utorok 8. decembra 2009

Bezdomovci

#1 | 04.08.2009 13:55:15
Janka
87.197.110.67
Dobrý deň občania, pán primátor,
prosím Vás občanov o vyjadrenie sa k téme bezdomovcov v Ilave. Pohybujú sa tu podaktorí, ktorým nie je pomoc a ani nechcú pomoc- to je pravda.
Je tu však jeden prípad panej, ktorú na ulicu dostal jej manžel a syn. Je to slušná skromná pani-dlhoročná obyvateľka Ilavy, ktorá sa o seba snaží starať, dodržiava hygienu ako sa dá v takých podmienkach, nepije a pomáha zamestankyni technických služieb cez deň zametať naše ulice.
Keď prišla poprosiť o pomoc nášho pána primátora, dopadlo to asi tak, že pán primátor prikázal svojej asistentke, aby takých ľudí k nemu ani nepúšťala.
Je to na zamyslenie: bežní ľudia z Ilavy sa ju snažia podporiť a pomôcť jej ako sa dá: nosia jej veci, pozvú ju najesť sa, skladujú jej veci a pán primátor nie je ochotný sa s ňou ani porozprávať????????
Je to pani, ktorá chce pracovať hocikde, nechce byť na ulici a predstaviteľ nášho mesta ju nechce ani len prijať? nechcem kritizovať, ale iba konštatovať: Takýmto spôsobom tu budeme mať o pár rokov plno bezdomovcov, ktorým by sa dalo pomôcť, no mesto asi nechce pomáhať.

#2 | 04.08.2009 14:16:15
primátor
Janka
v prvom rade obdivujem Vašu drzosť s akou tvrdíte to čo tvrdíte, že som asistentke povedal, aby takých ľudí ku mne nepúšťala. Neviem z akých dôvodov toto tvrdíte, ale je to lož. A ak Vám to niekto povedal, mohli ste prísť ku mne sa aspoň slušne opýtať, či je to pravda,nie takto anonymne písať. Ak je treba pomôcť, tak ja Vás žiadam prídite čo najskôr Vy osobne aj s tou uvedenou pani ku mne na úrad a môžeme vec preriešiť v prítomnosti pracovníčky MsÚ p. Miklovičovej - veci sociálne. Myslím, že ona ten prípad aj pozná. Tak Vás čakám, termín si dohodnite na mojom čísle mobilu 0918 516 581. Dostanete pravdivé a neskreslené informácie. A verte, že tu u mňa v úrade boli rôzne sociálne prípady, aj bezdomovci, nikoho neodmietam s tým, že nie každému môžem pomôcť podľa jeho predstáv.Neviem čo Vás k tomu viedlo, ale zamyslite sa sama nad sebou.
s pozdravom a ak Vám ide o vec tak príďte, inak to považujem len za snahu o lacnú škandalizáciu

#3 | 04.08.2009 14:47:08
Miklovičova
Vážená pani Janka dovoľte mi aby som v mene svojom ale aj referátu soc. vecí v Ilave zareagovala na Váš príspevok ohľadne p. Vrabcovej.
Situácia v ktorej sa pani Vrabcová ocitla nieje ľahostajná ani mne ani p. primátorovi Ja osobne som sňou viackrát rozprávala a snažila som sa jej pomôcť.Pani Vrabcová bola riešená i na sociálno bytovej komisii , kde jej bola schválená dávka v hmotnej núdzi.Mesto sa jej snažilo pomôcť i v hľadaní zamestnania, ale ona tvrdila, že čaká na odpoveď z firmy Leoni a taktiež sa jej mali ozvať z firmy Lednické Rovné. Bola upozornená, že v prípade neúspechu v hľadaní práce ale i inej pomoci sa má dostaviť na MsÚ v Ilave,referát soc.vecí. Do dnešného dňa sa nedostavila. Čo sa týka bývania, vyjadrila sa, že pôjde bývať do Trenčína k svojmu otcovi , prípadne si tam nájde zamestnanie a jej manžel so synom pôjdu pracovať do Čiech, kde budú i bývať.Do situácie v ktorej sa ocitli dostali sa vlastným pričinením.

#4 | 04.08.2009 14:55:50
Viktor
212.185.43.218
Inak všimli ste si toho nového Bubáka, čo stále sedáva na zastávke Stred? A okem neho tu máme ešte ďaľších...

