj tak stále nedá pokoja. Mali by ste skúsiť aj niečo iné. Za pokus nič nedáte, sami uvidíte ako to bude pokračovať, aj keď ja myslím že dobre :) Dovi :-)

#8 | 02.12.2008 02:51:23
empee4
78.99.176.190
bobaska: plne suhlasim, bohuzial v ilave sa vsetci tvaria akoby ilava bola velkou rybou slovenskeho fotbalu a s oblubou ci nevedomky si zamienaju slovo sport so slovom fotbal. to ale vidia len ti co nie su len fotbalom zivi:)

#9 | 02.12.2008 09:03:58
Jana
84.47.94.246
A myslím, že ste zabudli na malých bedmintonistov, ktorí úspešne reprezentujú mesto Ilava na rôznych turnajoch a pretekoch. A o tých sa veru nikto okrem svojich najbližších ani len neobzrie. Myslím, že je to škoda.

#10 | 02.12.2008 10:07:36
Rob
78.99.55.211
tak tak...postavte mi U-rampu

#11 | 02.12.2008 10:10:23
rob
78.99.55.211
ked chces hrat floorbal alebo volejbal alebo hadzanu si to zariad tak, aby vam niekto kompetentny prenajal napr. na hodku telocvicnu, tam su siete aj hokejky aj vsetko...len niekto caka ze mu vsetko spadne len tak z neba..o nieco sa treba aj postarat

#12 | 02.12.2008 10:12:28
rob
78.99.55.211
dalsia vec...bedmintonisti ci ako sa im hovori... s tym sa treba ohradit na inych ludi a nie sa tu stazovat ze idu peniaze len na futbal...bo ludia ktori ten futbal hraju o tie peniaze aspon bojuju ale ked ostatní len nariekajú že ide všetko na futbal tak si pekne napište nejaku žiadosť že mate take a take zaujmy a čo sa s tym dar robiť

#13 | 02.12.2008 12:36:26
Šef
84.47.92.234
Verejnosti, aby ste boli v obraze, tu sa nejedná,
len o financie na činnosť ale s toho sa musí zaplatiť napríklad: Vedúci športového referátu: 300 000 Sk, údržba: 271 000 Sk, reklama 30 000 Sk, nákup materiálu 68 000 Sk, atd. Konečna suma pre futbal a iné športy bude sotva
550 000 Sk. Tak tu nie je z čoho moc uberať.
Prajem pekný deň plný príjemných udalosti.

#14 | 02.12.2008 14:22:46
duro
67.159.44.138
Šefe, kto je veduci sportoveho referatu? Lebo nestoji mesto iba ako pises 300000, ale:
plat 330000
poistovne 201000
stravne listky plus socialny fond 18000
To je dokopy 549000 cize mesacne 45750 Sk.
Nechce sa mi verit, ze by to bol iba jeden clovek.

#15 | 02.12.2008 18:46:06
Skalan
84.47.27.82
Reklama 30 000?? Reklama coho to je?

#16 | 02.12.2008 20:24:13
Maťa
84.47.1.144
No, či je to na plat, údržbu, alebo reklamu , či materiál, stále je to len na šport a to väčšinou na ten jeden...

#17 | 03.12.2008 06:10:59
Hráč
78.99.185.230
Ešte stále, ste tu sto rokov za opicami. Futbal je šport číslo jedna a nie je o čom diskutovať. Je nutnostou ho podporiť. Ilava je okresne mesto a vzhladom na tradície jej patrí miesto najmenej v štvrtej lige. Čo vám prináša podpora rôznych "pseudo-umelcov" z celého okolia. Je to pekné, že ste im poskytli pracovný azyl, ale čo má s toho naše mesto? V Iave je málo šikovných občanov? Tak potom pardon...

#18 | 03.12.2008 07:35:14
Maťa
84.47.1.144
Ale o čom to tu stále rozprávate? Šport číslo jedna? Ako pre koho. Pre iných je šport číslo jedna niečo iné. Ak to nie je práve futbal, to znamená, že už ho mesto nemá podporovať? Myslím, že je viac ľudí takých, ktorým je jedno, či sa v Ilave hrá "horská liga". Mne teda určite. Ak je to niečia záľuba, je to dobre. Každý má niečo - však čo by si nezahral, keď ho to baví. Ale pretláčať ilavský futbal neviem kam - len aby sme v hanbe nezostali? Však keď sú takí zanietení futbalisti, nech si to financujú zo svojho...uvidíme, kde to ich nadšenie skončí. Aj iní športovci, keď chcú robiť to svoje, platia si za to sami. Alebo si hľadajú sponzora. Ale za peniaze nás všetkých... no nehnevajte sa, sú tu v Ilave potrebnejšie iné veci.

#19 | 03.12.2008 08:37:30
mirto
87.197.99.110
Zaujímavý názor Hráča. Oháňa sa tým, že sme okresné mesto a to je dôvod, že práve futbal musí mesto podporovať. S akými veľkoklubmi teda v rámci tabuľky hráme, keď sme teda okresné mesto? Bodiná, Papradno etc.?
Jedným z atribútov okresného mesta je to, že by mala existovať akási pluralita činností. Ak znižuješ váhu umelcov, ktorí v meste pôsobia by si mal vedieť že aj to je úloha okresného mesta, sústreďovať inteligenciu a pridanú hodnotu v rámci okresu, pokiaľ to rozpočet dovolí. Snažte sa financie zháňať mimo rozpočtu mesta formou sponzoringu, čo robia aj ostatní. Som rád, že môj názor zdieľajú aj ostatní.

#20 | 03.12.2008 13:07:01
sagem_1
213.160.189.213
kvôli takým ako je Maťa, Mirto atď. ja futbal tam kde je...

#21 | 03.12.2008 15:21:59
športovec
91.127.97.122
kvôli takým, ako Sagem_1 je nutné vytvoriť novú daň pre obyvateľov Ilavy, tzv OFD /okresnú futbalovú daň/, kde každý obyvateľ po zaplatení inkasných poplatkov a kusu chleba odovzdá zvyšné korunky pre blaho a prospech futbalu. Predsedom daňovej komisie navrhujem Sagema_1.
Rušte všetci "káblovku" a objednávajte si miesta na tribúne.
Bude sa na čo dívať!
Športu - čiže futbalu zdar!

#22 | 03.12.2008 17:29:01
muster
195.91.79.98
ako zasnem ked pocuvam ze futbal je cislo jedna...hahaha....nemam proti nemu nic ale napaci sa mi ked sa ide len jednym smerom.....jasne ze nevies kolko je v IL umelcov ked sa zaujimas len o futbal....

#23 | 04.12.2008 00:01:20
empee4
158.193.82.40
Sagem_1: fotbal je tam kde je najme kvoli tym co ho reprezentuju. kam sa prebojovali tam su...
s tou reklamou som to nepoxopil, akoze mesto plati za propagaciu ilavskeh fotbalu? a nemalo by to byt skor o tom, ze si mansaft zozenie sponzora, na tribuny sa daju nejake reklamy a to ide do prijmov?
ked sa pred volbami hovorilo o podpore sportu v meste tak som to bral skor tak, ze sa budu riesit sportoviska pre ludi a nie ze sa postavia 2 ihriska, ktore su primarne na fotbal a budu sa z rozpoctu financovat kluby a tym nemyslim teraz len fotbalistov. napr taka oprava kosov na SNP by urcite nestala tolko ako umely travnik (nie tak este 2),ale na to uz sa peniaze alebo vola jednoduxo nenasli, na druhej strane miesto zhanania sponzorov, by fotbalisti nedbali zozrat cely rozpocet na SPORT V MESTE. xyba potom nie je len vo fotbale, ved kto by nebral ked by mu to mesto umoznovalo...

#24 | 05.12.2008 07:50:23
Hráč
91.127.170.236
Hovorilo sa o futbale a dostavame veľké makové...nakoniec ako všetci! Už je to davno zabudnute.