#5 | 04.08.2009 17:07:49
viky
85.135.231.160
navrhujem, aby sa všetci zastavili u Janky.Ona je odborník

#6 | 04.08.2009 18:42:08
občianka
195.91.79.250
Viky dobrý nápad Janka si ich zoberie pod patronát, a čo sa týka pani Vrabcovej tak o tom viem niečo, som jej bývala suseda, z tej situácie v akej sa nachádzajú možu oni sami a nie mesto, ale Janka to určite vyrieši za nich

#7 | 04.08.2009 19:25:58
jery
213.160.181.113
janka to určite nemyslela zle, ale asi mala zle info. Takže skudnite hormony,.

#8 | 10.08.2009 16:56:06
anna
91.127.43.60
a kde je priatelka Benu,čo spolu sedavali pod gaštanmi- v parku? Kto ju vyviezol do talianska_?

#9 | 10.08.2009 22:55:18
myscho
91.127.37.112
všimli všimli.....vypytuje cigarety a eurá na chlast...

#10 | 11.08.2009 08:19:08
sentinell
195.91.79.79
ochlastanú Evu z parku odviezol jej sparingpartner do Itálie je to chudera nesprávny ľudia okolo nej ju pripravili o byt aj o dom a dedičstvo po rodičoch v Podvaží.ostala na ulici a slušné vreckové z itálie prechlastala.

#11 | 14.08.2009 10:31:57
MOjmir
91.127.189.229
No ja si myslim ze pan pripator dost klame vsetkych ci aj predstavitelou mesta ale aj jeho obcanou ale to je len myslienka moja :D

#12 | 16.08.2009 13:15:11
nestranni
213.151.218.142
Ano, klame až sa hory zelenajú a schováva sa za vieru o to je to tragické

#13 | 16.08.2009 15:46:16
ShinoO
91.127.250.4
Tragickí ste tu možno tak Vy všetci čo len na riti za netom sedia a ohovárajú poza chrbát. Pán primátor robí pre mesto čo sa dá a nikto z Vás si to nevie ani len trošičku vážiť.
Pekný deŇ.

#14 | 16.08.2009 18:52:30
miloš
78.99.136.233
Dobrý deň.Nedá mi,aby som nereagoval na diskusiu bezdomovci a konkrétne rodina Vrabcová.Prepáčte,ale mrzí ma,ako bezdôvodne nadávate na primátora a mestský úrad.Pokial sa týka rodiny Vrabcovej,môžu si sami zato že sú na ulici.Keby boli taky pracovitý,ako to píše pani Janka,nemuseli dopadnúť tak,ako dopadli.Z prvého bytu sa sťahovali kvôly dlžobe.V druhom byte nebývali ani rok,a už mali znova dlžobu.Vôbec nemali snahu zaradiťsa do normálneho života.Keď im bolo povedané že ak nebudú platiť pôjdu na ulicu,bolo im to jedno.Za 5rokov spôsobili dlžobu viac ako 120000Sk.Zaujímalo by ma kedy a z čoho to vyplatia,keď nemujú záujem prcovať.Ale na alkohol,cigarety a automaty peniaze majú.A pani Janka bol som v prvom aj v druhom byte,A keby ste videli ten neporiadok a špinu by ste zaplakali,veľmi ma to mrzí,že to píšem,ale je to pravda.A prečo by sme mali takýmto ľuďom pomáhať a ľutovať ich.Sú ľudia ktorý naozaj potrebujú pomoc a nedostane sa im.

#15 | 17.08.2009 16:52:39
Eva
84.47.12.103
Pekný deň, to čo píše pán Miloš je pravda, poznám tú rodinu, som ich bývalá suseda do roboty sa nikdy nehrnuli, pani Vrabcová celé dni presedela vonku pred panelákom, takže neviem, prečo ich ľutovať, veď mali možnosť aj pracovať.

#16 | 29.08.2009 21:22:06
deratizér
91.191.91.155
Všetci sa staráte o tých Vrabcových,jak keby boli neviem čo,šak to sú asociáli jak vyšitý.šak to by len slopalo a slopalo.a hygiena?Všetci smrdia horšie ako kanál.A neviem ako môže byť p.Vrabcová hygienická,ked všetci chrápu v tej špinavej diere za obuvou. pa pa :-)

#17 | 30.08.2009 20:07:47
no nie ja?
78.99.156.105
no deratizer,
ty hlavne začni od seba, možno smrdíš viac ako oni..
No inak dnes nebol pekný pohľad na mladého vrabca spiaceho asi o 7 večer pred úradom. Ako v pohode, keď si život pokazili jeho rodičia je to ich vec, ale šak skúste v meste aspoň tomu chalanovi pomôcť pre boha živého