#25 | 05.12.2008 11:48:02
sturm
85.248.11.67
hrac prosim ta co je zabudnute ja som za aby aj sport dostaval nejake peniaze podpora sportu je dolezita ale nechapem preco sa opieras o kulturu uz som to raz pisal a napisem to znova
vsetky subory a vobec vsetci zamestnanci v kulture nerobia vsetko len pre seba ale robia to aj v zaujme mesta ved na vsetky vystupenia suborov vacsinou byva plny kulturny dom okrem toho reprezentuju mesto po celom slovensku a aj v zahranici a velmi uspesne a okrem vystupeni robia aj celorocne rozne podujatia pri vyrociach sviatkoch a podobne {aj na ukor svojho osobneho volna ked si musia brat z prace dovolenku tym si tie peniaze v podstate aj odpracuju a bez podpory ludi z KD by to neslo} a vobec to nieje platene len z mestskych penazi ale platia to aj zo svojho popripade si zhanaju sponzorov a k tym sa dostali len tak ze uz pred tym si vydreli uspech aj bez cudzej podpory
ked budete na sebe naozaj pracovat a budete sa v tabulkach zo zaciatku posuvat vyssie len vlastnou{viditelnou} snahou iba s malou podporou mesta a dalsich pritiahnete tym pozornost aj sponzorov a hlavne divakov cim dosiahnete aj vacsiu podporu pri rozdelovani rozpoctu {aj v tejto diskusii}
v ilave su ovela uspesnejsie sporty{alebo aspon boli terajsi stav nepoznam}a ani teraz nedostavaju ani zdaleka taku podporu ako futbal
ktosi tu pisal ze na futbale sa schadza asi 100 ludi kazdy tyzden {MLMF-ale aj na velkom futbale je dost ludi} tak sa skuste dohodnut spravte nieco pre mesto ked je vas tak vela {ja neviem nejaku brigadu hocico prospesne nielen pre vas}
napriklad v lete som videl par chalanov co hravaju futbal ze si robia akciu podobnu trencianskej kukanovej desine ja viem niekto by mohol namietat ze alkohol a sport ale podla mna ked sa vam podari zohnat par sponzorov {ved futbal v ilave hraju aj podnikatelia teda aspon myslim} dohodnut sa s majitelmi podnikov aj s mestskym uradom a KD ze akcia skonci v meste koncertom {co urcite pritiahne ludi aj z okolia ilavy} mame v ilave dalsiu kulturnu akciu naviac na ktorej by sa vam podla mna mohlo podarit aj zarobit nejake peniaze a nielen vam ale aj mestu alebo pozvat nejaky zaujimavy klub z corgon ligy alebo ceskej ligy {s ktorym mozno nemate sancu vyhrat a mozno ano ide len o to urobit akciu ktora by pritiahla ludi a pozornost}
je to len napad {mozno to je hlupost} chcel som tym len povedat ze nic nieje zadarmo a ked chce niekto dostat peniaze nemal by ich dostavat len preto ze je alebo ze robi veci ktore su len v zaujme jeho sameho ale preto ze si ich zasluzi napriklad tym ze robi veci aj v prospech druheho

#26 | 05.12.2008 13:00:04
š
91.127.97.122
Správne slová : "peniaze by nemal nik dostávať, len pre to že je".
V Ilave nadčasová myšlienka.
Nie, že by futbal nemal čo ponúknuť, žiaľ zvyšok športu žije
a prežíva za iných podmienok.
Pochopia to zodpovedný?

#27 | 05.12.2008 17:09:13
Hráč
78.99.35.153
Sturm keď budem mať taký rozpočet ako kultúra tak pozvem aj DINAMO MOSKVA a ešte sa budem chváliť, koho som pozval a niekedy dám vstupné a niekedy dám dobrovoľné vstupné, ktoré je nekontrolovateľné a tak ....aj tak sa dá gazdovať.

#28 | 05.12.2008 21:15:32
sturm
85.248.11.67
hrac prosim ta precitaj si to este raz poriadne sa zamysli a potom nieco napis
ty si vobec nepochopil podstatu toho co som ti chcel napisat
vytiahol si vec ktora mozno nieje celkom realizovatelna /ale to som tam aj napisal/ aj ked si myslim ze pri troche snahy a aj troche stastia by mozno sla
podstata toho celeho je to ze ludia z kultury do toho davaju aj vela vlastnych penazi a usilia a nerobia to len pre seba ale aj pre druhych a tesi ich to ze sa ludia bavia a po rokoch prace sa uspech dostavil zviditelnuju ilavu po celom slovensku a aj v zahranici prinasa to potom ovocie aj samotnemu mestu a samozrejme potom su za to aj podporovani
ale tu sa hra futbal ktory nieje schopny priniest vobec nic /len to ze si hrate pre seba/ a este chcete peniaze na ukor ludi ktori robia aj nieco naviac a nemyslim tym len kulturu ale aj ine sporty
ja hravam futbal pravidelne /ked sa da aj dva krat do tyzdna/ platim si za to a vobec sa nestazujem zacal by som sa stazovat keby dosahujem velky uspech a nikto to neoceni
a ak si si vsimol pisal som aj to ze keby chcete dostat viac penazi tak kultura vam v tom podla mna aj pomoze a dala by vam aj cast svojich penazi keby aspon prejavite len malu snahu oto aby ste urobili nieco aj pre druhych popripade keby ste zapojili aj ine sporty napriklad sportovy den pre deti alebo hocico proste nieco a verim tomu ze na buduci rok by ste dostali aj viac penazi
ale nemozete cakat ze niekto bude chodit za vami hladat vas po meste a pchat vam peniaze do vrecka
ospravedlnujem sa vsetkym ktori musia citat to iste znova ale ako vidim inac sa neda :-D

#29 | 05.12.2008 22:49:46
Hráč
78.99.98.118
Sturm vidno, že vôbec nesleduješ šport. MFK minulý rok robilo aj akcie pre deti - olympiáda pre prvý stupeň základných škôl, Medzinárodný deň pre detí pre všetky vekové kategórie, kde bolo zapojených minimálne 300detí počas dvoch dní (aj zo zahraničia) atď. ale zrejme málo sa vykrikujeme čo robíme.

#30 | 05.12.2008 23:30:35
regina
85.135.157.64
hráč, 300 detí??!! - to nemyslíš vážne!!
a inak, ak hráš futbal tak, ako čítaš, tak to potom s futbalom v Ilave aj tak vyzerá:-))

#31 | 06.12.2008 07:59:16
sturm
85.248.11.67
ja uz neviem ako to mam napisat
dobre mozno ten futbalovy turnaj bola dobra akcia aj ked tam urcite nebolo 300 deti ako pises ked tam boli 4 druzstva
a ten olympijsky turnaj to nemyslis vazne ze to bola akcia MFK to ako preto ze sa to odohravalo na ihrisku?
kolko tam asi bolo futbalistov ktori pomahali s organizaciou?
jedine co ma tesi je uspech dorastu ak si udrzia to co hraju teraz myslim ze oni budu schopni prilakat vacsie peniaze do futbalu a oni by si aj teraz zasluzili vacsiu podporu
okrem toho ked sa bavime o sporte pozri si ake a kolko akcii robia pocas roka ine sporty ktore dostavaju ovela menej penazi ako futbal ale snazia sa a buduju si svoj sport

#32 | 06.12.2008 08:20:33
sturm
85.248.11.67
pardon teraz som necital dobre ja
ved ty si vlastne ten futbalovy turnaj dorastu ani nespomenul :-D
vies vobec o nom? :-D
na tej olympiade mohlo byt dost vela deti ale ako som pisal kolko futbalistov na nej pomahalo?
aby si ma nechapal celkom zle ja si nemyslim ze by sa futbalu malo ubrat malo by sa pridat len by to nemalo byt na ukor niekoho ineho {kto si tie peniaze naozaj zasluzi} a len tak pre nic za nic

#33 | 06.12.2008 16:35:02
Hráč
91.127.236.182
Pravdaže viem (bol počas Bartolomejského jarmoku - ja som všetko nevypisoval, preto som napísal atď.) - myslím, že ani Ty a ani ja to nemyslíme zlé, len takto si vysvetľovať veci cez net je o ničom.

#34 | 07.12.2008 11:51:52
sturm
85.248.11.67
uplne s tebou suhlasim tazko sa veci vysvetluju len cez kratke spravy
ale je to zas jedina moznost ako sa moze velke mnozstvo ludi vyjadrit v podstate ku kazdemu problemu som rad ze to existuje aj ked to nieje urcite dokonale ale ine mesta nemaju ani to