#18 | 31.08.2009 00:13:21
deratizér
91.191.92.185
ten smradlavý chalan o pomoc ani nestojí,bol som pritom,kolko ludi mu kolko krát ponúkalo brigadu,robotu aj na týždnovky,ale on je na to hnilý.Samozrejme za svoje IQ nemôže (ked ho splodili pod vplyvom alkoholu a zrejme tá pracovitá pani bola pod vplyvom aj počas tehotenstva) On o tú pomoc stojí,ale iba o takú,že "Daj mi cigu,kúp mi pivo,daj mi trávu to ano,ale že by si vypýtal aspoň na obložený rožok to nie! Tak čo? pa pa :-D

#19 | 31.08.2009 21:46:10
Eva
91.127.184.63
Musím sa zastať pani Vrabcovej, nech je aká chce, ale ja som ju nikdy piť a ani opitú nevidela.

#20 | 31.08.2009 23:07:44
deratizér
91.191.91.126
Eva! No ja som p.Vrabcovu vydel opitu nespočetne krat,u Polovníka atd. Dokonca bola opita aj aj poštatá.Takže Eva otvor oči a informuj sa medzi Ilavskou spodinou. A čo ten smradlavý romák z detského domova,čo tiež smrdí horšie ako HOVNO a ešte k tomu okráda opitých ludí {inv.důchodcov} PS:Niesom rasista,ale s tými bubákmi treba niečo robit..........pa pa :-D

#21 | 02.09.2009 16:58:24
Kubo
87.197.110.67
Vážení občania,
zaráža ma Vaše niekedy až vulgárne vyjadrovanie a arogancia k uvedenej téme. Všetkým, ktorí zaujali také stanovisko prajem aby aspoň raz sa ocitli v uvedenej situácii a zažili život na ulici. Všetci si myslíte, že máte IQ 180 a Vaše názory práve naopak poukazujú, že ste malomeštiaci, ktorí vidia a cítia len po prah svojich dverí. Zamysleli ste sa vážení páni a dámy, že niekedy stačí obyčajný rozvod,strata zamestnania a je z Vás bezdomovec, že nie každý má rodinu, starých rodičov, ktorí sa o Vás postarajú a s otvorenou náručou Vás vítajú, keď potrebujete finančnú alebo materiálnu pomoc?. Nie ste náhodou obyčajní farizeji, ktorí sa každý deň v kostole bijú do pŕs a keď prekročia prah kostola zmenia sa na bezcitných ľudí - kde je to Vaše "miluj blížneho svojho ako seba samého".
Myslím, že by sa nám omnoho lepšie žilo v tomto malom mestečku, keby sme si viac všímali dianie okolo seba a pomáhali tam kde treba - lebo nie všetci sme
dokonalí

#22 | 02.09.2009 17:14:39
Kubo
87.197.110.67
Ešte podotýkam, ja som rád, že sa načala uvedená téma a pán primátor citíte sa dotknutý?. Neviem prečo by sa mala Jana zamyslieť sama nad sebou. Snáď preto, že jej nie je ľahostajná situácia niektorých ľudí hoci sú to aj bezdomovci - oni nie sú ľudia? Možno aj preto sú bezdomovci, že nevedia KRADNÚŤ, tak ako tí
čo sa vozia v mercedesoch a bývajú vo vilách.
Aj to Vám je ľahostajné pokiaľ sa to Vás netýka, že v Ilave sú drogy, že sa tu beztrestne premávajú na motorkách a autách vyššou rýchlosťou ako dovoľuje zákon a ohrozujú deti a chodcov?, že opití a nadrogovaní v noci ničia nielen majetok mesta ale aj súkromný, že opití sadnú do auta a šoférujú???
Vážení blížia sa voľby do samosprávy a to som zvedaví, čo všetko nám zase kandidáti nasľubujú a budú do nás
hustiť, čo chcú pre mesto a ľudí urobiť!!!!!
Je pravdá odveká "keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú" a to bude aj v tomto prípade a je jedno či to bude kandidát za takú alebo onakú stranu.
Nikomu nezáleží na ľudoch ale na len na svojom válove.