#36 | 07.12.2008 15:07:41
Michal
91.127.118.92
Dobrý deň, všetkým diskutujúcim.
Prečítal som si príspevky a nedá mi aspoň v krátkosti sa nevyjadriť k veciam a okolnostiam, o ktorých sa tu ešte nik nezmieňoval. Aj keď je táto téma diskusie nazvaná 1 500 000 Sk pre športovcov, vidieť tu istú nesympatiu nie priamo k športu, ale k futbalu. Je logické, že ľudia (však pán Toman resp. Mirto), ktorí nemajú žiadny vzťah k futbalu, si budú hájiť svoje záujmy a veľkou dávkou netolerantnosti voči ostatným presadzovať iba jedno a to isté. Ja reagujem z jedného dôvodu, lebo ja som tvorca a realizátor futbalovej stránky mesta, preto sa v konečnom dôsledku v istej časti táto téma týka aj mňa.
Na úvod mi nedá reagovať na výrok pána Tomana o financovaní futbalu - monopolu v meste vzhľadom k jeho výsledkom. Ty si pozrieš rozpočet mesta sekciu Športové a rekreačné služby, pozrieš čiastku a implicitne na základe toho, že si vypátral (možno na základe diskusných príspevkov) že iné športy nie sú financované tak celú váhu a rozpočet tejto sekcie dávaš futbalu. Pozri si prvú položku a nájdeš tam Tarifný plat, osobný plat... atď. To ako tu už niekto spomínal je plat zamestnanca konkrétne Športového referenta atď. Teda nie futbalového referenta ale športového, teda, ktorý ma na starosti šport v meste Ilava. A boli sme svedkom mnohých akcií, ktoré sa netýkali len futbalu (Raketón/tenis, stolný tenis, bedminton/Memoriál Smrčka/tenis/, cyklo-preteky a pripravujú sa iné súťaže netýkajúce sa futbalu). A ak nevieš o tom naši futbalisti či už zoberieš všetky kategórie (dorast, muži, mladší a starší žiaci) hrajú pre svoje potešenie a čo je dôležité zadarmo teda bez nároku na honorár. Možno by bolo trošku ich v tomto aj pochváliť a nie demotivovať ich, že vôbec vo svojom voľnom čase (aj v daždivom počasí, keď si ty sedíš doma v nedeľu pri televízore) reprezentujú Ilavu. Tie dotácie, ktoré sú nato určené sú nevyhnutné na samotný chod mestského futbalové klubu. Teda aby si tomu pochopil, keď sa potrebuješ niekde dopraviť autom, potrebuješ benzín - teda nevyhnutná položka. (teda cestovné náklady, či chceš aby do okolitých obcí a miest dopravovali na svoje náklady, upratovačka šatní, či chceš aby keď odídu hostia, po nich upratovali šatňu?, údržba trávnika, polievanie, kosenie atď.) Takže trošku tolerancie by nezaškodilo. A k tým výsledkom, tak sa nato ihrisko postav ty keď si taký odborník. Ty si myslíš, že je to len o peniazoch???? Si myslíš že ostatné obce nevedia hrať futbal a vyhrať ligu z tolkatích mužstiev je jednoduché?
Ja som takmer pred rokom prišiel za primátorom a ukázal som mu svoj návrh ako by sa dal propagovať futbal samotnou internetovou stránkou. Takže nie že zo strany mesta bolo cieľom niečo také vytvoriť a preto možno aj to negatívum, že vedenie myslí na futbal. To je trošku omyl. To je o tom, že ľudia zaoberajúci sa určitým športom chcú svoj šport reprezentovať a propagovať. A Mirto keď si už taký odborník takmer na všetko zisti si, akú čiastku som si zato zobral, budeš možno veľmi prekvapení:) Takže nie je to len o peniazoch, je to o chcení a o ľuďoch, ktorí chcú pre ten svoj šport niečo spraviť. Každý má možnosť prísť a predniesť svoj návrh, svoj projekt a vedenie ho isto aspoň vypočuje.
Jednou formou propagácie športu nemusí byť len internetová stránka, aj napríklad i Ilavský mesačník. Každý mal možnosť písať o svojom športe, len sa toho nijako nikto nezhostil. Prečo, nikomu sa nechce, či nie je o čom písať? Aj keď momentálne futbalová prestávka snažím sa vymyslieť niečo, aby nezostali zadné stránky našich novín (ktoré má na starosti práve kultúra) prázdne. Pripravujem preto niekoľko dielny seriál o našich miniligových mužstvách, mužstvách o ktorých ty nevieš, ale majú úspechy nielen v našej lige. Víťazstvo Red Blacku (Aquatecu) na zimnom turnaji medzi mužstvami celého okresu, podobne víťazstvo v Memoriáli Jozefa Matoviča, víťazstvo turnaja v Rajci atď. To len dávam na porovnanie tie tvoje nie futbalové výsledky, o ktorých ty tak s prehľadom vravíš.
Samotná mestská liga malého funguje len na záľube ľudí hrať futbal. Dotácie zo strany mesta pre mestskú ligu malého futbalu sú využité na akcie, medzi ktorými patrí aj stále populárnejší Ilavský beh. Či to je pre teba tiež futbal??? My fungujeme tak, že sa na začiatku sezóny zložíme (po 4000 Sk/mužstvo) z ktorého zaplatíme prenájom ihriska na sezońu, lopty, poháre. Všetko z peňazí hráčov. Takisto sa môžu stretnúť tenisti, stolnotenisti a bedmintonisti, a florbalisti a založiť si vlastné mestské ligy, zvolia si predsedu, výbor, stanovy. My takto fungujeme už roky. Takže nehádž Mirto všetko do jedného vreca a skús si najprv zistiť okolnosti a nie sa dívať len na nejaké čísla. Buď tolerantní voči ľudom, ktorí práve nemusia inklinovať ku kultúre (nie sú však netolerantní) a rešpektujú i tých ktorý ku nej vzťah majú.

#37 | 07.12.2008 16:07:46
mirto
87.197.99.110
Veď práve pán Michal, resp. pán NEZNÁMY, keď ma už tak pekne menujete. Je logické v rámci všeobecnej diskusie, že každý má svoje záujmy. Vaša oblasť je šport, ktorú presadzujete, moja kultúra. Na vyjadrenie svojho názoru na vec máte rovnaký priestor ako ja. Ja som len svojími prispevkami chcel poukázať na to, aby sa konečne vyvažovala podpora športu v meste, futbal nevynímajúc. Je len dobré, že sa začali organizovať aj iné akcie ako futbalové (napr. cyklopreteky, kde som osobne pomáhal s prípravou práve tak, ako som sa ich aj zúčastnil). Vidíš, nie som len kultúrou živý. Veď neodmysliteľne ku mne patrí aj šport, presnejšie cyklistika, ktorej sa vo voľnom čase z času na čas amatérsky venujem. a tak som JEJ chcel týmto spôsobom pomôcť. Takže mám všestranné záujmy.
To že sa začína podporovať viac športov je len dobre. Tým si môže na svoje prísť viac ľudí.
A keď už hovoríš o tých nedeliach, cez víkendy chodím do druhej práce, takže na tv čas zvyčajne nemám.

#38 | 07.12.2008 16:26:54
Marek
78.99.64.159
Michal som rád, že konečne sa niekto normálnymi argumentami zastal športu. Veď keď sa niekto pozrie do záverečnej správy hlavného kontrolóra, ktorý vyhodnotil, ktoré položky koľko pohltili, (správa mesta 31,6mil.- 51,3%, predškolská výchova a školské jedálne 8,4mil. - 13,7%, kultúra 6,7mil. - 11,1%, nakladanie s odpadmi 5,4mil. - 8,9%, opatrovateľská služba 2,3mil. - 3,9%, verejné osvetlenie 1,6mil. - 2,6%, športové služby 1,5mil. - 2,5%), - tak môže vidieť, že šport ako taký je na konci a aj preto má problém sa rozvinúť, keď je takto brzdený.

#39 | 07.12.2008 16:35:46
admin
k príspevku Milan: predpokladám, že znova ten istý m.supa, ktorého príspevok som už vymazal pred niekoľkými dńami, tentoraz radšej ani svoj mail neurčill, zrejme patríte k ľuďom, ktorí sa nevedia ovládnuť, ak môžu využiť alebo lepšie povedané zneužiť akúkoľvek možnosť vešať sa na ľudí a obťažovať ich svojimi duchovnými predstavami. Znova vám opakujem, že tento príspevok nepatrí ani do tejto kategórie anii nie je etiické zavádzať takýto spôsob diskusie, nakoľko predstavuje viac osobný problém autora. Naposledy vám oznamujem, že v budúcnosti bude bez upozornenia vymazaný každý váš príspevok ako rušivý, nakoľko sa nelíši od spamu.

#40 | 07.12.2008 21:04:21
miňo
91.127.200.20
Pre Michal,
Vaša práca na poli osvety je skutočne obdivuhodná a treba si jej vážiť. Každého činu pre verejnosť, ktorý posunie veci k lepšiemu, by sme si mali ctiť. Obzvlášť, keď si sami buď nenájdeme čas, alebo nemáme tie skúsenosti, odbornosť /web. stránky a pod. /.
Ostatné vo Vašom príspevku však "trošku škrípe".
Ono samotný tzv. "referent športu" je asi ťažko zástupca a partner ostatných športových klubov a oddielov. Nech napíšu tý, pre koho pracuje, pomáha, zháňa sponzorské či pracuje na projektoch. Je to a to treba povedať otvorene REFERENT FUTBALU! Akurát je platená z rozpočtu mesta a nie MFK.
Čo je prosím dôležité na tom, že hrajú zadarmo...??? To, že nedostávajú honorár je záslužný čin?
Možno asi netušíte, že ostatné športy sa dopravujú za aktivitami za svoje. A upracú i po svojich hosťoch. Nik nepošle Technické služby, ani upratovačku...!
Niekedy mám pocit z príspevkov, že hrať musia a ostatný by mali byť vďačný, že sú...
Uvedomme si všetci a to je asi kameň úrazu, že mesto si nemôže dovoliť mať vlastný futbalový klub. To je v dobe,
v akej žijeme, problém i pre privátnych majiťeľov klubov a nie mesto, akým je Ilava. Viete odpovedať, ako sa podiela jednotlivec na chode MFK? Myslím tým poplatky, členské,
či platia za priestory šatní, ihriska a iné?
Ako povedal klasik " všetko je inak".
Napriek tomu, v príspevkoch nik nepožaduje zrušenie futbalu, ale isto požadujú dôstojné spolunažívanie. Trochu tej rovnosti. Tak to cítim z príspevkov ja.
Zámerom tohto príspevku Vás nebolo uraziť. Dúfam, že sa tak nestalo. V konečnom dôsledku, všetci chceme dobre. Možno nás len nik nevie zmenežovať.....
Želám pekný večer.

#41 | 08.12.2008 06:51:01
Maja
91.127.255.242
My máme dokonca referenta futbalu? Tak čo my v Ilave ešte nebudeme, či budeme mať? No hold je to bohaté mesto ta naša ILAVA.

#42 | 08.12.2008 15:05:20
Fanda
78.99.184.162
Ked si môžeme dovoliť mať profiesionálov na pozíci režisera divadla, maliara, či výtvarnika, tak si dovolím tvrdiť, že je potrebný i referent futbalu. A ten určite nie je taký drahý, ako skôr menovaný a nie celkom života dôležiý profici.

#43 | 08.12.2008 16:15:13
športovec
78.99.125.18
To je fakt, len používajte potom správne pomenovania.
Teda referent futbalu a nie športu. I keď futbal je šport, nie je predsa jediný.

#44 | 08.12.2008 17:13:50
Maťa
78.99.158.163
Čo ja viem, či nie je drahý? Mne sa zdá, že dosť.

#45 | 09.12.2008 10:24:16
Lojzo
78.99.48.179
Anca,si draha ako volvo ...spieva skupina Lojzo.

#46 | 10.12.2008 12:19:35
Janka
78.99.6.250
Má niekto celý text tejto piesne? Dakujem.

#47 | 10.12.2008 13:51:18
Karol
87.197.48.201
Pre Janku:
http://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=2978

#48 | 10.12.2008 16:57:30
radikál
78.99.76.243
Dúfam že je všetkým jasné že 1,5mil.musí ísť len do fotbalu.Nakoľko je to málo,tak by tam mali ísť aj všetky peniaze z kultúry,školstva,údržby zelene,osvetlenia,mzdy mestského úradu,z farského úradu/aj zo strechy/ všetky iné aktivity ako fotbal treba zrušiť.aké iné športy,veď fotbal je č.1.Všetci povinne budú hrať fotbal.Tí čo nemôžu/invalidi.kojenci a prestárli občania/tí bodú od rána každý deň stáť na tribúne a tlieskať výkonom hráčov.transparenty ako ILAVA DO TOHO a ROZHODCA JE BLBEC sa budú každé ráno po raňajkách fasovať DK. Malovať ich budú zamestnanci DK spolu s divadelníkmi. V zime sa na hlavách namiesto čapíc a baraníc budú nosiť napodobeniny futbalovej lopty.Polovníci budú môcť polovať len v fotbalových dresoch.to sa týka aj pohrebnej služby a technických služieb.Takže pri tejto garnitúre vedenia mesta sa môžme tešiť na svetlé fotbalové zajtrajšky.

#49 | 11.12.2008 21:17:22
Majo
78.99.122.192
Ako tak sledujem nikoho ten schválený rozpočet moc neoslovil - okrem niektorých extrémistov. Čo tak prísť na zastupiteľstvo ako futbalisti a povedať: My sme kultúrta/nielen kulturák/, alebo: my sme zo Sihote,... my sme ... možno by bola diskusia kultúrnejšia. Možno by sa aj na iné našlo.

#50 | 12.12.2008 13:21:24
radikál
78.99.37.96
Ty Si na práškoch ? Keď napatríš k riťolezom alebo k tým s tou loptou tak Si nepriateľ. To je fakt a ten táto zbytočná diskusie nazmenila a nezmení,lebo tí čo to schvalujú majú kŕč v ruke od schvaľovania a hlasovania. Veď oni nič,oni to len odhlasovali.

#51 | 13.12.2008 13:24:12
fuuutbalista
84.47.7.205
Svaté slová, presne tak

#52 | 13.12.2008 21:30:34
Macc
195.91.79.79
Prepacte, som asi odveci, nemam cas citat vsetky tie prispevky. Moja otazka:, v istom nemenovanom meste v ceskej republike priblizne podobne velkostou co sa tyka poctom obyvatelov, sa kazdy vikend otvara telocvicna a hrava sa tam v urcitej dobre nohejbal a floorbal, moja otazka, nemate zaujem si niekto taketo nieco zaobstarat aj tu v Ilave? Ja by som aj mal, ak bude dostatok ludi, preco sa do toho spolu nepustit?

#53 | 13.12.2008 21:45:47
Lenusha
78.99.150.137
no mylsim ze do futbalu sa v ilave uz investovalo dost penazi...ako fajn kazdy ma rad iny sport a tak futbalisti by mohli mysliet aj na inych...ja napriklad rada hravam volejbal a ked som si chcela zahrat musela som chodit do kosece lebo tu v il sa nedalo nikde a ani sa neda....a je mnoho inych sportov...pokial by futbalisti mali vysledky nech sa paci ale ako sorry nic moc a este by chceli aj dalsie peniaze...vazne niektori ludia by sa mohli zamysliet

#54 | 14.12.2008 18:24:37
info
78.99.150.200
Draha moja ak si taka talentovana tak dobrý volejbal v ženskom podani sa hra v mestach: Púchov, Trenčín, Nové Mesto pripadne Bratislava.

#55 | 14.12.2008 18:38:34
mil
195.91.79.151
info::::: jako rozmyslas ty trochu...sak sa bavime o ilave.....to so rovno mohol napisat ze dobry volej sa hra aj portugalsku naprikla......jooooj tazoba niektorym ludom nieco vysvetlovat a takto to potom tu aj vyzera

#56 | 14.12.2008 20:16:52
Lenusha
91.127.60.126
no niektorym ludom fakt tazko vysvetlovat ale tak co uz s nimi.....vies mne nejde o to ze chcem hrat za mesto ale o to aby som si mala kde zahrat lebo doteraz tu v OKRESNOM MESTE nebolo kde....a nehovorim len o volejbale takisto aj basketbal napriklad ktory ja nehram ale jednoducho viem ze tu nie je moznost si zahrat a urcite sa najdu taki ktori by neodmietli moznost

#57 | 14.12.2008 20:18:04
empee4
91.127.60.126
to info: no ked sme uz taki uprimni, vies kde sa hra dobry fotbal? ilava to nie je:) ked niekto nerozumie tomu ze mansaft si ma zohnat sponzorov a mesto sa ma starat v prvom rade o to aby VETCIi obcania mali kde zasportovat a nie pxat niekomu peniaze za reprezentaciu v prvej vydlackej lige, tak to je potom dost egoisticky alebo menej obdareny...alebo fotbalista?

#58 | 14.12.2008 20:55:04
Mario Hrubý
Lenusha
nové ihrisko na basketbal je vybudované na IBV Klobušice, je pre všetkých takže si môžete ísť kedykoľvek zahrať pretože sú stále pre hru vhodné podmienky. V mini areáli je aj volejbalové ihrisko, no momentálne je sieť aj s tyčami už demontovaná z dôvodu práve prebiehajúceho zimného obdobia.

#59 | 15.12.2008 06:38:40
Majko
78.99.159.67
Ked je zima tak nam laskavo spravte lad.

#60 | 15.12.2008 09:06:21
Marian V
212.5.205.130
Ahoj Lenusha
Kazda vyhovorka dobra. Len sa prosim Ta nevyhovaraj ze nemas kde. My sme napriklas partia par chalanov, ktori uz asi 6-7 rokov chodievame v rovnakom case do telocvicne II ZS/teraz OA. Zaplatime si prenajom, dokonca sme OA sponzorsky vyrobili brany. Od nikoho nepytame nic, nikde nie sme organizovani... Proste mame dvakrat do tyzdna prenajatu telocvicnu, poskladame sa, zahrame si, zaplatime a je to. Pre nic. Iba z lasky k sportu. Skus nad tym porozmyslat....