#23 | 03.09.2009 07:52:20
primátor
Kubo,
necítim sa dotknutý a nemám dôvod nereagovať tu na klamstvá.Prečítajte si znova podrobne môj príspevok, aj príspevok p. Miklovičovej zo soc. oddelenia mesta.Reagoval som na nepravdy,klamstvá, keď sa tu písalo niečo, čo som mal údajne povedať a pritom som to nepovedal. P.Miklovičová,také mám informácie, znova jednala s dotyčnými.Môžete sa jej popýtať na prístup a reakciu.A myslím, že susedia sú tiež dosť znalí veci.Ak Vás problém naozaj seriózne zaujíma, tak nech sa páči dáme Vám naozaj podrobné vysvetlenie, dostanete ho od pracovníkov soc. oddelenia.janka, ktorú som vyzval, tu osobne neprišla.Situácia a správanie sa niektorých ľudí vedie k tomu,že sa dostanú na ulicu a ešte sťažujú aj akúkoľvek komunikáciu pracovníkom soc. oddelenia, keď chcú ich stav riešiť.V súčasnosti napríklad MZ v Ilave rozhodlo a som presvedčený, že správne, že nepredľži nájomnú zmluvu na bytovke rodine, ktorá dlhodobo neplatí a dlh narástol nad cca 4.000 EURO.Rodina náhradné ubytovanie a riešenie prac. soc. oddelenia odmietla, s tým, že si pomôže sama.
s pozdravom

#24 | 03.09.2009 08:42:37
Miklovičová
Problematiku bezdomovcov veľmi dobre poznám z mojej dlhodobej praxe na referáte soc.vecí. Mne aj ostatným pracovníkom MsÚ sú jednotlivé prípady bezdomovcov v Ilave veľmi dobre známe , vieme kto a prečo sa ocitol na ulici a taktiež len my vieme, kto a ako našu pomoc prijíma a spolupracuje s nami.
Vážený pán Kubo boli by sme veľmi radi, keby ste sa s nami skontaktovali ,najlepšie osobne a danú tému spoločne prekonzultovali.
Téma bezdomovci je téma veľmi citlivá ,a za každým prípadom stojí pohnutý ľudský osud, ktorý nie je vhodné medializovať. V prípade záujmu doporučujem občanom obrátiť sa na referát soc.vecí
A ešte jednu vec ten ,,BUBÁK" má svoje meno- volá sa Zdeno.

#25 | 03.09.2009 09:08:15
obyvatelka
195.28.68.146
Plne suhlasim s pani Miklovicovou. Myslim, ze kompetentni z MsU sa dostatocne snazia "bezdomovcom" pomoct.

#26 | 03.09.2009 10:31:41
Feri
87.197.106.116
Kubo, čo tu píšeš o akých čo sa vozia v drahých autách , že kradnú a podobne. Každý jeden bezdomovec si môže za svoju situáciu v akej žije len SÁM. aj ten podľa teba "mercedesový zlodej" si môže opitý ľahnúť na lavičku pred úrad a žiadať starajte sa o mňa lebo ja som chudák. Každý jeden človek mal a má rovnaké možnosti aby sa zaradil do spoločnosti. Je jednoduchšie si sadnúť do krčmy a chlastať a nadávať na všetko okolo seba a čakať, že sa o mňa niekto postará. Ja som nevidel nijakého podnikateľa aby ožratý vysedával po krčmách a mudroval. Pre tých pracovná doba má mnoho krát 24 hodín. Ver, že viem o čom hovorím. Že prišli o byt, prácu? Prečo? Pre chlast. Roboty je dosť len sa nesmie ľuďom ťažiť. Potom dopadnú tak ako dopadnú. Neľutujem ich lebo si môžu za to sami. Keď môžem robiť ja a mnoho iných môžu aj oni.
S pozdravom

#27 | 03.09.2009 22:04:54
deratizér
91.191.81.48
Kubo: šak si zober nejakého "bubáka"domov nech sa osprchuje,daj mu najest ty IQ,šak by ti barák smrdel do konca roka a presne tak,všetci si môžu za svoju situáciu sami.Ja keby som bol "bubák",tak sa umyjem,okúpem,prezlečem a idem robit do CZ a býval by som na ubytovni pekne,lenže to by som musel najprv chciet.Vážený Kubo pa pa :-D

#28 | 07.09.2009 08:25:27
obyvatelka
195.28.68.146
deratizer: to sa ti lahko hovori, ze by si isiel niekam do Ciech. Ale asi tak za co by si sa tam dostal, keby nemas ziadne peniaze? a keby tam prides, myslis, ze by sa isiel kazdy zamestnavatel o teba potrhat? Ved teraz je tolko nezamestnanych az - az. Takze urcite to nema ten Zdeno lahke. Takze ho neodcudzuj. Ked clovek odide z domova, bez penazi, bez rodiny, bez roboty, tak urcite nie je lahke sa zapojit do "normalneho zivota". Myslim, ze za to, ze chudak Zdeno skoncil na ulici si z velkej casti nemoze sam......

#29 | 07.09.2009 17:12:46
deratizér
91.191.80.163
obyvatelka:ja celého tvoj zdena dobre poznam,ešte tak 5-6rokov do zadu ma ten chudak Zdeno o****l o 300SKK,v Považzkej Bystrici tam býval.No a teraz sa tam už ukazovať nemôže.Výš?Tam by mu bolo lepšie.Pred tým prdel na celú Ilavu.Je to zlý indián a basta!Nehovorím,šak som neni rasista sú aj dobrý indiáni,ale toto je zlý indián.pa..pa :-D

#30 | 07.09.2009 20:34:19
jaro
78.99.170.203
no kubo tym druhym prispevkom si si tu inteligenciu aj ty pokazil:D..... ja by som chcel vediet aku rkiminalitu ma ilava a napriklad dca :D alebo aj ine podobne mesta... to ze niekto ide na motorke rychlo je cisto jeho osobna vec a dohliada na to iny organ nie mesto, a co sa tyka pani bezdomovkine ako pan primator vravi pomoc a ochota jej bola poskytnuta, to ze ona odmietla alebo nejavy zaujem je ina vec a Janka tiez verit reciam podnapitej bezdomovkyne ktora nevie sama co vravi a urazat potom inych je dost neadekvatne

#31 | 10.09.2009 09:27:06
B-)
91.127.184.63
deratizer, ty ked to tak dobre vies,sa asi v tej spodine pohybujes, co? ale musim ti dat za pravdu, s tymi bubakmi by sa malo nieco robit...a oni su z IL? sak ja si ich nepamatam, ze by tu taki chodili(ti bubaci).... paaa

#32 | 10.09.2009 18:51:26
Emily
91.127.76.34
Ľuďom na ulici sa nedá pomôcť dovtedy, dokiaľ oni sami nebudú chcieť vyjsť z toho bludného kruhu. A keďže väčšina má skôr starosť ako si zaobstarať čučo, na nejaké vychádzanie z kruhu nemajú čas, vôľu a ani mozgové závity, pretože tie dávno utopili v alkohole.

#33 | 10.09.2009 19:20:21
deratizér
91.191.81.131
medzi spodinou sa nepohybujem,aby som ťa z toho vyviedol,šak aj ty ich poznáš to sa pohybuješ medzi spodinou?Ved Ilava je úplná diera všetci tu všetko vedia.No a mne sa to tak páči.Preto treba niekam odlifrovať Bubákov.A upratať tu.Tý "smaťáci",by sa mali lepšie vo väčšom meste,alebo na tej farme kdesi v prdeli.Tam tomu šéfuje akýsi duchovný.A spätne premiena bubákov a smaťákov na ludí...taká nejaká recyklácia...ale ludí.Tam ich treba poslat.Aj oni budú spokojný aj my.A ked sa zmenia spátky na ludí,premna zamna šak nech sa aj vrátia do IL.potom už nikomu vadit nebudú.Voi la a máme riešenie.

#34 | 11.09.2009 10:58:40
Miriam
84.58.2.88
Pre DERATIZERa-budem ta oslovovat s malym t,lebo ty si ziadny respekt nezasluzis...Zdena poznam osobne,este z mladych cias,a poviem ti len jedno,ze jeho spravanie voci inym ludom je 100 krat na lepsej urovni,ako je to tvoje.Ma respekt a uctu,ale ty take nic nemas,takze ani nemozes vediet,o com hovorim...Stretli sme sa v meste,po dlhych rokoch,slusne pozdravil a siel si dalej svojou cestou.Nikoho neotravoval a nebol ani opity,ani spinavy.ty nevies,co sa mu prihodilo a preco dopadol tak ako dopadol,ty nemas pravo niekoho odsudzovat,na to si moc maly....pozri sa radsej na seba a pozametaj si najprv pred svojimi vlastnymi dverami,skor ako zoberies niekoho ineho do huby...Mozno aj ty raz tak dopadnes,rada by som videla ako by si si ty v takej situacii poradil,ty cistic ulic...

#35 | 11.09.2009 12:27:23
B-)
91.127.184.63
jaaaj moj zlaty...ako to citas?sak pisem ze ich nepoznam...to len teraz sa mi tu akosi dostali do pozornosti,ked ich vidim ako si bezstarostne popijaju tu lacnu brecku :-) riesenie mas dobre,to je fakt...ale tam sa nepije,ale maka...tak neviem,ci by neusli stade (napr.naspat sem).