#61 | 15.12.2008 12:11:09
hráč miniligy xD
pre Macc , Pekný deň, som za ... floorball je zaujímavý šport ... a bol by som rád ak by sa razšíril v našom meste

#62 | 15.12.2008 14:08:01
Michal
193.93.75.6
Je zaujímavé, že človek sa po prečítaní príspevkov v tejto téme nedočká nič iného, iba kritických argumentov na predstaviteľov či zamestnancov mesta, resp. na futbal, či šport komplexne. Treba sa však zamyslieť, či takáto diskusia niekedy stoji zato. Ako sa hovorí je veľmi ľahko kritizovať ľudí, ale skúste ľudia vymyslieť nejaké riešenie resp. navrhnúť nejaký projekt, ktorý by sa dal uplatniť aj v budúcnosti a možno by vyriešil mnohé problémy, ktoré momentálne niektorí ohľadom financovania športu resp. futbalu majú. To už je asi ťažšie. Tieto problémy by možno sčasti mohla vyriešiť aj športová komisia, ktorú mame, no zatiaľ sa akosi nič nedeje.
Veľkým konfliktom tu i naďalej ostáva spor medzi financovaním futbalu a ostatných športov. Každý tu o tom hovorí, ale konkrétne o iných športov sa tu moc nevraví resp. nik to nezmieňuje. Veľmi dobre vo svojom príspevku tuto podstatu vystihol práve Marian V. Presne ako oni aj ja už roky takto hrávam futbal, že si prenajmeme telocvičňu na hodinu a hráme. Netreba si však zamieňať šport v rekreačnom slova zmysle a profesionálne (prosím vás nechytajte sa slova profesionálne, že oni a ti nie sú profesionáli...ďakujem) to len na margo. Ti, ktorí to chcú pochopiť, ti to chápu. Príklad. To, že sa ja chcem dať na bežecké lyžovanie, spravím si niekde stopu a rekreačné si chcem zalyžovať, nemôžem predsa chcieť od mesta aby ma finančne podporovalo, alebo aby mi kúpilo nebodaj lyže. Ale ako som na úvod pripomenul treba problémy riešiť.
1. Tak v prvom rade, ak ste si všimli na Informačnom portáli mesta je sekcia Šport. Všetky športové organizácie v meste, ktoré sa o nejaký šport zaujímajú, by si mali zverejniť svoje preferencie a výsledky na internete. Z dôvodu zviditeľnenia športu pre ostatných občanov, ktorí o ňom nevedia. Tým sa docieli väčšia propagácia a i viac ľudí sa mu možno začne venovať. Príkladom, ako sú tam uverejnení Turisti, či Stolnotenisti. Jedine takto možno by sa dal uplatniť projekt, ktorý mam na mysli. Najprv treba o športoch vedieť konkrétne, potom ich možno podporovať. To je logické.
2. Ďalšia vec aby sme sa mohli komplexne baviť o športe, treba asi rozšíriť športovú komisiu o členov organizácii iných športov. Trebárs nejakého člena florbalu, turistika, vodáci, či karate a iných športov. A tým by sa dosť asi vyriešila otázka, že sa nebude rozhodovať len o futbale. Pán Hrubý pouvažujte o tom ste predsa jej predsedom, alebo nie je to natoľko silná organizácia, aby riešila športové problémy a otázky v meste a tým pádom netreba rozširovať???? Alebo nie ste zvolení, aby ste riešili otázky športu? To je však asi téma inej diskusie, tým som sa vás samozrejme nechcel dotknúť, len žiadnu aktivitu som zatiaľ z Vašej strany nevidel...
3. Projekt resp. návrh nad ktorým som rozmýšľal by sa dal uplatniť na podporu viacerých športov v našom meste. Isto všetci viete, že súčasné vedenie svojim úsilím a dobrou prácou zabezpečilo z Eurofondov projekt vo výške 35 miliónov na rekonštrukciu areálu a základnej školy na Mednanskej ulici. Z tohto obrovského množstva by malo prísť zrejme aj k rekonštrukcii telocvične? Ak aj nie je to úplne jedno, lebo môj návrh nezávisí natom. Nakoľko chodím pravidelne do telocvične viem, že tam trebárs ako príklad chodia aj Karatisti. Suma za hodinu prenájmu telocvične je 250 Sk. Karatisti, ako písal i raz Kamil Horák majú úspechy a reprezentujú mesto Ilava, dokonca majú i významné ocenenia a silnú základňu. Tým, že mesto zabezpečilo 35 miliónov Sk pre školu ako projekt z Eurofondov, tým by mohlo vedenie základnej školy urobiť určitý kompromis pre organizácie reprezentujúce mesto v oblasti športu znížením poplatku (napríklad na 100 Sk) za využívanie ich telocvične. Je to len o vzájomnej spolupráci vedenia mesta a vedenia ZS. Keď si zoberieme príklad na Karate, keď sa trebárs podľa tohto príkladu ušetrí 150 Sk na 1 tréning, majú 3X do týždňa čo je cca 500 Sk ušetrených za týždeň a dajme tomu 30-40 týždňov trénujú čo je 15 000 až 20 000 Sk za rok. A tým by to mesto nestalo ani korunu, ale takto by ušetrili práve tieto organizácie, čo by bola taká podpora zo strany mesta. Teraz prídu argumenty, že však po čase by sa to dorovnalo a ZŠ by bola nezisková. Keby sa toto využíva iba pre Karate pri dorovnaní 35 miliónov by to trvalo 1750 rokov:) Keby sa prihlásili ďalších dajme tomu 20 organizácií a by takisto využívali tuto výhodu (museli by však pri zachovaní konštanty 3x za týždeň mat tréning) čo by bolo dorovnane za cca 90 rokov. Jednoducho povedané keby telocvičňu využívalo 20 organizácií 3 kráť týždenne po 3/4 roka za symbolických 100 na hodinu ako kompromis pre mesto nakoľko zohnalo dotácie vo výške 35 miliónov, bolo by to splatené a dorovnane za 90 rokov, pretože pôvodná suma je teraz 250 na hodinu. To sú dáta, ktorými sa netreba ani zaoberať, proste je vyslovene zásluhou mesta zabezpečený veľký obnosí financii a takto by sa dali zabiť dve muchy jednou ranou. Momentálne sa dá ak nie sú ľudia nároční hrať v telocvični futbal, floorbal, volejbal, basketbal, snáď i nohejbal a karate, či bedminton...A možno sú iné športy, ktoré by sa dali po rekonštrukcii telocvične realizovať. Je však už otázne ako brat organizácie, či aj tie ktore si rekreačné idú zahrať alebo len, ktoré reprezentujú mesto a to je otázka, ktorou sa tu nik nejako konkrétne nezaoberá. Čo je zaujímavé pri takejto sume sa zrejme prihlásia i organizácie reprezentujúce mesto v hojnejšom počte a nakoľko priestory telocvične nie sú plne využívané cely týždeň aj tak by bola ZS isto zisková, takže boli by spokojné tri strany Mesto, Základná škola a hlavne priaznivci športov v Ilave. Je to len jednoduchy pohľad na vec a možno by stalo za zmienku ho aspoň prečítať hlavne vedením mesta. Ide o nič iné iba o vzájomnú spoluprácu nič iné a vyrieši sa tým možno i veľa problémov...Osobne keď sa stretnem s primátorom skúsim mu niečo také predložiť, lebo myslím, že to nie je nereálne, aby sa to nezrealizovalo..
A ešte jedna vec, aby skôr argumentovali ľudia, ktorí nie sú zanietení do súčasného vedenia mesta, nakoľko ich príspevky sú väčšinou len komentujúce daný stav, ale nič neriešia a všemožnými spôsobmi sa snažia pošpiniť...Skúsme teda diskutovať na tento problém len ti, ktorí majú niečo v zaujme zmeniť, nie kritizovať súčasné vedenie. Prajem pekný deň.

#63 | 15.12.2008 15:59:49
volička
195.91.79.82
Michal veľmi pekne si to vystihol, plne s tebou súhlasím,
ľudia tu iba urážajú a kritzujú prácu iných, chcela by som vidieť ich odvedenú prácu, ja tiež rada hrávam bowling, ideme partia do Dubnice a tú dráhu si zaplatíme, nežiadame to od mesta, aby nám tu dráhu postavilo, veď aj šport niečo stoji a treba si to niekedy zaplatiť aj z vlastného vrecka, ako sa hovorí "každý špás niečo stojí"

#64 | 15.12.2008 18:39:52
Lenusha
91.127.60.126
Marian V: ja sa nesnazim vyhovarat len vies tazsie sa hra ked je nas v partii mzono pat co hravame volejbal.mne by nevadilo platit za telocvicnu alebo pod. ale bolo by fajn aj od mesta ze keby sa teda nieco taketo vybavilo aby dalo vediet napr. na mestskej stranke alebo pod. ze vtedy a vtedy, tam a tam sa bude hravat volejbal pretoze z piatich ludi sa vytvori jeden tym a to tiez nie cely...aby jednoducho ludia vedeli ze sa nieco taketo da a prisli si zahrat aby to nebola proste sukromna zalezitost.....a tiez si myslim ze Michal ma velmi dobre napady...nechcem aby si ludia mysleli ze chcem niekoho urazit alebo ze sa chcem vyhovarat a pod. len si myslim ze uz by mali dostat sancu aj ine sporty ako futbal.....to je vsetko