#36 | 11.09.2009 19:29:56
deratizer
91.191.88.253
B-) máš pravdu,tam sa nepije.A maká sa tam,šak hovorím že je to taká recyklácia.A ušli by odtial.
Miriam:Ty osobne poznáš Zdena,ale aj ja.A asi vieš že býval v PB....aaa taaak.Tak mu povedz,že nech ide tam na tú usadlosť,ale on nebude chciet,lebo oni nevedia čo sa mu stalo.Tak si ho teda zober domov,ty kámoška.A miriam z malým "m",keby si chcela vedeť aj ja som bol v takej situácii,stalo sa to v zahraničí.Okradli ma a bol som pekne daleko od domu,zo slovenska...A čo si myslíš?Trvalo to 2mesiace a som tu,a poviem ti že som si pral a všeliako svojpomocne dodržiaval hygienu a býval som na ulici.Nevypadal som ako Bubák.Domáci vedeli čo sa mi stalo,ale oproti tým druhým,čo boli špinavý,sa ku mne správali z rešpektom.Neskôr mi ponúkli aj pomoc-prácu.A vrátil som sa aj na slovensko...a nebol som špinavý ani tam ani tu.To záleží kto je aká osobnosť.Ale ty sa vyznáš,žé?miriam jajáj to je ťažko.Ked je niekdo "ERROR"tak je error.....miriam :-(

#37 | 12.09.2009 15:41:52
Miriam
84.58.2.88
Pre DERATIZER.tak error si akurat tak ty,a poriadny.lebo keby si mal aspom to nejake IQ,tak by nemusel v tom zahranici byvat na ulici,ale mohol si poziadat o pomoc Velvyslanectvo.Ti by ti pomohli aj s vybavenim novych dokladov,zariadili by ti aj odvoz na Sk.ale pravdepodobne si tam bol asi na cierno.....a ked uz si tak prevelmi scestovana osoba,tak urcite vies,ze bezdomovcov je vsade dost.a pokial ti osobne nikto z nich neublizil,tak si myslim,ze nemas dovod a ani pravo sa vyjadrovat v tom zneni,ze by si najradsej vycistil mesta a ulice od "bubakov".hovorim-ucta a respekt nie su tvoje hodnoty...

#38 | 12.09.2009 16:53:30
deratizer
91.191.86.12
miriam.:Neopakuj sa ty trúba.Sprav niečo zo svojím sexualnym životom,čo sa obúvaš do druhých,sa pozri na seba.A ja iba hladám riešenie pre tvojich kámošov všeliakých vonavých zdenov oláhov.

#39 | 12.09.2009 20:47:43
fero
84.47.22.186
Istá vec je že Zdeno je mimoriadne, neviem ako to napísať "prítulný". Sú tu aj ďalší minimálne 5 bezdomovci ale nie takí ako on. Oni aspoň nikoho neotravujú. Od tej doby čo k nám Zdeno zavítal, otravuje každého koho stretne, najmä v parku. Normálne mám pocit, že niekedy na okoloidúcich normálne striehne. Mňa sa vypytoval, že zháňa robotu. Tak som mu doporučil aby sa popýtal v agentúrach, kde poskytujú aspoň brigádu, ale ako vidím, vysedáva ďalej. Koniec nášho rozhovoru zaklincoval tým, že chce nejaké drobné na teplé jedlo. Nedal som mu naň. Spočiatku ma to zamrzelo, ale raz keď som ho vo večerných hodinách videl, ako si v nemenovanom ilavskom podniku necháva čapovať to "teplé jedlo" do plastových fliaš, už bezdomovcom ako je on budem veriť len ťažko.

#40 | 13.09.2009 12:37:41
Okoloidúci
78.98.114.62
Dnes o 11.35 Zdeno Oláh na zastávke Stred opäť "družne" komunikoval s niektorými, čo čakali na autobus. Pozeral na cestovný poriadok a pýtal sa, či idú tiež tým smerom, ako on. Od niektorých vydrankal nejaké mince, do autobusu však nenastúpil, ale zamieril do mesta...

#41 | 15.09.2009 19:47:52
chleba s mastu
78.99.12.184
tuto diskusiu by som dal na registráciu a tam kontrolný bod: vložte kópiu občianskeho preukazu. lebo čo tu píšu niektorí, tak to je moc :)

#42 | 16.09.2009 13:55:35
Anna Riecka
V priebehu dnešného dopoludnia bolo vykonaných viacero šetrení a telefonátov týkajúcich sa Zdena Oláha. Na základe zistených a overených skutočností bol Zdeno Oláh vyzvaný k odchodu z nášho mesta. Miestom jeho trvalého pobytu je mesto Dubnica nad Váhom. Na výzvu neodporoval, pretože bol usvedčený z klamstiev a podvádzania. Využíval dobrotu a city nielen vedenia mesta, zamestnancov mesta, ale všetkých našich občanov. Bol upozornený, že ak sa ešte vráti do nášho mesta bude naňho privolaná policajná hliadka. Žiadam preto všetkých spoluobčanov,/ hoci to možno znie tvrdo - ale máme na to veľmi vážne dôvody / , ak ho ešte uvidíte v uliciach Ilavy, Klobušíc, prípadne Iliavky, aby ste mu nedávali žiadne peniaze ani jedlo a oznámili to Mestskému úradu v Ilave. V prípade záujmu Vám podáme bližšie informácie osobne na MsÚ - oddelenie vnútornej správy.

#43 | 16.09.2009 19:14:09
deratizér
91.191.83.95
p.Riecka.Neviem ako sa Vám mám podakovať.Bravo.Skvelé.Výborne.Takisto si prosím posviette na toho Jozefa Ráca.Nielenže robí to isté ako Oláh,ale ešte aj kradne.Dopočul som sa,že naposledy (ešte pred jarmokom) okradol invalidného dôchodcu (zo skaly).Ešte sa k tomu aj priznal.Nebola to zanedbatelná suma.Bolo to 100 EUR,čo nieje zanedbatelné.A ako som už pred tým avizoval,býva na ilegálnom mieste.Býva nad potravinami na námestí,tam niekde na povale.A zároven tam cez dieru v strope alebo kde vykráda ten príručný sklad.Opýtajte sa vedúcej potravín,že či im nechýbalo aj plechovkové pivo (zn.Kozel).Dokonca ho z drzostou ponúkal po podnikoch.No a v jednom ho údajne aj predal.Preverte to.Vidím,že ste človek na svojom mieste.Takže pevne verím,že si poradíte aj s ním.Za všetkých slušných občanov vopred dakujem. :-)

#44 | 17.09.2009 07:22:16
Miriam
84.58.34.212
Pre DERATIZERa-ak ta okrem ineho trapi moj sexualny zivot,tak nad tym si nelam hlavu,ten je skutocne v poriadku...ty by si si mal otvorit detektivnu kancelariu...mas informacii ako koza bobkov...ani nevies,ci sa zakladaju na pravde a vytrubujes to tu do sveta...mal by si si zmenit ID na detektiv Karol...

#45 | 17.09.2009 10:27:49
občania IL
195.168.193.227
p.Riecka.tak tiež chceme poďakovať za vašu dobrú prácu. Ďakujeme a ceníme si to.

#46 | 17.09.2009 18:51:33
Detekriv Karol
91.191.83.142
miriam: tie informacie su pravda,šak si to over.A propos tvoj kamoš Zdeno Oláh už je odlifrovaný do DCA.Tak si na ten sexík musíš skočit do DCA pa pa cmuk :-(

#47 | 17.09.2009 21:42:07
Misho
84.47.85.212
:)))))) tak teraz si jej dobre naložil :)))))))

#48 | 18.09.2009 11:50:30
jano
78.99.176.31
Chcem sa opýtať ide o tú istú osobu:Riecka,rod.XYZ bývalú držitelku majstrovského titulu DANU?Teraz je údajne polovníčka a súťaží v športovej strelbe?

#49 | 18.09.2009 11:56:50
Miriam
84.58.34.212
.....mam auto....takze v pohode...nerobi mi to problem skocit si do Dca..

#50 | 18.09.2009 12:11:16
nena
95.102.20.188
Ona je majsterka Danu v jude. To len pre informáciu

#51 | 18.09.2009 12:14:15
Anna Riecka
Áno, ide o tú istú osobu. Vďaka za pripomenutie mladosti.

#52 | 19.09.2009 01:58:21
Detektív Karol
91.191.87.97
Gratulujem za tie majstrovské tituly.Ale čo s tým Jozefom Rácom?Spavte aj s ním nejaký ten porádek.Informácíí som Vám dal dosť.Takže zbavme sa ešte aj tohoto asociála a bude to pri starom.Už tu bude iba p.Dolinský,ten je neškodný.Nikoho neotravuje a ešte popri tom čistí mesto od špakov,to je fajn. :-)

#53 | 20.09.2009 10:02:37
Uz Obcan
91.191.68.11
Pekne dopoludnie.Zdenko zase oddychuje a z kludom Anglicana posedava v parku.Asi ma v pazi niake nariadenie.