#65 | 16.12.2008 00:08:32
Mario Hrubý
Pekný večer Michal
naozaj ma teší váš záujem o šport v našom meste a taktiež oceňujem vás konštruktívny prístup. Rád by som aj ja vyslovil svoj názor a poopravil vaše tvrdenia o športovej komisii. Medzi členmi komisie je aj zástupca Sokola čiže oddielov vodáci, karate a bedminton, ďalej je tam zástupca MLMF, MFK a v čase jej zvolenia aj vtedy na meste pôsobiaci referent športu. Mňa môžete brať ako zástupcu ostaných menších oddielov. To že je komisa päťčlenná je podľa môjho názoru v poriadku, nemám ani najmenší problém prizvať na jej zasadnutie zástupcov aj ďalších oddielov podobne ako tomu bolo na jej poslednom zasadnutí, ktorého sa zúčastnil aj súčasný športový referent mesta. Viete za predsedu športovej komisie som bol zvolený na MZ dňa 26.2.2008 keďže sa v ten deň vzdali členstva jej traja členovia a zostala nefunkčná. 22.4.2008 boli zvolení na môj návrh noví členovia a odvtedy komisia pracuje. Doteraz sa konali dve oficiálne stretnutia (popritom niekoľko neformálnych) a musím povedať že na nich padlo kopec dobrých nápadov no je toho stále strašne veľa ešte otvoreného. Je snaha vypracovať určitú stratégiu financovania, dať dokopy oficiálny športový kalendár akcií v meste atď.. Budeme predkladať návhy, pokúšať sa nájsť nejaké vhodné riešenia akceptovateľné pre všetkých a pevne verím že sa nám to podarí. Treba sa však pozrieť aj dozadu keďže problém financovania ilavského športu je ďalekosiahly a jednoznačne sa ho nikomu doteraz nepodarilo vyriešiť tak aby to stále nevzbudzovalo nejaké pochybnosti. V minulosti sa udialo veľa vecí ktoré boli dôvodom dosť veľkej nevraživosti a ktoré je potrebné sa pokúsiť vyriešiť. Isto mi dáte za pravdu, že sa to asi ťažko dá za pol roka takže by som poprosil o trošku trpezlivosti a pochopenia. To je asi tak všetko z mojej strany. Ak budete mať vy resp. iný zástupca športových oddielov nejaké nápady resp. otázky kontakt na mňa je uvedený v položke predstavitelia mesta/zástupca primátora.

#66 | 16.12.2008 09:11:25
Marian V
212.5.205.130
Lenusha, prekonaj prosim ten pasivny pristup. Necakaj ze Ti "mesto" vybavi telocvicnu, zorganizuje 2 timy a potom pride primator za Tebou a povie:"Je nas iba 9, pod si prosim zahrat s nami" Skus zajst za riaditelkou OA, podpis zmluvu, zaloz si trebas tu na stranke diskusiu, oslov ludi, vytlac si letaciky..... Tropchu usilia a bude to stat za to. Ked budes sediet doma anic nerobit, volejbal si nezahras.

#67 | 17.12.2008 09:51:57
hráč miniligy xD
undefined

#68 | 18.12.2008 20:09:03
Lenusha
91.127.60.126
Marian V: ako my sme skusali len vies vzdy to zostalo prave pritom ze sme nemali ludi...vies ako fajn mozem aj ja napisat do diskusie abo tak ale vies myslim ze nechcem toho od mesta az tolko aby bol nejaky oznam v mesacniku abo tu v aktualitach...nechcem ani aby mi zaklopali na dvere na paci sa tito pojdu hrat len keby cosi nejaky ten oznam a to je vse

#69 | 19.12.2008 07:15:35
Marian V
212.5.205.130
Myslim ze navod som Ti dal

#70 | 19.12.2008 14:04:11
Michal
78.99.172.85
Pre pána Hrubého:
Váš výrok ,,Medzi členmi komisie je aj zástupca Sokola čiže oddielov vodáci, karate a bedminton, ďalej je tam zástupca MLMF, MFK a v čase jej zvolenia aj vtedy na meste pôsobiaci referent športu" by som poopravil - ak myslíte pána Mišecha on bol Manažér MFK nie referent športu. A nezaoberal a neorganizoval športové podujatia ako súčasný referent športu. ALe to len tak margo...
Neberte to v zlom ale keď sa stretnete 2x za rok resp. po 3-4 mesiacoch nemôžete nejakým spôsobom ovplyvniť fungovanie športu v meste. Je tu určitá napríklad požiadavka občianky mesta, príklad Lenusha. Riešili ste jej problém?
Ja nie som členom žiadneho výboru ani komisie a skúsim to vyriešiť nasledovne:
Pre Lenusha: Spravujem stránku www.futbalilava.sk. Hore pri mene mám mail. Nakoľko už dám preč anketu hracieho dňa MLMF, budem tam mať priestor na titulke stránky i pre Váš inzerát. Napíšte na uvedený mail koľko ľudí hladáte? Kedy chcete hrávať a v akom čase, prípadne či viackrát do týždňa a miesto do akej telocvične... A nezabudnite samozrejme na Vás kontakt. Je to len otázka pár minút a máte to tam.. Nakoľko dávam na stránku propagáciu iných turnajov z iných miest (Bratislavy, Martinu ako vzájomnej spolupráce) prečo nepodporovať a nerozvíjať i takouto formou šport i v Ilave. Z vlastných skúseností viem, že na stránku nechodia len futbalisti možno vám tak pomôžem. Veľa riešení sa dá najsť JEDNODUCHO, ÚČINNE a BEZ FINANCIÍ....Tak ak máte záujem ozvite sa...

#71 | 19.12.2008 22:54:25
Mario Hrubý
Michal
je zaujímavé ako viete najskôr tvrdiť že v komisii nemá niekto zastúpenie, potom to beriete ako fakt a ak vám to nevyšlo skúšate ďalej. p.Mišech nezabezpečoval na plný pracovný čas iba veci okolo MFK tak tu prosím nepíšte hlúposti pretože jednoducho zavádzate občanov tohto mesta. Športová komisia je tu od toho aby dala dokopy koncepciu ako so športom a jeho financovaním ďalej a to je jej hlavné poslanie ako poradného orgánu MZ. Myslím že som to už dosť jasne napísal a nevidím dôvod sa k tomu vracať. Viete za mojich mladších čias sme na to aby sme si zahrali futbal, resp. volejbal nepotrebovali žiadnu športovú komisiu resp. zastupiteľstvo no teraz to neváhate postaviť do roviny riešiť jednotlivca zasadaním športovej komisie. Tadiaľ cesta isto nevedie. Ilava má čo sa týka financovania športu povedzme si na rovinu obmedzené možnosti a rád by som videl čo poviete človeku ktorý si bude napr. chcieť v Ilave skúsiť napr. lukostrelbu...
Čo sa týka volejbalu doporučujem Lenushe aby sa popýtala na ZŠ pretože viem že jedna partia ľudí si raz do týždňa chodí zahrať volejbal do telocvične ZŠ (v minulosti som s nimi hrával aj ja), ak bude mať záujem nepovedia jej isto že si s nimi nemôže zahrať.
Prajem šťastné a veselé sviatky

#72 | 20.12.2008 00:42:47
Lena
213.151.217.137
Pán Hrubý - veľmi by ma zaujímalo, keby ste konkrétne vymenoval akcie, ktoré organizoval pán Mišech - teda okrem futbalu. Ďalej nepokladám za funkčnú športovú komisiu, keď ste vznikli koncom apríla a prvý krát ste sedeli až v októbri. Čo ste robili pol roka? Tiež nepokladám za funkčnú komisiiu, keď nie ste schopní sa zísť do porady poslancov, ale až po nej. Všetky komisie nemali s tým problém ale Vaša áno. Aj podľa toho vidno ako Vám leží šport na srdci. Myslím, že sú to len reči, ktoré športová komisia produkuje, ale ani pri jednej akcii sa aktívne nezúčastnila. Mať iba reči to dokáže každý kecajdo. Nech to koordinuje človek, ktorý je na meste na to určený.

#73 | 20.12.2008 11:57:04
miňo
84.47.54.41
Pre Michal, Lena
ako by ste rozdelili 1 500 000,- Sk pre šport v IL? O tom tu má byť reč. Nie, ako si majú riešiť svoje aktivity. Riešia si ich podľa možností, aké majú a podľa svojich schopností. Šport by mal byť podporovaný.To sa zhodnú dúfam všetci diskutujúci. Otázka témy je však, akým kľúčom? Kto vie odpovie......
Lena, naozaj si myslíte, že niekto, koho " určí mesto" dokáže koordinovať všetky odvetvia športu v IL ? Verím, že tzv. manažér športu ani netuší, aké na území IL existujú. Ako ich môže koordinovať. Ako vie, komu koľko a za čo???
Chýbajú pravidlá a mám pocit, že ich ani nik nehľadá, alebo nechce.... Prečo asi ?
Neberte to osobne, prosím. Len sa mi zda, že sa vzďaľujete od témy.
Pekný ďeň.