#54 | 20.09.2009 13:47:25
/-/-/-/-/
95.102.8.229
dnes sa ma pýtal naskor kolko je hodin, a potom či nemam nejake drobne...

#56 | 21.09.2009 08:04:56
Anna Riecka
Na základe informácií z tejto diskusie sme v piatok 18.9.2009 v ranných hodinách spolu s kolegyňou p. Miklovičovou navštívili predajňu potravín na námestí. Vedúca predajne nám ukázala spomínaný sklad a potvrdila tu už spomínané informácie. Krádež a vniknutie do potravín vedúca nahlásila na OO PZ v Ilave. V dopoludňajších hodinách bol taktiež spozorovaný Z.O. v priestoroch parku. Bola som za ním s výzvou, aby opustil mesto a dodržal našu ústnu dohodu. Na jeho obranu sa však zrazu spoza stromov a lavičiek vynorila partia , ktorá je už trochu iného kalibru ako je Z. Podľa opisov vedúcej potravín šlo o J. R. a jeho skupinu. Keďže naša slovná prestrelka neviedla k ničomu a agresivita jeho kamarátov rástla, po vrátení sa do kancelárie bol o stave informovaný hlavný kontrolór mesta s výzvou, aby upovedomil políciu, nakoľko vieme, že po J.R. pátra. Čo sa týka p.R. a jeho skupiny tak to už je vec výlučne príslušníkov polície. Očividne si Z. vzali pod svoje ochranné krádla, podľa ved.potravín pri drobných krádežiach prichytili aj Z. , jeho noví priatelia ho však náležite ho vyškolili o jeho právach. Napriek tomu vďaka za upozornenie. Ako rýchlo bude pokračovať vo vyšetrovaní polícia už nie je v našich rukách. Problém so Z: keď nič nevyžobre a neukradne, odíde. Dnes by mal dostať soc. dávku a potom "vraj" definitívne odíde. Čo sa týka pána E. D., soc. oddelenie úzko spolupracuje s jeho synom a robí potrebné kroky ako mu pomôcť.

#57 | 21.09.2009 14:04:31
/-/-/-/-/
95.102.8.229
este som zabudol povedat ze ho potacalo a tiahlo z neho vinko :)

#58 | 22.09.2009 18:06:16
zuzana
91.127.28.83
no zdeno olah zrejme este neodisiel z nasho mesta,ked ho vídat na roliach pri krizi,ako tam vysedava a otravuje okoloiducih psíčkarov, a hlavne v meste otravuje mlade baby a zacne na nich taktikov kolko je 2 krát 2, neskor že potrebuje záchranku a nakoniec vypytuje nejake tie drobne

#59 | 23.09.2009 18:26:46
KUBO
87.197.110.67
No vida, tak tá téma ktorú rozohrala Janka bola na niečo dobrá, veď keby nie jej, tak by každý kašľal na bezdomovcov, a takto sa tzv. ľady pohli a konalo sa v daných veciach.
Ale okrem iného prepáčte všetci diskutujúci, zvyčajne sa nezapájam do uvených diskusicíií a po prečítaných niektorých príspevkov už ani nebudem. Príspevky niektorých sú úbohé a svedčia o nízkej až úbohej úrovni diskutujúcich (viď.deratizér)

#60 | 23.09.2009 21:37:19
ANdrea
195.91.79.55
Tak dnes ten "vas" Zdenko asi bude spinkat v KOseci. Pekne "spolocensky unaveny" uz zaujimal nocny pelech...

#61 | 27.09.2009 11:51:01
Stajnko
78.99.24.131
Zdeno je týpek :D

#62 | 02.10.2009 08:49:10
no
78.99.25.93
čo ten zdeno? stále ho vydávam v meste :)

6 komentárov:

  1. Ktorý Zdeno Oláh? Ako vypadá? VÝdavate ho?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vie niekto alebo videl ho niekto V poslednom čase? Jak Hej napíšte prosim.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No bola by som rada keby mi niekto O ňom povedal tu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kôli nemu som mala dosť problémov

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kôli nemu som mala dosť problémov

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dajte mi prosím poradiť a vedieť o Zdenovy Oláhovy.

    OdpovedaťOdstrániť