#74 | 20.12.2008 13:12:54
Michal
78.99.172.85
Pán Hrubý,
na úvod Vám chcem povedať, že ja som sa Vás nechcel dotknúť, len sa mi zdá, že z vašich slov, ktoré pôsobia trošku nahnevanným spôsobom, že sa asi tak stalo. Mojím zámerom nebolo nejako znehodnotiť prácu pána Mišecha, len si myslím, že každý ho pozná za zásluhy, ktoré spravil v rámci MFK - teda futbal. A to bola jeho hlavná úloha, ktorú poďla môjho názoru plnil a myslím si že dobre. Alebo jednoduché prirovnanie, nemožno ho stozožňovať s pozíciou súčasného športového referenta, ktorý zabezpečil a usporiadal mnohé športové podujatia v meste či sa vám to páči alebo nie. Ale nebavme sa o tom, to problém nerieši.
Popravde som nevedel, že sa stretávate v takom nepravidelnom a dlhom čase tým pádom rozširovať nemá zmysel.
Tak vam stručnosti odpoviem na tu vašu lukostreľbu. Ja som už v iných príspevkov zdôrazňoval, že asi si netreba si zamieňať šport, ktorý nejakým spôsobom reprezentuje mesto a so športom ako koníčkom. Nemôžete predsa chcieť a myslím si že sa s tým stotožnia aj iní, aby mesto podporovalo športy, ktoré nemajú členskú základňu a svojím spôsobom nebudú ani priťahovať iných ľudí. A však neviem načo to vravíte, keď podobný prípad nastal v auguste, keď Tuláci, chceli na výstup Mount Blancu finančnú výpomoc od mesta. Nakoľko najnovšie údaje o dochádzke a hlasovaní poslancov na MZ chýbajú (čo ak spolutvorca informačného portálu by ste mali doplniť - pri súťaži Zlatý erb to v kategórii Povinne zverejňované informácie II. isto ocenia:) ALe boli ste prítomní a nikto nebol za, tým pádom ste hlasovali tiež za neschválenie resp. ste sa zdržali. Takže nechápem načo sa pýtate otázku, na ktorú už viete odpoveď, ako by dopadlo a to isté by sa stalo aj s lukostreľbou. Pán Hrubý otvorene si povedzme, chceli ste obmedziť a zrušiť cyklo pretek (nanovšia zápisnica MZ). Videli ste niekedy Dubnický cyklomaratón, koľko tam chodí cyklistov, tak prečo nerozvíjať podobné aktivity i u nás?? Aj ilavský beh tiež nejako začínal a pozrite sa teraz aká je to udalosť roka. Preto sa treba zaoberať športami , ktoré tu máme a nie ktoré možno prídu...Ako vaša lukostreľba...
Miňo (podla meno bych tipoval Milan, možno Milan Gabčo žeby člen komisie pre šport za TJ Sokol, ak nie tak sa ospravedlňujem. ) A prečo asi netuší športový referent, aké športy tu máme? No to možno netuší ani 90 % občanov. Pozrite si nazov tejto stránky Informačný portál mesta. Myslím, že ma informovať o meste a konkrétne aj o športoch v nich, čo zatiaľ nerobí...Myslím si, že žijeme v dobe kedy stačí poslať mail aj s propozíciami o danom športe či športovej aktivite a o pár dní je to portáli... Však tak to chcel aj pán Hrubý nie? Vytvoriť ucelený portál, keď ste teda predsedom šporotovej komisie, prečo tak nezviditeľniť šport. Ale to by malo byť zo strany organizácií, či chcete aby referent priamo zaklopal na dvere a pýtal, kedy sa tí a tí schadzajú., kedy majú treningy atď.???
Ale pýtali ste sa na otázku ako by ste rozdelili 1 500 000,- Sk pre šport v IL? Na túto otázku odpoviem veľmi jednoducho a výstižne... Zatiaľ nijako. Prečo? Nakoľko bežný občan ako ja nemá možnosť vidieť kto a koľko potrebuje... Je paradoxné, že organizácie resp. vy chcete uvažovať o rozdelení finnacií pre šport, ale žiadna organizácia každoročne NEVYKAZUJE PODROBNÝ ROZPOČET príjmov a výdavkov za daný rok, ktorý by bol bežne podľa zákona o zverejnení informáciií dostupný na interentovej stránke pre občanov mesta... Potom sa možme baviť podrobnejšie...Prajem pekný deň..

#75 | 20.12.2008 13:14:09
Braňo
91.127.109.110
Prečo asi? Lebo to niekomu vyhovuje!

#76 | 20.12.2008 17:53:12
hugolín
62.168.70.101
trefa do čierneho

#77 | 20.12.2008 23:50:53
Mario Hrubý
Michal
Musím povedať že som z toho vášho verejného dezinformovania ľudí v niektorých veciach naozaj smutný. Osobne sa vôbec necítim byť niečim dotknutý ako píšete. Ak budete nabudúce niekde písať o návrhu na zrušenie cykloakcie nehovorte iba to A ale bol by som rád aby ste povedali aj B. Robíte to zámerne alebo iba z nevedomosti? Športovým referentom boli navrhnuté na budúci rok dve identické akcie (cyklo-jar a cyklo-jeseň, každá s príspevkom po 10000Sk) a s týmto som nesúhlasil ani ja a ani členovia športovej komisie. Ak sa pýtate prečo, tak to bolo hlavne preto, aby sa poriadala v jednom roku iba jedna takáto akcia ale na úrovni s následným budovaním jej tradície v pevne stanovenom termíne. V konečnom dôsledku by sa dostalo aj na iné športy. Ani Ilavské behy sa nerobia dva do roka! Bol to návrh na ktorom sme sa zhodli v komisii jednoznačne. Viete stále sa tu každý snaží dávať dopopredia akcie, diskutovať o nich ale to hlavné všetci zámerne obchádzajú a to je ako prerozdeliť vyčlenené financie pre šport, ako zháňať a prerozdelovať sponzorské príspevky medzi oddiely, či nie je lepšie úplne osamostatniť MFK a pod.. Toto je podľa mňa priorita č.1 ktorú treba vyriešiť a to pokladám aktuálne za hlavnú úlohu komisie. Čo sa týka vyúčtovania príspevkov tak každý kto ho dostane musí spraviť vyúčtovanie, doručiť ho na MsÚ a pokiaľ tak nespraví a nebude to v poriadku nedostane to čo má najbližšie schválené. Keďže sa to odovzdáva po ukončení roka bude to aj prerokované na komisii a budeme sa tým zaoberať. Čo sa týka turistov tak za to neschválenie príspevku na Mont Blanc sa vyjadrila väčšina (vrátane mňa) a bolo to hlavne preto, že im už bol v roku 2008 príspevok na ich činnosť poskytnutý. Čo sa týka toho spomínaného slobodného prístupu k informáciam (príjmy, výdaje) tak ten zákon platí pre samosprávu a štátne inštitúcie (Zák. 211/2000 Z.z.). Mne je úplne jasné prečo ste to takto postavili a to môže byť iba z jediného dôvodu a to je Sokol. Ako jedniný má vlastný nehnutelný majetok z ktorého má určitý príjem na činnosť a z toho dôvodu podľa niektorých nepotrebuje tak veľký resp. žiaden príspevok od mesta. Aj takéto extrémne názory som si už vypočul a odmietam ich. Otázka nie je však či niekto má resp. nemá aj vlastné príjmy a financie na fungovanie ale čo chceme finančne podporovať. Podľa názoru členov komisie to má byť prioritne mládežnícky šport a športové akcie pre širokú verejnosť nášho mesta.
A ešte jedna poznámka ohľadom portálu mesta a informáciach o športových oddieloch. Oslovil som ako jeden zo súčasných administrátorov stránky mesta oddiely ktoré pôsobia v meste aby mi poskytli údaje na stránku (MLMF a MFK medzi nimi neboli, na stránke im už bol daný priestor pre ich prezentáciu), tí čo mi informácie poslali ako turisti, stolný tenis Klobušice sú tam, tí čo to zatiaľ za ten čas “nestihli” tam jednoducho nie sú. Hádam ešte nechcete aby som sa niekomu prosil či sa chce zviditelniť. Kontakt si na mňa každý môže na stránke nájsť a ak je záujem nikto z nás s tým nemá ani najmenší problém to tam pridať. K tým chýbajúcim záznamom zo zasadnutí je to otázka skôr na prednostu MsÚ a ľudí z MsÚ ktorí majú zabezpečiť ich uloženie na stránku. Podotýkam že nie som jediný administrator tohto webu. Už som podnikol potrebné kroky a bude to v krátkej dobe doplnené.
Lena
Športová komisia je poradný orgán MZ nie organizačná zložka. Ak je niekoľko členov komisie služobne odcestovaných resp. majú pracovné povinnosti tak nemá význam komisiu zvolávať. Plánované stretnutie pred poradou bolo ale museli sme sa zísť až o týždeň neskôr pred samotným MZ. Ttlmočil som stanovisko komisie k návrhu rozpočtu týkajúceho sa športu a to že nebolo akceptované aj s uvedenými dôvodmi je fakt no isto to bude témou nášho najbližšieho stretnutia a budeme sa o tom baviť. Samotná športová komisia isto nebude organizovať športové akcie tak ako si to predstavujete, náplň práce komisie je úplne o niečom inom. Ak si myslíte opak tak potom presvedčte napr. finančnú komisiu aby sa podielala na výkone práce finančného oddelenia mesta resp. stavebnú pri riadení oddelenia výstavby. Ak si myslíte že nám nejde o šport v meste je to váš názor, komisia sa nedá hodnotiť podľa počtu zasadaní ale výsledkov. Za pol roka sa nedá vyriešiť to čoho sa tu nikto viac ako desať rokov nechcel resp. nemohol ani chytiť! Inak p.Mišech spoluorganizoval napr. akcie ako MDD, plesy športovcov, turnaje pre žiakov ZŠ takže vidíte, že je čo napísať aj okrem MFK …
A ešte jedno pozastavenie sa nad jednou vami vyslovenou myšlienkou. Ak tvrdíte že jeden človek (zamestnanec mesta) má koordinovať všetko športové dianie v meste tak toto považujem za vyslovene nerozumné, v prípade napr. dlhodobejšej PN (čo nikomu neprajem ale môže sa stať) asi zastúpite dotyčného osobne pravda. Ak by to tak v skutočnosti aj naozaj bolo vykonávané je zbytočné pokračovať v činnosti športovej komisie.
hugolín, Braňo
bol by som veľmi rád, aby ste tie vaše závery aj rozvinuli a dozvedeli sme sa aj my všetci ostatní čo konkrétne ste mali na mysli, mňa to osobne zaujíma. Ak máte problém to napísať sem kludne na môj mail, isto vám odpíšem.
Prajem všetkým pekný večer

#78 | 21.12.2008 01:35:21
Lena
213.151.217.130
Michal v príspevku p.Hrubého je toľko klamstiev až až. Ale škoda sa tu s ním na tejto stránke naťahovať. Radšej Vám to vysvetlím osobne. Zaujímavé by bolo, že p.Hrubý zrejme ako hlavný inkasant financií za túto stránku, keď už nechce sa podeliť s financiami so spolutvorcami tejto stránky, tak nech prepustí financie aj ostatným organizáciam ako je Sokol. A len jedna maličkosť, keď to tu x rokov nefungovalo je zvláštne, že má v komisií ľudí, ktorí tu tých x rokov boli, takže sa zaslúžili aj o to že to tu nefungovalo.

#79 | 21.12.2008 10:32:39
Mario Hrubý
Milá Lena
napíšte jediné jedno klamstvo čo tam podľa vás je. Skôr ten váš posledný príspevok je iba hŕba nezmyslov od začiatku až do konca. Už sa na to osobné stretnutie naozaj teším a dúfam že to bude už na najbližšom verejnom MZ. Luďom ktorí si nedajú vysvetliť a sú zaryto presvedčení o svojej pravde je zbytočné ešte niečo vysvetlovať. Ak chcete hádzať špinu na ľudí v športovej komisii ako napr. p.Klobučník, Gabčo, Habánek, Mišech tak je to z vašej strany úbohosť najvyššieho zrna. Aj vďaka týmto ľuďom a organizáciam v ktorých pôsobili a pôsobia sa v Ilave kopec vecí spravilo a robí, na to netreba zabúdať. Iba vám to akosi nehrá do kariet. Títo ludia nie sú jediný ktorí okolo športu v Ilave robili a robia, prečo nespomeniete aj ostatných a nespomeniete ich že za to tiež môžu? Ak chcete k niečomu prispieť tak by som od vás očakával konštruktívny prístup a nie iba stále opakujúce sa anonymné nevecné ataky ktoré nikdy nič nevyriešia. Ak chcete v takomto štýle aj naďalej pokračovať tak takých ľudí isto ilavský šport nepotrebuje.
Pekný deň

#80 | 21.12.2008 14:50:05
Lena
213.151.217.134
Pán Hrubý za pol roka sa nedá veľa spraviť, ale už vôbec nič ak prvé stretnutie športovej komisie bolo až po pol roku o tom tu bola reč - teda, že preto sa tu nič nedialo keď ste pol roka sedeli so založenými rukami. A tu sú Vaše slová : ,, Za pol roka sa nedá vyriešiť to čoho sa tu nikto viac ako desať rokov nechcel resp. nemohol chytiť." A presne tí ľudia sú v športovej komisií, ktorí aj predtým boli pri športe a nič neporiešili, skôr oni za to môžu, že je šport teraz tam kde je, takže ani teraz sa nedá od nich nič očakávať. Teda Vy ste tu na tejto stránke zhodnotili, že v minulosti sa nechceli ničoho chytiť.

#81 | 21.12.2008 17:10:43
Jasminka z UK
84.47.53.217
Mila Lena, to ako mate pocit nedopisanosti? Vas to bavi si takto dopisovat a stale tocit o tom istom {neverending story} a okydavat ludi. Ved chodte na verejne zasadnutie a vybavte si to tam osobne, alebo sa bojite vyjst z anonymity?

#82 | 21.12.2008 18:36:55
han
84.47.91.21
sme fakt bohate mesto

#83 | 23.12.2008 12:37:38
Lenusha
91.127.122.48
Michal: vdaka za ponuku, ak sa nieco podari vybavit tak sa ozvem:)
no, myslim, ze kazdy sa tu vyjadruje k tomu istemu a to, ze pre sport v meste je treba cosi spravit. tym chcem povedat, ze by sa to mohlo zacat riesit v takom kludnejsom tone:)ved kazdy chceme to iste....:)

#84 | 28.12.2008 17:42:31
Hurivo
78.99.125.153
No vidite a peniaze maťe a taky ste boli vystrašeny.

#85 | 28.12.2008 20:05:21
hráč miniligy xD
78.99.116.12
presne každý chceme to isté :)

#86 | 28.12.2008 23:01:20
Szidi
78.99.122.75
No jasne neni penez neni laska!

#87 | 04.01.2009 21:25:50
BlackRazzor
78.99.140.230
tak to o tom realizovani si teda pekne povedal :)

#88 | 13.01.2009 09:24:38
Kapitán
78.99.198.54
V Ilave sa vytvorila skupina ľudí, ktorá futbalu dva krát nepraje. Preto je nutné spojiť všetký sily a podporiť nás na schôdzi kde sa bude voliť nový výbor. Ak nedostneme všetci rozum tak im budeme nahrávať a pomáhať v ich "normalizačnej" a likvidátorskej činnosti. Za pochopenie a podporu vopred dakujú futbalisti MFK Ilava.

#89 | 13.01.2009 13:18:31
športovec
91.127.175.220
Kapitán, šírenie poplašných správ je protizákonné a teda trestné...
športu zdar !

#90 | 13.01.2009 15:40:56
jofo
78.99.133.58
kapitán našiel svoju ,,skupinku" . Už to začína. Ako správny fotbalista si musí nájsť niekoho kto mu nepraje. To že sú to všetko neschopáci ,ktorí čakajú s natrčenými rukami pred mestským úradom,to nevidí.

#91 | 07.02.2009 15:27:36
JAKUB
78.99.73.162
teraz som si vsimol ze 1 500 000 SK pre sportovcov.No prosim vas kam by to asi islo len do futbalu nikde inde len do tejto najsitnejsej hry v ilave.Ach pre boha.Vyssie mate ponuku florbalu .Mala hala na florbal by tu za to mohla byt jak lusk.Lenze to treba rozmyslat a to niekoho boli.Je kopec inych sportov ktore by sa dali zrealizovat.len treba porozmyslat

#92 | 10.02.2009 19:08:13
Soso
78.99.197.232
Vieš, kam to ide? Všade!!! Do futbalu ide sotva 30%. Aby si bol v obraze miláčik.

#93 | 10.02.2009 19:23:32
Jakub
78.99.71.139
Sak dakujem pekne az 30% ide do futbalu a to by tu mohli byt ovela zaujimavejsie sporty zlatko...

#94 | 12.02.2009 06:28:47
Gabo
91.127.163.40
Jasne treba dalšie, ako keby tu nebolo dosť všeliakej pliagy!

#95 | 12.02.2009 06:53:17
športovec
78.99.166.113
Gabo,
kto nejde s nam,i ide proti nám, že? Skutočne športový prístup........!
Neboj, určite sa to dá liečiť.
Pekný deň.

#96 | 27.06.2009 09:18:27
Tréner
78.99.136.252
Ako to bude ďalej s futbalom v Ilave? Počul som že máme z mesta dostať balík finančných prostriedkov na vyplatenie dlhov futbalistom, trénerom a ostatným pracovníkom. Treba sa poponáhľať, lebo dovolenky sú na dohľad.

#97 | 27.06.2009 14:04:30
Jano
78.99.66.194
Nič, by som im nedal, veď opäť nepostúpili do V. ligy.

#98 | 27.06.2009 18:44:16
haha
195.91.79.196
veru tak a preco maju dlhy?ako to je mozne? a treba delit rovnako nie len jednym smerom do futbalu!)

#99 | 28.06.2009 06:34:51
fut
78.98.210.71
Futbal sa hrá na úrovni hociakej dediny na okolí, kde to robí pár ľudí a zadarmo, len v ilave pýtajú za to peniaze.Malo by platiť aké výsledky taká bude dotácia. A čo takto keby zodpovední vysúkali rukávy a začali zhánať sponzorov? Ozaj keď futbal dostáva 30%, kde je tých zvyšných 70%?

#100 | 29.06.2009 21:31:52
Jano
91.127.135.216
Buďte ticho a držte zobáky, lebo vás ani do sútaže neprihlásia.....

#101 | 02.07.2009 20:53:27
Kapitan
84.47.52.26
Dilino, tu si futbal inak vážia! Nevidel si, aké honosné boli oslavy!!!!

#102 | 05.07.2009 19:27:32
Hurivo
91.127.190.13
Nehádajte sa občania okresného mesta, ale dobehnite do Poruby, tam sa opäť hrá V. liga!!!!!!!!!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára